Psv wint niet van Groningen uitquote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Paul het volgende:
Geen zorgen boys. Utrecht zal alsnog van Ajax winnen met pasen. Promise
Bosz zou vandaag juist de Farioli code hebben gekraaktquote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vaak zo met Bosz. Op een gegeven moment kraakt iemand de code.
Maar dit helpt alleen FC Utrecht en verder niemand.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Paul het volgende:
Fok toto had 1 iemand Ajax op winst hahaquote:Op zondag 30 maart 2025 16:01 schreef tong80 het volgende:
Allebei nog één keer scoren en ik heb weer eens goed gepouled.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef Paul het volgende:
Graag gedaan, ik neem aan dat je voor Feyenoord bent ?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
met deze uitslag is de 2e plek mogelijk haalbaar voor 010
Ik kan de PSV'er overigens precies aanwijzen wanneer die code gekraakt werd.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Bosz zou vandaag juist de Farioli code hebben gekraakt
Bij Feyenoord heeft hij een uitstekende periode gehad met terechte uitverkiezing voor Oranje als gevolg. Daarna alleen maar bergafwaarts gegaan. Dus stop met taggen!!!quote:Op zondag 30 maart 2025 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel jij vond altijd dat hij in het Nederlands elftal moest
Denk maar niet dat ik dat vergeten ben.
"meer"
Nee maar gewoon als goedmakertje en troost voor de Ajax haters onder onsquote:Op zondag 30 maart 2025 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?
PSV gaat met dat programma nog punten genoeg verspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |