quote:Op zondag 30 maart 2025 14:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou eerst "waar greys niet zit op te letten" doen
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou eerst "waar greys niet zit op te letten" doen
er is een dubbele slquote:Op zondag 30 maart 2025 14:50 schreef Ireth het volgende:
Is iedereen nu serieus druk met ontharen??? Of heb ik een soort van SL in de COS??
joewel voor Sharice zag ik ergensquote:Op zondag 30 maart 2025 15:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Elke dag een heleboel alleen niet voor de bewoners
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef odie22 het volgende:
ja waar is mijn schatje, bij die enge BB meneer
Per dag verschillendquote:Op zondag 30 maart 2025 15:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Fake roddels van op X![]()
Jolien nog steeds aan het spelen.
3 anderen buiten in de zon en aan het keuvelen.
Sinds een dag of 2 vind ik dat je heel erg goed de vliegtuigen hoort voorbijvliegen. Voordien was dat niet zo opvallend. Iemand een idee of daar een specifieke oorzaak van is? Of gewoon combinatie van weersomstandigheden/wind/landingsbaan?
SL pfff
En misschien scheelt het ook dat het in die bunker rustiger is qua deelnemers dat het meer op valt nu..quote:Op zondag 30 maart 2025 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Per dag verschillend
Ligt aan het weer en welke landingsbaan er wordt gebruikt
Antwoorden als een pro @:Kodiak100 stijl
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Per dag verschillend
Ligt aan het weer en welke landingsbaan er wordt gebruikt
Antwoorden als een pro @:Kodiak100 stijl
Er is niets gegund aan Jordy, is eerlijk en heeft geen interesse aan poen noch aan nieuws van zijn ouders. Dit is wat hij de kijkers en bewoners heeft laten geloven? De realiteit, zoals we allen hebben kunnen zien, is anders.quote:
Ik zou er Kamervragen over indienenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Er is niets gegund aan Jordy, is eerlijk en heeft geen interesse aan poen noch aan nieuws van zijn ouders. Dit is wat hij de kijkers en bewoners heeft laten geloven? De realiteit, zoals we allen hebben kunnen zien, is anders.
Bovendien noemde hij gisteren de acties van Jolien en Mattie kinderlijk. Deze morgen was hij Jolien aan het neerhalen betreffende haar gedrag en relatie met Jeffrey en Mattie. Het moge overduidelijk zijn wat hier aan de gang is. Jordy: mijn huis mijn regels.
Ga je weer beginnen?quote:
Ben je nu je eigen verhaal aan het bedenken zonder enige onderbouwing om je eerdere opmerking kracht bij te zetten.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Er is niets gegund aan Jordy, is eerlijk en heeft geen interesse aan poen noch aan nieuws van zijn ouders. Dit is wat hij de kijkers en bewoners heeft laten geloven? De realiteit, zoals we allen hebben kunnen zien, is anders.
Bovendien noemde hij gisteren de acties van Jolien en Mattie kinderlijk. Deze morgen was hij Jolien aan het neerhalen betreffende haar gedrag en relatie met Jeffrey en Mattie. Het moge overduidelijk zijn wat hier aan de gang is. Jordy: mijn huis mijn regels.
die zit lekker met de febo naar ajax te kijkenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:42 schreef Ireth het volgende:
Enkel en alleen Jolien in de SL. Zal ze klem zitten in een touwpuzzel in de gamearea?
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
die zit lekker met de febo naar ajax te kijken
Sorry, maar met mijn leeftijd en levenservaring en vader van een zoon en dochter van ongeveer eenzelfde leeftijd als de bewoners kan ik toch heel goed situaties inschatten en beoordelen. Ik heb er echt moeite mee om reacties te lezen die totaal irrelevant zijn. Ik begrijp best dat kijkers/fans voorkeuren hebben maar daar schort het. Je moet mijn mening niet delen maar je moet ze wel respecteren zoals ik anders mening respecteer. Sommigen leven nog steeds onder een steen en moeten de ogen nog geopend worden.. Dit zal vroeg of laat gebeuren maar momenteel is hun mening niet representatief. Vanaf het moment dat ze zelf kinderen zullen hebben zal het een ander verhaal zijn. Wij zeggen steeds: leven of geleefd worden! Ik zou graag nu eens jouw persoonlijke mening te lezen krijgen voordat je een oordeel maakt.quote:
Uw mening.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:44 schreef marky het volgende:
[..]
Ben je nu je eigen verhaal aan het bedenken zonder enige onderbouwing om je eerdere opmerking kracht bij te zetten.
De opmerking vanmorgen was niet neerhalen was een verklaring zoeken waarom Jeff eventueel niet meer met Jolien zou zijn. Later sprak hij de zelfde woorden ook naar Jolien uit en Jolien beaamde het ook nog.
Verder heeft Jordy al eerder verklaard dat hij dacht geen contact te willen met thuis maar dat op een gegeven moment toch heel erg miste en dat had hijzelf nooit verwacht. Hij heeft overigens niet meer contact met thuis gehad dan andere.
Wat het geld betreft wil hij het niet winnen voor het geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feiten van u of van de beelden die je te zien kreeg. Perceptie!quote:Op zondag 30 maart 2025 16:07 schreef marky het volgende:
[..]
Nee geen mening maar een feiten relaas.
Nee echt, het gaat Jordy slechts om de eeuwige roemquote:Op zondag 30 maart 2025 15:44 schreef marky het volgende:
[..]
Ben je nu je eigen verhaal aan het bedenken zonder enige onderbouwing om je eerdere opmerking kracht bij te zetten.
De opmerking vanmorgen was niet neerhalen was een verklaring zoeken waarom Jeff eventueel niet meer met Jolien zou zijn. Later sprak hij de zelfde woorden ook naar Jolien uit en Jolien beaamde het ook nog.
Verder heeft Jordy al eerder verklaard dat hij dacht geen contact te willen met thuis maar dat op een gegeven moment toch heel erg miste en dat had hijzelf nooit verwacht. Hij heeft overigens niet meer contact met thuis gehad dan andere.
Wat het geld betreft wil hij het niet winnen voor het geld.
Sorry? Dus je verheft je eigen mening zonder enige onderbouwing en feiten als een waarheid maar als iemand dan reageert met feiten dan is het slechts een mening.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef czvt het volgende:
[..]
Sorry, maar met mijn leeftijd en levenservaring en vader van een zoon en dochter van ongeveer eenzelfde leeftijd als de bewoners kan ik toch heel goed situaties inschatten en beoordelen. Ik heb er echt moeite mee om reacties te lezen die totaal irrelevant zijn. Ik begrijp best dat kijkers/fans voorkeuren hebben maar daar schort het. Je moet mijn mening niet delen maar je moet ze wel respecteren zoals ik anders mening respecteer. Sommigen leven nog steeds onder een steen en moeten de ogen nog geopend worden.. Dit zal vroeg of laat gebeuren maar momenteel is hun mening niet representatief. Vanaf het moment dat ze zelf kinderen zullen hebben zal het een ander verhaal zijn. Wij zeggen steeds: leven of geleefd worden! Ik zou graag nu eens jouw persoonlijke mening te lezen krijgen voordat je een oordeel maakt.
die hele kop is van plasticquote:Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien foto's aan het bekijken.
Over Faisel (die op foto staat met Jane): die lijkt echt op Wiki, hé!
Sharice: alleen beetje meer aan gewerkt dan aan Wiki.
Ja, no shit Sherlock!
Kan het niet zo zijn dat Matti en Sharice tijdens de SL al zijn geweest? Was best een lange SL.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sharice vraagt: Denk je dat er vandaag nog iets komt?
Denk dat we wel mogen concluderen dat Sharice en Matti niet meer dat spel kunnen gaan spelen wat Jordi en Jolien wel mochten spelen.
Jammer dat we het na-praten niet mochten meemaken op stream. Ben reuze benieuwd wat er gebeurd is.
En sneu voor Sharice en Matti, die spraken eerder nog uit: wel leuk dat er nog een spel is, qua bezighouding, maakt niet uit of we er wat mee winnen of niet.
Nou, denk niet?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat Matti en Sharice tijdens de SL al zijn geweest? Was best een lange SL.
Alleen Jolien was erg lang weg, jordi niet volgens mij.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou, denk niet?
Zowel Jordy als Jolien waren echt lang weg, en die SL duurde echt niet zo lang dat er nog 2 van hun binnen zijn geweest. SL was half uurtje?
Aah ik begrijp het alquote:Op zondag 30 maart 2025 15:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Shhtt, ik probeer te re-directen om weer over stream te pratenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ik begrijp het al
Bevestigende antwoorden alleen
Ze mogen er niks over zeggenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:18 schreef odie22 het volgende:
het is ook raar dat ze er niet over praten, jolien zei net ook, ja van de game zo net daaroh he, wees ze naar achter, dus ze zouden er wel niet over mogen praten
Maar zoals we eerder zagen toen Jordy net terug kwam van dat spel, ook al mogen ze er niet over praten, stellen de anderen wel veel vragen en proberen ze toch iets te weten te komen door desnoods enkel non-verbale reactie.quote:
Sharice maakte eergisteren peren-ijsjes - Jane was er toen nog.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:20 schreef kater1 het volgende:
Matti eet een heerlijk bevroren pudding ijsje ??!!
misschien 1tje maar denk dat ook nietquote:Op zondag 30 maart 2025 16:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou, denk niet?
Zowel Jordy als Jolien waren echt lang weg, en die SL duurde echt niet zo lang dat er nog 2 van hun binnen zijn geweest. SL was half uurtje?
Edit, opgezocht: SL was 15u27 tot 16u05
Je hebt mijn punt blijkbaar gemist. Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg/schrijf maar niet van hoe anderen dit interpreteren.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry? Dus je verheft je eigen mening zonder enige onderbouwing en feiten als een waarheid maar als iemand dan reageert met feiten dan is het slechts een mening.
Je moet op jou leeftijd ook kunnen accepteren dat er mensen zijn met een andere mening of een mening gebasseerd op feiten.
Dat je favoriet niet wint wil nog niet zeggen dat de ander zijn favoriet verkeerd is. Het kan ook en en zijn.
Zoals Niels vanmorgen in het bericht aan Jordy al zei je bent verre van perfect maar dat is niemand en Jordy erkend dat zelf ook en daarom is hij wel mijn favoriet.
Dus dat zou dan ook kunnen betekenen dat ze niets meer hoeven te vragen want ze zijn allemaal geweest, dus ze weten het.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar zoals we eerder zagen toen Jordy net terug kwam van dat spel, ook al mogen ze er niet over praten, stellen de anderen wel veel vragen en proberen ze toch iets te weten te komen door desnoods enkel non-verbale reactie.
Na SL zagen we niets daarvan (vragen stellen), dus Jolien moet al eventjes terug geweest zijn, dat het 15-minuten vragenrondje helemaal verstopt zat achter de SL
nou echt die vent ziet er niet uitquote:
Ik zie het anders, maar we zullen het inderdaad wel ontdekken in uitzendingquote:Op zondag 30 maart 2025 16:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus dat zou dan ook kunnen betekenen dat ze niets meer hoeven te vragen want ze zijn allemaal geweest, dus ze weten het.
Dan alleen nabespreken maar dat mogen ze schijnbaar niet.
Nou ja, zal wel weer duidelijk worden in de uitzending![]()
Lijkt mij dat als Sharice en Matti niet mochten spelen (was een moneygame) de sfeer ook minder gezellig zou zijn.
@Dotteke, graag jouw mening!quote:Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef czvt het volgende:
[..]
Sorry, maar met mijn leeftijd en levenservaring en vader van een zoon en dochter van ongeveer eenzelfde leeftijd als de bewoners kan ik toch heel goed situaties inschatten en beoordelen. Ik heb er echt moeite mee om reacties te lezen die totaal irrelevant zijn. Ik begrijp best dat kijkers/fans voorkeuren hebben maar daar schort het. Je moet mijn mening niet delen maar je moet ze wel respecteren zoals ik anders mening respecteer. Sommigen leven nog steeds onder een steen en moeten de ogen nog geopend worden.. Dit zal vroeg of laat gebeuren maar momenteel is hun mening niet representatief. Vanaf het moment dat ze zelf kinderen zullen hebben zal het een ander verhaal zijn. Wij zeggen steeds: leven of geleefd worden! Ik zou graag nu eens jouw persoonlijke mening te lezen krijgen voordat je een oordeel maakt.
Uit een puddingvorm? Slim gedaan. Heb ik niet zo zitten opletten toen Sharice ze maakte.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Sharice maakte eergisteren peren-ijsjes - Jane was er toen nog.
Denk dat deze ijsjes zijn - of ze maakte nog eens opnieuw.
je kan wel zien dat ze hoog opgeleid isquote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
Uit een puddingvorm? Slim gedaan. Heb ik niet zo zitten opletten toen Sharice ze maakte.
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
je kan wel zien dat ze hoog opgeleid is
Sharice op zoek naar lang verdronken perennquote:Op zondag 30 maart 2025 16:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien plots: Oh, Sharice! Jij ging in de vijver gaan!
(Is een weddenschap / belofte die Sharice paar weken terug maakte, dat ze in de vijver zou gaan als ze in de finaleweek zou zitten)
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
je kan wel zien dat ze hoog opgeleid is
Mijn mening is helemaal niet relevant omdat dat niets met de streams te maken heeft.quote:
ah vandaar, zag het gisteren ook al een keer, maar toen verder geen aandacht aan gegevenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat komt uit het huis van 1 van de bewoners, toch?
Dacht van bij Sharice? Of was het Jolien?
Komt uit huis van Jolienquote:Op zondag 30 maart 2025 16:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ah vandaar, zag het gisteren ook al een keer, maar toen verder geen aandacht aan gegeven
Ze kunnen niet veel makenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice weer peren aan het snijden, zou ze weer ijs gaan maken, heb geluid uit gezet. Ben dat Mag ik dan bij jou ook helemaal zat
Tis maar wat je humor noemtquote:Op zondag 30 maart 2025 16:55 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ze kunnen niet veel maken
Missen dingen zoals melk
"humor" van Linda en Niels
hoe meer geld blijft er over voor de finaliste ( jolientje )quote:Op zondag 30 maart 2025 16:55 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ze kunnen niet veel maken
Missen dingen zoals melk
"humor" van Linda en Niels
Nou zeer vermoeiendquote:Op zondag 30 maart 2025 17:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Slap gelul met overdreven lange posts wat niks met de streams te maken heeft
Ik heb totaal niets aan de ondertiteling van beelden. Jij wel?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben jij ook op de streams? Probeer bij te lezen wat er is gebeurd, maar zie ellenlange epistels van jou die niets met de streams te maken hebben
kijken nu feyenoord denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 17:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Slapen ze bij de febo ofzo ,verwissel is van streams zeg
wat ben jij snel zegquote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 17:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mocht jij ooit een naamswijziging overwegen dan zou ik gaan voor Dyson of Nilfisk
Wat Sharice aan het maken was, was ook niet voor het avondeten.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:19 schreef GayGuy het volgende:
Kijken we voor niets een uur naar saaie streams in de keuken
Vertrek zal pas donderdag zijn, hoorquote:Op zondag 30 maart 2025 17:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee jordy zei het al, dat het niet eerder dan dinsdag wordt
jaja ik weet , ik meld alleen wat op de streams wordt gezegdquote:Op zondag 30 maart 2025 17:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Vertrek zal pas donderdag zijn, hoor
1/ we kunnen stemmen tot donderdag 21u30
2/ tv-gidsen tonen extra 15min uitzending op donderdag-avond (voor een live vertrek)
Ah dacht dat je dat niet (goed) had meegekregen.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
jaja ik weet , ik meld alleen wat op de streams wordt gezegdmet af en toe een kleine twist er aan
![]()
is wel te hopen dat ze nog blijft tot donderdag danquote:Op zondag 30 maart 2025 17:31 schreef Poesjuh het volgende:
En om nu de afwas te doen zoals een normaal persoon thuis ook zou doen
Van mij mag Sharice met Jordy in de finalequote:Op zondag 30 maart 2025 17:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
is wel te hopen dat ze nog blijft tot donderdag dan
ik durf het wel hardop te typen hoorquote:Op zondag 30 maart 2025 17:31 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ah dacht dat je dat niet (goed) had meegekregen.
Kartel zei inderdaad eventjes: oooh misschien wordt dit een laatste avondmaal voor iemand! (maar Sharice haar naam zeiden ze niet luidop, hopen het waarschijnlijk wel dat zij de 1e vertrekker zal worden)
Ja van jeffrey en keanu ja, die vraten die hamburgers van de groep op tijdens t kokenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:34 schreef maxelu het volgende:
[..]
Niels heeft nog een klein hamburgertje tegoed!
quote:Op zondag 30 maart 2025 17:37 schreef Poesjuh het volgende:
Jolien: kont is poep
Jordy: bij ons is poep wat eruit komt![]()
Ja lullig maar ja er was geloof ik niet veel om uit kiezenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:42 schreef Poesjuh het volgende:
Beetje gek all inclusive week zo'n karig eten van niels en linda te krijgen
Ja gek toch met all inclusive themaquote:Op zondag 30 maart 2025 17:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja lullig maar ja er was geloof ik niet veel om uit kiezen
Jordy zei dat zijn moeder bijna altijd teveel kookt.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef odie22 het volgende:
zielig voor de opa en oma van jordy, die krijgen alleen te eten als zijn moeder te veel heeft gekookt
Ik zag net 10 seconden sharice, random camera wisselquote:Op zondag 30 maart 2025 17:48 schreef Poesjuh het volgende:
Waarom komt Sharice er niet gezellig bijzitten, of nog druk met peren aan het spelen?
Geen idee Jordy had het over donkere ramen.quote:
mocht niet van janequote:Op zondag 30 maart 2025 17:48 schreef Poesjuh het volgende:
Waarom komt Sharice er niet gezellig bijzitten, of nog druk met peren aan het spelen?
ik juich met je meequote:Op zondag 30 maart 2025 17:50 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Soooo ik was zo blij dat jane eindelijk vertrok
dan kijk ik wel 24 kitchen als ik dat wil horenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:52 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy experimenteert graag met eten thuis, klinkt best goed
Daar is ze!quote:Op zondag 30 maart 2025 17:48 schreef Poesjuh het volgende:
Ouders houden van gekookte aardappels met groente en stuk vlees. Jordy eet liever ovenchotels van lekker gekruid vlees met groenten en geraspte kaas en eventueel frietjes er bij van zoete aardappel.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:51 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy zijn mama kan goed koken, maar hij houdt van andere dingetjes dan zijn mamsie maakt
ja omdat hij weer vergeten is om boodschappen te doenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Maar wel met creatief gevulde kipfilets etc
Ze noemen Elsa Jane en misschien Wickyquote:Op zondag 30 maart 2025 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
bb: wie hopen jullie dat er heeft gekookt
quote:Op zondag 30 maart 2025 17:57 schreef kater1 het volgende:
Respect voor ze zo buiten. Het is bewolkt en er staat een steenkoude oostenwind (zit er 20 minuten vandaan).
Wicky zit in Surinamequote:Op zondag 30 maart 2025 17:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze noemen Elsa Jane en misschien Wicky
Die stond er al een tijdquote:Op zondag 30 maart 2025 17:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
staat wel een bbq vlak bij ze
quote:Op zondag 30 maart 2025 17:58 schreef Ireth het volgende:
Ze hopen Elsa en Jane... die zijn beide zo zuur online dat ik niets zou durven eten.
Is Jane ook zo zuur? Dat had ik niet verwachtquote:Op zondag 30 maart 2025 17:58 schreef Ireth het volgende:
Ze hopen Elsa en Jane... die zijn beide zo zuur online dat ik niets zou durven eten.
Gaan jullie deze discussie even in de sc voeren. Heeft niets meer met de streams te makenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:18 schreef czvt het volgende:
[..]
Motiveer dit en laat deze mensen van zich horen.
Zou wel heerlijkkkk zijnquote:Op zondag 30 maart 2025 18:01 schreef Ireth het volgende:
Ze denken een oud bewoner en een freeze. Straks roept de febo ze naar de DR en dan staan daar 2 dozen domino's pizza's
quote:Op zondag 30 maart 2025 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is Jane ook zo zuur? Dat had ik niet verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Heb je zijn maaltijd gezien overhandigd door zijn vader bij de freeze!quote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy zei dat zijn moeder bijna altijd teveel kookt.
en vanavond bij Faisel weer baschenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:04 schreef maxelu het volgende:
gvd ik wist dat het Elsa ging zijn
en maar knuffelen en lachen
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:03 schreef Ireth het volgende:
[..]Eusj wist k nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:03 schreef Ireth het volgende:
[..]ja gaat ze vanavond wedden ook weer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met ze douchen niet bla bla blaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ja waardeloos dat ze zo iemand uitnodigen. Clownshow.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze moesten eens weten wat Elsa allemaal over hun zegt en schrijft![]()
die hadden alles zelf opgegetenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:06 schreef Ireth het volgende:
Waarom mochten kiki en Lennie dan niet blijven...
had die indedaad liever gehadquote:Op zondag 30 maart 2025 18:06 schreef Ireth het volgende:
Had ik 10xliever gezienquote:Op zondag 30 maart 2025 18:06 schreef Ireth het volgende:
Yep, vind het juist leuk en zeker voor Sharicequote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef Willewa het volgende:
Wat een overdreven negativiteit hier, alsof Elsa een verschrikkelijk mens is![]()
![]()
Hoe kunnen jullie zo boos zijn haha manmanmanquote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef odie22 het volgende:
mijn gezicht staat nu hoe het van sharice de hele dag door staat
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef odie22 het volgende:
Laat ik het zo zeggen, sommige mensen kan je missen als kiespijn in je leven... elsa is er wat mij betreft zo 1 vanquote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef Willewa het volgende:
Wat een overdreven negativiteit hier, alsof Elsa een verschrikkelijk mens is![]()
![]()
Dat is subjectief maar ik vind haar niet leukquote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef Willewa het volgende:
![]()
zij is helemaal los gegaan op twitter en bij Faisel de radio show over de personen die er nu nog zitten zeker Jolien moest hhet ontgeldenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef Willewa het volgende:
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef odie22 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |