quote:Op zondag 30 maart 2025 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Per dag verschillend
Ligt aan het weer en welke landingsbaan er wordt gebruikt
Antwoorden als een pro @:Kodiak100 stijl
Er is niets gegund aan Jordy, is eerlijk en heeft geen interesse aan poen noch aan nieuws van zijn ouders. Dit is wat hij de kijkers en bewoners heeft laten geloven? De realiteit, zoals we allen hebben kunnen zien, is anders.quote:
Ik zou er Kamervragen over indienenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Er is niets gegund aan Jordy, is eerlijk en heeft geen interesse aan poen noch aan nieuws van zijn ouders. Dit is wat hij de kijkers en bewoners heeft laten geloven? De realiteit, zoals we allen hebben kunnen zien, is anders.
Bovendien noemde hij gisteren de acties van Jolien en Mattie kinderlijk. Deze morgen was hij Jolien aan het neerhalen betreffende haar gedrag en relatie met Jeffrey en Mattie. Het moge overduidelijk zijn wat hier aan de gang is. Jordy: mijn huis mijn regels.
Ga je weer beginnen?quote:
Ben je nu je eigen verhaal aan het bedenken zonder enige onderbouwing om je eerdere opmerking kracht bij te zetten.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Er is niets gegund aan Jordy, is eerlijk en heeft geen interesse aan poen noch aan nieuws van zijn ouders. Dit is wat hij de kijkers en bewoners heeft laten geloven? De realiteit, zoals we allen hebben kunnen zien, is anders.
Bovendien noemde hij gisteren de acties van Jolien en Mattie kinderlijk. Deze morgen was hij Jolien aan het neerhalen betreffende haar gedrag en relatie met Jeffrey en Mattie. Het moge overduidelijk zijn wat hier aan de gang is. Jordy: mijn huis mijn regels.
die zit lekker met de febo naar ajax te kijkenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:42 schreef Ireth het volgende:
Enkel en alleen Jolien in de SL. Zal ze klem zitten in een touwpuzzel in de gamearea?
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
die zit lekker met de febo naar ajax te kijken
Sorry, maar met mijn leeftijd en levenservaring en vader van een zoon en dochter van ongeveer eenzelfde leeftijd als de bewoners kan ik toch heel goed situaties inschatten en beoordelen. Ik heb er echt moeite mee om reacties te lezen die totaal irrelevant zijn. Ik begrijp best dat kijkers/fans voorkeuren hebben maar daar schort het. Je moet mijn mening niet delen maar je moet ze wel respecteren zoals ik anders mening respecteer. Sommigen leven nog steeds onder een steen en moeten de ogen nog geopend worden.. Dit zal vroeg of laat gebeuren maar momenteel is hun mening niet representatief. Vanaf het moment dat ze zelf kinderen zullen hebben zal het een ander verhaal zijn. Wij zeggen steeds: leven of geleefd worden! Ik zou graag nu eens jouw persoonlijke mening te lezen krijgen voordat je een oordeel maakt.quote:
Uw mening.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:44 schreef marky het volgende:
[..]
Ben je nu je eigen verhaal aan het bedenken zonder enige onderbouwing om je eerdere opmerking kracht bij te zetten.
De opmerking vanmorgen was niet neerhalen was een verklaring zoeken waarom Jeff eventueel niet meer met Jolien zou zijn. Later sprak hij de zelfde woorden ook naar Jolien uit en Jolien beaamde het ook nog.
Verder heeft Jordy al eerder verklaard dat hij dacht geen contact te willen met thuis maar dat op een gegeven moment toch heel erg miste en dat had hijzelf nooit verwacht. Hij heeft overigens niet meer contact met thuis gehad dan andere.
Wat het geld betreft wil hij het niet winnen voor het geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feiten van u of van de beelden die je te zien kreeg. Perceptie!quote:Op zondag 30 maart 2025 16:07 schreef marky het volgende:
[..]
Nee geen mening maar een feiten relaas.
Nee echt, het gaat Jordy slechts om de eeuwige roemquote:Op zondag 30 maart 2025 15:44 schreef marky het volgende:
[..]
Ben je nu je eigen verhaal aan het bedenken zonder enige onderbouwing om je eerdere opmerking kracht bij te zetten.
De opmerking vanmorgen was niet neerhalen was een verklaring zoeken waarom Jeff eventueel niet meer met Jolien zou zijn. Later sprak hij de zelfde woorden ook naar Jolien uit en Jolien beaamde het ook nog.
Verder heeft Jordy al eerder verklaard dat hij dacht geen contact te willen met thuis maar dat op een gegeven moment toch heel erg miste en dat had hijzelf nooit verwacht. Hij heeft overigens niet meer contact met thuis gehad dan andere.
Wat het geld betreft wil hij het niet winnen voor het geld.
Sorry? Dus je verheft je eigen mening zonder enige onderbouwing en feiten als een waarheid maar als iemand dan reageert met feiten dan is het slechts een mening.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef czvt het volgende:
[..]
Sorry, maar met mijn leeftijd en levenservaring en vader van een zoon en dochter van ongeveer eenzelfde leeftijd als de bewoners kan ik toch heel goed situaties inschatten en beoordelen. Ik heb er echt moeite mee om reacties te lezen die totaal irrelevant zijn. Ik begrijp best dat kijkers/fans voorkeuren hebben maar daar schort het. Je moet mijn mening niet delen maar je moet ze wel respecteren zoals ik anders mening respecteer. Sommigen leven nog steeds onder een steen en moeten de ogen nog geopend worden.. Dit zal vroeg of laat gebeuren maar momenteel is hun mening niet representatief. Vanaf het moment dat ze zelf kinderen zullen hebben zal het een ander verhaal zijn. Wij zeggen steeds: leven of geleefd worden! Ik zou graag nu eens jouw persoonlijke mening te lezen krijgen voordat je een oordeel maakt.
die hele kop is van plasticquote:Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien foto's aan het bekijken.
Over Faisel (die op foto staat met Jane): die lijkt echt op Wiki, hé!
Sharice: alleen beetje meer aan gewerkt dan aan Wiki.
Ja, no shit Sherlock!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |