abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217231352
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2025 15:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
Per dag verschillend
Ligt aan het weer en welke landingsbaan er wordt gebruikt

Antwoorden als een pro @:Kodiak100 stijl 8-)
_O_ ^O^
En ze doen op dit moment onderhoud aan de kaagbaan
pi_217231362
quote:
99s.gif Op zondag 30 maart 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet
Er is niets gegund aan Jordy, is eerlijk en heeft geen interesse aan poen noch aan nieuws van zijn ouders. Dit is wat hij de kijkers en bewoners heeft laten geloven? De realiteit, zoals we allen hebben kunnen zien, is anders.
Bovendien noemde hij gisteren de acties van Jolien en Mattie kinderlijk. Deze morgen was hij Jolien aan het neerhalen betreffende haar gedrag en relatie met Jeffrey en Mattie. Het moge overduidelijk zijn wat hier aan de gang is. Jordy: mijn huis mijn regels.
  zondag 30 maart 2025 @ 15:35:17 #28
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217231379
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 15:33 schreef czvt het volgende:

[..]
Er is niets gegund aan Jordy, is eerlijk en heeft geen interesse aan poen noch aan nieuws van zijn ouders. Dit is wat hij de kijkers en bewoners heeft laten geloven? De realiteit, zoals we allen hebben kunnen zien, is anders.
Bovendien noemde hij gisteren de acties van Jolien en Mattie kinderlijk. Deze morgen was hij Jolien aan het neerhalen betreffende haar gedrag en relatie met Jeffrey en Mattie. Het moge overduidelijk zijn wat hier aan de gang is. Jordy: mijn huis mijn regels.
Ik zou er Kamervragen over indienen :Y
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_217231401
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 15:35 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ik zou er Kamervragen over indienen :Y
Voor dit marginaal niveau?
  Moderator zondag 30 maart 2025 @ 15:40:04 #30
388664 crew  Dotteke
pi_217231427
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 15:37 schreef czvt het volgende:

[..]
Voor dit marginaal niveau?
Ga je weer beginnen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 30 maart 2025 @ 15:40:07 #31
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217231428
Zonde van mijn energie eigenlijk...
  zondag 30 maart 2025 @ 15:42:28 #32
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217231451
Enkel en alleen Jolien in de SL. Zal ze klem zitten in een touwpuzzel in de gamearea?
  zondag 30 maart 2025 @ 15:44:22 #33
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_217231469
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 15:33 schreef czvt het volgende:

[..]
Ben je nu je eigen verhaal aan het bedenken zonder enige onderbouwing om je eerdere opmerking kracht bij te zetten.

De opmerking vanmorgen was niet neerhalen was een verklaring zoeken waarom Jeff eventueel niet meer met Jolien zou zijn. Later sprak hij de zelfde woorden ook naar Jolien uit en Jolien beaamde het ook nog.

Verder heeft Jordy al eerder verklaard dat hij dacht geen contact te willen met thuis maar dat op een gegeven moment toch heel erg miste en dat had hijzelf nooit verwacht. Hij heeft overigens niet meer contact met thuis gehad dan andere.

Wat het geld betreft wil hij het niet winnen voor het geld.
pi_217231474
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 15:42 schreef Ireth het volgende:
Enkel en alleen Jolien in de SL. Zal ze klem zitten in een touwpuzzel in de gamearea?
die zit lekker met de febo naar ajax te kijken :P
Jolientje
  zondag 30 maart 2025 @ 15:50:03 #35
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217231545
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 15:44 schreef odie22 het volgende:

[..]
die zit lekker met de febo naar ajax te kijken :P
_O-
pi_217231601
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ga je weer beginnen?
Sorry, maar met mijn leeftijd en levenservaring en vader van een zoon en dochter van ongeveer eenzelfde leeftijd als de bewoners kan ik toch heel goed situaties inschatten en beoordelen. Ik heb er echt moeite mee om reacties te lezen die totaal irrelevant zijn. Ik begrijp best dat kijkers/fans voorkeuren hebben maar daar schort het. Je moet mijn mening niet delen maar je moet ze wel respecteren zoals ik anders mening respecteer. Sommigen leven nog steeds onder een steen en moeten de ogen nog geopend worden.. Dit zal vroeg of laat gebeuren maar momenteel is hun mening niet representatief. Vanaf het moment dat ze zelf kinderen zullen hebben zal het een ander verhaal zijn. Wij zeggen steeds: leven of geleefd worden! Ik zou graag nu eens jouw persoonlijke mening te lezen krijgen voordat je een oordeel maakt.
pi_217231646
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2025 15:44 schreef marky het volgende:

[..]
Ben je nu je eigen verhaal aan het bedenken zonder enige onderbouwing om je eerdere opmerking kracht bij te zetten.

De opmerking vanmorgen was niet neerhalen was een verklaring zoeken waarom Jeff eventueel niet meer met Jolien zou zijn. Later sprak hij de zelfde woorden ook naar Jolien uit en Jolien beaamde het ook nog.

Verder heeft Jordy al eerder verklaard dat hij dacht geen contact te willen met thuis maar dat op een gegeven moment toch heel erg miste en dat had hijzelf nooit verwacht. Hij heeft overigens niet meer contact met thuis gehad dan andere.

Uw mening.
pi_217231876
Terug beeld, Jolien is terug van het spel
  zondag 30 maart 2025 @ 16:05:37 #39
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_217231883
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 30 maart 2025 @ 16:07:38 #40
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_217231937
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 15:55 schreef czvt het volgende:

[..]
Uw mening.
Nee geen mening maar een feiten relaas.
pi_217231943
Sharice kondigt aan dat ze zich weer gaat omkleden.
Zouden Sharice en Matti niet meer mogen gaan spelen?

Jolien lijkt al eventjes terug, want er worden geen vragen gesteld noch over het spel gepraat (dat zal onder de SL gezeten hebben). En eerder vertrok Jolien naar GR paar minuten nadat Jordy terug was, terwijl nu iedereen er gewoon nog is.
pi_217232021
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 16:07 schreef marky het volgende:

[..]
Nee geen mening maar een feiten relaas.
Feiten van u of van de beelden die je te zien kreeg. Perceptie!
pi_217232026
sharice vraag aan BB of de voorraadkamer open mag, zou het nieuwe onderbroekje voor jolien klaar liggen :?
Jolientje
pi_217232029
Sharice; ik weet niet wat ze aan het doen zijn in de GR, maar er is mega veel lawaai.
pi_217232037
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2025 15:44 schreef marky het volgende:

[..]

Nee echt, het gaat Jordy slechts om de eeuwige roem _O- _O-
  zondag 30 maart 2025 @ 16:13:14 #46
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_217232077
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef czvt het volgende:

[..]
Sorry, maar met mijn leeftijd en levenservaring en vader van een zoon en dochter van ongeveer eenzelfde leeftijd als de bewoners kan ik toch heel goed situaties inschatten en beoordelen. Ik heb er echt moeite mee om reacties te lezen die totaal irrelevant zijn. Ik begrijp best dat kijkers/fans voorkeuren hebben maar daar schort het. Je moet mijn mening niet delen maar je moet ze wel respecteren zoals ik anders mening respecteer. Sommigen leven nog steeds onder een steen en moeten de ogen nog geopend worden.. Dit zal vroeg of laat gebeuren maar momenteel is hun mening niet representatief. Vanaf het moment dat ze zelf kinderen zullen hebben zal het een ander verhaal zijn. Wij zeggen steeds: leven of geleefd worden! Ik zou graag nu eens jouw persoonlijke mening te lezen krijgen voordat je een oordeel maakt.
Sorry? Dus je verheft je eigen mening zonder enige onderbouwing en feiten als een waarheid maar als iemand dan reageert met feiten dan is het slechts een mening.

Je moet op jou leeftijd ook kunnen accepteren dat er mensen zijn met een andere mening of een mening gebasseerd op feiten.

Dat je favoriet niet wint wil nog niet zeggen dat de ander zijn favoriet verkeerd is. Het kan ook en en zijn.

Zoals Niels vanmorgen in het bericht aan Jordy al zei je bent verre van perfect maar dat is niemand en Jordy erkend dat zelf ook en daarom is hij wel mijn favoriet.
pi_217232085
Jolien foto's aan het bekijken.
Over Faisel (die op foto staat met Jane): die lijkt echt op Wiki, hé!
Sharice: alleen beetje meer aan gewerkt dan aan Wiki.

Ja, no shit Sherlock!
pi_217232094

jolientje zwaar gewond door de game :( , vandaar dat sharice de voorraadkamer in wilde natuurlijk, om bandages enz te halen -O-
Jolientje
pi_217232115
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien foto's aan het bekijken.
Over Faisel (die op foto staat met Jane): die lijkt echt op Wiki, hé!
Sharice: alleen beetje meer aan gewerkt dan aan Wiki.

Ja, no shit Sherlock!
die hele kop is van plastic _O- _O-
Jolientje
  zondag 30 maart 2025 @ 16:15:03 #50
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217232133
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 16:14 schreef odie22 het volgende:

[..]
die hele kop is van plastic _O- _O-
Achter in zijn nek staat "mattel" :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')