@Dotteke, graag jouw mening!quote:Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef czvt het volgende:
[..]
Sorry, maar met mijn leeftijd en levenservaring en vader van een zoon en dochter van ongeveer eenzelfde leeftijd als de bewoners kan ik toch heel goed situaties inschatten en beoordelen. Ik heb er echt moeite mee om reacties te lezen die totaal irrelevant zijn. Ik begrijp best dat kijkers/fans voorkeuren hebben maar daar schort het. Je moet mijn mening niet delen maar je moet ze wel respecteren zoals ik anders mening respecteer. Sommigen leven nog steeds onder een steen en moeten de ogen nog geopend worden.. Dit zal vroeg of laat gebeuren maar momenteel is hun mening niet representatief. Vanaf het moment dat ze zelf kinderen zullen hebben zal het een ander verhaal zijn. Wij zeggen steeds: leven of geleefd worden! Ik zou graag nu eens jouw persoonlijke mening te lezen krijgen voordat je een oordeel maakt.
Uit een puddingvorm? Slim gedaan. Heb ik niet zo zitten opletten toen Sharice ze maakte.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Sharice maakte eergisteren peren-ijsjes - Jane was er toen nog.
Denk dat deze ijsjes zijn - of ze maakte nog eens opnieuw.
je kan wel zien dat ze hoog opgeleid isquote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
Uit een puddingvorm? Slim gedaan. Heb ik niet zo zitten opletten toen Sharice ze maakte.
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
je kan wel zien dat ze hoog opgeleid is
Sharice op zoek naar lang verdronken perennquote:Op zondag 30 maart 2025 16:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien plots: Oh, Sharice! Jij ging in de vijver gaan!
(Is een weddenschap / belofte die Sharice paar weken terug maakte, dat ze in de vijver zou gaan als ze in de finaleweek zou zitten)
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
je kan wel zien dat ze hoog opgeleid is
Mijn mening is helemaal niet relevant omdat dat niets met de streams te maken heeft.quote:
ah vandaar, zag het gisteren ook al een keer, maar toen verder geen aandacht aan gegevenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat komt uit het huis van 1 van de bewoners, toch?
Dacht van bij Sharice? Of was het Jolien?
Komt uit huis van Jolienquote:Op zondag 30 maart 2025 16:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ah vandaar, zag het gisteren ook al een keer, maar toen verder geen aandacht aan gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |