die hadden alles zelf opgegetenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:06 schreef Ireth het volgende:
Waarom mochten kiki en Lennie dan niet blijven...
had die indedaad liever gehadquote:Op zondag 30 maart 2025 18:06 schreef Ireth het volgende:
Had ik 10xliever gezienquote:Op zondag 30 maart 2025 18:06 schreef Ireth het volgende:
Yep, vind het juist leuk en zeker voor Sharicequote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef Willewa het volgende:
Wat een overdreven negativiteit hier, alsof Elsa een verschrikkelijk mens is![]()
![]()
Hoe kunnen jullie zo boos zijn haha manmanmanquote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef odie22 het volgende:
mijn gezicht staat nu hoe het van sharice de hele dag door staat
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef odie22 het volgende:
mijn gezicht staat nu hoe het van sharice de hele dag door staat
Laat ik het zo zeggen, sommige mensen kan je missen als kiespijn in je leven... elsa is er wat mij betreft zo 1 vanquote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef Willewa het volgende:
Wat een overdreven negativiteit hier, alsof Elsa een verschrikkelijk mens is![]()
![]()
Dat is subjectief maar ik vind haar niet leukquote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef Willewa het volgende:
![]()
zij is helemaal los gegaan op twitter en bij Faisel de radio show over de personen die er nu nog zitten zeker Jolien moest hhet ontgeldenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:08 schreef Willewa het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |