Daar is ze!quote:Op zondag 30 maart 2025 17:48 schreef Poesjuh het volgende:
Waarom komt Sharice er niet gezellig bijzitten, of nog druk met peren aan het spelen?
Ouders houden van gekookte aardappels met groente en stuk vlees. Jordy eet liever ovenchotels van lekker gekruid vlees met groenten en geraspte kaas en eventueel frietjes er bij van zoete aardappel.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:51 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy zijn mama kan goed koken, maar hij houdt van andere dingetjes dan zijn mamsie maakt
ja omdat hij weer vergeten is om boodschappen te doenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Maar wel met creatief gevulde kipfilets etc
Ze noemen Elsa Jane en misschien Wickyquote:Op zondag 30 maart 2025 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
bb: wie hopen jullie dat er heeft gekookt
quote:Op zondag 30 maart 2025 17:57 schreef kater1 het volgende:
Respect voor ze zo buiten. Het is bewolkt en er staat een steenkoude oostenwind (zit er 20 minuten vandaan).
Wicky zit in Surinamequote:Op zondag 30 maart 2025 17:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze noemen Elsa Jane en misschien Wicky
Die stond er al een tijdquote:Op zondag 30 maart 2025 17:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
staat wel een bbq vlak bij ze
quote:Op zondag 30 maart 2025 17:58 schreef Ireth het volgende:
Ze hopen Elsa en Jane... die zijn beide zo zuur online dat ik niets zou durven eten.
Is Jane ook zo zuur? Dat had ik niet verwachtquote:Op zondag 30 maart 2025 17:58 schreef Ireth het volgende:
Ze hopen Elsa en Jane... die zijn beide zo zuur online dat ik niets zou durven eten.
Gaan jullie deze discussie even in de sc voeren. Heeft niets meer met de streams te makenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:18 schreef czvt het volgende:
[..]
Motiveer dit en laat deze mensen van zich horen.
Zou wel heerlijkkkk zijnquote:Op zondag 30 maart 2025 18:01 schreef Ireth het volgende:
Ze denken een oud bewoner en een freeze. Straks roept de febo ze naar de DR en dan staan daar 2 dozen domino's pizza's
quote:Op zondag 30 maart 2025 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is Jane ook zo zuur? Dat had ik niet verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Heb je zijn maaltijd gezien overhandigd door zijn vader bij de freeze!quote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy zei dat zijn moeder bijna altijd teveel kookt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |