Ja lullig maar ja er was geloof ik niet veel om uit kiezenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:42 schreef Poesjuh het volgende:
Beetje gek all inclusive week zo'n karig eten van niels en linda te krijgen
Ja gek toch met all inclusive themaquote:Op zondag 30 maart 2025 17:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja lullig maar ja er was geloof ik niet veel om uit kiezen
Jordy zei dat zijn moeder bijna altijd teveel kookt.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef odie22 het volgende:
zielig voor de opa en oma van jordy, die krijgen alleen te eten als zijn moeder te veel heeft gekookt
Ik zag net 10 seconden sharice, random camera wisselquote:Op zondag 30 maart 2025 17:48 schreef Poesjuh het volgende:
Waarom komt Sharice er niet gezellig bijzitten, of nog druk met peren aan het spelen?
Geen idee Jordy had het over donkere ramen.quote:
mocht niet van janequote:Op zondag 30 maart 2025 17:48 schreef Poesjuh het volgende:
Waarom komt Sharice er niet gezellig bijzitten, of nog druk met peren aan het spelen?
ik juich met je meequote:Op zondag 30 maart 2025 17:50 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Soooo ik was zo blij dat jane eindelijk vertrok
dan kijk ik wel 24 kitchen als ik dat wil horenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:52 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy experimenteert graag met eten thuis, klinkt best goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |