Je hebt geen idee hoeveel notes er waarom zijn uitgedeeldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet.
Maar vergelijkingen met wo2 (impliciet/expliciet) hoeven natuurlijk niet he. Of geneuzel als Poetinpijpslet, Putler, Ruzzia.
Er zijn heel wat notes en bans uitgedeeld omdat mensen Timmerfrans schreven of PvdAlloc..
Wat verwacht je dan? Mijn waarde collega sp3c heeft de post in kwestie verwijderd. En ik onderstreep zijn visie dat jijzelf ook niet altijd 'diplomatieke' reacties geeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet.
Maar vergelijkingen met wo2 (impliciet/expliciet) hoeven natuurlijk niet he. Of geneuzel als Poetinpijpslet, Putler, Ruzzia.
Er zijn heel wat notes en bans uitgedeeld omdat mensen Timmerfrans schreven of PvdAlloc..
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://petities.nl/petit(...)an-het-abp?locale=nl
rosenmuller is een dikke vriend van communisten als Poetin en Maduro , linkser dan MAO
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Mag VERderop VERder, is uit NWSquote:Op zondag 30 maart 2025 21:35 schreef recursief het volgende:
VER / ABP gaat de komende jaren zeer fors beleggen in defensie
Gebruik van gare complotsites met laster over Paul Rosenmöller. En dan ook nog zonder bronvermelding.
/edit: de aap komt uit de mouw:
[..]
-weg-quote:
Het was een retorische vraagquote:
Over een vervelende verwensing.quote:
Dan haal ik die toch ook weg.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:53 schreef sp3c het volgende:
Ja die is weg
Maar je suggestie blijft staan en blijft vervelend
Oke, helder, zal ik dat voortaan doenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:11 schreef sp3c het volgende:
Ok prima
Alleen een linkje naar de post is genoeg
Misschien ook wat van mijn kant.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:28 schreef sp3c het volgende:
Wmb ook was ook niks boos naar jou toe verder maar het stapelt wel op als iedereen er iedere keer zo'n opmerking bijzet
Overreactie van mijn kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelde het niet kwaad. En pas me graag aan bij wat hier betamelijk is.
*Boks*r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Dit is een letterlijke doodsverwensing aan een politicus. Er zijn bans voor minder uitgedeeld hier.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, om haar nek en aan een boomtak.
Nee dat mag natuurlijk niet. Het is weer een fijn topic zie ikquote:Op donderdag 3 april 2025 14:31 schreef Red_85 het volgende:
Zeg, ik heb hier al een TR over gezet maar hoezo mogen dit soort posts gewoon blijven staan?
[..]
Dit is een letterlijke doodsverwensing aan een politicus. Er zijn bans voor minder uitgedeeld hier.
Gewoon even ter verduidelijking, hoe is dit volgens de policy?
quote:Op donderdag 3 april 2025 11:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga nou hulp zoeken ipv hier de hele dag te zitten hangen.
quote:Op donderdag 3 april 2025 11:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
hmm... ipv hier iemand uit te gaan schelden, kun je ook de telefoon pakken en je dokter bellen voor een afspraak. Jouw keuze.
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is geen pesten. Dit is serieus. Ga nu eens een dokter zoeken.
Uit 1 topic. Het kan zijn dat ik wat gemist heb. Is dit normaal?quote:Op donderdag 3 april 2025 14:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat wauwel je nu allemaal man?
Ik praat tegen jou zo omdat je hulp moet zoeken voor je psyche. Je moet jezelf niet verwarden met 'iedereen'.
Gossiequote:Op donderdag 3 april 2025 14:55 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Uit 1 topic. Het kan zijn dat ik wat gemist heb. Is dit normaal?
Maar ffies dan he. Waarom reageren jullie dan niet op TR's? Jullie vragen iedere keer hier om bij excessen TR's te zetten zodat jullie acties kunnen ondernemen.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat mag natuurlijk niet. Het is weer een fijn topic zie ik
Omdat we mensen zijn en niet alles meteen zien, of god behoedde, het over het hoofd zien.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar ffies dan he. Waarom reageren jullie dan niet op TR's? Jullie vragen iedere keer hier om bij excessen TR's te zetten zodat jullie acties kunnen ondernemen.
Hoezo dan hier geen actie?
Tja ik kan vandaag de dag half nws er af gooien met dat constante persoonlijke gedoe.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:02 schreef recursief het volgende:
Ik vind het niet normaal om een mede-user bij herhaling aan te praten dat ie serieus een psychische stoornis heeft. Ik kan je slachtoffer in dit geval alleen maar gelijk geven als hij zegt dat dit pestgedrag is. Daarnaast vind ik het zelf ook heel vervelend om dit soort gezeik steeds tegen te komen.
Dit dus. Alleen maar van dit soort frames. En niet alleen naar mij.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:02 schreef recursief het volgende:
Ik vind het niet normaal om een mede-user bij herhaling aan te praten dat ie serieus een psychische stoornis heeft. Ik kan je slachtoffer in dit geval alleen maar gelijk geven als hij zegt dat dit pestgedrag is. Daarnaast vind ik het zelf ook heel vervelend om dit soort gezeik steeds tegen te komen.
torentje in NWS / Faber weigert onderscheidingen voor COA medewerkers goed te keurenquote:Jij pest iedereen die jou durft te weerspreken en zeker als die kritiek leveren op rijken, rijken die jij uit lafheid te vriend wil houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |