SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Birdie!quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:01 schreef Kissingbird het volgende: [..] Het is echt wel lekker warm buiten nu
En het blijft de hele week zo.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Serieus?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja denk dat ze niet wilde stoppen, beetje net als Martijn Krabbé.
Dit maakt mij alleen maar angstig voor welke grootheden we de komende 5 jaar nog meer gaan verliezen, zowel Nederlands als Amerikaans.![]()
Mis KoWo nog erbijquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
Toet toet boing boing
KiWi en KiBi
Smile, it's free therapy.![]()
Nog hele even en ik kan weer in de zon zitten. Maar even een kop thee maken ondertussenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nou ja, angstig is een groot woord.quote:
Maar eh ja.
Paul McCartney. Willie Nelson. Dick van Dyke. Bob Dylan. Keith Richards. Andre van Duin. Sjaak Swart. Bonnie St. Claire etc.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
En nog even bedenken wat ik dit weekend ga doen met mijn levenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik hoorde de Stones nog vanmiddag, en dacht "o Mick Jagger leeft ook nog"quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja, angstig is een groot woord.
Maar eh ja.
Paul McCartney. Willie Nelson. Dick van Dyke. Bob Dylan. Keith Richards. Andre van Duin. Sjaak Swart. Bonnie St. Claire etc.![]()
![]()
Word 82 alweerquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoorde de Stones nog vanmiddag, en dacht "o Mick Jagger leeft ook nog"
Het verraste mij wel in 2021 toen Charlie Watts overleed, had eigenlijk vooral "verwacht" dat Keith eerder zou overlijden.Well, life can be a riot
Ikhoopdatjijvanavondooklekkergaatetenennulekkergenietindezonbolk!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeiiiiidanmaarextragenietenvanjelaatsteportiegoulashbolk![]()
Ikgavanavondlasagnemakendatvindikheerlijkmetwatappelmoeserbijdatmaakthetnoglekkerderenzitnulekkeroptewarmenindezonbolkquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ikhoopdatjijvanavondooklekkergaatetenennulekkergenietindezonbolk!!!Smile, it's free therapy.![]()
@DJMO dank je wel![]()
Zegels zijn binnen was 3,5 boekje vol Wauw, de kleine meid gaat hier heel blij mee zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
genietervanhetisnogvroegnogevenpaaruutjeszonpakkenbolkquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ikgavanavondlasagnemakendatvindikheerlijkmetwatappelmoeserbijdatmaakthetnoglekkerderenzitnulekkeroptewarmenindezonbolk![]()
![]()
Dottie!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
@:DJMO dank je wel![]()
Zegels zijn binnen was 3,5 boekje vol Wauw, de kleine meid gaat hier heel blij mee zijn.![]()
![]()
![]()
Hoi Dott!quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
Zegels zijn binnen was 3,5 boekje vol Wauw, de kleine meid gaat hier heel blij mee zijn.
Hey KWquote:
Volgende week kan ik weer vertrouwd met mijn blauw gele vriend naar werkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoi hoi Birdiequote:
hebhetereenbeetjewarmvangekrgenenzieinderdaaddathetnogvroegisbolkquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
genietervanhetisnogvroegnogevenpaaruutjeszonpakkenbolkSmile, it's free therapy.![]()
jaikzithierooklekkerwarmhebtruiuitgedaankannogsteedsnietszienbolkquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hebhetereenbeetjewarmvangekrgenenzieinderdaaddathetnogvroegisbolk![]()
Ik dacht de drukte voor te zijn maar het is nu al best drukUw ADH vitamine Worst
Dot
Well, life can be a riot
Graag gedaan hoor. Sparen ging relatief makkelijk met gulle caissièresquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jehadeentruiaan???metditwarmeweerquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
jaikzithierooklekkerwarmhebtruiuitgedaankannogsteedsnietszienbolkZithierineenzomerjurkbolk
Crap, wellicht een saucijzenbroodje als compensatie naar jezelfquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ik dacht de drukte voor te zijn maar het is nu al best drukBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
jaikhadditnietverwachtvanmorgenmaarhetispuurgenietenbolkquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jehadeentruiaan???metditwarmeweerZithierineenzomerjurkbolk
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Daar moet een bolk in!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wel ze eerlijk dat Justin wat meetings heeft vandaag. Zijn flink op em ingelopen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Ik elke keer als ik ga roken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Al even lekker op m'n balkon gestaan (met trillende beentjes)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:26 schreef StevenHyde het volgende:
Wel ze eerlijk dat Justin wat meetings heeft vandaag. Zijn flink op em ingelopen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:26 schreef StevenHyde het volgende:
Wel ze eerlijk dat Justin wat meetings heeft vandaag. Zijn flink op em ingelopen.
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
Maar ik heb overdag altijd schaduw op mijn balkon dat gaat zomers wel erg lekker zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Amy on.I'm surrounded by morons!
hmmikgenietlievervanietsminderpuurbolkquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
jaikhadditnietverwachtvanmorgenmaarhetispuurgenietenbolkSmile, it's free therapy.![]()
Komt er zo een wolk om je zon te bolken.quote:I'm surrounded by morons!
Waar komt het woord "bolk" eigenlijk vandaan?Well, life can be a riot
Uit de K van tante Sjaan?quote:I'm surrounded by morons!
Eerste week van.april zou ook mooi zijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:26 schreef StevenHyde het volgende:
Wel ze eerlijk dat Justin wat meetings heeft vandaag. Zijn flink op em ingelopen.![]()
![]()
Denk van bolk in je broekje.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:44 schreef Grotetijd het volgende:
Waar komt het woord "bolk" eigenlijk vandaan?
Maar ik ben geen historicus, dus het is speculeren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Eerst werd er steeds "blok" gepost.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:44 schreef Grotetijd het volgende:
Waar komt het woord "bolk" eigenlijk vandaan?
En daarna maakte iemand een typo geloof ik ...![]()
Ah zo. Dan komt bolk een stuk leuker over. Blok is meteen zo passief agressief.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:48 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst werd er steeds "blok" gepost.
En daarna maakte iemand een typo geloof ik ...Well, life can be a riot
Heb je dr de groeten gedaan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:49 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, moeders weer de deur uit, was gezellig![]()
![]()
Heb een dik belegde volkorenbol opquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Crap, wellicht een saucijzenbroodje als compensatie naar jezelfUw ADH vitamine Worst
Verantwoord hoorquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb een dik belegde volkorenbol op
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb ik, ze zei nog, die van het kaartje?![]()
![]()
gwone bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dit is echt zo'n weer dat je denkt ik ga een waterfiets halen met een lekker glas cola eet ik die zo weg.
Maar helaas gaat t de restanten vd zuurkoolschotel worden..Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die koude rakker verdien je.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
Straksom het verantwoorde te compenseren
niks meequote:Op donderdag 27 maart 2025 15:54 schreef StevenHyde het volgende:
Dit is echt zo'n weer dat je denkt ik ga een waterfiets halen met een lekker glas cola eet ik die zo weg.
Maar helaas gaat t de restanten vd zuurkoolschotel worden..Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:54 schreef StevenHyde het volgende:
Maar helaas gaat t de restanten vd zuurkoolschotel worden..heb je die nu al gegeten of nog niet?
Raketijsje is ook lekker met dit weer, ga ik andere keer halenUw ADH vitamine Worst
Nee helaaaas nog niet. Wel ovenfriet/patat. Maar niet lekker ff naar de snackbar en daar eentje halen en wegharkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heb je die nu al gegeten of nog niet?
Volgende week dinsdag wel met mijn ouders naar een all you can eat. Dus ik kom niks tekort. Vooral geduldig blijven
Al zou ik wel meedoen als ik een steunpakket vd EU zou krijgen. Liefste uit België.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Frietje oorlog![]()
Kan er alleen niet teveel van eten omdat ik een pindaallergie heb
quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee helaaaas nog niet. Wel ovenfriet/patat. Maar niet lekker ff naar de snackbar en daar eentje halen en wegharken
Volgende week dinsdag wel met mijn ouders naar een all you can eat. Dus ik kom niks tekort. Vooral geduldig blijvenNog geen gehad
![]()
Lekker dat jullie naar een all you can eat gaan.
Maar kan welquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:00 schreef Fogel het volgende:
Frietje oorlog![]()
Ja, maar op een gegeven moment is het ietwat lastig om adem te halen. Dus gewoon daarvoor stoppenquote:
Het is zeer zeker niet aan te raden!quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar op een gegeven moment is het ietwat lastig om adem te halen. Dus gewoon daarvoor stoppen
Gaat vrij snel ja. Maar pindas zijn lekker, dus ik eet ze gewoon in beperkte hoeveelheden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:12 schreef Kissingbird het volgende:
Maar lastig @:fogel heb jij dat het meteen dicht gaat zitten of opzwelt?I'm surrounded by morons!
Ah je kunt ze wel nog eten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gaat vrij snel ja. Maar pindas zijn lekker, dus ik eet ze gewoon in beperkte hoeveelheden.
Zoon zat bij iemand in de klas die er helemaal niet tegen kon.. mochten de kinderen ook geen pindakaas mee op de het brood. Waren bang dat het ergens op zou komen.. en toch in zijn mond.
gelukkig heb jij het niet in die mate.Smile, it's free therapy.![]()
Het is me nog nooit gelukt om pindakaas van iemand anders via een ander object in mijn mond te krijgen... hoe panisch kan je zijn zeg?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah je kunt ze wel nog eten.
Zoon zat bij iemand in de klas die er helemaal niet tegen kon.. mochten de kinderen ook geen pindakaas mee op de het brood. Waren bang dat het ergens op zou komen.. en toch in zijn mond.
gelukkig heb jij het niet in die mate.
Al zijn er mensen die al last hebben van pindas in dezelfde ruimte, maar dat lijkt hier niet het geval te zijn.I'm surrounded by morons!
Pwep.I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is me nog nooit gelukt om pindakaas van iemand anders via een ander object in mijn mond te krijgen... hoe panisch kan je zijn zeg?
Al zijn er mensen die al last hebben van pindas in dezelfde ruimte, maar dat lijkt hier niet het geval te zijn.ja dat vond ik toen ook wel een hele drastische maatregel!
Allergie, of intolerantie?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:00 schreef Fogel het volgende:
Frietje oorlog![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Volgens een bloedproef een allergie, maar ik ga er mee om als intolerantiequote:
Schijnen ze bij jou ook weleens met een laserpen in je oog wanneer je helicopterd?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ow ik lees nu dit: https://nos.nl/artikel/25(...)beschenen-traumaheli
Vanochtend tijden het ochtenjournaal hadden ze t over dat het wel zo was.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik las het verderop ja.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens een bloedproef een allergie, maar ik ga er mee om als intolerantie
Wel kans dat je het 'effect' steeds wat erger maakt. Daar niet bang voor?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
In A'dam e.o. toevallig?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat zien we dan wel. Voor gras en berk desensibilisatie gedaan en dat werkte prima. Waarom zou het met pindas niet werken? (OK, die desensibilisatie duurde drie jaar en werd door een arts gedaan, dus een beetje verschil is er welquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik las het verderop ja.
Wel kans dat je het 'effect' steeds wat erger maakt. Daar niet bang voor?)
Alleen als ik voor het raam ga staanquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Schijnen ze bij jou ook weleens met een laserpen in je oog wanneer je helicopterd?![]()
Ik dacht dat ze bij de gemiddelde FOK!ker wel een grote schijnwerper nodig hadden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen als ik voor het raam ga staan![]()
MacaroniOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
OMG lekkerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iewlquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JE BENT ZELF EEN ZUURKOOLSCHOTELWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Blackened chicken Alfredo, Cayun stijl.quote:I'm surrounded by morons!
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Krijg een error dat ik geen .zuurkool extensie kan uploaden als bijlage.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb geen 3D printerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moeraskat, ik heb de schotel gezipt en dat werkt. Komt per e-mail je kant op. Eet smakelijk alvast.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Omdat deze vetklep liever vette hap eet met dit lekkere weer.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
zuurkool is lekker! Wat is er mis met een zuurkoolschotel?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bedankt 🙏🏼quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:56 schreef StevenHyde het volgende:
Moeraskat, ik heb de schotel gezipt en dat werkt. Komt per e-mail je kant op. Eet smakelijk alvast.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan doe je vette gebakken spekjes bij de zuurkoolquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Omdat deze vetklep liever vette hap eet met dit lekkere weer.![]()
Gewoon een hele bittergarnituur erover heenquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan doe je vette gebakken spekjes bij de zuurkoolUw ADH vitamine Worst
zuurkoolloempia en zuurkoolkroketquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een hele bittergarnituur erover heen![]()
Wou slapen maar heb een halve liter club mate gedronkenUw ADH vitamine Worst
Vanmiddag ook wel, alleen een beetje fris door de windquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan maar niet slapenquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
Wou slapen maar heb een halve liter club mate gedronken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vond het echt lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmiddag ook wel, alleen een beetje fris door de wind![]()
![]()
Ah hier ook iddquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk iets van 15-16 en vol zon ☀️"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Snap ikquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben ik wel even aan toe.![]()
![]()
Drukke meeting dagquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even wat belangrijkers: hoe was jouw dag?![]()
![]()
Hoofdpijn gekregen in het OVWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beetje laatquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Nou de dag begon lekker vandaag, vanochtend. ruit ingetikt van bedrijfswagen alle elektrisch gereedschap gestolen.Do what you love, love what you do!![]()
Ow das wel kutquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:16 schreef kree het volgende:
Nou de dag begon lekker vandaag, vanochtend. ruit ingetikt van bedrijfswagen alle elektrisch gereedschap gestolen.![]()
En hoi![]()
![]()
Ah what klote.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:16 schreef kree het volgende:
Nou de dag begon lekker vandaag, vanochtend. ruit ingetikt van bedrijfswagen alle elektrisch gereedschap gestolen.How can I make this topic about me?![]()
Prima. Zet even een bordje neer met een besluit eronder dat er een justin-wegsleepregeling van kracht is.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgende keer moet je me maar ff komen wegslepenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ga ik doen!quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima. Zet even een bordje neer met een besluit eronder dat er een justin-wegsleepregeling van kracht is.![]()
![]()
Priem ik zie de publicatie in de Staatscourant wel verschijnen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
weet je wat het is werkgever betaald het wel dus ik loop er niet echt financieel schade van op.
maar het zijn gewoon ratten, overbuurvrouw waar die auto toen stond sprak me aan vanmorgen, had wat gehoord om half 3 nachts. en had zo'n camera deurbel.
Daar is wat op te zien, maar geen infrarood zicht dus schimmen.
Denk dat de politie er weinig mee kan.
maargoed koste halve dag, noodruit erin. en moet de andere nog besteld worden wat ook weer tijd kost.
Ratten zijn het.
Nu is er een kerk aan de andere kant (althans wat het vroeger was) nu zit er begeleid wonen. Ook die gesproken nog vanochtend en die hebben wel HD camera's
Nog niet van ze terug gehoord want moest met de verhuurder voor camera beelden.
maar als ik ze krijg en er wat op te zien is dan gaan ze per direct online.
Oprotten met die dieven.Do what you love, love what you do!![]()
Komt in orde. Thx!quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Priem ik zie de publicatie in de Staatscourant wel verschijnen.![]()
Ja het is kut. De kostenpost voor het bedrijf, nog afgezien van het gedoe dat je ervan hebt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:20 schreef kree het volgende:
weet je wat het is werkgever betaald het wel dus ik loop er niet echt financieel schade van op.
maar het zijn gewoon ratten, overbuurvrouw waar die auto toen stond sprak me aan vanmorgen, had wat gehoord om half 3 nachts. en had zo'n camera deurbel.
maargoed koste halve dag, noodruit erin. en moet de andere nog besteld worden wat ook weer tijd kost.
Ratten zijn het.
Nu is er een kerk aan de andere kant (althans wat het vroeger was) nu zit er begeleid wonen. Ook die gesproken nog vanochtend en die hebben wel HD camera's
Oprotten met die dieven.How can I make this topic about me?![]()
Wat ga je eten straks?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goeie vraag.. even kijken wat ik nog heb liggen in de vriezer. Ik dacht nog iets van lasagnequote:![]()
En jij?![]()
Geen idee. De kok staat te hakken in de keuken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goeie vraag.. even kijken wat ik nog heb liggen in de vriezer. Ik dacht nog iets van lasagne![]()
En jij?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iets met groente dus.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee. De kok staat te hakken in de keuken.How can I make this topic about me?![]()
Gabberkok, nicequote:Op donderdag 27 maart 2025 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee. De kok staat te hakken in de keuken.![]()
![]()
Ja, dat idd.quote:
En ik hoor geen airfryerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Even z’n trainingsbroek open trekken.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe jij gewoonquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even z’n trainingsbroek open trekken.![]()
![]()
Pauperbroeken waren datquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja precies en uiteindelijk wat ze hebben meegenomen. denk dat dat voor euro of 500 nog weg kan gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is kut. De kostenpost voor het bedrijf, nog afgezien van het gedoe dat je ervan hebt.
laptop hadden ze over het hoofd gezien want lag er ook in (blij dat dat niet is anders had ik met de ICT en shit ook weer drama gehad over beveiligingslek en etc)
kost meer aan rompslomp als wat ze gejat hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Jaaaaa hoorrrrrrquote:
Ik ben jaloersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
over de OR trouwens.
Nu wisten ze dat ook op werk, dus ik was er middagje niet, kom ik terug op de locatie....
LOL grappenmakers hebben ze allemaal a4 uitgeprint met ik als soort van Trump en slogan.
LOL moest er wel om lachen. Zou hem haast posten.
maar ok wil niet dat er willekeurige mee aan de haal gaan.
Dus als je ff wil lachen mag je je melden via DM en dan kijk ik wel wie ik genoeg vertrouw dat ze er niet mee aan de haal gaan
Do what you love, love what you do!![]()
Dat valt nog mee dan. Het kan snel oplopen, zo'n bedrag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies en uiteindelijk wat ze hebben meegenomen. denk dat dat voor euro of 500 nog weg kan gaan.
laptop hadden ze over het hoofd gezien want lag er ook in (blij dat dat niet is anders had ik met de ICT en shit ook weer drama gehad over beveiligingslek en etc)
kost meer aan rompslomp als wat ze gejat hebben.How can I make this topic about me?![]()
klopt, dit kost meer als gejat.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt nog mee dan. Het kan snel oplopen, zo'n bedrag.Do what you love, love what you do!![]()
Zin in vetzakkerijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:31 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel eerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zoek dan iemandWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb het hele bord zuurkoolschotel opgegeten. Zat een rookworst bij wat lekker was
Hey goedeavond kreeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ja dat wel, maar kreeg er ff geen harde van toen ik dat vanochtend zag. gedoe allemaalquote:
ik dat posten he in onze teams groepsapp van werk.
Even een korte samenvatting wat daar in stond toen en toen moest ik wel lachen
"had je zulke vieze vieze handen dat je de deur greep niet wilde vastpakken om bij je zeep te komen" (hangt zo'n zeep ding achter dat ruitje om je handen te wassen)
"Nooit met warm water je ruiten ontdooien, Ze hebben zelfs je ruitenwisser meegenomen"
"Weet niet of je het al van plan was, maar ik zou ff niet door de wasstraat rijden"Do what you love, love what you do!![]()
Oef ik ruik rijst of zo.
Geen zin in.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zin in lasagne toevallig?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
Oef ik ruik rijst of zo.
Geen zin in.![]()
Ja en vetzakkerijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zeker ook weer richting Winterswijkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ik ga niet eerst een pokkeneind reizenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker ook weer richting Winterswijk![]()
Waar woon je danquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee ik ga niet eerst een pokkeneind reizen
Ik las pokkeneendWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van die bijdehante opmerkingen.....quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:36 schreef kree het volgende:
"Weet niet of je het al van plan was, maar ik zou ff niet door de wasstraat rijden"How can I make this topic about me?![]()
Z-Hquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar woon je dan
Ik las pokkeneend
Heb je daar ook zin in?![]()
![]()
Hangt er vanaf hoe ver in zhquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:20 schreef kree het volgende:
Ratten zijn het.
Oprotten met die dieven.Ja dat is wel kutquote:De werkgever betaalt de kosten, dus er is geen financiële schade, maar de situatie blijft frustrerend. Een buurvrouw met een deurbelcamera zag schimmen rond half drie ’s nachts, maar zonder infrarood is het beeld beperkt. De politie kan waarschijnlijk weinig doen.
Een noodruit is geplaatst, maar het vervangen van de echte ruit kost extra tijd. Aan de overkant, bij begeleid wonen in een voormalige kerk, hebben ze HD-camera’s. De verhuurder moet eerst akkoord geven om de beelden te bekijken. Als er iets bruikbaars op staat, worden ze direct online gezet. Dieven moeten oprotten.![]()
owh nee hoor, zo zie ik ze niet, is collegiaal humor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van die bijdehante opmerkingen.....
Dat gebeurt constant en heb ik echt totaal geen moeite mee.
gaat wederom he. ze bedoelen dat niet slecht. is met een grote grijns.
Dus tja allemaal weer over gelachen wel vandaag van wie ik nog sprak want we zitten allemaal op andere locaties meestal.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat kan heel goed meevallenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb al 11.023 stappen vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin wordt erdoor geïnspireerd....![]()
![]()
Ga je de auto voortaan op een andere plek neerzetten?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:45 schreef kree het volgende:
[..]
owh nee hoor, zo zie ik ze niet, is collegiaal humor.
Dat gebeurt constant en heb ik echt totaal geen moeite mee.
gaat wederom he. ze bedoelen dat niet slecht. is met een grote grijns.
Dus tja allemaal weer over gelachen wel vandaag van wie ik nog sprak want we zitten allemaal op andere locaties meestal.How can I make this topic about me?![]()
Die gaat straks ook zover lopen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin wordt erdoor geïnspireerd...."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik krijg het nog drukquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wil @:justink wel even langs komen en je voetjes masseren![]()
![]()
Ik ga wel net over de grens want wil niet te ver van Brabantquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Voor jou is het te ver iddquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien wil @:justink wel even langs komen en je voetjes masseren
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dit kan nog netquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga wel net over de grens want wil niet te ver van Brabant![]()
![]()
Mijn stappenteller meldt 10794 stappen. Het is nogal veel maar we hebben vanmiddag een rondje gelopen tijdens de pauze.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van vergaderruimte naar vergaderruimteHow can I make this topic about me?![]()
En een lunch wandelingquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van vergaderruimte naar vergaderruimte![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: