SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Poepen in de sportschool
Daar is vast een liedje uit te maken zoals crying at the discotheekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh heb chatgpt ook wel eens gevraagd om een gedicht
Dat ging m niet zo goed afHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb het niet meer
Projectleider gooit opdracht bij mij neer en vraagt af en toe wat de status is en rolt dan weer dooren of ik alles wil fixen. Wie is hier nou de projectleider? Jij of ik?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik had al honger en die referentie zorgt ervoor dat ik naar de snackbar wil
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon doenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik had al honger en die referentie zorgt ervoor dat ik naar de snackbar wilTrotste mama van Ambar
Denk dat ze nog niet open zijnquote:
Moet ik het een snelweg tankstation, daar liggen de Mexicanos al klaar om 10
Of die ene SportCity die een proteïne kroket gingen aanbieden in AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat ze nog niet open zijn
Moet ik het een snelweg tankstation, daar liggen de Mexicanos al klaar om 10
Of die ene SportCity die een proteïne kroket gingen aanbieden in AmsterdamBen benieuwd of dat te eten isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een kroket is een product dat makkelijk aan te passen isquote:
Goede ragout met een mooi jasje en je hebt feestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ging vanochtend op de nieuw gekochte digitale weegschaal staan en dat scheelde helaas toch behoorlijk met de weegschaal die ik al had
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niet op een weegschaal staan, probleem opgelostTrotste mama van Ambar
Niet schokkend hoor, maar misschien toch maar 4 bastognekoeken minder per dag om naar t gewicht te komen waar ik op wil zitten
Nee minder snaaienquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet op een weegschaal staan, probleem opgelost
gewoon op de andere weegschaal gaan staanquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:39 schreef StevenHyde het volgende:
Niet schokkend hoor, maar misschien toch maar 4 bastognekoeken minder per dag om naar t gewicht te komen waar ik op wil zittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Minder snaaien.
Yes dan word ik een chagrijnige skinny bitchTrotste mama van Ambar
Ja en die andere terugsturen en een hele slechte review op de website plaatsen met daarin dat ie niet correct weegt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon op de andere weegschaal gaan staanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bastognequote:Op donderdag 27 maart 2025 10:39 schreef StevenHyde het volgende:
Niet schokkend hoor, maar misschien toch maar 4 bastognekoeken minder per dag om naar t gewicht te komen waar ik op wil zitten![]()
![]()
Ben 1x op de sportschool gaan wegen en die weegschaal is ook stomquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:38 schreef StevenHyde het volgende:
Ging vanochtend op de nieuw gekochte digitale weegschaal staan en dat scheelde helaas toch behoorlijk met de weegschaal die ik al had
Dus weeg alleen thuisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
me2quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Minder snaaien.
Yes dan word ik een chagrijnige skinny bitch![]()
juist jij snapt hetquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja en die andere terugsturen en een hele slechte review op de website plaatsen met daarin dat ie niet correct weegt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb al 3 dagen honger terwijl ik dezelfde dingen eet al de laatste wekenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Minder snaaien.
Yes dan word ik een chagrijnige skinny bitchHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Onder bepaalde omstandigheden heb ik ook meer honger/trekquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb al 3 dagen honger terwijl ik dezelfde dingen eet al de laatste wekenTrotste mama van Ambar
Nog 2 apparaten voor de Bubble bum en dan maar wat fruit eten
Vanmiddag shakshuka dus het is in ieder geval veelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Laatste op gegeten op maandagquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je geen proteine repen ofzo?
Geen nieuwe in tas gedaan
Wel in reistas voor volgende week
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ze hebben op de sportschool toch wel een shake?quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Laatste op gegeten op maandag
Geen nieuwe in tas gedaan
Wel in reistas voor volgende weekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is weer te veel, overleef het welquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben op de sportschool toch wel een shake?
Had gewoon een stevig ontbijt dus mijn lijf moet niet zo zeurenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kiwi's en bananen denk ikquote:
Heb ook nog ananasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Verse ananasquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kiwi's en bananen denk ik
Heb ook nog ananas
Smile, it's free therapy.![]()
Hmm kloete Moontje hoop dat je je snel weer wat beter voeltquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja mwah...! Hoe gaat het met birtie?![]()
Dikke virtuele hug![]()
Hier gaat het goed.Smile, it's free therapy.![]()
aii hema hoe ging het nog met slapen?quote:
slaap wilde gister niet komen bij jouSmile, it's free therapy.![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmm kloete Moontje hoop dat je je snel weer wat beter voelt![]()
Dikke virtuele hug![]()
Hier gaat het goed.
Aawh fijn![]()
![]()
Jawel hoor, al had ik liever wat meer uitslapenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aii hema hoe ging het nog met slapen?
slaap wilde gister niet komen bij jouUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wil je dat ze je zietquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:55 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ik zie een collega in de metro en zij mij niet
Koffiezetapparaat?quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nog 1 apparaat en dan naar huisUw ADH vitamine Worst
Hmm ... dikke UPknuf voor jou!quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja mwah...! Hoe gaat het met birtie?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmm kloete Moontje hoop dat je je snel weer wat beter voelt![]()
Dikke virtuele hug![]()
Hier gaat het goed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker zo houdenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:55 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ik zie een collega in de metro en zij mij nietTrotste mama van Ambar
Gelukkig nietquote:![]()
![]()
Denk dat die helemaal is opgevreten door de insecten na 24 jaar![]()
![]()
![]()
Gun MAAAA nog een heeel heeel lang leven![]()
Jazekers...quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook een zonnige dag bij jou daar nu?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
heb jij flexibele werktijden dat je nu 'pas' naar je werk hoeft te gaan.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Ik was thuis aan het werkquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb jij flexibele werktijden dat je nu 'pas' naar je werk hoeft te gaan.Uw ADH vitamine Worst
En de komende dagen ziet er ook wel redelijk uit qua weer.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het gaat weer naar de 19 gradenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:05 schreef Lovely het volgende:
En de komende dagen ziet er ook wel redelijk uit qua weer..![]()
Vind het mooi dat er weer bloemen uitkomen, bomen bloesem hebbenNatuur ontwaakt weer.
Ik heb net even overlegd met mezelf en besloten om in mijn middagpauze buiten 5km te gaan hardlopen ipv 500 kills te maken binnen met call of duty. Ziet er heerlijk uit buiten namelijk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Net deze twee weken werkzaamheden waardoor ik niet de directe trein kan nemen heb ik meer kantoorafspraken dan ooit
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb net even overlegd met mezelf en besloten om in mijn middagpauze buiten 5km te gaan hardlopen ipv 500 kills te maken binnen met call of duty. Ziet er heerlijk uit buiten namelijk.oeh goed bezig Steven
Dan kun je daarna nog meer koekjes eten
Nog even en alles is weer groenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het gaat weer naar de 19 graden![]()
Vind het mooi dat er weer bloemen uitkomen, bomen bloesem hebbenNatuur ontwaakt weer.
Zo, vlucht en apartement geboekt
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb je zo'n lange middag pauze, dat je kan hardlopen of ben je heel snel?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb net even overlegd met mezelf en besloten om in mijn middagpauze buiten 5km te gaan hardlopen ipv 500 kills te maken binnen met call of duty. Ziet er heerlijk uit buiten namelijk.
Dan moet ik hardlopend door de winkel tijdens met rondje, aangezien de koek op isquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]oeh goed bezig Steven
Dan kun je daarna nog meer koekjes eten
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
Net deze twee weken werkzaamheden waardoor ik niet de directe trein kan nemen heb ik meer kantoorafspraken dan ooitdat is echt ruk dat de werkzaamheden net nu zijn en dat je die afspraken niet digitaal kunt doen niet ..maar fysiek moeten.
5 km kan je in 30 min dus valt meequote:Op donderdag 27 maart 2025 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je zo'n lange middag pauze, dat je kan hardlopen of ben je heel snel?Uw ADH vitamine Worst
Oei dat is nooit goed als bij iemand de koek op isquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan moet ik hardlopend door de winkel tijdens met rondje, aangezien de koek op is![]()
Eigenlijk 30 minuten, dus 25 minuten lopen en dan 5 min douchen en omkleden. Maargoed dagdromen in de douche en dan duurt het wel iets langer, maar dat geeft niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je zo'n lange middag pauze, dat je kan hardlopen of ben je heel snel?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Sport jij wel eens hema?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
5 km kan je in 30 min dus valt meeSmile, it's free therapy.![]()
Dubrovnik.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ga van het weekend maar eens dingen doenTrotste mama van Ambar
En daarna weer hard werkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eigenlijk 30 minuten, dus 25 minuten lopen en dan 5 min douchen en omkleden. Maargoed dagdromen in de douche en dan duurt het wel iets langer, maar dat geeft niet.![]()
Waar ligt dat nu weer? Ik ga even google raadplegenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Croatie.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waar ligt dat nu weer? Ik ga even google raadplegen
Maar is voor mijn werk, dus weinig tijd om de toerist uit te hangen. Wel een apartment binnen de oude stadsmuren geboekt, dus iets van de stad ga ik in ieder geval meekrijgen.I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]wat doe jij aan sport? (als ik vragen mag
)
Uw ADH vitamine Worst
Moest net nog aan je denken. Had koffie met Bastognequote:![]()
![]()
Nog steeds van die bonusaanbieding laatst![]()
![]()
Oe lekker zegquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:13 schreef maily het volgende:
[..]
Moest net nog aan je denken. Had koffie met Bastogne![]()
![]()
Nog steeds van die bonusaanbieding laatst
Ziet er wel mooi uit daarquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Croatie.
Maar is voor mijn werk, dus weinig tijd om de toerist uit te hangen. Wel een apartment binnen de oude stadsmuren geboekt, dus iets van de stad ga ik in ieder geval meekrijgen.
Nou heb je in ieder geval wel mooi uitzicht
Ik zit maar aan een bak yoghurt met cornflakes. Minder lekker met koffie :/Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Da's al een poos geleden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Joegoslavië. Maar dat heet niet meer zo geloof ik ...I'm surrounded by morons!
Wist niet dat je zo sportief bentquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar ik doe aan fietsen en wandelen![]()
En tijdens wandelingen door de natuur doe ik nog wat krachttraining bij door boomstammen naar wielrenners te gooienUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:18 schreef hemarookworst het volgende:
En tijdens wandelingen door de natuur doe ik nog wat krachttraining bij door boomstammen naar wielrenners te gooien
Je wil toch dat ie boomstammen eet? Lekker vegan boomstammetje.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor mijn part eet ie strontI'm surrounded by morons!
Ieuwquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor mijn part eet ie strontMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Puzzie
2 kiwi's verorbert
Moet nu nog mijn stash aan zonnebrand vinden
Heb ik twee maanden geleden vast ergens logisch neer gelegdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en dan zometeen nog bonenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:47 schreef hemarookworst het volgende:
Kiwi's zijn goed voor je stoelgang, 2 al helemaalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
probeer op meer dan 30 gram vezels per dag te zitten, lukt meestal wel
gisteren was 40Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus jij kijkt wat je eet en hoeveel vezels daar in zitten?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
probeer op meer dan 30 gram vezels per dag te zitten, lukt meestal wel
gisteren was 40![]()
Ik weet niet eens hoeveel ik per dag neem, maar ik weet wel dat het voldoende isUw ADH vitamine Worst
Waar, Zuid?
Ik zit nu in Noord...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Lekker weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik track op het moment toch wat ik eet, en heb wat gezeur gehad met mijn darmen die meteen stom gaan doen bij stressquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
Dus jij kijkt wat je eet en hoeveel vezels daar in zitten?
Dus beetje focus op die goed onderhouden is wel gewenstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Noordquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Skyrr Vanille
Well, life can be a riot
As bestquote:Well, life can be a riot
bolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja.... waar....?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ohquote:Ik zie het
8,6 gram per 100 gram kwark. En dan zit er ook nog suiker in die cruesli. Gelukkig maar dat ik geen suiker in m'n koffie doe
Well, life can be a riot
Waar nietquote:Well, life can be a riot
Lees je dat niet terwijl je af wil vallen? Je kan er vanuit gaan dat die met smaakjes altijd veel suiker in zitten en naturel nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
OhIk zie het
8,6 gram per 100 gram kwark. En dan zit er ook nog suiker in die cruesli. Gelukkig maar dat ik geen suiker in m'n koffie doe
Uw ADH vitamine Worst
Gewoon plain Skyrr pakken en er gemalen vanillestokjes doorheen doen.quote:
Je gaat vanzelf wennen aan de friszure smaak en ik vind zelfs lactose nog 'zoet genoeg' smaken
Nee, ik check vooral de kcal. En let eigenlijk nooit echt op hoeveel suiker ergens in zit omdat het afvallen verder wel gewoon gestaag verloopt zeg maar. Probeer in die app wel altijd boven een x aantal % eiwitten en onder een x aantal %vetten/koolhydraten te zitten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lees je dat niet terwijl je af wil vallen? Je kan er vanuit gaan dat die met smaakjes altijd veel suiker in zitten en naturel nietWell, life can be a riot
Simpele platgestampte havervlokken een optie?quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
OhIk zie het
Dat is in feite ook nog wel een boel koolhydraten, maar anders dan 'snelle suikers'.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Of stukjes banaan erin doen als je graag zoet hebtquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Gewoon plain Skyrr pakken en er gemalen vanillestokjes doorheen doen.
Je gaat vanzelf wennen aan de friszure smaak en ik vind zelfs lactose nog 'zoet genoeg' smakenUw ADH vitamine Worst
Heb dat een keer geprobeerd, maar vind die gewone Skyrr echt niet te hachelen wat ik er ook mee doequote:Op donderdag 27 maart 2025 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Gewoon plain Skyrr pakken en er gemalen vanillestokjes doorheen doen.
Je gaat vanzelf wennen aan de friszure smaak en ik vind zelfs lactose nog 'zoet genoeg' smaken
Well, life can be a riot
->quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
skyrr is ook gewoon een mode verschijnselHet is een andere manier van 'kwark' maken. Of is het een yoghurt-soort...quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
Niks mis met skyr in het algemeen
Ik weet niet wat skyrr is lijkt op skeerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
een hippe yoghurt/kwarkquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet niet wat skyrr is lijkt op skeerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan ik proberen. Heb een tijd granola geprobeerd als vervanger voor Cruesli, maar kon er niet aan wennenquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Simpele platgestampte havervlokken een optie?
Dat is in feite ook nog wel een boel koolhydraten, maar anders dan 'snelle suikers'.Misschien dat 't met havervlokken wel gaat
Well, life can be a riot
Goed bezig!quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, ik check vooral de kcal. En let eigenlijk nooit echt op hoeveel suiker ergens in zit omdat het afvallen verder wel gewoon gestaag verloopt zeg maar. Probeer in die app wel altijd boven een x aantal % eiwitten en onder een x aantal %vetten/koolhydraten te zitten.Trust nobody![]()
Is ook kartonquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan ik proberen. Heb een tijd granola geprobeerd als vervanger voor Cruesli, maar kon er niet aan wennenMisschien dat 't met havervlokken wel gaat
Trust nobody![]()
Dank u. Ben er nog lang niet, maar met baby stapjes komen we er ook welquote:
Well, life can be a riot
Goed bezig!quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
Lekker weertje. Op de fiets wat fris net. Maar straks lekker in de zon zitten!Trust nobody![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dank u. Ben er nog lang niet, maar met baby stapjes komen we er ook welTrust nobody![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb net even overlegd met mezelf en besloten om in mijn middagpauze buiten 5km te gaan hardlopen ipv 500 kills te maken binnen met call of duty. Ziet er heerlijk uit buiten namelijk.Trust nobody![]()
Je hebt ook havervlokken waar "fruit" doorheen zit, zoals rozijntjes en nog wat dingen waaronder stukjes noot. En anders zelf gaan samenstellen: ik had alleen maar plain noten en zaden/pitjes (zonder haver/tarwe vlokken).quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan ik proberen. Heb een tijd granola geprobeerd als vervanger voor Cruesli, maar kon er niet aan wennenMisschien dat 't met havervlokken wel gaat
Echt, je gaat wennen aan iets zonder suiker.
Neem bijv. Griekse (stijl) yoghurt ipv gewone yoghurt, dat is zachter en minder zuur. Skyr is volgens mij ook wel een zachtere variant, net als Roer.
Maar echte Griekse yoghurt is heel zacht. (Dodoni, het echte Griekse Merk, maar best prijzig. De Griekse Stijl yoghurt is ook nog te doen).
Is eerst nog een paar druppels zoetstof erdoorheen doen een optie?
Of suikervrije siroop?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wennen aan dingen zonder suiker klopt ja, dronk eerst koffie met 2 suiker, toen gestopt met suiker in de koffie. En als nu iemand per ongeluk toch een klontje suiker er in doet proef ik dat meteenquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Je hebt ook havervlokken waar "fruit" doorheen zit, zoals rozijntjes en nog wat dingen waaronder stukjes noot. En anders zelf gaan samenstellen: ik had alleen maar plain noten en zaden/pitjes (zonder haver/tarwe vlokken).
Neem bijv. Griekse (stijl) yoghurt ipv gewone yoghurt, dat is zachter en minder zuur. Skyr is volgens mij ook wel een zachtere variant, net als Roer.
Maar echte Griekse yoghurt is heel zacht. (Dodoni, het echte Griekse Merk, maar best prijzig. De Griekse Stijl yoghurt is ook nog te doen).
Of suikervrije siroop?
Maar goeie wat je aangeeft over 't samenstellen, eigenlijk nooit zo bij stil gestaan dat dat natuurlijk óók gewoon kan___!
Hou het wel voorlopig lekker bij Skyrr. Heb een x halfvolle yoghurt van Campina geprobeerd maar die was me te zoet.Well, life can be a riot
Lekkerrrrrrquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ik eet yuzu cake en een croissantje als lunch
Goed bezig!
Had een goed gevulde bak kwark met cruesli![]()
Zo lekker even wandelen, stapjes halen en genieten van de zon.Well, life can be a riot
Ik heb ook al even gewandeldquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekkerrrrrr
Had een goed gevulde bak kwark met cruesli![]()
Zo lekker even wandelen, stapjes halen en genieten van de zon.
Ik ben goed bezigTrust nobody![]()
*burp*I'm surrounded by morons!
Oh right mijn Skyr is opquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Je hebt ook havervlokken waar "fruit" doorheen zit, zoals rozijntjes en nog wat dingen waaronder stukjes noot. En anders zelf gaan samenstellen: ik had alleen maar plain noten en zaden/pitjes (zonder haver/tarwe vlokken).
Of suikervrije siroop?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Was op zoek naar een hotel vlakbij het vliegveld en vond "Frying pan farm park". Zou dat een park zijn alwaar je boerderijdieren meteen in de frituurpan kan gooien? Lekker zwemmen in de vetvijver
Ik bedoelde dus deze, toevallig even AH gepakt, maar er is sowieso een goedkoper merk daar. En bij andere supermarkten ook.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wennen aan dingen zonder suiker klopt ja, dronk eerst koffie met 2 suiker, toen gestopt met suiker in de koffie. En als nu iemand per ongeluk toch een klontje suiker er in doet proef ik dat meteen
Maar goeie wat je aangeeft over 't samenstellen, eigenlijk nooit zo bij stil gestaan dat dat natuurlijk óók gewoon kan___!
Hou het wel voorlopig lekker bij Skyrr. Heb een x halfvolle yoghurt van Campina geprobeerd maar die was me te zoet.
Niet de Krokante variant pakken, daar zit weer suiker (en/of honing/agave/dadelstroop of zo aan toegevoegd).
En anders een tijdje cruesli samen met havervlokken, om eraan te wennen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je portemonnee gaat er ook wel bij varen![]()
![]()
MEELIEE!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
En anders een tijdje cruesli samen met havervlokken, om eraan te wennen.
Je portemonnee gaat er ook wel bij varen![]()
![]()
![]()
Thanks! Die fruit/noten variant lijkt me wel oke. Heb een AH in de buurt dus ga v/d week wel even rondneuzenquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus deze, toevallig even AH gepakt, maar er is sowieso een goedkoper merk daar. En bij andere supermarkten ook.
Niet de Krokante variant pakken, daar zit weer suiker (en/of honing/agave/dadelstroop of zo aan toegevoegd).
[ link | afbeelding ]
Well, life can be a riot
![]()
Wat.een.weer
Erg lekker gelopen in een tempo die ik niet had verwacht te halen. Tijd voor een koele douche 😋Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Let op dat er ook een "Goedkoopje" variant kan zijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Thanks! Die fruit/noten variant lijkt me wel oke. Heb een AH in de buurt dus ga v/d week wel even rondneuzen![]()
"Basic" bestaat niet meer, toch?
En hoe heette dat basismerk van vroegah ook weer....
Twee Bastognekoekjes zijn 115 kcal. Reken maar uit!quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:35 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Wat.een.weer
Erg lekker gelopen in een tempo die ik niet had verwacht te halen. Tijd voor een koele douche 😋![]()
![]()
![]()
Basic bestaat niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Let op dat er ook een "Goedkoopje" variant kan zijn![]()
"Basic" bestaat niet meer, toch?
En hoe heette dat basismerk van vroegah ook weer....
Dat basismerk van vroeger was EuroshopperDat is er ook niet meer.
Well, life can be a riot
Mag 'ie er nu toch 2 en wat kruimelsquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Twee Bastognekoekjes zijn 115 kcal. Reken maar uit!![]()
(rekenen is moeilijk zonder koffie)Well, life can be a riot
De goedkopere varianten staan sowieso nooit precies voor je neusquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Basic bestaat niet meer.
![]()
Even rekken of bukken dus.![]()
Jaaaa - euroshopper. Met van die 'onooglijke' verpakkingen, maar who cared als studentquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Basic bestaat niet meer.
![]()
Alleen maar makkelijk zoeken in de winkel. Simpel, plain, goedkoop. Klaar. Geen poespas.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Meteen goede yogaquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:42 schreef maily het volgende:
[..]
De goedkopere varianten staan sowieso nooit precies voor je neus![]()
Even rekken of bukken dus.
Well, life can be a riot
Ja dat was een grote verschrikkingquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaa - euroshopper. Met van die 'onooglijke' verpakkingen, maar who cared als student![]()
Alleen maar makkelijk zoeken in de winkel. Simpel, plain, goedkoop. Klaar. Geen poespas.![]()
Well, life can be a riot
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat was een grote verschrikking[ afbeelding ]
Lekker duidelijk.
Dat wel, maar die verpakking was zó lelijk
Well, life can be a riot
Dat maakte het juist zo onderscheidendquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:54 schreef Grotetijd het volgende:
Dat wel, maar die verpakking was zó lelijk![]()
(én goedkoop![]()
Fijn voor de portemonnee!
)
Dat wel, het was erg goedkoop.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat maakte het juist zo onderscheidend![]()
(én goedkoop![]()
Fijn voor de portemonnee!
)
Reep chocolade was echt 30 of 40 cent als ik het mij goed herinner.
Blikje cola 50 cent
Well, life can be a riot
Goeie ouwe tijden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat wel, het was erg goedkoop.
Reep chocolade was echt 30 of 40 cent als ik het mij goed herinner.
Blikje cola 50 cent
In guldencenten ook nog.....
Geen reclamejodokus moeten betalen scheelt al snel een kwartje
Zondag in het zuiden, niets aan de hand...I'm surrounded by morons!
Ja reken dat eens omquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijden.
In guldencenten ook nog.....![]()
Amper 20 eurocent voor een blik cola
Vroeger kreeg je 5 gulden mee voor de snoepwinkel (ik praat dan over eind jaren 90) en dan kocht je een zak vol schuimpjes, kauwgomballen en chocola en had je nog een knaak over) tegenwoordig krijg je 5 euro mee voor de snoepwinkel pak je een handje dropjes en ben je al 3 euro kwijt
Die schuimpjes waren vroeger 5-10 guldencent. Volgens mij zijn die nu ook gewoon 20 eurocent
Well, life can be a riot
Inflatie, woop woopI'm surrounded by morons!
2+2+2=6. Hmmmm daar schrik ik wel van zo weinigquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Twee Bastognekoekjes zijn 115 kcal. Reken maar uit!
BastogneBolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
kcalbolkI'm surrounded by morons!
Loretta Schrijver overleden lees ik nu. Wat verdrietig zeg. Mooi mensBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik las dit en dacht "huh.... die was toch niet ziek?"quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:13 schreef StevenHyde het volgende:
Loretta Schrijver overleden lees ik nu. Wat verdrietig zeg. Mooi mens
Maar die had dus kankerOnwijs verdrietig, zeer sympathiek mens
![]()
Well, life can be a riot
Nog nietI'm surrounded by morons!
Hoor het net op de radio idd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:13 schreef StevenHyde het volgende:
Loretta Schrijver overleden lees ik nu. Wat verdrietig zeg. Mooi mensOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb gewoon besloten dat het weekend isTrotste mama van Ambar
Alleen voor jezelf of voor iedereen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon besloten dat het weekend isBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Voor mezelfquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Alleen voor jezelf of voor iedereen?Trotste mama van Ambar
Troost?quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
* zet zijn pc weer aan en zet een bak koffie
Of bakkie troost.
Maar wilde zeggen: hier ook nog geen weekend, troost je
Proost?I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Troost?
Of bakkie troost.
Maar wilde zeggen: hier ook nog geen weekend, troost je
Moet nu denken aan John Troost. Wat een gekkie was dat jaren terug. Hoor je weinig nog van. Of iig ik hoor er weinig nog van.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Stevenquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moet nu denken aan John Troost. Wat een gekkie was dat jaren terug. Hoor je weinig nog van. Of iig ik hoor er weinig nog van.![]()
![]()
Een jasje, ik bedoel tafelkleed, gekochtTrotste mama van Ambar
Mooi hoor. Zou ik graag als gordijnen in mijn werkkamer willen hebben wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Groen geborduurd met bladeren
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik dacht ga even naar de
Hornbach
Waarom is half Nederland hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh zou wel duur zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:13 schreef StevenHyde het volgende:
Loretta Schrijver overleden lees ik nu. Wat verdrietig zeg. Mooi mens![]()
![]()
![]()
Skyrr is wel redelijk prijzig.quote:
LIDL heeft imitatieskyrr die bijna 't zelfde smaakt voor de helft.Well, life can be a riot
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja niet leuk kippenvel van toen ik dat las.
Dat vond ik altijd zo leuk positief mens.
Gaat hard dit jaar met iconische bekende Nederlanders.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En Bassie still going strong.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat zeggie?I'm surrounded by morons!
Ik vind het veel de laatste tijd Ron Brandsteder, Dieuwertje Blok, Rob de Nijs, Loretta Schrijver..
Allemaal hadden ze wel wat iconisch voor Nederlandse begrippen. Laten we allemaal goed letten op Wim Van Hanegem, André Van Duin, Willeke Alberti en Bas Van Toor oa de rest van dit jaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Zo sta ik er in.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind het veel de laatste tijd Ron Brandsteder, Dieuwertje Blok, Rob de Nijs, Loretta Schrijver..
Allemaal hadden ze wel wat iconisch voor Nederlandse begrippen. Laten we allemaal goed letten op Wim Van Hanegem, André Van Duin, Willeke Alberti en Bas Van Toor oa de rest van dit jaar.![]()
WOP'en. Of zelfs zonder O?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Zo sta ik er in.
En ja, ik weet dat het over wat anders gaat
Wij zijn nu op een leeftijd waarop mensen die wij goed kennen, inderdaad dood gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Zo sta ik er in.
Het is niet anders.
Al dan niet door ziekte, ofwel ouderdom.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jup gekke fogel gebokt
![]()
![]()
Hallo KW![]()
![]()
![]()
![]()
is dat je style? niet eens een Oquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
WOP'en. Of zelfs zonder O?
En ja, ik weet dat het over wat anders gaat![]()
Bokken?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jup gekke fogel gebokt
![]()
![]()
Hallo KW![]()
Yup maakt hiet niet minder verdrietig maar zo is het leven nou eenmaal.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Wij zijn nu op een leeftijd waarop mensen die wij goed kennen, inderdaad dood gaan.
Het is niet anders.
Al dan niet door ziekte, ofwel ouderdom.![]()
Ik wil best een ontbijtje voor je maken hoorquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is dat je style? niet eens een O![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik wil best een ontbijtje voor je maken hoor![]()
oeh lekkah
Het is ontzettend rottig, hoe snel dit jaar om zich heen grijpt..quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja niet leuk kippenvel van toen ik dat las.
Dat vond ik altijd zo leuk positief mens.
Gaat hard dit jaar met iconische bekende Nederlanders.Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3682 / +231 / +42 / 9918 / 10949
2. _UserName_ / 1224 / +114 / +14 / 1300 / 1683
3. KoningWouter / 1098 / +14 / +56 / 4091 / 4649
4. KillemWieft / 882 / +51 / +3 / 693 / 1047
5. Dr.Mikey / 783 / +17 / +27 / 1147 / 1471
6. Moeraskat / 673 / +8 / +13 / 3997 / 4347
7. gebrokenglas / 591 / +19 / +126 / 2491 / 2847
8. kree / 504 / +0 / +0 / 2077 / 2380
9. HappyCharly / 500 / +130 / +4 / 2081 / 2349
10. loveislikeakiss / 485 / +49 / +45 / 1634 / 1938
11. devzero / 458 / +10 / +13 / 408 / 524
12. Bally-b / 454 / +0 / +1 / 71 / 137
13. sp3c / 450 / +14 / +36 / 640 / 798
14. hemarookworst / 432 / +22 / +11 / 1690 / 2002
15. Lovely / 420 / +37 / +1 / 2176 / 2550
16. mario390 / 416 / +1 / +40 / 236 / 374
17. ToT / 310 / +13 / +21 / 2108 / 2278
18. Pinnenmutske / 305 / +1 / +14 / 606 / 804
19. loveyoulongtime / 297 / +0 / +0 / 1347 / 1519
20. Grotetijd / 281 / +3 / +12 / 1388 / 1582SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nou, strong... Hij "go't" nog maar wil niet zeggen dat 't strong is.quote:Well, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nog even doorbolken dan maar.quote:I'm surrounded by morons!
Ja bolk ja.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk ook doorgewerkt met die rotziekte al onder de leden. Vond het altijd een positief leuk mens vroeger bij het nieuws al.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ontzettend rottig, hoe snel dit jaar om zich heen grijpt..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja denk dat ze niet wilde stoppen, beetje net als Martijn Krabbé.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook doorgewerkt met die rotziekte al onder de leden. Vond het altijd een positief leuk mens vroeger bij het nieuws al.
Dit maakt mij alleen maar angstig voor welke grootheden we de komende 5 jaar nog meer gaan verliezen, zowel Nederlands als Amerikaans.Well, life can be a riot
Meh en als hier een achterneef van een vriend van een user die hier heel soms een keer komt is overleden moeten we allemaal mee anders zijn we niet empathisch.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:35 schreef Kissingbird het volgende:
tja gewoon weer iemand dood die wel eens in de media was
en dooorNaar Links
R.I.P DTS.![]()
van mij moet en hoeft niks.. ik doe niet mee aan dat geneuzel als het me niet aanstaatquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meh en als hier een achterneef van een vriend van een user die hier heel soms een keer komt is overleden moeten we allemaal mee anders zijn we niet empathisch.Naar Links
![]()
R.I.P DTS.![]()
Als jij of een ander het wel rot vindt dat ze overleden is dan ook prima.quote:
Heb er zelf niet veel mee als iemand sterft die ik niet irl ken.Smile, it's free therapy.![]()
Er word wel gemeten met 2 maten.
Toen Dieuwertje Blok overleed en iemand maakte zo'n soort opmerking gingen mensen daar op als aasgieren. Nu overlijdt LorettaEn kijken mensen niet op/om om zo'n opmerking te plaatsen.
Typisch, en heel erg jammer.
Er gaan heel veel mensen dood, heel veel bekende mensen ook. Maar een beetje empathie is niet teveel gevraagd toch? Of je er nou iets mee hebt of nietAls je er niks mee hebt en je voelt er ook niet zo veel bij, kan je ook kiezen om misschien dan uit respect voor mensen die er wel wat bij voelen niets te zeggen
Well, life can be a riot
Ja ik ook maar toch werd ik flink uitgescholden door @loveyoulongtime omdat ik een liedje van de snollebollekes had gepost. Ik had niet gelezen dat een achterneef van een vriend van een trol user was overleden en gelijk was ik niet empathisch en moest ik mijn bek houden en weet ik veel wat nog meer.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als jij of een ander het wel rot vindt dat ze overleden is dan ook prima.
Heb er zelf niet veel mee als iemand sterft die ik niet irl ken.
R.I.P DTS.![]()
Oh dat heb ik allemaal niet meegekregen hier. Ik kan nu wel je opmerking beter plaatsen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik ook maar toch werd ik flink uitgescholden door @:loveyoulongtime omdat ik een liedje van de snollebollekes had gepost. Ik had niet gelezen dat een achterneef van een vriend van een trol user was overleden en gelijk was ik niet empathisch en moest ik mijn bek houden en weet ik veel wat nog meer.
Maar dat is toch onzin zoiets.. sowieso.. hier in dts is het een spel niet eens een sc.. dus tja?
als ik ervoor kies om hier iets prive neer te zetten.. wat gevoelig voor me is en een andere user zo'n liedje post moet ik niet miepen.. want.. het is DTS.. kan en mag hier gewoon..
Tenminste zo kijk ik er tegenaan..![]()
apart dat jij altijd dingen uit de context haalt.. er weer meer van maakt dan het is..quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:50 schreef Grotetijd het volgende:
Er word wel gemeten met 2 maten.
Toen Dieuwertje Blok overleed en iemand maakte zo'n soort opmerking gingen mensen daar op als aasgieren. Nu overlijdt LorettaEn kijken mensen niet op/om om zo'n opmerking te plaatsen.
Typisch, en heel erg jammer.
Er gaan heel veel mensen dood, heel veel bekende mensen ook. Maar een beetje empathie is niet teveel gevraagd toch? Of je er nou iets mee hebt of nietAls je er niks mee hebt en je voelt er ook niet zo veel bij, kan je ook kiezen om misschien dan uit respect voor mensen die er wel wat bij voelen niets te zeggen
![]()
Of .. je kunt niet goed lezen wat ik schrijf, kan ook
Ja eens.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat heb ik allemaal niet meegekregen hier. Ik kan nu wel je opmerking beter plaatsen.
Maar dat is toch onzin zoiets.. sowieso.. hier in dts is het een spel niet eens een sc.. dus tja?
als ik ervoor kies om hier iets prive neer te zetten.. wat gevoelig voor me is en een andere user zo'n liedje post moet ik niet miepen.. want.. het is DTS.. kan en mag hier gewoon..
Tenminste zo kijk ik er tegenaan..
R.I.P DTS.![]()
Hebben jullie er wel eens aangedacht om buiten gras aan te raken enzo?Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:59 schreef StevenHyde het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Voor de gezelligheid![]()
![]()
![]()
Ja het is mooi weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog heel even wachten dan kan ik weer in de zon zittenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:59 schreef Kissingbird het volgende:
lekkerindetuinzitbolkgenieten dit
Trotste mama van Ambar
Vanavond ga ik er nog wel even uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is echt wel lekker warm buiten nuquote:En het blijft de hele week zo.
Al even lekker op m'n balkon gestaan (met trillende beentjesquote:)
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: