SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Poepen in de sportschool
Daar is vast een liedje uit te maken zoals crying at the discotheekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh heb chatgpt ook wel eens gevraagd om een gedicht
Dat ging m niet zo goed afHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb het niet meer
Projectleider gooit opdracht bij mij neer en vraagt af en toe wat de status is en rolt dan weer dooren of ik alles wil fixen. Wie is hier nou de projectleider? Jij of ik?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik had al honger en die referentie zorgt ervoor dat ik naar de snackbar wil
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon doenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik had al honger en die referentie zorgt ervoor dat ik naar de snackbar wilTrotste mama van Ambar
Denk dat ze nog niet open zijnquote:
Moet ik het een snelweg tankstation, daar liggen de Mexicanos al klaar om 10
Of die ene SportCity die een proteïne kroket gingen aanbieden in AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat ze nog niet open zijn
Moet ik het een snelweg tankstation, daar liggen de Mexicanos al klaar om 10
Of die ene SportCity die een proteïne kroket gingen aanbieden in AmsterdamBen benieuwd of dat te eten isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een kroket is een product dat makkelijk aan te passen isquote:
Goede ragout met een mooi jasje en je hebt feestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ging vanochtend op de nieuw gekochte digitale weegschaal staan en dat scheelde helaas toch behoorlijk met de weegschaal die ik al had
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niet op een weegschaal staan, probleem opgelostTrotste mama van Ambar
Niet schokkend hoor, maar misschien toch maar 4 bastognekoeken minder per dag om naar t gewicht te komen waar ik op wil zitten
Nee minder snaaienquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet op een weegschaal staan, probleem opgelost
gewoon op de andere weegschaal gaan staanquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:39 schreef StevenHyde het volgende:
Niet schokkend hoor, maar misschien toch maar 4 bastognekoeken minder per dag om naar t gewicht te komen waar ik op wil zittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Minder snaaien.
Yes dan word ik een chagrijnige skinny bitchTrotste mama van Ambar
Ja en die andere terugsturen en een hele slechte review op de website plaatsen met daarin dat ie niet correct weegt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon op de andere weegschaal gaan staanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bastognequote:Op donderdag 27 maart 2025 10:39 schreef StevenHyde het volgende:
Niet schokkend hoor, maar misschien toch maar 4 bastognekoeken minder per dag om naar t gewicht te komen waar ik op wil zitten![]()
![]()
Ben 1x op de sportschool gaan wegen en die weegschaal is ook stomquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:38 schreef StevenHyde het volgende:
Ging vanochtend op de nieuw gekochte digitale weegschaal staan en dat scheelde helaas toch behoorlijk met de weegschaal die ik al had
Dus weeg alleen thuisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: