abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217210760
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij beweert dat Tesla’s onaf zijn. Dat is een idiote stelling.

Verder beweer je dat anders merken geen auto’s kunnen leveren die onaf zijn, want daar zouden ze niet mee wegkomen. Heb je kennelijk de softwareproblemen van VAG gemist toen de ID3 en ID4 op de markt kwamen. Die was echt onaf.
Auto's verkopen met FSD, daar 7,5k voor vragen voor een systeem wat niet eens goedgekeurd is. En dan vergeten we even dat bijna alle modellen van Tesla tot nu toe gewoon letterlijk onaf zijn geleverd. Dat verzin ik niet, dat is gewoon onderdeel van hun strategie: OTA-updates.

En volgens mij heeft VAG serieus problemen gehad door hun fiasco... Daar is de CEO bv wél vertrokken.
pi_217210768
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:15 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Jij beweert ook veel idiote dingen.

Aldus de fok user die nergens aan de bak komt omdat ‘hij te slim is’.
pi_217210786
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:17 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Auto's verkopen met FSD, daar 7,5k voor vragen voor een systeem wat niet eens goedgekeurd is. En dan vergeten we even dat bijna alle modellen van Tesla tot nu toe gewoon letterlijk onaf zijn geleverd. Dat verzin ik niet, dat is gewoon onderdeel van hun strategie: OTA-updates.

En volgens mij heeft VAG serieus problemen gehad door hun fiasco... Daar is de CEO bv wél vertrokken.
OTA updates is iets wat alle merken gaan doen. Kun je nieuwe functionaliteit toevoegen en dingen verbeteren. Heeft werkelijk niets met onaf zijn te maken.

FSD is in de huidige vorm gewoon goedgekeurd en zit op slechts een zeer beperkt aantal Tesla’s (in de VS meer, omdat FSD supervised erg goed is). Jij beweerde net nog dat alle Tesla’s onaf zijn.

Je bent gewoon een grote fantast.
pi_217210828
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
OTA updates is iets wat alle merken gaan doen. Kun je nieuwe functionaliteit toevoegen en dingen verbeteren. Heeft werkelijk niets met onaf zijn te maken.

FSD is in de huidige vorm gewoon goedgekeurd en zit op slechts een zeer beperkt aantal Tesla’s (in de VS meer, omdat FSD supervised erg goed is). Jij beweerde net nog dat alle Tesla’s onaf zijn.

Je bent gewoon een grote fantast.
FSD is NIET goedgekeurd in Europa. Ik ga hier niet eens een bron voor geven. Een auto verkopen met techniek die nog niet is goedgekeurd noem ik onaf ja. over de huidige modellen kan ik niet oordelen maar de eerste model Y's zaten nog ramvol kinderziekten toen ze de markt op kwamen.

En dan noem jij mij een fantast. _O-
pi_217210851
Maar het past precies in het marketingstraatje van Tesla.

Tesla verkoopt geen auto's maar een droom.
pi_217210909
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Want Lidar is beter?

Debatable.
Waarom moet het een het ander uitsluiten?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217210918
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:24 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
FSD is NIET goedgekeurd in Europa. Ik ga hier niet eens een bron voor geven. Een auto verkopen met techniek die nog niet is goedgekeurd noem ik onaf ja. over de huidige modellen kan ik niet oordelen maar de eerste model Y's zaten nog ramvol kinderziekten toen ze de markt op kwamen.

En dan noem jij mij een fantast. _O-
FSD in de huidige vorm is wel goedgekeurd, anders zou het niet verkocht mogen worden.

En noem de kinderziektes van de Model Y maar eens. Benieuwd of je eindelijk eens een keer jouw uitspraken kan onderbouwen.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 19:32:30 #108
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217210969
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:12 schreef VEM2012 het volgende:
Heb je kennelijk de softwareproblemen van VAG gemist toen de ID3 en ID4 op de markt kwamen. Die was echt onaf.
Ik niet. Ben drie jaar eigenaar van een id.3 geweest. Ben twee zomers terug geweest naar de dealer voor grote sofware-updates omdat ze het OTA niet aandurfden. Goed geregeld verder met gratis leenauto's enzo maar knullig is het wel.

Eind vorig jaar verkocht, net te laat, want voor een id.x krijg je tegenwoordig bitter weinig terug.
(al hebben leasemaatschappijen op tesla's ook een hoop extra moeten afschrijven). Die hele markt is echt rampzalig, mede door grillig overheidsbeleid.

M'n zwager had zo'n goedkope Jag op z'n zaak. Die heeft pas ingeleverd en voor z'n Xpeng was na een jaar ook 0 interesse.
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 19:52:02 #109
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217211197
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 16:46 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat Tesla goed heeft gedaan is de hele marketing erachter onder aanvoering van Musk. Dat is hier al een paar keer aangegeven. Ik ken geen enkele CEO van een traditioneel automerk welke op dusdanige wijze investeerders binnentrekt. Sterker nog, ik ken geen enkele CEO die op de wijze van Musk in de media komt. Tesla is heel lang gewoon een hypetrain geweest die auto’s afleverde die onaf waren. Er is geen enkel traditioneel automerk wat daarmee weg zou komen. En de hoofdzakelijke reden dat er in Nederland zoveel Tesla’s “verkocht” werden is de fiscale voordelen van de elektrische wagen. Maar nogmaals, elk traditioneel automerk zou tekenen voor zijn eigen doodsvonnis wanneer zij een auto opende markt brachten die onaf was.

Wat ik echt oplichterij van de bovenste plank vind; je kunt FSD-pakket kopen bij de Tesla Y. Betaal je ¤7,5k voor maar het is niet eens goedgekeurd. Dan moet je echt een Tesla fanboy zijn want voorlopig is het gewoon weggegooid geld.
Met het aanhalen van traditionele automerken geef je wat mij betreft de kern weer: je vergelijkt hier automerken met decennia of zelfs meer dan 100 jaar ervaring in het ontwikkelen en produceren van miljoenen auto's, met een merk dat pas 13 jaar geleden is begonnen met het produceren van auto's op grotere schaal.

Nadat de productie van de Model S in 2012 was begonnen, produceerden ze in heel 2013 zo'n 22.500 auto's. Bijvoorbeeld Volkswagen alleen al leverde in dat jaar bijna 10 miljoen auto's af, 440 keer zoveel. Dan is het toch niet zo vreemd dat zo'n jong en klein automerk kinderziektes heeft t.o.v. de giganten die dat al decennia doen?

Hoe kun je op alle vlakken van die auto's dezelfde of zelfs een hogere kwaliteit verwachten dan de gerenommeerde merken met astronomische ontwikkelings- en productiebudgetten? In dat licht bekeken is het toch juist behoorlijk knap dat Tesla überhaupt een positie heeft weten te bemachtigen tussen al dat geweld?
pi_217211218
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:17 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Dus? je kan ook bij Porsches of BMW's extra opties aanvinken die totaal niets doen met je auto.
Zal ik anders een screenshot sturen van de mijnBMW store? ook genoeg geld uit te geven voor OTA navi die je jaarlijks kan vernieuwen. BMW connected drive.

https://www.bmw.nl/nl/sho(...)rofessional_Store_nl
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217211279
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Aldus de fok user die nergens aan de bak komt omdat ‘hij te slim is’.
Ja, ik probeer zo eerlijk mogelijk te zijn in plaats van de zaak op te lichten. Daar ga ik natuurlijk al de mist in.

Maar het is meer, dat voor bijna iedereen zijzelf de maatstaf zijn. Ik zit me bijvoorbeeld altijd groen en geel te ergeren aan de mensen in boeken en films die geacht worden heel erg slim te zijn, maar hoogstens wat gevat zijn en er niet echt iets van afweten. En dat is natuurlijk ook logisch, want de schrijvers weten dat ook niet.

En nee, er zijn maar heel erg weinig hele intelligente schrijvers (of zakenmensen), simpelweg omdat niemand hun begrijpt.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 20:05:45 #112
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217211331
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:52 schreef Repentless het volgende:
je vergelijkt hier automerken met decennia of zelfs meer dan 100 jaar ervaring in het ontwikkelen en produceren van miljoenen auto's, met een merk dat pas 13 jaar geleden is begonnen met het produceren van auto's op grotere schaal.
Precies, die 100 jaar ervaring die die andere merken hebben. daar profiteert een Tesla uiteindelijk ook van. Ze hoeven het wiel daardoor uiteindelijk niet opnieuw uit te vinden zeg maar.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217211354
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef Gunner het volgende:

[..]
Precies, die 100 jaar ervaring die die andere merken hebben. daar profiteert een Tesla uiteindelijk ook van. Ze hoeven het wiel daardoor uiteindelijk niet opnieuw uit te vinden zeg maar.
Alhoewel ze dat bij de productiestraat voor de model 3 initieel wel geprobeerd hebben, omdat Musk al die ervaring aan de kant schoof. En toen hard op zijn bek ging.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 20:15:44 #114
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217211454
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef Gunner het volgende:

[..]
Maar op bepaalde onderdelen hebben ze dus wel vernieuwing en innovatie gebracht en zijn ze succesvol geworden, met echt een fractie van de budgetten van de grote autoconcerns. Die geven hun innovaties waar ze miljarden in investeren niet cadeau.

Dat een auto vier wielen en een stuur heeft (even gechargeerd) hoef je inderdaad niet opnieuw uit te vinden. Maar de strijd aangaan met multinational miljardenconcerns is geen peulenschil.
pi_217211476
quote:

[..]
Met het aanhalen van traditionele automerken geef je wat mij betreft de kern weer: je vergelijkt hier automerken met decennia of zelfs meer dan 100 jaar ervaring in het ontwikkelen en produceren van miljoenen auto's, met een merk dat pas 13 jaar geleden is begonnen met het produceren van auto's op grotere schaal.

Nadat de productie van de Model S in 2012 was begonnen, produceerden ze in heel 2013 zo'n 22.500 auto's. Bijvoorbeeld Volkswagen alleen al leverde in dat jaar bijna 10 miljoen auto's af, 440 keer zoveel. Dan is het toch niet zo vreemd dat zo'n jong en klein automerk kinderziektes heeft t.o.v. de giganten die dat al decennia doen?

Hoe kun je op alle vlakken van die auto's dezelfde of zelfs een hogere kwaliteit verwachten dan de gerenommeerde merken met astronomische ontwikkelings- en productiebudgetten? In dat licht bekeken is het toch juist behoorlijk knap dat Tesla überhaupt een positie heeft weten te bemachtigen tussen al dat geweld?
In feite geef je nu toe dat Tesla autos leverde die maar half af waren.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 20:18:50 #116
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217211488
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 20:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
In feite geef je nu toe dat Tesla autos leverde die maar half af waren.
Nee, maar wel dat ze kinderziektes kenden, zoals slechte afwerking. Dat heb ik in het vorige topic ook al gezegd.
pi_217211537
Dus, vergeleken met 5 jaar geleden, toen bijna iedereen Musk de hemel in prees, zijn er hier nog 3 mensen over die hem zien als de grote verlosser en ook alles uit de kast proberen te halen om dat geloofwaardig te maken. Geef het op, want niemand anders trapt er meer in.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 20:30:36 #118
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217211680
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 20:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus, vergeleken met 5 jaar geleden, toen bijna iedereen Musk de hemel in prees, zijn er hier nog 3 mensen over die hem zien als de grote verlosser en ook alles uit de kast proberen te halen om dat geloofwaardig te maken. Geef het op, want niemand anders trapt er meer in.
Ik ga er voor het gemak even van uit dat je mij hier ook onder schaart. :) Ik zie hem totaal niet als de grote verlosser en heb dat ook nooit gedaan, ik ageer slechts tegen de opvatting dat het allemaal geen reet voorstelt wat hij doet en voor elkaar heeft gekregen. Dat is alles.
pi_217211782
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 20:30 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik ga er voor het gemak even van uit dat je mij hier ook onder schaart. :) Ik zie hem totaal niet als de grote verlosser en heb dat ook nooit gedaan, ik ageer slechts tegen de opvatting dat het allemaal geen reet voorstelt wat hij doet en voor elkaar heeft gekregen. Dat is alles.
Ah, geen Jezus, maar wel de nieuwe Nicola Tesla en Einstein in 1. Alhoewel die nooit erg rijk zijn geworden. De nieuwe Jack Welch?
  vrijdag 28 maart 2025 @ 20:43:25 #120
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217211926
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 20:35 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ah, geen Jezus, maar wel de nieuwe Nicola Tesla en Einstein in 1. Alhoewel die nooit erg rijk zijn geworden. De nieuwe Jack Welch?
Is het voor jou ook mogelijk dat de wereld niet alleen bestaat uit hyperintelligente mensen die alles kunnen en weten en domme mensen die vrijwel niets kunnen?
pi_217211985
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 20:43 schreef Repentless het volgende:

[..]
Is het voor jou ook mogelijk dat de wereld niet alleen bestaat uit hyperintelligente mensen die alles kunnen en weten en domme mensen die vrijwel niets kunnen?
Zeker! Beide zijn een kleine minderheid!
  vrijdag 28 maart 2025 @ 20:49:07 #122
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217212017
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 20:47 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Zeker! Beide zijn een kleine minderheid!
Waarom trek je het dan steeds zo in het extreme?
pi_217212063
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 20:49 schreef Repentless het volgende:

[..]
Waarom trek je het dan steeds zo in het extreme?
Je bedoelt, ik moet zeggen dat iedereen bij de top 10 zit, omdat ze dat zelf ook vinden?
  vrijdag 28 maart 2025 @ 20:56:15 #124
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217212146
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je bedoelt, ik moet zeggen dat iedereen bij de top 10 zit, omdat ze dat zelf ook vinden?
Nee, als iemand aangeeft dat een persoon die jij niets vindt wel gewoon noemenswaardige prestaties heeft geleverd, dan ziet diegene die persoon volgens jou als de grote verlosser.

Als je dan aangeeft dat je dat niet zo ziet en nooit hebt gedaan maar het slechts om de prestaties gaat, dan antwoord jij met: "ah geen Jezus, maar wel de nieuwe Tesla en Einstein in 1!" Louter extremen dus.
pi_217212226
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 20:56 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee, als iemand aangeeft dat een persoon die jij niets vindt wel gewoon noemenswaardige prestaties heeft geleverd, dan ziet diegene die persoon volgens jou als de grote verlosser.

Als je dan aangeeft dat je dat niet zo ziet en nooit hebt gedaan maar het slechts om de prestaties gaat, dan antwoord jij met: "ah geen Jezus, maar wel de nieuwe Tesla en Einstein in 1!" Louter extremen dus.
Ja, dat is het probleem. Het hangt allemaal af van je eigen inzicht. Als je maar klein denkt, is opkijken naar mensen waarvan je niet begrijpt hoe die zo succesvol zijn geworden heel normaal.

Als je dat wel weet, is de vraag vooral of je ook zo'n persoon zou willen zijn. Empathie en ego zijn dan belangrijk.
pi_217215244
twitter

Wat een figuren zeg die dems
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217215524
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 01:46 schreef epicbeardman het volgende:
[ [url= https://twitter.com/KanekoaTheGreat/status/1905759644481388781 ]x[/url] ]

Wat een figuren zeg die dems
Waar zie jij dat dit een democraat was?
pi_217216015
Volgens de forbes gaat het niet echt goed met Tesla. Overal sterk verminderde verkoop cijfers.

Bekijk deze YouTube-video
pi_217216357
quote:

[..]

Ik wil het ook helemaal niet bagatelliseren, want is inderdaad wel een prestatie. Maar ik wil daar nog steeds wel een paar kanttekeningen bij plaatsen. Er is in de afgelopen decennia vrijwel geen enkel bedrijf (of liever persoon) geweest die zo goed een marketingconcept weg heeft kunnen zetten. Daar mag je Musk echt wel de credits voor geven. In huidige marketingtheorieën wordt Tesla niet voor niets als lichtend voorbeeld genoemd. Het helpt daarbij wel dat de CEO een paar miljard opsnijd bankrekening had staan. Ik ben er namelijk van overtuigd dat je met genoeg budget en een goed verhaal alles wel verkocht kunt krijgen.

Maar verder zijn autofabrieken gewoon te koop hè. Je kunt Nijmeijer van sprekende een blueprint van een fabriek kopen en een fabriek wegzetten en daar heeft tesla op sommige punten vanaf geweken. Tesla heeft dingen net even anders gedaan en had daarbij een verhaal waarbij ze de investeerders en kopers zoet hielden met valse beloftes.

Ik ben er van overtuigd dat er wereldwijd minstens 10 bedrijven/startups zijn die hetzelfde hadden kunnen bereiken. Die hadden alleen geen CEO als Musk met een paar miljard achter de hand en dat is wel een beetje waarom de meeste startups nooit verder komen, gebrek aan investeerders. Vergeet niet dat Tesla ook 17 jaar verlies heeft geleden. Dat gegeven alleen al zegt denk ik genoeg. Het feit dat tesla nu nog bestaat is toe te schrijven aan Musk en zijn marketingconcept ondersteund met een enorme bak geld.
pi_217216421
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
FSD in de huidige vorm is wel goedgekeurd, anders zou het niet verkocht mogen worden.

En noem de kinderziektes van de Model Y maar eens. Benieuwd of je eindelijk eens een keer jouw uitspraken kan onderbouwen.
1. Afwerking en paneelproblemen
• Ongelijke naden tussen carrosseriedelen.
• Scheve kofferklep of deuren die niet mooi aansluiten.
• Losse sierlijsten of verkeerd gemonteerde rubberafdichtingen.

2. Lakproblemen
• Dunne of slecht dekkende lak.
• Vooral bij de wielkasten: steenslaggevoelig, zeker in koudere klimaten.

3. Interieur
• Krakende of rammelende interieurdelen bij bepaalde snelheden.
• Losse bekleding of slecht gemonteerde onderdelen (zoals dashboards of stoelen).

4. Elektronica en software
• Scherm dat soms vastloopt of herstart.
• Autopilot-fouten of inconsistent gedrag van rijhulpsystemen.
• Verbindingsproblemen met telefoon of bluetooth (met name bij updates).

5. Portieren en ramen
• Problemen met ramen die niet goed sluiten of blijven hangen.
• Deurklinken die haperen of niet goed reageren (elektronisch).

FSD; https://www.nextbigfuture(...)Jun%2DOctober%202025.

quote:
There are various approvals that will start in Netherlands in April 2025, there will be a EU vote in May 2025 and then the various countries in the EU will approve Tesla FSD from Jun-October 2025.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat het al goedgekeurd is?

Je lult gewoon uit je nek man.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 09:55:00 #131
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217216578
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 09:45 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

2. Lakproblemen

3. Interieur
• Losse bekleding of slecht gemonteerde onderdelen (zoals dashboards of stoelen).

5. Portieren en ramen

[..]

Ofwel pure bagger.

Laat het maar nog slechter gaan. Overhypte kutautos.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217216785
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 09:39 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik wil het ook helemaal niet bagatelliseren, want is inderdaad wel een prestatie. Maar ik wil daar nog steeds wel een paar kanttekeningen bij plaatsen. Er is in de afgelopen decennia vrijwel geen enkel bedrijf (of liever persoon) geweest die zo goed een marketingconcept weg heeft kunnen zetten. Daar mag je Musk echt wel de credits voor geven. In huidige marketingtheorieën wordt Tesla niet voor niets als lichtend voorbeeld genoemd. Het helpt daarbij wel dat de CEO een paar miljard opsnijd bankrekening had staan. Ik ben er namelijk van overtuigd dat je met genoeg budget en een goed verhaal alles wel verkocht kunt krijgen.

Maar verder zijn autofabrieken gewoon te koop hè. Je kunt Nijmeijer van sprekende een blueprint van een fabriek kopen en een fabriek wegzetten en daar heeft tesla op sommige punten vanaf geweken. Tesla heeft dingen net even anders gedaan en had daarbij een verhaal waarbij ze de investeerders en kopers zoet hielden met valse beloftes.

Ik ben er van overtuigd dat er wereldwijd minstens 10 bedrijven/startups zijn die hetzelfde hadden kunnen bereiken. Die hadden alleen geen CEO als Musk met een paar miljard achter de hand en dat is wel een beetje waarom de meeste startups nooit verder komen, gebrek aan investeerders. Vergeet niet dat Tesla ook 17 jaar verlies heeft geleden. Dat gegeven alleen al zegt denk ik genoeg. Het feit dat tesla nu nog bestaat is toe te schrijven aan Musk en zijn marketingconcept ondersteund met een enorme bak geld.
Klein probleempje met dit verhaal en ook te toetsen voor eenieder: Musk was geen miljardair voordat hij in Tesla stapte. Musk werd miljardair door Tesla.

Je blijft de plank maar misslaan, is het niet?
pi_217217118
quote:

[..]

2. Lakproblemen

3. Interieur

5. Portieren en ramen

[..]

Mooi lijstje, maar het is geen lijst van kinderziektes van de Model Y.

Immers, die dunne lak… ja, dat was zo… bij de Model S. Is ik meen begin 2014 opgelost met andere lakken.

Scherm dat vastloopt was ook een probleem uit de begintijd van de Model S. Overigens was dat nog lang niet zo erg als met MS Windows.

Ik neem aan dat jij van dat 30 jaar oude product ook vindt dat het onaf is en nog steeds kinderziektes heeft?

Deurklinken… er staat nota bene bij vermeld dat het om elektrische gaat. Die heeft de Model Y niet.

Kortom: je roept maar wat, niet gehinderd door enige kennis van zaken.

Dan over jouw link: dat ziet op FSD Supervised en dat is een wezenlijk ander softwareproduct. En komt inderdaad pas volgende maand naar Nederland.

Dus jij lult uit je nek.
pi_217217197
quote:

[..]

2. Lakproblemen

3. Interieur

5. Portieren en ramen

[..]

Leuk lijstje, maar gevraagd werd naar kinderziektes van de Model Y. Dat is dit niet. Een paar overduidelijke voorbeelden: te dunne lak, probleem van de eerste Model S, reeds omstreeks 2014 opgelost.

Vastlopende software. Weer eerste Model S. Was overigens bij lange na niet alsof het op MS Windows draaide…

Vraagje tussendoor: vind jij MS Windows ook een onaf product en heeft Windows in jouw beleving al 40 jaar kinderziektes?

Een overduidelijke: elektronische deurgrepen… die heeft de Model Y niet eens!

Kortom, je roept maar wat, niet gehinderd door enige kennis van zaken.

Ook met FSD: de link ziet op FSD Supervised wat een wezenlijk andere software is. Die komt inderdaad pas volgende maand.

Wat zei je ook alweer over uit je nek lullen?
pi_217217284
BTW, @Vliegbaard, aangezien je de kinderziektes van de Model S zo mooi kan oplepelen… ben jij niet stiekem zo’n figuur die al ruim tien jaar iedere week met zijn neusje tegen de etalage van de Tesla showroom staat te dromen en die vervolgens om de teleurstelling te verbijten dan in de oude Opel Corse diesel die de milieuzone niet in mag naar huis rijdt en daar op internet zichzelf af loopt te reageren?

Zo kom je namelijk over inmiddels.
pi_217217449
Ja ja ik sta elke week huilend bij de showroom in mijn geleasde XC60. Moet er helaas wel 60km voor rijden want dichterbij kan ik geen showroom vinden. En als ik zin heb rijd ik op zaterdag nog eens in mijn oude afgetrapte BMW langs zodat ik nog eens extra vernederd wordt omdat ik geen Tesla kan betalen.
pi_217217509
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Ja ja ik sta elke week huilend bij de showroom in mijn geleasde XC60. Moet er helaas wel 60km voor rijden want dichterbij kan ik geen showroom vinden. En als ik zin heb rijd ik op zaterdag nog eens in mijn oude afgetrapte BMW langs zodat ik nog eens extra vernederd wordt omdat ik geen Tesla kan betalen.
Ai, dit wetende was het onder de gordel van mij…

Mijn oprechte excuses.
pi_217217528
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
BTW, @:Vliegbaard, aangezien je de kinderziektes van de Model S zo mooi kan oplepelen… ben jij niet stiekem zo’n figuur die al ruim tien jaar iedere week met zijn neusje tegen de etalage van de Tesla showroom staat te dromen en die vervolgens om de teleurstelling te verbijten dan in de oude Opel Corse diesel die de milieuzone niet in mag naar huis rijdt en daar op internet zichzelf af loopt te reageren?

Zo kom je namelijk over inmiddels.
Het verandert bij jou ook altijd in een persoonlijke vete.
pi_217217549
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ai, dit wetende was het onder de gordel van mij…

Mijn oprechte excuses.
Maak je geen illusies.
pi_217217563
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:27 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Maak je geen illusies.
Daar heb ik gelukkig geen enkele noodzaak toe.
pi_217217568
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het verandert bij jou ook altijd in een persoonlijke vete.
Wat voor mij aangeeft dat een objectieve blik niet echt mogelijk is.
pi_217217569
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kiek, dat is dan de te verwachten reactie van je.
Vertel nog eens wat jouw klacht was? Dat ik het persoonlijk maak?
pi_217217588
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daar heb ik gelukkig geen enkele noodzaak toe.
Nou prima, dan hoef je toch ook niet te reageren op mijn posts als je de waarde ervan toch af doet als onzin. Want jij, als trotse Tesla-bezitter weet wel beter. Toch?
pi_217217595
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:30 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat voor mij aangeeft dat een objectieve blik niet echt mogelijk is.
Ik hoef in ieder geval niet al mijn argumenten bij elkaar te verzinnen. Want juist daaruit blijkt onomstotelijk dat jij allesbehalve objectief bent.
pi_217217608
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:32 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nou prima, dan hoef je toch ook niet te reageren op mijn posts als je de waarde ervan toch af doet als onzin. Want jij, als trotse Tesla-bezitter weet wel beter. Toch?
Ik hoef niet eens te posten op Fok!, maar dat vind ik gewoon wel een leuk tijdsverdrijf. Net als jij neem ik aan.

BTW: trots zijn omdat je een stuk blik met 4 wielen heb gekocht… Het is een fijne auto, that’s it.
pi_217217701
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik hoef niet eens te posten op Fok!, maar dat vind ik gewoon wel een leuk tijdsverdrijf. Net als jij neem ik aan.

BTW: trots zijn omdat je een stuk blik met 4 wielen heb gekocht… Het is een fijne auto, that’s it.
Voor iemand die zich in 13 jaar tijd 7 Tesla's kan veroorloven vind ik dat het behoorlijk kinderachtig en persoonlijk op neemt allemaal.

Maar hey, leuk toch dat die Tesla zo'n fijne wagen is?
  Moderator zaterdag 29 maart 2025 @ 11:52:01 #147
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_217217736
Dat is het inderdaad wel ja, een fijne wagen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_217217748
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:52 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is het inderdaad wel ja, een fijne wagen.
Nou mooi toch?

Persoonlijk vind ik een VW up, de Peugeot 106, Citroën C1, Toyota Aygo echt een prullenbak, genoeg mensen die er een gekocht hebben en er jaren naar alle tevredenheid in gereden hebben. Ieder zijn ding. ^O^
pi_217217771
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:54 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nou mooi toch?

Persoonlijk vind ik een VW up, de Peugeot 106, Citroën C1, Toyota Aygo echt een prullenbak, genoeg mensen die er een gekocht hebben en er jaren naar alle tevredenheid in gereden hebben. Ieder zijn ding. ^O^
Makkelijk bij het parkeren, kan zo'n koektrommel in elk gaatje kwijt.
pi_217217882
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 11:48 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Voor iemand die zich in 13 jaar tijd 7 Tesla's kan veroorloven vind ik dat het behoorlijk kinderachtig en persoonlijk op neemt allemaal.

Maar hey, leuk toch dat die Tesla zo'n fijne wagen is?
Nou ben je weer aan het verzinnen dat ik het persoonlijk opneem.

Zoals gezegd: ik heb wat moeite met onzin. Ook als het niets met Tesla te maken heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')