SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pro tip 1: de poten van de poes inscannen om te laten zien hoe magisch ze zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mag zo gaan helpen met een powerpoint te maken voor een spreekbeurt dat gaat over poezen. Je verzint t niet.
Pro tip 2: poes mee naar schoolTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@Nattekatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Protip3: foto maken van een natte poes![]()
Wat voor hond?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is teveel interesse voor de hond dus"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vertel waar de breedte van de snorharen voor dient!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mag zo gaan helpen met een powerpoint te maken voor een spreekbeurt dat gaat over poezen. Je verzint t niet.![]()
Al weg?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is teveel interesse voor de hond dus![]()
![]()
Nee doe maar nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga die bolk niet opnieuw plaatsen; Mini-ToT zit naast me!![]()
![]()
ik help je welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mag zo gaan helpen met een powerpoint te maken voor een spreekbeurt dat gaat over poezen. Je verzint t niet.
Do what you love, love what you do!![]()
Dat niet, maar wel veel interesse. En hond staat al geruime tijd online, dus ik snap het niet.quote:
Dan was het niet ment to beTrotste mama van Ambar
mijn ma heeft er 2quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Geweldige beesten!Wij hebben er vroeger ook eentje gehad!
wel de ruwharige versie ben ik voor, die worstenbroodjes niet zo
protip 2 helpt wss?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pro tip 1: de poten van de poes inscannen om te laten zien hoe magisch ze zijn
Pro tip 2: poes mee naar school
kan me nog vaagjes herinneren dat we vroeger op de basisschool huisdieren mee mochten nemen
had valkparkiet toen, gegarandeerd succes was dat.Do what you love, love what you do!![]()
Als het net zo snel ging als die voice over waren de vliezen 13u gebroken en was de kleine er 12 uur, de tandjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:56 schreef ToT het volgende: @:_UserName_ Bekijk deze YouTube-video Ging het ook zo bij jullie?
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Even dutje gedaan met de kleine dame. Cappuccino erbij en zo de was opvouwen
Is wel fijn samen slapen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:25 schreef _UserName_ het volgende:
Even dutje gedaan met de kleine dame. Cappuccino erbij en zo de was opvouwen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als het net zo snel ging als die voice over waren de vliezen 13u gebroken en was de kleine er 12 uur, de tandjes![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Protip3: foto maken van een natte poes
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Die worstenbroodjes zijn juist leukquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
mijn ma heeft er 2
wel de ruwharige versie ben ik voor, die worstenbroodjes niet zo
Well, life can be a riot
nou het zal qua karakter van die hondjes wss niet veel uitmaken, maar val toch meer op die ruw haar versiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die worstenbroodjes zijn juist leuk
Ja, moeders is wat onrustig omdat ze van alles wil maar nog herstellende is. Dus de kleine ook onrustig. Die heb ik later maar opgepikt om boven te gaan liggenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ah ok,wanneer mag ze weer iets gaan doen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, moeders is wat onrustig omdat ze van alles wil maar nog herstellende is. Dus de kleine ook onrustig. Die heb ik later maar opgepikt om boven te gaan liggen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooie bloemquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
HA!
Mini-ToT heeft zojuist deze gedaan:
[ afbeelding ]
Beat that!![]()
Daar kan ik niet tegen op..![]()
Gebruik nu stiften, maar was zo slim om er een blanco papier er onder te leggen
* Fogel geeft sticker.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Beetje welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
inkleuren
maar ik denk dat jij het veel beter kunt
ja dast deed mijn broertje ook bij mijn neefjes en nichtjes.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:33 schreef Lovely het volgende:
Gebruik nu stiften, maar was zo slim om er een blanco papier er onder te leggen
Ziet er ook goed uit op net nieuw gestuckte muren enzo
Huig open zetten en naar binnen gietenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:34 schreef devzero het volgende:
Als je thee maakt in een kopje waar nog een beetje koffie in zatNaja, zonde om het weg te gooien
![]()
![]()
Over koffie gesproken... Ik ga een kopje zetten. Goed idee Dev!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:34 schreef devzero het volgende:
Als je thee maakt in een kopje waar nog een beetje koffie in zatNaja, zonde om het weg te gooien
![]()
Toch weggooienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:34 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
Altijd als ik foto's/filmpjes tegen kom van kinderen die op muren gaan krassen en met dingen tegen TVs slaan en of met stift op de bank gaan kliederen denk ik "dat is toch wel de beste anticonceptie"Well, life can be a riot
Oh dat is wel zondequote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja dast deed mijn broertje ook bij mijn neefjes en nichtjes.
Ziet er ook goed uit op net nieuw gestuckte muren enzo![]()
Ik deed dat vroeger als ik boos was
gewoon dit makenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:34 schreef devzero het volgende:
https://thewoksoflife.com/yuanyang-tea-hong-kong/Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:36 schreef Grotetijd het volgende:
Altijd als ik foto's/filmpjes tegen kom van kinderen die op muren gaan krassen en met dingen tegen TVs slaan en of met stift op de bank gaan kliederen denk ik "dat is toch wel de beste anticonceptie"
(Kind lijkt op Theo van Gogh)
![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Well, life can be a riot
of krijsende kinderen in winkelsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:36 schreef Grotetijd het volgende:
Altijd als ik foto's/filmpjes tegen kom van kinderen die op muren gaan krassen en met dingen tegen TVs slaan en of met stift op de bank gaan kliederen denk ik "dat is toch wel de beste anticonceptie"![]()
Uw ADH vitamine Worst
In restaurantsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of krijsende kinderen in winkels![]()
![]()
![]()
ja het is dat ik oom ben. en vind het vooral heel grappig dan weerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel zonde![]()
Ik deed dat vroeger als ik boos was
Als ik in Hong Kong zou zijn, dan zou ik wel een kopje proberen, maarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon dit maken
https://thewoksoflife.com/yuanyang-tea-hong-kong/spreekt me toch niet zo aan. Dan maak ik wel een kop Lapsang of Pu'erh thee.quote:The technical ratio is three parts coffee to seven parts black milk tea![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of krijsende kinderen in winkels![]()
Schreeuwende kinderen in winkels, maar uberhaupt. DRUKKE kinderen in restaurants/winkels. Die alleen maar voor je voeten lopen
Ik was vroeger ook een lastig kind, kan mij ook herinneren dat ik overal heen rende en druk deed. Dat hield al vrij snel op nadat m'n vader mij elke keer dat ik druk deed op z'n nek zette en de laatste x dat ik wegliep kocht m'n moeder een tuigje voor me wat ik om moest als we naar de supermarkt gingenDan leer je 't gauw af.
Well, life can be a riot
Pu'erh is echt lekker......zo eens per jaar of zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik in Hong Kong zou zijn, dan zou ik wel een kopje proberen, maar
[..]
spreekt me toch niet zo aan. Dan maak ik wel een kop Lapsang of Pu'erh thee.![]()
![]()
hehehehequote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
het blijft schattig wel weer dan.
"Jezus christus"
Mini-ToT zegt dat steeds, dankzij mij!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
hehehehe
het blijft schattig wel weer dan.
"Jezus christus"![]()
![]()
ik had een flinke rammel van ouders gekregen als ik dat deedquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Wat is hel? Een presentatie maken in de Office 365 online versie van powerpointEn ik moet een paar diagrammen maken met transparantie... en dat werkt niet in die versie van powerpoint
![]()
![]()
ik vroeger ook wss, hahahaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had een flinke rammel van ouders gekregen als ik dat deedDo what you love, love what you do!![]()
Niet te vaak inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Pu'erh is echt lekker......zo eens per jaar of zo.![]()
![]()
En ze hadden jou niet gefilmd waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had een flinke rammel van ouders gekregen als ik dat deed![]()
ff op de trap zetten enzo, naja weet niet wat beter werkt dat, of pak rammel.
Na de 6 weken controle mag ze weer werken en zware huishoudelijke taken doen zoals stofzuigen en dweilen. Maar denk dat ze voor de tijd dat al wel gaat doen. Heb haar nu gezegd dat ze maar kleine stukjes moet gaan wandelen bv om er ff uit te zijn ook, kan me wel voorstellen dat de muren op haar af komen. Ik kan ook voor de kleine zorgen dus dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok,wanneer mag ze weer iets gaan doen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een heel pakje kopen is gewoon zonde van je geld!quote:Ruim voor je halverwege het pakje bent, ben je het echt zat!
Maar voor zo nu en dan: heerlijk!![]()
![]()
als je toch al naar Australië bent kan je gelijk daarheen doorvliegenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik in Hong Kong zou zijn, dan zou ik wel een kopje proberen, maar
[..]
spreekt me toch niet zo aan. Dan maak ik wel een kop Lapsang of Pu'erh thee.![]()
Maar kan ook in andere verhoudingenUw ADH vitamine Worst
ja je moet beetje op je woorden letten, ze nemen het snel over welquote:
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
KlobWell, life can be a riot
Ik denk niet dat ik zo zou reageren. Ik zou zorgen dat mijn kind niet bij die dingen komt..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
nou dan weet je niet hoe creatief kinderen kunnen zijn. hahahaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo zou reageren. Ik zou zorgen dat mijn kind niet bij die dingen komt..
moet zeggen vind dat filmpje wel aandoenlijk enzo
Op de was op vouwen bijv kan ook al wel tochquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Na de 6 weken controle mag ze weer werken en zware huishoudelijke taken doen zoals stofzuigen en dweilen. Maar denk dat ze voor de tijd dat al wel gaat doen. Heb haar nu gezegd dat ze maar kleine stukjes moet gaan wandelen bv om er ff uit te zijn ook, kan me wel voorstellen dat de muren op haar af komen. Ik kan ook voor de kleine zorgen dus dat is het probleem niet
Maar inderdaad even een ommetje maken is ook wel fijn."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja de (af)was, ff doekje door huis, kleine dingen kunnen gewoonquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op de was op vouwen bijv kan ook al wel toch
Maar inderdaad even een ommetje maken is ook wel fijn.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Moeders met meerdere kinderen zijn heus niet 6 weken niets aan het doen. Dusquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Na de 6 weken controle mag ze weer werken en zware huishoudelijke taken doen zoals stofzuigen en dweilen. Maar denk dat ze voor de tijd dat al wel gaat doen. Heb haar nu gezegd dat ze maar kleine stukjes moet gaan wandelen bv om er ff uit te zijn ook, kan me wel voorstellen dat de muren op haar af komen. Ik kan ook voor de kleine zorgen dus dat is het probleem nietTrotste mama van Ambar
Wat dacht je van bovenste keukenkastjes?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan weet je niet hoe creatief kinderen kunnen zijn. hahaha
moet zeggen vind dat filmpje wel aandoenlijk enzoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Snap ik. Daarbij hebben ook moeders van 6 kinderen een goed herstel nodig. Dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeders met meerdere kinderen zijn heus niet 6 weken niets aan het doen. DusTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
DusWell, life can be a riot
wss net zo erg als ik vroeger met mijn broertje. LOLquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van bovenste keukenkastjes?
het is wel weer grappig om te zien hoe ouders er. nu mee omgaan ipv vroeger. Ik had gewoon een klap gekregen.
Naja ook niks minder om geworden. Maar oke mss is dit betere manier enzo
bedoel hoe kun je er kwaad op worden. tis schattig.Do what you love, love what you do!![]()
sowiesoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Duszeauxwiezeauxquote:Well, life can be a riot
Hont!?quote:I'm surrounded by morons!
Swsquote:Well, life can be a riot
OK, Thijs-Roderick, ff dimmen nu...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeg dat je een kakker bent zonder het te zeggenI'm surrounded by morons!
Stiekem heet ik Rober-Jan Roderick.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeg dat je een kakker bent zonder het te zeggenWell, life can be a riot
Mmsquote:Well, life can be a riot
Hier ligt allemaal snoep en chips en dergelijke standaard op het aanrecht. Mini-ToT heeft het echt nog nooit aangeraakt. Zelfs als ik ff naar de supermarkt ga, haalt hij het niet in zijn hoofd iets te pakken of zo.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeg dat je een kakker bent zonder het te zeggenquote:Op zondag 23 maart 2025 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
"Verrek amice, onderweg naar de sociëteit zag ik de naam van dit etablissement en alvorens ik mij er bewust van was, was ik een pleb aan het djoeken!"![]()
Hij weet gewoon als ie dat doet dat jij m dan met z'n kaak tegen de deurpost slingertquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:57 schreef ToT het volgende:
Hier ligt allemaal snoep en chips en dergelijke standaard op het aanrecht. Mini-ToT heeft het echt nog nooit aangeraakt. Zelfs als ik ff naar de supermarkt ga, haalt hij het niet in zijn hoofd iets te pakken of zo.![]()
![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij weet gewoon als ie dat doet dat jij m dan met z'n kaak tegen de deurpost slingert![]()
![]()
Hehe nee hij is erg van de regeltjes en kan ook altijd overstuur worden als andere kindjes iets doen wat niet mag.![]()
![]()
Je zou t ook niet op je gemak gaan filmen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo zou reageren. Ik zou zorgen dat mijn kind niet bij die dingen komt..![]()
![]()
Jij laat je kind gewoon alleen!?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:57 schreef ToT het volgende:
Nee.. hooguit een foto om later te laten zien wat voor monster we gecreëerd hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou t ook niet op je gemak gaan filmen.
Da's altijd zo bizar he: "Ach klein deugnietje, wt zit jij op de rand van het balkon te balanceren met de doodsbange poes in je armen? Dat mag toch helemaal niet, gekkie! Ohhh dit gaat zo veel Likes opleveren!"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou t ook niet op je gemak gaan filmen.![]()
mini-tot is beter opgevoed dan mijquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:57 schreef ToT het volgende:
Hier ligt allemaal snoep en chips en dergelijke standaard op het aanrecht. Mini-ToT heeft het echt nog nooit aangeraakt. Zelfs als ik ff naar de supermarkt ga, haalt hij het niet in zijn hoofd iets te pakken of zo.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij wordt een Mini-NSBer? Of dat ook weer niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:03 schreef ToT het volgende:
Hehe nee hij is erg van de regeltjes en kan ook altijd overstuur worden als andere kindjes iets doen wat niet mag.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh hij rent niet meteen naar de juf om te klikken of zo, maar hij vertelt wel aan mij welk kindje wat allemaal heeft gedaan op school omdat hij toch z'n ei kwijt moet.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij wordt een Mini-NSBer? Of dat ook weer niet?![]()
![]()
Klopt wel.. was sarcastischquote:
Als vrouwlief nog slaapt en Jyske beneden is breng ik ook gewoon ff de vuilniszak weg. Is maar 2 minuten en de kat ligt bij haar in de box maar oke
Snap ik, en dan zeggen dat dat niet lief is en hij het goed doet door er over te pratenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hij rent niet meteen naar de juf om te klikken of zo, maar hij vertelt wel aan mij welk kindje wat allemaal heeft gedaan op school omdat hij toch z'n ei kwijt moet.
Zo zou ik zijn denk ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hehe okee!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt wel.. was sarcastisch
Als vrouwlief nog slaapt en Jyske beneden is breng ik ook gewoon ff de vuilniszak weg. Is maar 2 minuten en de kat ligt bij haar in de box maar oke
Ja nee ik heb het steeds beetje bij beetje opgebouwd. In het begin vond hij het echt niet leuk, maar nu vindt hij het wel prima, zolang het maar niet te lang duurt. Niet dat hij overstuur raakt of zo, maar hij zegt het dan wel ff.![]()
![]()
Je kan altijd nog een nieuwe maken.
Dit is een grapje, niet serieus nemen. Geen haat en nijd enzo graag.Trotste mama van Ambar
Ja hij is ook autistisch en heeft daardoor ook een sterk gevoel van goed en fout. (Heb ik hem ook wel aangeleerd overigens.)quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Snap ik, en dan zeggen dat dat niet lief is en hij het goed doet door er over te praten
Zo zou ik zijn denk ik
Gisteren zat ik nog een filmpje te kijken van Eddie Hall (kerel die 500 kg deadlift heeft gedaan) die wat flauwe teringgeintjes zat uit te halen bij z'n kameraden, maar Mini vond dat alles behalve leuk!
Dit bijvoorbeeld:
https://www.youtube.com/shorts/f-QU0tUb2Ok![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is een grapje, niet serieus nemen. Geen haat en nijd enzo graag.![]()
![]()
![]()
Hij is wel een prater in veel opzichten, doe je goed. Kinderen die van alles opkroppen uiten dat later op een mindere manierquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe okee!
Ja nee ik heb het steeds beetje bij beetje opgebouwd. In het begin vond hij het echt niet leuk, maar nu vindt hij het wel prima, zolang het maar niet te lang duurt. Niet dat hij overstuur raakt of zo, maar hij zegt het dan wel ff.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dit is leuker om in OUD te zeggenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is een grapje, niet serieus nemen. Geen haat en nijd enzo graag.
I'm surrounded by morons!
is sowieso een lief jochquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij is wel een prater in veel opzichten, doe je goed. Kinderen die van alles opkroppen uiten dat later op een mindere manierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klopt, en hij praat ook echt over zijn gevoelens enzo, en dan geef ik hem ook welgemeende adviezen die hij dan ook weer gebruikt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij is wel een prater in veel opzichten, doe je goed. Kinderen die van alles opkroppen uiten dat later op een mindere manier![]()
![]()
oepsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij is wel een prater in veel opzichten, doe je goed. Kinderen die van alles opkroppen uiten dat later op een mindere manierUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Sodeju, daar raken ze om het minste of geringste al over de zeik!
vond ik
en ik vind kleine kinderen maar vervelende gastenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij is ook autistisch en heeft daardoor ook een sterk gevoel van goed en fout. (Heb ik hem ook wel aangeleerd overigens.)
Gisteren zat ik nog een filmpje te kijken van Eddie Hall (kerel die 500 kg deadlift heeft gedaan) die wat flauwe teringgeintjes zat uit te halen bij z'n kameraden, maar Mini vond dat alles behalve leuk!
Dit bijvoorbeeld:
https://www.youtube.com/shorts/f-QU0tUb2Ok
Op zich is dat autistische wel "fijn", hij is dan berekenbaar. Alleen dingen uitleggen bv kan tijd kosten. Maar dat heb je er wel voor over
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:15 schreef sp3c het volgende:
vond ik
en ik vind kleine kinderen maar vervelende gasten![]()
![]()
echt supermakkelijk in de omgangquote:
ken volwassen die minder makkelijk zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jawel, zo was hij vanmiddag helemaal in tranen omdat niemand na schooltijd met hem kon spelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op zich is dat autistische wel "fijn", hij is dan berekenbaar. Alleen dingen uitleggen bv kan tijd kosten. Maar dat heb je er wel voor over
ff goed uitgelegd dat sommigen zwemles hadden, anderen gingen naar de opvang, een grote groep meiden ging naar een verjaardag en een paar andere kindjes mogen zelden tot nooit met anderen spelen.
Hij had er enorm naar uit gekeken om met een specifiek jongetje te spelen, maar die mag echt bijna nooit, maar die jongen gaf hem nog wel een dikke knuffel en zei dat het de volgende keer hopelijk wel mag.![]()
Veel volwassenen blijven in die fase hangen en zijn heel hun leven vervelende gasten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:15 schreef sp3c het volgende:
vond ik
en ik vind kleine kinderen maar vervelende gastenI'm surrounded by morons!
ik niet, ik ben meer acquired tastequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik kijk wel uit.quote:
Ooit een vriendschap verbroken omdat ik vond dat iemand het iets teveel had over haar kind en ik het niet over mijn problemen/leven mocht hebben, want dat stelde niets meer voor nu ze een kind had. Het werd serieus een echt terrormoeder die helemaal elke boertje, flesje, luier en dutje ging bespreken.Trotste mama van Ambar
Uitleg is idd heel belangrijk. Net zoals wanneer iets niet mag, je ook uitlegt waarom het niet mag.. dat wordt er nogal eens vergeten bij te meldenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, zo was hij vanmiddag helemaal in tranen omdat niemand na schooltijd met hem kon spelen.
ff goed uitgelegd dat sommigen zwemles hadden, anderen gingen naar de opvang, een grote groep meiden ging naar een verjaardag en een paar andere kindjes mogen zelden tot nooit met anderen spelen.
Hij had er enorm naar uit gekeken om met een specifiek jongetje te spelen, maar die mag echt bijna nooit, maar die jongen gaf hem nog wel een dikke knuffel en zei dat het de volgende keer hopelijk wel mag.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
iig mijn eigen tastequote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wil je jouw problemen bij je houden? Ik heb net een kindquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit.
Ooit een vriendschap verbroken omdat ik vond dat iemand het iets teveel had over haar kind en ik het niet over mijn problemen/leven mocht hebben, want dat stelde niets meer voor nu ze een kind had. Het werd serieus een echt terrormoeder die helemaal elke boertje, flesje, luier en dutje ging bespreken.
grapje heTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ahhhh dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit.
Ooit een vriendschap verbroken omdat ik vond dat iemand het iets teveel had over haar kind en ik het niet over mijn problemen/leven mocht hebben, want dat stelde niets meer voor nu ze een kind had. Het werd serieus een echt terrormoeder die helemaal elke boertje, flesje, luier en dutje ging bespreken.![]()
![]()
Van een andere vriend kreeg ik bijna elke uur een update over de koorts van zijn kind. Ga weg ga heen
Trotste mama van Ambar
Juist, ik leg echt heel veel dingen uit en dat vindt hij ook gewoon fijn!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Uitleg is idd heel belangrijk. Net zoals wanneer iets niet mag, je ook uitlegt waarom het niet mag.. dat wordt er nogal eens vergeten bij te melden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wil je jouw problemen bij je houden? Ik heb net een kind
grapje he![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit.
Ooit een vriendschap verbroken omdat ik vond dat iemand het iets teveel had over haar kind en ik het niet over mijn problemen/leven mocht hebben, want dat stelde niets meer voor nu ze een kind had. Het werd serieus een echt terrormoeder die helemaal elke boertje, flesje, luier en dutje ging bespreken.(tegen dat moedermens uiteraard, voor de duidelijkheid)
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Van een andere vriend kreeg ik bijna elke uur een update over de koorts van zijn kind. Ga weg ga heen![]()
![]()
![]()
Maar mij vertellen dat ik mijn leven in een perspectief moet plaatsen omdat iemand anders een kind heeft?
Ik ben al blij als ik het jaar heb overleefdTrotste mama van Ambar
* kree stemmen voor me aan het verzamelen.
LOL heb er al stuk of 15 nu. naja nog lang niet genoeg want totaal is 500 man ofzo wat hier werkt. meer wss al.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt het wel getroffen he.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Van een andere vriend kreeg ik bijna elke uur een update over de koorts van zijn kind. Ga weg ga heenI'm surrounded by morons!
Je mag best je kind bespreken, maar het ging soms wel heel verTrotste mama van Ambar
Het was in een groepschat met daarin verschillende soort mensen waar je op een gegeven moment wel in de categorie komt dat ik nog blij ben dat ik leef en dat zij kinderen gaan maken in hun koophuis.quote:
En dat matcht niet altijd heel lekkerTrotste mama van Ambar
kinderen zijn wel leuk. zolang je zelf er niet de drama van hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mij vertellen dat ik mijn leven in een perspectief moet plaatsen omdat iemand anders een kind heeft?
Ik ben al blij als ik het jaar heb overleefd
Is altijd makkelijk toekijken wel moet ik zeggen. hehehehe
maargoed uiteindelijk geeft het meer terug als het kost denk.Do what you love, love what you do!![]()
Is het hebben van een koophuis ook een probleem voor je?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was in een groepschat met daarin verschillende soort mensen waar je op een gegeven moment wel in de categorie komt dat ik nog blij ben dat ik leef en dat zij kinderen gaan maken in hun koophuis.
En dat matcht niet altijd heel lekkerI'm surrounded by morons!
En toen was ik de kinderhaterTerwijl ik dat niet ben.
En was ik de 2e kinderloze persoon die de groepschat verlaten heeftTrotste mama van Ambar
whah zo zie ik jou toch nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
En toen was ik de kinderhaterTerwijl ik dat niet ben.
En was ik de 2e kinderloze persoon die de groepschat verlaten heeft
Nee hoor, moet je lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het hebben van een koophuis ook een probleem voor je?
Maar ik was uberblij met mijn huurwoning, maar dat stond ook bij deze mensen in het niets, want het was geen koopwoning.Trotste mama van Ambar
dan denk ik bij z\o'n persoon: een kind make is een keuze, neem dan geen kind als je leven zo zwaar isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al blij als ik het jaar heb overleefd
Uw ADH vitamine Worst
Ja, maar met condoom is niet lekker en andere anticonceptie is te duur. Niet dat een kind niks kost maar tochquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan denk ik bij z\o'n persoon: een kind make is een keuze, neem dan geen kind als je leven zo zwaar isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nouja is het altijd zo die keuze?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan denk ik bij z\o'n persoon: een kind make is een keuze, neem dan geen kind als je leven zo zwaar is
mss op moment wel. maar oke weet jij wat er in de toekomst erna gebeurt?
Kan ook gewoon niet goed uitpakken denk ik. daarom zeer terughouden enzo ben ik erin.Do what you love, love what you do!![]()
Ah, op die manier. Blij zijn met wat je hebt is belangrijkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, moet je lekker zelf weten.
Maar ik was uberblij met mijn huurwoning, maar dat stond ook bij deze mensen in het niets, want het was geen koopwoning.
Lopen miepen dat anderen niet hebben wat jij zelf hebt en daardoor mensen als "minder" beschouwen isgedrag. Mensen hebben nu eenmaal verschillende prioriteiten.
Huren is een stuk flexibeler dan kopen.I'm surrounded by morons!
Nou hoera hoor, je onveilige seks heeft zich geuit in een bevruchting. Nou jij blij.Trotste mama van Ambar
Er zijn ook condooms met fruitsmaakjes he!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, maar met condoom is niet lekker en andere anticonceptie is te duur. Niet dat een kind niks kost maar toch![]()
![]()
Hiep hiep hoera.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Knoop laten leggenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, maar met condoom is niet lekker en andere anticonceptie is te duur. Niet dat een kind niks kost maar toch
Klopt. Zouden ze ook met spermasmaak hebben?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn ook condooms met fruitsmaakjes he!
Condoom breekt zo de vibe waar je inzit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De pil heeft bij sommigen ook allerlei ongewenste bijwerkingen, maar voor diezelfde mensen is een koter krijgen vaak weer een ongewenste bijwerking van onveilige seks hebben.![]()
Ik heb alleen onthouden dat ik straks naar bepaalde winkels moet, maar ik weet niet waarvoor
Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt. Zouden ze ook met spermasmaak hebben?![]()
![]()
Condooms?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb alleen onthouden dat ik straks naar bepaalde winkels moet, maar ik weet niet waarvoorI'm surrounded by morons!
Absoluut, en het gevoel is gewoon een stuk minder, (wat Usert volgens mij bedoelde.)quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Condoom breekt zo de vibe waar je inzit.![]()
het maakt mij iet zoveel uit en zat voorbeelden dat het wel goed uitpakt.
maar ik ben niet zo voor kindertjes maken als ik het niet helemaal zeker weet enzo.
En ook dat kan natuurlijk weer verkeerd uitpakken? weet jij veel soms op moment werkt het.
Maar ik denk er toch wel over na.Do what you love, love what you do!![]()
Ballonnen blazen?quote:I'm surrounded by morons!
Scoor eerst maar een chick voor je aan kinderen gaat denken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:31 schreef kree het volgende:
het maakt mij iet zoveel uit en zat voorbeelden dat het wel goed uitpakt.
maar ik ben niet zo voor kindertjes maken als ik het niet helemaal zeker weet enzo.
En ook dat kan natuurlijk weer verkeerd uitpakken? weet jij veel soms op moment werkt het.
Maar ik denk er toch wel over na.![]()
Gelukkig een man die dit ook beseft.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:31 schreef ToT het volgende:
De pil heeft bij sommigen ook allerlei ongewenste bijwerkingen,En gelukkig trof ik wel vaak een wijze partner.quote:maar voor diezelfde mensen is een koter krijgen vaak weer een ongewenste bijwerking van onveilige seks hebben.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Koop ik wel ballonnen die zijn goedkoperquote:Trotste mama van Ambar
Een bepaald merk, in een bepaalde soort zat echt wel verschil in met de Ultra Dun.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut, en het gevoel is gewoon een stuk minder, (wat Usert volgens mij bedoelde.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
hmm. dit is suggestief alsof er niet was?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Scoor eerst maar een chick voor je aan kinderen gaat denken.
en ookal was het er niet? dan sta ik nog achter mijn mening erover
het is een ongenuanceerde antwoord op een ongenuanceerde opmkering van iemand die haar eigen leven belangrijker vind dan anderen sinds ze een kind heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:29 schreef kree het volgende:
[..]
nouja is het altijd zo die keuze?
mss op moment wel. maar oke weet jij wat er in de toekomst erna gebeurt?
Kan ook gewoon niet goed uitpakken denk ik. daarom zeer terughouden enzo ben ik erin.
dus ik hoef de opmerkingen niet van: is het wel een echte keuze??Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Een bepaald merk, in een bepaalde soort zat echt wel verschil in met de Ultra Dun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter!
![]()
De man ook?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Een bepaald merk, in een bepaalde soort zat echt wel verschil in met de Ultra Dun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
sjah dan nog maar ok vind het sfeertje niet zo leuk in deze discussie. dus zeg er ook even mijn mening over.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is een ongenuanceerde antwoord op een ongenuanceerde opmkering van iemand die haar eigen leven belangrijker vind dan anderen sinds ze een kind heeft
dus ik hoef de opmerkingen niet van: is het wel een echte keuze??
En wat nou als er een boom in een bos valt waar niemand is? Maakt die dan geluid?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
hmm. dit is suggestief alsof er niet was?
en ookal was het er niet? dan sta ik nog achter mijn mening erover
ok explainquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat nou als er een boom in een bos valt waar niemand is? Maakt die dan geluid?
Als je geen kinderen en koophuis hebt telt je mening niet, aldus de ex-vrienden van de muis.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
sjah dan nog maar ok vind het sfeertje niet zo leuk in deze discussie. dus zeg er ook even mijn mening over.
Jep.quote:
Volgens de wetenschap niet; er is geen ontvanger voor het geluid, dan zijn het slechts trillingen in de lucht!quote:
Naakt is altijd beterquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep.
De Nude was beter dan de Ultra Thin
klopt zo denk ik ook hoor?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:36 schreef ToT het volgende:
Nee maar serieus kree, zoek gewoon een leuke meid en denk later een keer aan dat soort dingen die nu nog niet ter sprake zijn.
Ow het ging nu over kree z'n eventuele kinderwens.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je geen kinderen en koophuis hebt telt je mening niet, aldus de ex-vrienden van de muis.
ja eens?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens de wetenschap niet; er is geen ontvanger voor het geluid, dan zijn het slechts trillingen in de lucht!
Zou ik niet oke vinden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt wel.. was sarcastisch
nee daar ging het niet overquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow het ging nu over kree z'n eventuele kinderwens.
Zijn daar wetten tegen?quote:
Wie nam wie nu in de zeik?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
klopt zo denk ik ook hoor?
maarja vind het soms lullig dat jullie iemand eruit pakken om beetje in de zeik te nemen.
quote:
Oeh, een snitzel in wordingquote:
Dan kan hij over een paar weken zijn lol opquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hij rent niet meteen naar de juf om te klikken of zo, maar hij vertelt wel aan mij welk kindje wat allemaal heeft gedaan op school omdat hij toch z'n ei kwijt moet.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:38 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kan hij over een paar weken zijn lol op![]()
ik trek alleen conclusies over wat ik lees in deze.quote:
Was meer een reactie op je wat wazige formulering.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens?
en punt wat je ermee wil maken is?
In dit geval zat er *dus* nog wel een 'lapje' tussenquote:
Whehe! LD Hij houdt helemaal niet van eieren!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:38 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kan hij over een paar weken zijn lol op![]()
ik heb geen echte mening erover omdat ik het niet weet hoe het is om kinderen te hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Was meer een reactie op je wat wazige formulering.
Nee maar maak je voorlopig gewoon niet druk om koters of wat dan ook, ga eerst een account aanmaken op een datingsite of zo. Continu blijven wachten is overigens wel de allerbeste anticonceptie.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:39 schreef Sally het volgende:
[..]
In dit geval zat er *dus* nog wel een 'lapje' tussen
Eh.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik trek alleen conclusies over wat ik lees in deze.
ik spreek niemand aan, antwoord alleen maar?
Beflapje?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:39 schreef Sally het volgende:
[..]
In dit geval zat er *dus* nog wel een 'lapje' tussen
Sowieso!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb geen echte mening erover omdat ik het niet weet hoe het is om kinderen te hebben.
Dat zeg ik alleen maar?
iedereen staat vrij hoor wat te doen wat ze beste lijkt >?
nouja ik kan er altijd slecht tegen als als "groep" hier mensen zich ineens tegen iemand keren die ook alleen maar zegt wat haar idee is of hem of maakt niet uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh.
Sorry.
Jij zegt dat ze drama aan het maken/zoeken zijn.
Echt, mn mond valt open. En ja, ik heb er nu toch wat van gezegd. Was het niet van plan, maar ik viel mn stoel bij je opmerking over "ach joh, ze zoeken drama".
Het ging over anticonceptie, dus was het gewoon lollig om condooms te suggereren. That's all.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:42 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik kan er altijd slecht tegen als als "groep" hier mensen zich ineens tegen iemand keren die ook alleen maar zegt wat haar idee is of hem of maakt niet uit.
Dus zeg er wat van, tja is dat dan raar denk?
Oepsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Beflapje?Tering, doet me een keer denken aan één of ander interview van dames die een gigolo hadden ingehuurd. Een oudere dame had het er over dat hij een beflapje bij haar had gebruikt en een jongere dame moest daar om lachen; bij haar was dat absoluut niet gebruikt!
ToT legt het uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:42 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik kan er altijd slecht tegen als als "groep" hier mensen zich ineens tegen iemand keren die ook alleen maar zegt wat haar idee is of hem of maakt niet uit.
Dus zeg er wat van, tja is dat dan raar denk?
oke nou zolang zelfde gene dat denkt dan is er idd geen probleemquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging over anticonceptie, dus was het gewoon lollig om condooms te suggereren. That's all.
Negeren kan je leren!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Nog 406 over.![]()
Naja morgen weer een dag
Pasen incomingquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe! LD Hij houdt helemaal niet van eieren!
Had ik allang begrepen!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeps![]()
Nou ehm, 'naakt' neuken leek mij dan 'zonder condoom'.
Maar nee, het type condoom heet Nudevan Durex. Tegenover de Ultra Thin (ook Durex) dus nóg prettiger
I know!quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:45 schreef Grotetijd het volgende:
Gelukkig maar dat het de poes is van opa én oma, en niet alleen van oma
Haha ja precies de reden waarom ik opa en oma typte ipv oma en opaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:45 schreef Grotetijd het volgende:
Gelukkig maar dat het de poes is van opa én oma, en niet alleen van oma
Heel verstandig!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
I know!
Eieren vindt hij niks, dus met Pasen zal hij die ook niet eten.
Chocolade-eieren is hij vanwege zijn hazelnoot-allergie erg voorzichtig mee.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja precies de reden waarom ik opa en oma typte ipv oma en opa
verstandig welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja precies de reden waarom ik opa en oma typte ipv oma en opa
Haha ja, als het belangrijk is sturen ze nog wel een mail!quote:
flink?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Tevens goedemiddag allemaal, ik ga boodschappen doen
Mijn huidige status.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, als het belangrijk is sturen ze nog wel een mail!
Maar ik krijg al regelmatig reminders en dacht het eens voor te zijn
Fijne middag. En kooptip: bastogne koeken van luquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Tevens goedemiddag allemaal, ik ga boodschappen doen
ja ik weet wat je bedoelt, maar toch, was een post met een wat serieuzere bedoelingquote:
kantoor personeel gespotquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn huidige status.
[ afbeelding ]
Meestal gaat de behoefte vanzelf weg...
Als het belangrijk is weten ze mijn bureau wel te vinden.
Nee ze gaat boodschappen DOENquote:
boks ouwequote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn huidige status.
[ afbeelding ]
Ik zou hier heel kriebelig van wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn huidige status.
[ afbeelding ]
Lekker 7,5u op mijn luie reet zitten en uit mijn neus vreten en dat wegspoelen met machinekoffiequote:
nah nee joh zo gaat dat, wss 80% is bevestigingen van werk uitgevoerd. 10% nog openstaand.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou hier heel kriebelig van worden
Zal jou eens kriebelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou hier heel kriebelig van worden
Ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:52 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben altijd bij met mijn werk mail 😅
Nee, door je veel e-mail te sturen.quote:
Werkmail?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn huidige status.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Werkmail?
Mn persoonlijke mailbox...
Ja, werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, jij wint.
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Nee ik ook niet. Daarom gaan ze er ook in als je ff niet op letten. Als we naar bed gaan ruimen we de box ook leeg (inclusief kind). Wel laten we toe als de katten bij Jyske komen snuffelen als ze bij ons ligtquote:
Ik heb het laatst maar eens opgeschoond. Mail uit 2010 van Kruidvat en andere bedrijven is niet echt relevant meer, leek me. Toch?quote:
[..]
Werkmail?
Lijkt de mailbox van de FA hier, aldus een #ANONIEMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Meteen een thuiswerkverbod invoeren, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:59 schreef kree het volgende:
de Kree zal hier verandering in brengen mits verkozen dus. wtf. zal eens zeggen waar het wel op staat enzo.
Zo iemand kan ook in gesprek zijn of druk met wat anders. Wat een achterdocht.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:56 schreef kree het volgende:
even voor hier he, die in uitvoering werken
Is het jullie opgevallen dat met mooi weer ineens iedereen dan thuiswerk vanuit kantoor personeel?
Mij wel nl, en heb ik ze soms nodig dus bel. oke eerste keer wordt er niet opgenomen. (denk waarom want je bent aan het werk). na half uur wel belletje terug
Ok denk ik raar dat ze gewoon lekker in de tuin in het zonnetje zitten en geen computer bij zich. en dat ze pas gaan denken als ze belletje krijgen. (en heb ik ze nodig he anders bel niet). even computer opstarten en ingelogd etc.
En dan bellen ze terug ?
ja en werkweek van 32 uur. en ongeveer 17% inflatiecorrectie.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meteen een thuiswerkverbod invoeren, dat zal ze leren!
[..]
Werkmail?
Koekoek ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja vast........ nou ik weet gewoon dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo iemand kan ook in gesprek zijn of druk met wat anders. Wat een achterdocht.
Hoevaak neem jij vrij als het mooi weer is en volgens jou toch niet zo druk?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:56 schreef kree het volgende:
even voor hier he, die in uitvoering werken
Is het jullie opgevallen dat met mooi weer ineens iedereen dan thuiswerk vanuit kantoor personeel?
Mij wel nl, en heb ik ze soms nodig dus bel. oke eerste keer wordt er niet opgenomen. (denk waarom want je bent aan het werk). na half uur wel belletje terug
Ok denk ik raar dat ze gewoon lekker in de tuin in het zonnetje zitten en geen computer bij zich. en dat ze pas gaan denken als ze belletje krijgen. (en heb ik ze nodig he anders bel niet). even computer opstarten en ingelogd etc.
En dan bellen ze terug ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |