SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pro tip 1: de poten van de poes inscannen om te laten zien hoe magisch ze zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mag zo gaan helpen met een powerpoint te maken voor een spreekbeurt dat gaat over poezen. Je verzint t niet.
Pro tip 2: poes mee naar schoolTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@Nattekatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Protip3: foto maken van een natte poes![]()
Wat voor hond?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is teveel interesse voor de hond dus"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vertel waar de breedte van de snorharen voor dient!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mag zo gaan helpen met een powerpoint te maken voor een spreekbeurt dat gaat over poezen. Je verzint t niet.![]()
Al weg?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is teveel interesse voor de hond dus![]()
![]()
Nee doe maar nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga die bolk niet opnieuw plaatsen; Mini-ToT zit naast me!![]()
![]()
ik help je welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mag zo gaan helpen met een powerpoint te maken voor een spreekbeurt dat gaat over poezen. Je verzint t niet.
Do what you love, love what you do!![]()
Dat niet, maar wel veel interesse. En hond staat al geruime tijd online, dus ik snap het niet.quote:
Dan was het niet ment to beTrotste mama van Ambar
mijn ma heeft er 2quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Geweldige beesten!Wij hebben er vroeger ook eentje gehad!
wel de ruwharige versie ben ik voor, die worstenbroodjes niet zo
protip 2 helpt wss?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pro tip 1: de poten van de poes inscannen om te laten zien hoe magisch ze zijn
Pro tip 2: poes mee naar school
kan me nog vaagjes herinneren dat we vroeger op de basisschool huisdieren mee mochten nemen
had valkparkiet toen, gegarandeerd succes was dat.Do what you love, love what you do!![]()
Als het net zo snel ging als die voice over waren de vliezen 13u gebroken en was de kleine er 12 uur, de tandjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:56 schreef ToT het volgende: @:_UserName_ Bekijk deze YouTube-video Ging het ook zo bij jullie?
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Even dutje gedaan met de kleine dame. Cappuccino erbij en zo de was opvouwen
Is wel fijn samen slapen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:25 schreef _UserName_ het volgende:
Even dutje gedaan met de kleine dame. Cappuccino erbij en zo de was opvouwen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als het net zo snel ging als die voice over waren de vliezen 13u gebroken en was de kleine er 12 uur, de tandjes![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Protip3: foto maken van een natte poes
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Die worstenbroodjes zijn juist leukquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
mijn ma heeft er 2
wel de ruwharige versie ben ik voor, die worstenbroodjes niet zo
Well, life can be a riot
nou het zal qua karakter van die hondjes wss niet veel uitmaken, maar val toch meer op die ruw haar versiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die worstenbroodjes zijn juist leuk
Ja, moeders is wat onrustig omdat ze van alles wil maar nog herstellende is. Dus de kleine ook onrustig. Die heb ik later maar opgepikt om boven te gaan liggenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ah ok,wanneer mag ze weer iets gaan doen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, moeders is wat onrustig omdat ze van alles wil maar nog herstellende is. Dus de kleine ook onrustig. Die heb ik later maar opgepikt om boven te gaan liggen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooie bloemquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
HA!
Mini-ToT heeft zojuist deze gedaan:
[ afbeelding ]
Beat that!![]()
Daar kan ik niet tegen op..![]()
Gebruik nu stiften, maar was zo slim om er een blanco papier er onder te leggen
* Fogel geeft sticker.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Beetje welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
inkleuren
maar ik denk dat jij het veel beter kunt
ja dast deed mijn broertje ook bij mijn neefjes en nichtjes.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:33 schreef Lovely het volgende:
Gebruik nu stiften, maar was zo slim om er een blanco papier er onder te leggen
Ziet er ook goed uit op net nieuw gestuckte muren enzo
Huig open zetten en naar binnen gietenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:34 schreef devzero het volgende:
Als je thee maakt in een kopje waar nog een beetje koffie in zatNaja, zonde om het weg te gooien
![]()
![]()
Over koffie gesproken... Ik ga een kopje zetten. Goed idee Dev!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:34 schreef devzero het volgende:
Als je thee maakt in een kopje waar nog een beetje koffie in zatNaja, zonde om het weg te gooien
![]()
Toch weggooienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:34 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
Altijd als ik foto's/filmpjes tegen kom van kinderen die op muren gaan krassen en met dingen tegen TVs slaan en of met stift op de bank gaan kliederen denk ik "dat is toch wel de beste anticonceptie"Well, life can be a riot
Oh dat is wel zondequote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja dast deed mijn broertje ook bij mijn neefjes en nichtjes.
Ziet er ook goed uit op net nieuw gestuckte muren enzo![]()
Ik deed dat vroeger als ik boos was
gewoon dit makenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:34 schreef devzero het volgende:
https://thewoksoflife.com/yuanyang-tea-hong-kong/Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:36 schreef Grotetijd het volgende:
Altijd als ik foto's/filmpjes tegen kom van kinderen die op muren gaan krassen en met dingen tegen TVs slaan en of met stift op de bank gaan kliederen denk ik "dat is toch wel de beste anticonceptie"
(Kind lijkt op Theo van Gogh)
![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Well, life can be a riot
of krijsende kinderen in winkelsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:36 schreef Grotetijd het volgende:
Altijd als ik foto's/filmpjes tegen kom van kinderen die op muren gaan krassen en met dingen tegen TVs slaan en of met stift op de bank gaan kliederen denk ik "dat is toch wel de beste anticonceptie"![]()
Uw ADH vitamine Worst
In restaurantsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of krijsende kinderen in winkels![]()
![]()
![]()
ja het is dat ik oom ben. en vind het vooral heel grappig dan weerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel zonde![]()
Ik deed dat vroeger als ik boos was
Als ik in Hong Kong zou zijn, dan zou ik wel een kopje proberen, maarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon dit maken
https://thewoksoflife.com/yuanyang-tea-hong-kong/spreekt me toch niet zo aan. Dan maak ik wel een kop Lapsang of Pu'erh thee.quote:The technical ratio is three parts coffee to seven parts black milk tea![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of krijsende kinderen in winkels![]()
Schreeuwende kinderen in winkels, maar uberhaupt. DRUKKE kinderen in restaurants/winkels. Die alleen maar voor je voeten lopen
Ik was vroeger ook een lastig kind, kan mij ook herinneren dat ik overal heen rende en druk deed. Dat hield al vrij snel op nadat m'n vader mij elke keer dat ik druk deed op z'n nek zette en de laatste x dat ik wegliep kocht m'n moeder een tuigje voor me wat ik om moest als we naar de supermarkt gingenDan leer je 't gauw af.
Well, life can be a riot
Pu'erh is echt lekker......zo eens per jaar of zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik in Hong Kong zou zijn, dan zou ik wel een kopje proberen, maar
[..]
spreekt me toch niet zo aan. Dan maak ik wel een kop Lapsang of Pu'erh thee.![]()
![]()
hehehehequote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
het blijft schattig wel weer dan.
"Jezus christus"
Mini-ToT zegt dat steeds, dankzij mij!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
hehehehe
het blijft schattig wel weer dan.
"Jezus christus"![]()
![]()
ik had een flinke rammel van ouders gekregen als ik dat deedquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Wat is hel? Een presentatie maken in de Office 365 online versie van powerpointEn ik moet een paar diagrammen maken met transparantie... en dat werkt niet in die versie van powerpoint
![]()
![]()
ik vroeger ook wss, hahahaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had een flinke rammel van ouders gekregen als ik dat deedDo what you love, love what you do!![]()
Niet te vaak inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Pu'erh is echt lekker......zo eens per jaar of zo.![]()
![]()
En ze hadden jou niet gefilmd waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had een flinke rammel van ouders gekregen als ik dat deed![]()
ff op de trap zetten enzo, naja weet niet wat beter werkt dat, of pak rammel.
Na de 6 weken controle mag ze weer werken en zware huishoudelijke taken doen zoals stofzuigen en dweilen. Maar denk dat ze voor de tijd dat al wel gaat doen. Heb haar nu gezegd dat ze maar kleine stukjes moet gaan wandelen bv om er ff uit te zijn ook, kan me wel voorstellen dat de muren op haar af komen. Ik kan ook voor de kleine zorgen dus dat is het probleem nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok,wanneer mag ze weer iets gaan doen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een heel pakje kopen is gewoon zonde van je geld!quote:Ruim voor je halverwege het pakje bent, ben je het echt zat!
Maar voor zo nu en dan: heerlijk!![]()
![]()
als je toch al naar Australië bent kan je gelijk daarheen doorvliegenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik in Hong Kong zou zijn, dan zou ik wel een kopje proberen, maar
[..]
spreekt me toch niet zo aan. Dan maak ik wel een kop Lapsang of Pu'erh thee.![]()
Maar kan ook in andere verhoudingenUw ADH vitamine Worst
ja je moet beetje op je woorden letten, ze nemen het snel over welquote:
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
KlobWell, life can be a riot
Ik denk niet dat ik zo zou reageren. Ik zou zorgen dat mijn kind niet bij die dingen komt..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
nou dan weet je niet hoe creatief kinderen kunnen zijn. hahahaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo zou reageren. Ik zou zorgen dat mijn kind niet bij die dingen komt..
moet zeggen vind dat filmpje wel aandoenlijk enzo
Op de was op vouwen bijv kan ook al wel tochquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Na de 6 weken controle mag ze weer werken en zware huishoudelijke taken doen zoals stofzuigen en dweilen. Maar denk dat ze voor de tijd dat al wel gaat doen. Heb haar nu gezegd dat ze maar kleine stukjes moet gaan wandelen bv om er ff uit te zijn ook, kan me wel voorstellen dat de muren op haar af komen. Ik kan ook voor de kleine zorgen dus dat is het probleem niet
Maar inderdaad even een ommetje maken is ook wel fijn."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja de (af)was, ff doekje door huis, kleine dingen kunnen gewoonquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op de was op vouwen bijv kan ook al wel toch
Maar inderdaad even een ommetje maken is ook wel fijn.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Moeders met meerdere kinderen zijn heus niet 6 weken niets aan het doen. Dusquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Na de 6 weken controle mag ze weer werken en zware huishoudelijke taken doen zoals stofzuigen en dweilen. Maar denk dat ze voor de tijd dat al wel gaat doen. Heb haar nu gezegd dat ze maar kleine stukjes moet gaan wandelen bv om er ff uit te zijn ook, kan me wel voorstellen dat de muren op haar af komen. Ik kan ook voor de kleine zorgen dus dat is het probleem nietTrotste mama van Ambar
Wat dacht je van bovenste keukenkastjes?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan weet je niet hoe creatief kinderen kunnen zijn. hahaha
moet zeggen vind dat filmpje wel aandoenlijk enzoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Snap ik. Daarbij hebben ook moeders van 6 kinderen een goed herstel nodig. Dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeders met meerdere kinderen zijn heus niet 6 weken niets aan het doen. DusTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
DusWell, life can be a riot
wss net zo erg als ik vroeger met mijn broertje. LOLquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van bovenste keukenkastjes?
het is wel weer grappig om te zien hoe ouders er. nu mee omgaan ipv vroeger. Ik had gewoon een klap gekregen.
Naja ook niks minder om geworden. Maar oke mss is dit betere manier enzo
bedoel hoe kun je er kwaad op worden. tis schattig.Do what you love, love what you do!![]()
sowiesoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Duszeauxwiezeauxquote:Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: