SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pro tip 1: de poten van de poes inscannen om te laten zien hoe magisch ze zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mag zo gaan helpen met een powerpoint te maken voor een spreekbeurt dat gaat over poezen. Je verzint t niet.
Pro tip 2: poes mee naar schoolTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@Nattekatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Protip3: foto maken van een natte poes![]()
Wat voor hond?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is teveel interesse voor de hond dus"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vertel waar de breedte van de snorharen voor dient!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mag zo gaan helpen met een powerpoint te maken voor een spreekbeurt dat gaat over poezen. Je verzint t niet.![]()
Al weg?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is teveel interesse voor de hond dus![]()
![]()
Nee doe maar nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga die bolk niet opnieuw plaatsen; Mini-ToT zit naast me!![]()
![]()
ik help je welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mag zo gaan helpen met een powerpoint te maken voor een spreekbeurt dat gaat over poezen. Je verzint t niet.
Do what you love, love what you do!![]()
Dat niet, maar wel veel interesse. En hond staat al geruime tijd online, dus ik snap het niet.quote:
Dan was het niet ment to beTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
mijn ma heeft er 2quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Geweldige beesten!Wij hebben er vroeger ook eentje gehad!
wel de ruwharige versie ben ik voor, die worstenbroodjes niet zo
protip 2 helpt wss?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pro tip 1: de poten van de poes inscannen om te laten zien hoe magisch ze zijn
Pro tip 2: poes mee naar school
kan me nog vaagjes herinneren dat we vroeger op de basisschool huisdieren mee mochten nemen
had valkparkiet toen, gegarandeerd succes was dat.Do what you love, love what you do!![]()
Als het net zo snel ging als die voice over waren de vliezen 13u gebroken en was de kleine er 12 uur, de tandjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:56 schreef ToT het volgende: @:_UserName_ Bekijk deze YouTube-video Ging het ook zo bij jullie?
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Even dutje gedaan met de kleine dame. Cappuccino erbij en zo de was opvouwen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Is wel fijn samen slapen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:25 schreef _UserName_ het volgende:
Even dutje gedaan met de kleine dame. Cappuccino erbij en zo de was opvouwen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als het net zo snel ging als die voice over waren de vliezen 13u gebroken en was de kleine er 12 uur, de tandjes![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Protip3: foto maken van een natte poes
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Die worstenbroodjes zijn juist leukquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
mijn ma heeft er 2
wel de ruwharige versie ben ik voor, die worstenbroodjes niet zo
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
nou het zal qua karakter van die hondjes wss niet veel uitmaken, maar val toch meer op die ruw haar versiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die worstenbroodjes zijn juist leuk
Ja, moeders is wat onrustig omdat ze van alles wil maar nog herstellende is. Dus de kleine ook onrustig. Die heb ik later maar opgepikt om boven te gaan liggenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ah ok,wanneer mag ze weer iets gaan doen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, moeders is wat onrustig omdat ze van alles wil maar nog herstellende is. Dus de kleine ook onrustig. Die heb ik later maar opgepikt om boven te gaan liggen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooie bloemquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
HA!
Mini-ToT heeft zojuist deze gedaan:
[ afbeelding ]
Beat that!![]()
Daar kan ik niet tegen op..![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: