het was al niet serieus te nemen sinds dat Max gewoon standaard niet won hoe hij ook reed, maar nu is het helemaal een lachwekkend titeltjequote:
Hij was er niet toen de mogelijkheid er was om te profiterenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou eig niet want volgens mij is McLaren toch echt iets sneller.
Dit ja. Ik heb minder leuke wedstrijden gezien.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:38 schreef Peterselieman het volgende: [..] Leuke slotfase en leuke gevechten in het achterveld
Dan zal Toto niet op 'm gestemd hebbenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toto gaf voor de race duidelijk aan dat z'n doel P6 was.
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
Antonelli heeft stemmen ingekocht bij Temu?
ja en die ene op zn fietsquote:
Ingehaald worden door de snelste auto's van de grid en vervolgens zonder problemen 3e finishen. Ja dan kun je er niks van hoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is ingehaald in de 1e bocht en de rest van de race hebben we hem niet meer gezien
Hij was er wel maar net iets te laat. Kan je hem niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij was er niet toen de mogelijkheid er was om te profiteren
misschien de sport meldingen uit zetten van de app?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:42 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom blijft élke race bij de NOS breaking news? En dan ook altijd geschreven vanuit Verstappen, ook als hij niet eens op het podium staat.
Nou ja, F1 is in Nederland ook enkel en alleen nieuws omdat VER erin rijdt helaas.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:42 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom blijft élke race bij de NOS breaking news? En dan ook altijd geschreven vanuit Verstappen, ook als hij niet eens op het podium staat.
Omdat het een Nederlandse omroep is?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:42 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende keer vanuit het perspectief van Hadjar. Is dat logischer?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:42 schreef Ambrosius het volgende:
Hij was er dus nietquote:Op zondag 23 maart 2025 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij was er wel maar net iets te laat. Kan je hem niet kwalijk nemen.
Nee vanuit Antonelli natuurlijk, de DOTDquote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgende keer vanuit het perspectief van Hadjar. Is dat logischer?
Zou Dekker dat doen?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het een Nederlandse omroep is?![]()
Nee, gewoon niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Volgende keer vanuit het perspectief van Hadjar. Is dat logischer?
Hij heeft prima gereden en netjes weer een podium gereden, maar verder wel compleet onzichtbaarquote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel interessant hoe het onderwerp Russell zo polariserend is in dit topic. Gelijk twee kanten volle bak met de hakken in het zand de loopgraven in, de nuance wordt in het niemandsland meteen begraven.
die worden ingehuurd.... en gaat net als bij DotDquote:Op zondag 23 maart 2025 09:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er zitten echt nul Verstappen fans daar hè, toch wel opvallend als viervoudig wereldkampioen.
Piastri, Norris, Hamilton, Leclerc, Sainz, van allemaal zie je foto's vlaggen etc.
Die hebben extra support nodigquote:Op zondag 23 maart 2025 09:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er zitten echt nul Verstappen fans daar hè, toch wel opvallend als viervoudig wereldkampioen.
Piastri, Norris, Hamilton, Leclerc, Sainz, Russell, van allemaal zie je foto's vlaggen etc.
Het is toch ook gewoon één commercieel circus?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Monolith het volgende:
[..]?
Nou ja, F1 is in Nederland ook enkel en alleen nieuws omdat VER erin rijdt helaas.
Dit is ironie op zijn best.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel interessant hoe het onderwerp Russell zo polariserend is in dit topic. Gelijk twee kanten volle bak met de hakken in het zand de loopgraven in, de nuance wordt in het niemandsland meteen begraven.
Zo veel nuance in deze post, ik schrik hier vanquote:Op zondag 23 maart 2025 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft prima gereden en netjes weer een podium gereden, maar verder wel compleet onzichtbaar
Geen spullen via Temu verkrijgbaar?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Piastri, Norris, Hamilton, Leclerc, Sainz, Russell, van allemaal zie je foto's vlaggen etc.
Ze hebben daar gewoon een stapeltje vlaggen onder de stoelen liggen van Aliexpress, als Max had gewonnen hadden ze opeens allemaal Max vlaggen gehadquote:Op zondag 23 maart 2025 09:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh sorry, die stomme Brit zonder pitquote:Op zondag 23 maart 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo veel nuance in deze post, ik schrik hier van
Wat jij wil maat.quote:
Ik denk het DotD effect en spontane/quirky persoonlijkheden.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen spullen via Temu verkrijgbaar?
1/16.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:46 schreef Rnie het volgende:
Piastri is voor 1/6 Chinees. Gelijk beginnen over homecrowd.
En loopt dit weekend een punt in op Norrisquote:Op zondag 23 maart 2025 09:47 schreef raptorix het volgende:
Max heeft in zijn eentje meer punten dan Ferrari behaald.
Ik heb zin in Spanjequote:Op zondag 23 maart 2025 09:49 schreef LTVDK het volgende:
Norris gaat wel zuur worden als Piastri zo blijft presteren en straks WDC wordt
Het begrip onzichtbaar in Formule 1 betekent eigenlijk niks. Hoe vaak hebben we Piastri gezien? Ja niet heel vaak.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft prima gereden en netjes weer een podium gereden, maar verder wel compleet onzichtbaar
Max kan stiekem zomaar weer met de titel aan de haal gaan als ze die bak fixenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:49 schreef LTVDK het volgende:
Norris gaat wel zuur worden als Piastri zo blijft presteren en straks WDC wordt
En de McLarens met elkaar gaan ruziënquote:Op zondag 23 maart 2025 09:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max kan stiekem zomaar weer met de titel aan de haal gaan als ze die bak fixen
Lekkere onderlinge spanning en teamorders negerenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die kunnen er wel eens af gaan tetsen
Enne, ik heb 1080p 3500bits skyquote:Op zondag 23 maart 2025 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Ben verhuisd naar de woonkamer met de mooie tv.
Wat is de beeldkwaliteit van F1TV toch om te janken zeg.
sky sports is primaquote:Op zondag 23 maart 2025 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Even een mclarentje doen vanaf Spanje.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou die dan wel kunnen lachen? Wat een dooie is dat.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri wel een hele volwassen race hoor dit. Als die dit volhoudt wordt die kampioen.
moet ik nog zien. Lando kon niet aanzetten zonder werkend remsysteem.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri wel een hele volwassen race hoor dit. Als die dit volhoudt wordt die kampioen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Officieel? En je krijgt minder binnen? Of ben je perfectionistisch klaagend ingesteld?
Ik heb F1TV opgezegd vanwege hun prijsverhogingen. Mijn zoon bleek viaplay te hebben voor engels voetbal dus pa kijkt er F1 mee.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Is vorig jaar niet helemaal gelukt en over de winter ook niet. Moet maar zien of ze het inderdaad krijgen gefixtquote:Op zondag 23 maart 2025 09:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Andersom toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En loopt dit weekend een punt in op Nortis
Denk het wel heel eventjes.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou die dan wel kunnen lachen? Wat een dooie is dat.
Eens. Was wel leuk geweest om ze te zien vechten. Dat is echt iets waar ik op redelijk op zit te wachten.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
moet ik nog zien. Lando kon niet aanzetten zonder werkend remsysteem.
Norris ingelopen op Max?quote:
Uitgelopen, was +7 nu +8quote:
ja dat weet ik.quote:
Ja.quote:
Was 7 punten na vorige week, nu 8. Dus je lijkt gelijk te hebbenquote:
Dan kijk je toch F1TV wat bij Viaplay is inbegrepen?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:56 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb F1TV opgezegd vanwege hun prijsverhogingen. Mijn zoon bleek viaplay te hebben voor engels voetbal dus pa kijkt er F1 mee.
Schijtreclames tussendoor daar en het commentaar ben ik ook niet dol op.
owwww niet helemaal andersomquote:
Ik heb een hele winter gewoon goede kwaliteit gehad op m'n tv, dus ik zie de enorme stap terug nu. Noem het perfectionistisch, ik noem het 2010 kwaliteit.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Officieel? En je krijgt minder binnen? Of ben je perfectionistisch ingesteld?
Vergeet niet dat RBR tijdens de testdagen eigenlijk geen lange runs heeft geredenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Is vorig jaar niet helemaal gelukt en over de winter ook niet. Moet maar zien of ze het inderdaad krijgen gefixt
Als ontwapenen het weghalen van wapens is, en ontkurken het weghalen van de kurk, is ontbijten dan het weghalen van de mogelijkheid tot bijten?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:59 schreef Nizno het volgende:
sorry ik ga wel ontbijten.... is rustiger voor jullie
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ontwapenen het weghalen van wapens is, en ontkurken het weghalen van de kurk, is ontbijten dan het weghalen van de mogelijkheid tot bijten?
Als pasta gegeten hebt, en je neemt daarna anti-pasto, heb je dan nog steeds honger?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ontwapenen het weghalen van wapens is, en ontkurken het weghalen van de kurk, is ontbijten dan het weghalen van de mogelijkheid tot bijten?
Dat voegt denk ik meer toe aan mijn twijfel of ze het wel gefixt krijgenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat RBR tijdens de testdagen eigenlijk geen lange runs heeft gereden
das niet mogelijkquote:Op zondag 23 maart 2025 10:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Als pasta gegeten hebt, en je neemt daarna anti-pasto, heb je dan nog steeds honger?
Ook met werkend remsysteem was 'ie er niet langsgekomen maar Norris had gewoon een sloppy weekend en is normaalgesproken de veel betere.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
moet ik nog zien. Lando kon niet aanzetten zonder werkend remsysteem.
Antipasti is dan ook niet Nederlands.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet mogelijk
Antipasti betekent letterlijk voor de maaltijd
jij neemt dan dus geen antipasti of antipasto want het is al na de maaltijd als je pasta hebt gehad
Muilkorven?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
True, maar imo was het een goede race voor Max om veel te lerenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat voegt denk ik meer toe aan mijn twijfel of ze het wel gefixt krijgen
Yup, een echte cultuurbarbaar. We drinken de hele dag door cappuccino. Pizza met ananas is gezond en erg lekker.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet mogelijk
Antipasti betekent letterlijk voor de maaltijd
jij neemt dan dus geen antipasti of antipasto want het is al na de maaltijd als je pasta hebt gehad
Als ze dat doen dan kan RBR wel in gaan pakken. Die krijgen geen enkele nieuwe aanwas meer die bij ze wil blijvenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Red Bull may swap Lawson and Tsunoda for next F1 race - Motorsport.com
"Paddock sources" voor wat het waard is.
Die mag dan wel in het F1-Algemeen topicquote:Op zondag 23 maart 2025 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mar 23, 2025, 10:01 AMquote:Op zondag 23 maart 2025 10:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Die mag dan wel in het F1-Algemeen topic
(en Silly Season - voor wat het waard is)
Bericht al van gisteren?!![]()
Red Bull shitquote:Op zondag 23 maart 2025 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leuk!quote:Op zondag 23 maart 2025 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dan mag Marko ook wel per direct de laan uit.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh, ik heb andere datumnotatie.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mar 23, 2025, 10:01 AM
Upd: Mar 23, 2025, 10:07 AM
Dat is nu, ongeveer.quote:Motorsport.com understands that discussions will continue after the race in Shanghai, with a final decision – on whether to give Lawson more time to improve or to replace him immediately with Tsunoda – expected next week.
en Horney ookquote:Op zondag 23 maart 2025 10:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan mag Marko ook wel per direct de laan uit.
Ik gun het Yuki wel, maar dit lijkt me wat voorbarig na 2 racesquote:Op zondag 23 maart 2025 10:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Laura Winterquote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou dat Chinese vrouwtje in de achtergrond van de f1tv niet moe worden van zichzelf? Met dat gezwaai. Man man man
Die is hot. Echt hot.quote:
Ocon zou de terechte DotD zijn geweest.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ocon door het gras. Zie ik nu pas.
Echt beestachtigdie man kan rijden. Echt mooie positie achter de topteams.
Ze zijn gewoon weer ouderwets aan het zagen bij RBR in de hoop dat het daar mis gaat.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gun het Yuki wel, maar dit lijkt me wat voorbarig na 2 races
Bearman was ook lekker bezig, sowieso de beide Haasjes goed geredenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ocon zou de terechte DotD zijn geweest.
Yuki zou het drie keer slechter doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral als je ook nog eens niet het 1e team van de grid bent. Kan me voorstellen dat talenten dan sneller gaan kiezen voor een ander team.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als ze dat doen dan kan RBR wel in gaan pakken. Die krijgen geen enkele nieuwe aanwas meer die bij ze wil blijven
Hoezo willen ze geen 5e titel?!quote:Op zondag 23 maart 2025 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon weer ouderwets aan het zagen bij RBR in de hoop dat het daar mis gaat.
Ze willen geen vijfde wereldtitel voor Max
geel under investigation, rood strafquote:Op zondag 23 maart 2025 10:27 schreef Elan het volgende:
Wat zijn de gele en rode uitroeptekens naast het leaderboard? Tijdstraffen?
Als RBR te veel bezig is met de coureurs gaat de aandacht niet naar de autoquote:Op zondag 23 maart 2025 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoezo willen ze geen 5e titel?!![]()
Dat over zagen kan ik inkomen maar dat andere...
Dit had je toch ik eerste instantie moeten doen. Wat een mismanagementquote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou wel echt een prestatie zijn eerlijk gezegd.quote:
Ook niet, die heeft 4 jaar nodig gehad om dusdanig aan de babyRB te wennen dat hij de halverwege instappende rookie Lawson net voor kon blijven en is neurotisch tot op het bot.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit had je toch ik eerste instantie moeten doen. Wat een mismanagement
Suzuka zullen ze nog wel afwachten omdat dat een bekend circuit is voor Lawson, maar als dat weekend net zo kansloos is als deze week dan ligt die er wel uit.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In dat verschrikkelijke hok ve wagen? Haha.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zou wel echt een prestatie zijn eerlijk gezegd.
En dat vind je serieus een goed idee?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Suzuka zullen ze nog wel afwachten omdat dat een bekend circuit is voor Lawson, maar als dat weekend net zo kansloos is als deze week dan ligt die er wel uit.
ik vermoed..... de pers is aan het zagen aan de stoelpoten.... zodat RBR bezig is met hun rijders ipv hun auto... de pers wil geen 5e titel voor Maxquote:Op zondag 23 maart 2025 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoezo willen ze geen 5e titel?!![]()
Dat over zagen kan ik inkomen maar dat andere...
Eens. In de afgelopen 6 jaar was Perez toch echt hun slimste keuze.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit had je toch ik eerste instantie moeten doen. Wat een mismanagement
Max P4quote:Op zondag 23 maart 2025 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In dat verschrikkelijke hok ve wagen? Haha.
Hebben ze al gedaan. En in het echt. Liam was sneller én gaf betere feedback.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:31 schreef Zorro het volgende:
Kunnen ze de coureurs niet in de sim tegen elkaar laten testen? Of mag dat ook al niet.
Nou dan snap ik al helamaal niet waarom je zou wisselenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan. En in het echt. Liam was sneller én gaf betere feedback.
is ook niet te snappen. is de pers die aan het stoken is... en Horner en Marko ook zeggen er op zal nooit goed zijnquote:Op zondag 23 maart 2025 10:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dan snap ik al helamaal niet waarom je zou wisselen
Ik ben zo benieuwd wat een Norris, Leclerc, Russell etc. in die Red Bull zouden doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. In de afgelopen 6 jaar was Perez toch echt hun slimste keuze.
En als je ziet wat Perez soms liet zien is dat echt schokkend
Was Sainz dan echt zo onhaalbaar lolquote:Op zondag 23 maart 2025 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is dat nog waard als die zo achter looptquote:Op zondag 23 maart 2025 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan. En in het echt. Liam was sneller én gaf betere feedback.
zelfvertrouwen door van RBR naar RB gezet worden?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Yuki in de Red Bull en lawson in de Racing Bull volgende wedstrijd kan ook twee voordelen hebben, Yuki zeikt niet meer en Liam krijgt weer zelfvertrouwen.
Ik denk Leclerc nog wel aardig, de anderen kan ik niet inschattenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat een Norris, Leclerc, Russell etc. in die Red Bull zouden doen.
Meer zelfvertrouwen dan kansloos achteraan rijden in de 4de-5de snelste auto van de grid.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfvertrouwen door van RBR naar RB gezet worden?
Dan ben ik verkeerd voorgelichtquote:
Liam krijgt echt geen zelfvertrouwen van een demotie hoor..quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Yuki in de Red Bull en lawson in de Racing Bull volgende wedstrijd kan ook twee voordelen hebben, Yuki zeikt niet meer en Liam krijgt weer zelfvertrouwen.
Mwah, je kunt 'm ook beloven dat hij gewoon het seizoen mag afmaken.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Meer zelfvertrouwen dan kansloos achteraan rijden in de 4de-5de snelste auto van de grid.
Dan heb je het goedkoopste abonnement. Het standaard abonnement heeft geen reclame tussendoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:56 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb F1TV opgezegd vanwege hun prijsverhogingen. Mijn zoon bleek viaplay te hebben voor engels voetbal dus pa kijkt er F1 mee.
Schijtreclames tussendoor daar en het commentaar ben ik ook niet dol op.
Die wagen is gewoon extreem lastig te besturen. Aldus Max: https://x.com/ErikvHaren/(...)Zf_J06-qf_-_WJw&s=19quote:Op zondag 23 maart 2025 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is dat nog waard als die zo achter loopt
Lager eindigen dan dat die nu doet is niet mogelijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liam krijgt echt geen zelfvertrouwen van een demotie hoor..
Maar op basis van wat zou je dat beloven? Je hebt ook nog het constructeurskampioenschap, Lawson kost je op deze manier tientallen miljoenen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, je kunt 'm ook beloven dat hij gewoon het seizoen mag afmaken.
Lager dan P15 is prima mogelijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lager eindigen dan dat die nu doet is niet mogelijk.
Op basis van dat dat hok onbestuurbaar is.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar op basis van wat zou je dat beloven? Je hebt ook nog het constructeurskampioenschap, Lawson kost je op deze manier tientallen miljoenen.
Max doet het prima andersquote:Op zondag 23 maart 2025 10:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die wagen is gewoon extreem lastig te besturen. Aldus Max: https://x.com/ErikvHaren/(...)Zf_J06-qf_-_WJw&s=19
En vorig jaar in Q1 niet beter dan Lawson. (0.7s achter Verstappen). Lawson had de pech dat het hele veld dichter bij elkaar zit en de Red Bull toen de beste auto was.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max zegt dat de wagen extreem lastig te besturen is.quote:
Huh? Lawson kost ze miljoenen? Marko en Horner doen dat.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar op basis van wat zou je dat beloven? Je hebt ook nog het constructeurskampioenschap, Lawson kost je op deze manier tientallen miljoenen.
Of helemaal implodeert omdat de RBR inderdaad niet zo goed te besturen is.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja Lawson kost je tientallen miljoenen als je 1-2 plaatsen bij het constructeurskampioenschap verliest omdat die niet levert. Daar kan zeker Marko niets aan doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Huh? Lawson kost ze miljoenen? Marko en Horner doen dat.
Max is beter dan de rest.quote:
Marko/Horner zetten 'm in de auto.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja Lawson kost je tientallen miljoenen als je 1-2 plaatsen bij het constructeurskampioenschap verliest omdat die niet levert. Daar kan zeker Marko niets aan doen.
Dat moeten ze maar een betere wagen bouwen waar wél mee te rijden valt..quote:Op zondag 23 maart 2025 10:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja Lawson kost je tientallen miljoenen als je 1-2 plaatsen bij het constructeurskampioenschap verliest omdat die niet levert. Daar kan zeker Marko niets aan doen.
Wie levert er wel naast Max?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar slechter maakt ook dan niet uit want 0 punten is 0 punten, dus blijf dan maar switchen totdat iemand wel levert. P8 moet gewoon makkelijk haalbaar zijn in deze auto, hoe moeilijk die ook te rijden is.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wie levert er wel naast Max?
Ik verwacht niet dat Tsunoda het veel beter doet dan Lawson, eerlijk gezegd.
je krijgt geen vervanger van Lawson die die punten wel er bij kan halen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En dat kan niet volgens de reglementen. Max 4 coureurs per team.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar slechter maakt ook dan niet uit want 0 punten is 0 punten, dus blijf dan maar switchen totdat iemand wel levert. P8 moet gewoon makkelijk haalbaar zijn in deze auto, hoe moeilijk die ook te rijden is.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar slechter maakt ook dan niet uit want 0 punten is 0 punten, dus blijf dan maar switchen totdat iemand wel levert. P8 moet gewoon makkelijk haalbaar zijn in deze auto, hoe moeilijk die ook te rijden is.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als ze dat doen dan kan RBR wel in gaan pakken. Die krijgen geen enkele nieuwe aanwas meer die bij ze wil blijven
Dus nog 2 kansen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat kan niet volgens de reglementen. Max 4 coureurs per team.
Ik vind dat Max het wel prima doet. Gister P4 en vandaag P4. Wat hij vooral mist is de performance om mee te winnen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max zegt dat de wagen extreem lastig te besturen is.
En hij doet het helemaal niet "prima". Met veel moeite maakt hij er iets van.
Hier klopt iets niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
je krijgt geen vervanger van Lawson die die punten wel er bij kan halen.
Max heeft er destijds voor gezorgd dat ze een verkeerde afslag hebben genomen met de auto. Perez vertelde dat het niet klopte maar Max bleef er winsten mee aan elkaar rijgen... Achteraf blijkt gewoon dat Perez gelijk had en dat Max bijzonder is en toch nog extreme dingen uit een auto kan krijgen.
Hij mist performance is vooral het geval. Stel de auto had die performance (om te winnen) en was nog steeds "lastig" te besturen dan zou dat laatste niet veel uitmaken.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max is beter dan de rest.
En ook hij vindt het niet prima
laat gaanquote:Op zondag 23 maart 2025 10:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max zegt dat de wagen extreem lastig te besturen is.
En hij doet het helemaal niet "prima". Met veel moeite maakt hij er iets van.
ja ik ga dit topic ook laten gaan nu. net of mensen bewust nu aan het zoeken zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat gaan
is als praten tegen een muur
Max doet het prima met de middelen die hij heeft. De wagen is niet prima en daar heeft Lawson last van.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind dat Max het wel prima doet. Gister P4 en vandaag P4. Wat hij vooral mist is de performance om mee te winnen.
Je maakt het jezelf wel weer erg makkelijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ga dit topic ook laten gaan nu. net of mensen bewust nu aan het zoeken zijn.
Fijne zondag
soms is de makkelijke weg de juistequote:Op zondag 23 maart 2025 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf wel weer erg makkelijk.
Was iedereen maar zo wijsquote:Op zondag 23 maart 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms is de makkelijke weg de juiste
Doordat die lastig te besturen is, mist de performance. En heeft daardoor ook meer bandenslijtage dan bijvoorbeeld een McLaren.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij mist performance is vooral het geval. Stel de auto had die performance (om te winnen) en was nog steeds "lastig" te besturen dan zou dat laatste niet veel uitmaken.
Maar ook toen RB nog won was die auto moeilijk besturen. Kijk naar de kwali’s van Perez.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Doordat die lastig te besturen is, mist de performance. En heeft daardoor ook meer bandenslijtage dan bijvoorbeeld een McLaren.
Die vorig jaar in China in Q1 niet beter was dan die van Lawson dit jaarquote:Op zondag 23 maart 2025 11:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar ook toen RB nog won was die auto moeilijk besturen. Kijk naar de kwali’s van Perez.
Dat is al heel lang een issue bij RBR, het is ook wat Gasly en Albon de das om hebben gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar ook toen RB nog won was die auto moeilijk besturen. Kijk naar de kwali’s van Perez.
Vergeet wel niet dat het een kleurloze 10/10 is ofzo.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toto: George 10/10 😄
En Kimi had blijkbaar vloerschade
Als-ie niet zo ver terug was gevallen, had-ie van het remprobleem van Norris kunnen profiteren. Nu was het idd een beetje een eenzame race voor 'm.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Vergeet wel niet dat het een kleurloze 10/10 is ofzo.
wel of niet?quote:Op zondag 23 maart 2025 11:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Vanwaar deze haat?quote:Op zondag 23 maart 2025 11:00 schreef R-woud93 het volgende:
Prima race van Lawson, toekomstig wereldkampioen.
We hebben net vastgesteld dat er geen ruimte is voor nuance in dit topic, R-woud93 heeft die boodschap begrepen.quote:
Tijdens de pre-show 'impressie vanaf de tribune' op F1tv zag ik anders nog een lange blanke vent, middelbare leeftijd, polderhoofd, oranje t-shirt, doos Heineken op z'n schouder (onmiskenbaar een Nederlander, in mijn ogen) langsschuiven.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ow ja, dan klopt het.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben net vastgesteld dat er geen ruimte is voor nuance in dit topic, R-woud93 heeft die boodschap begrepen.
Neemt nog steeds niet weg dat hoe moeilijk die auto ook is je als teammaat dichterbij moet zitten.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die vorig jaar in China in Q1 niet beter was dan die van Lawson dit jaar
Daarom. Het maakt ook niet uit dat de auto lastig is zolang Max wint.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is al heel lang een issue bij RBR, het is ook wat Gasly en Albon de das om hebben gedaan.
2022 en 2023 waren wat dat betreft wel iets beter, wat ook de jaren zijn dat Perez als respectievelijk 3e en 2e in het kampioenschap wist te eindigen.
Is dit een mening / gedachte of een soort van bevestigd verhaal? Klinkt niet onmogelijk, en dat ze ergens een afslag in het design genomen hebben die niet optimaal uitpakt is wel duidelijk ja...quote:Op zondag 23 maart 2025 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max heeft er destijds voor gezorgd dat ze een verkeerde afslag hebben genomen met de auto. Perez vertelde dat het niet klopte maar Max bleef er winsten mee aan elkaar rijgen... Achteraf blijkt gewoon dat Perez gelijk had en dat Max bijzonder is en toch nog extreme dingen uit een auto kan krijgen.
Een goede prestatie is vaker kleurloos. Dat moet niet heel veel uitmaken.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 maart 2025 11:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Neemt nog steeds niet weg dat hoe moeilijk die auto ook is je als teammaat dichterbij moet zitten.
Norris heeft ook geklaagd over dat de auto moeilijk is.
Dat is echt BS.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Nope, er moet een 2e rijder bij die ook die unieke rijstijl heeft.
Of gewoon eerlijk zijn en zeggen wr hebben de auto voor Max gebouwd en blijkbaar kan niemand anders er mee overweg. Het is een keuze geweest en daar staan we achter.
Red Bull heeft Pérez excuses aangeboden: "De problemen zijn nu veel duidelijker"quote:Op zondag 23 maart 2025 11:29 schreef manny het volgende:
[..]
Is dit een mening / gedachte of een soort van bevestigd verhaal? Klinkt niet onmogelijk, en dat ze ergens een afslag in het design genomen hebben die niet optimaal uitpakt is wel duidelijk ja...
Ja die tweede rijder met dezelfde rijstijl ga je niet vinden. Dat die auto voor Max is gebouwd lijkt het wel redelijk sterk op. Als geen van beide met die auto om zouden kunnen gaan zouden ze die auto nooit zo bouwen. Dan was die meer balanced geweest zoals de Racing Bull.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Nope, er moet een 2e rijder bij die ook die unieke rijstijl heeft.
Of gewoon eerlijk zijn en zeggen wr hebben de auto voor Max gebouwd en blijkbaar kan niemand anders er mee overweg. Het is een keuze geweest en daar staan we achter.
Godverdommequote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
Auto's Leclerc en Gasly onder het minimum gewicht, mogelijke DQ voor beiden
https://www.the-race.com/(...)c-gasly-underweight/
Net als die vriendin van Leclerc, ook zwaar ondergewicht…quote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
dus ze hebben er een nieuwe voorvleugel op mogen doen en nog was de auto te lichtquote:He’s highly likely to lose that fifth-place finish as after the race Ferrari was required to fit the spare front wing - 0.2kg heavier than the damaged one, according to the FIA - and the car was then found to be below the minimum weight limit of 800kg.
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Net als die vriendin van Leclerc, ook zwaar ondergewicht…
Het gewicht van die wing endplate tellen ze erbij op.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach jee het zal toch weer eens niet voor die arme Charles
Zou wel logisch zijn trouwens, hij miste immers een deel front wing en deed een 1-stop
Dan gaat Charles helemaal huilen...quote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
Kut omroep dan ook die het voor de helft van de tijd over het buitenland heeft.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het een Nederlandse omroep is?![]()
Goed bezig Ferrariquote:Op zondag 23 maart 2025 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Hamilton is de skid te ver afgesleten, dus ook hij zit in de problemen
https://www.fia.com/syste(...)of_car_number_44.pdf
De gemene deler is ook wel dat als Verstappen niet competitief kan zijn. Je niet op die andere prima donna's kan rekenen voor vermaak.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet echt genoten. Sfeerloos circuit, extreem bandenmanagement.
Was altijd pure vermaak ja als Max 20 seconden voorop reed.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De gemene deler is ook wel dat als Verstappen niet competitief kan zijn. Je niet op die andere prima donna's kan rekenen voor vermaak.
Klopt.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was altijd pure vermaak ja als Max 20 seconden voorop reed.
Aha. Geinig. Nooit geweten.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gewicht van die wing endplate tellen ze erbij op.
In die positie zit Max juist nu dus. Een Russel/Hamilton/Leclerc leveren ook echt wel wat actie af als ze in die positie komen, alleen dan moeten ze wel bijelkaar komen.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in races waarin Verstappen niet de dominatie had om wat voor reden dan ook. Helemaal twee seizoenen terug. Dan was er altijd vermaak omdat Verstappen het altijd probeert. De rest rijdt alleen achter mekaar aan.
wat voor een actie hebben die dan vandaag laten zien?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In die positie zit Max juist nu dus. Een Russel/Hamilton/Leclerc leveren ook echt wel wat actie af als ze in die positie komen, alleen dan moeten ze wel bijelkaar komen.
Reden ze dan in een optocht?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat voor een actie hebben die dan vandaag laten zien?
Misschien is dit gewoon een waardeloos circuit. Ik heb nog geen 5 overtakes gezien.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In die positie zit Max juist nu dus. Een Russel/Hamilton/Leclerc leveren ook echt wel wat actie af als ze in die positie komen, alleen dan moeten ze wel bijelkaar komen.
Het is ook een waardeloos circuit. En als de teams ook nog redelijk uitelkaar liggen op dat circuit is er geen klote te beleven.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien is dit gewoon een waardeloos circuit. Ik heb nog geen 5 overtakes gezien.
Lawson naar P13!quote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
P12 als Lewis ook DQ’d is.quote:
Net zoals Russell in Spa vorig jaar de fout gemaakt door een eenstopper te doen met hun bandendegradatie?quote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
De engineers mogen alvast in ganzenmars van Shanghai naar de kust lopen. Een roeiboot wacht voor de reis richting Suzukaquote:Op zondag 23 maart 2025 12:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Er zijn een paar zekerheden in het leven, je gaat dood, als mijn werkgever een ICT-project begint wat dus geheid mislukt en Ferrari being Ferrari.
Dat hij zijn banden langer hoed kan houden dan de Ferrari's? Dat was in Bahrein al zo.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:55 schreef PzKpfw het volgende:
Het laatste gedeelte van de race geeft toch enige moed voor de rest van het seizoen van Verstappen.
quote:
Leuke rubriek is dit.quote:
Nou doei hèquote:Op zondag 23 maart 2025 12:25 schreef Starflyer het volgende:
Leclerc gediskwalificeerd
https://www.fia.com/syste(...)ompliance_weight.pdf
Oei oeiquote:Op zondag 23 maart 2025 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
P12 als Lewis ook DQ’d is.
Heeft die nog niks aan lol
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:26 schreef Starflyer het volgende:
En Gasly ook
https://www.fia.com/syste(...)ompliance_weight.pdf
quote:
Misschien moet je het document even lezen, dan weet je dat het niet om de benzine draaitquote:Op zondag 23 maart 2025 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Belachelijk dat ze die jongens de race eerst uit laten rijden en dat ze achteraf dan met dit soort bullshit komen
er zat gewoon wat te weinig benzine in de auto s van ferrari
de slang werkte niet goed
U is niet bekend met de werken van deze user?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moet je het document even lezen, dan weet je dat het niet om de benzine draait
Je weet op wie je reageert?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moet je het document even lezen, dan weet je dat het niet om de benzine draait
ja hoor. Hij wil niets wetenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
U is niet bekend met de werken van deze user?
Toch maar Haas in de manager de volgende keer.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
Het is dus:
Piastri
Norris
Russell
Verstappen
Ocon
Antonelli
Albon
Bearman
Stroll
Sainz
P5 zelfsquote:Op zondag 23 maart 2025 12:33 schreef Tjacka het volgende:
StrollGOD en SainzGOD in de punten. Ocon naar P6
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:35 schreef opgebaarde het volgende:
LawsonGod vanaf P20 toch nog bijna in de punten
Toto zit erachter, Antonelli nu toch P6.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
Het is dus:
Piastri
Norris
Russell
Verstappen
Ocon
Antonelli
Albon
Bearman
Stroll
Sainz
Toto wordt er straks door #teamLH nog van beschuldigd eigenhandig aan Lewis z'n plank te hebben gezaagd.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toto zit erachter, Antonelli nu toch P6.
Bearman is het grootste talent van de huidige rookies.quote:
Aha. Thanks. Interresant.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Red Bull heeft Pérez excuses aangeboden: "De problemen zijn nu veel duidelijker"
F1 TV Premium Premium nemen voor de geschoonde race. @3rr0rquote:Vastgezet door FORMULA 1
@Formula1
1 minuut geleden
UPDATE: Charles Leclerc, Lewis Hamilton and Pierre Gasly are all disqualified from the Chinese Grand Prix. Leclerc and Gasly were found to have underweight cars in post-race checks, while Hamilton had too much wear on his skid block.
The disqualifications promote Lance Stroll and Carlos Sainz to the points.
dan rijden de drie coureurs er niet bij op de baan?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
F1 TV Premium Premium nemen voor de geschoonde race. @:3rr0r
Max duidelijk tweede rijder.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]zou onzin zijn om hem er uit te gooien. 7 plaatsen gepakt
. Max 0.
Dit was toch de race dat ze vanwege het gladde asfalt de auto lekker laag konden zetten voor veel grondeffect? Lekker voor de rest van het seizoen met de hobbelbaantjes dan.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:45 schreef Jane het volgende:
Hamilton laat er geen gras over groeien en heeft de achievement "gediskwalificeerd vanwege te ver afgesleten plank" nu al bij Ferrari gehaald, in z'n 2e race.
Ik kan er twee in dit topic bedenkenquote:Op zondag 23 maart 2025 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel de sprint gewonnen maar dat boeit toch geen hond.
Roscoe welquote:Op zondag 23 maart 2025 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel de sprint gewonnen maar dat boeit toch geen hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |