is ook niet te snappen. is de pers die aan het stoken is... en Horner en Marko ook zeggen er op zal nooit goed zijnquote:Op zondag 23 maart 2025 10:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dan snap ik al helamaal niet waarom je zou wisselen
Ik ben zo benieuwd wat een Norris, Leclerc, Russell etc. in die Red Bull zouden doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. In de afgelopen 6 jaar was Perez toch echt hun slimste keuze.
En als je ziet wat Perez soms liet zien is dat echt schokkend
Was Sainz dan echt zo onhaalbaar lolquote:Op zondag 23 maart 2025 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is dat nog waard als die zo achter looptquote:Op zondag 23 maart 2025 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan. En in het echt. Liam was sneller én gaf betere feedback.
zelfvertrouwen door van RBR naar RB gezet worden?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Yuki in de Red Bull en lawson in de Racing Bull volgende wedstrijd kan ook twee voordelen hebben, Yuki zeikt niet meer en Liam krijgt weer zelfvertrouwen.
Ik denk Leclerc nog wel aardig, de anderen kan ik niet inschattenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat een Norris, Leclerc, Russell etc. in die Red Bull zouden doen.
Meer zelfvertrouwen dan kansloos achteraan rijden in de 4de-5de snelste auto van de grid.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfvertrouwen door van RBR naar RB gezet worden?
Dan ben ik verkeerd voorgelichtquote:
Liam krijgt echt geen zelfvertrouwen van een demotie hoor..quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Yuki in de Red Bull en lawson in de Racing Bull volgende wedstrijd kan ook twee voordelen hebben, Yuki zeikt niet meer en Liam krijgt weer zelfvertrouwen.
Mwah, je kunt 'm ook beloven dat hij gewoon het seizoen mag afmaken.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Meer zelfvertrouwen dan kansloos achteraan rijden in de 4de-5de snelste auto van de grid.
Dan heb je het goedkoopste abonnement. Het standaard abonnement heeft geen reclame tussendoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:56 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb F1TV opgezegd vanwege hun prijsverhogingen. Mijn zoon bleek viaplay te hebben voor engels voetbal dus pa kijkt er F1 mee.
Schijtreclames tussendoor daar en het commentaar ben ik ook niet dol op.
Die wagen is gewoon extreem lastig te besturen. Aldus Max: https://x.com/ErikvHaren/(...)Zf_J06-qf_-_WJw&s=19quote:Op zondag 23 maart 2025 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is dat nog waard als die zo achter loopt
Lager eindigen dan dat die nu doet is niet mogelijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liam krijgt echt geen zelfvertrouwen van een demotie hoor..
Maar op basis van wat zou je dat beloven? Je hebt ook nog het constructeurskampioenschap, Lawson kost je op deze manier tientallen miljoenen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, je kunt 'm ook beloven dat hij gewoon het seizoen mag afmaken.
Lager dan P15 is prima mogelijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lager eindigen dan dat die nu doet is niet mogelijk.
Op basis van dat dat hok onbestuurbaar is.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar op basis van wat zou je dat beloven? Je hebt ook nog het constructeurskampioenschap, Lawson kost je op deze manier tientallen miljoenen.
Max doet het prima andersquote:Op zondag 23 maart 2025 10:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die wagen is gewoon extreem lastig te besturen. Aldus Max: https://x.com/ErikvHaren/(...)Zf_J06-qf_-_WJw&s=19
En vorig jaar in Q1 niet beter dan Lawson. (0.7s achter Verstappen). Lawson had de pech dat het hele veld dichter bij elkaar zit en de Red Bull toen de beste auto was.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max zegt dat de wagen extreem lastig te besturen is.quote:
Huh? Lawson kost ze miljoenen? Marko en Horner doen dat.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar op basis van wat zou je dat beloven? Je hebt ook nog het constructeurskampioenschap, Lawson kost je op deze manier tientallen miljoenen.
Of helemaal implodeert omdat de RBR inderdaad niet zo goed te besturen is.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |