Laura Winterquote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou dat Chinese vrouwtje in de achtergrond van de f1tv niet moe worden van zichzelf? Met dat gezwaai. Man man man
Die is hot. Echt hot.quote:
Ocon zou de terechte DotD zijn geweest.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ocon door het gras. Zie ik nu pas.
Echt beestachtigdie man kan rijden. Echt mooie positie achter de topteams.
Ze zijn gewoon weer ouderwets aan het zagen bij RBR in de hoop dat het daar mis gaat.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gun het Yuki wel, maar dit lijkt me wat voorbarig na 2 races
Bearman was ook lekker bezig, sowieso de beide Haasjes goed geredenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ocon zou de terechte DotD zijn geweest.
Yuki zou het drie keer slechter doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral als je ook nog eens niet het 1e team van de grid bent. Kan me voorstellen dat talenten dan sneller gaan kiezen voor een ander team.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als ze dat doen dan kan RBR wel in gaan pakken. Die krijgen geen enkele nieuwe aanwas meer die bij ze wil blijven
Hoezo willen ze geen 5e titel?!quote:Op zondag 23 maart 2025 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon weer ouderwets aan het zagen bij RBR in de hoop dat het daar mis gaat.
Ze willen geen vijfde wereldtitel voor Max
geel under investigation, rood strafquote:Op zondag 23 maart 2025 10:27 schreef Elan het volgende:
Wat zijn de gele en rode uitroeptekens naast het leaderboard? Tijdstraffen?
Als RBR te veel bezig is met de coureurs gaat de aandacht niet naar de autoquote:Op zondag 23 maart 2025 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoezo willen ze geen 5e titel?!![]()
Dat over zagen kan ik inkomen maar dat andere...
Dit had je toch ik eerste instantie moeten doen. Wat een mismanagementquote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou wel echt een prestatie zijn eerlijk gezegd.quote:
Ook niet, die heeft 4 jaar nodig gehad om dusdanig aan de babyRB te wennen dat hij de halverwege instappende rookie Lawson net voor kon blijven en is neurotisch tot op het bot.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit had je toch ik eerste instantie moeten doen. Wat een mismanagement
Suzuka zullen ze nog wel afwachten omdat dat een bekend circuit is voor Lawson, maar als dat weekend net zo kansloos is als deze week dan ligt die er wel uit.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In dat verschrikkelijke hok ve wagen? Haha.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zou wel echt een prestatie zijn eerlijk gezegd.
En dat vind je serieus een goed idee?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Suzuka zullen ze nog wel afwachten omdat dat een bekend circuit is voor Lawson, maar als dat weekend net zo kansloos is als deze week dan ligt die er wel uit.
ik vermoed..... de pers is aan het zagen aan de stoelpoten.... zodat RBR bezig is met hun rijders ipv hun auto... de pers wil geen 5e titel voor Maxquote:Op zondag 23 maart 2025 10:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoezo willen ze geen 5e titel?!![]()
Dat over zagen kan ik inkomen maar dat andere...
Eens. In de afgelopen 6 jaar was Perez toch echt hun slimste keuze.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit had je toch ik eerste instantie moeten doen. Wat een mismanagement
Max P4quote:Op zondag 23 maart 2025 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In dat verschrikkelijke hok ve wagen? Haha.
Hebben ze al gedaan. En in het echt. Liam was sneller én gaf betere feedback.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:31 schreef Zorro het volgende:
Kunnen ze de coureurs niet in de sim tegen elkaar laten testen? Of mag dat ook al niet.
Nou dan snap ik al helamaal niet waarom je zou wisselenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan. En in het echt. Liam was sneller én gaf betere feedback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |