het is uberhaupt een prestatie dat hij dit hok op deze positie weet te krijgenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het zou idd een prestatie van formaat zijn als Max Leclerc pakt.
bestaat niet meerquote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Szura het volgende:
Hamilton wel puntje voor de snelste ronde!!!
Bestaat niet meerquote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Szura het volgende:
Hamilton wel puntje voor de snelste ronde!!!
Temu heeft een goede week gehad.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat publiek draagt allemaal splinternieuwe merch.
Goudmijntje daar in China.
Of een Temu sweatshop
Ik denk het ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Questular het volgende:
Piastri kampioenskandidaat dit jaar? Ik denk van wel
leg de nadruk op de "quote:
Hopelijk!quote:Op zondag 23 maart 2025 09:14 schreef Monolith het volgende:
Mocht VER hier de 4e plek nog pakken dan is dat wel een prestatie van formaat hoor. En HAM lijkt alweer een beetje klaar met de aanval.
Hopelijk, idd!quote:
quote:
quote:
dat zie ik nog wel gebeuren jaquote:
Officiële Fellali merchandisequote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat publiek draagt allemaal splinternieuwe merch.
Goudmijntje daar in China.
Of een Temu sweatshop.
In de ring?quote:
zolang McLaren hem als kandidaat blijft zien ten koste van PIAquote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Monolith het volgende:
En hier hopelijk gewoon een P1 voor Piastri, want Norris vs Piastri zou voor het kampioenschap de enige strijd zijn die ik zie gebeuren eigenlijk.
Wat dat betreft vraag ik me nu nog steeds af of Norris het echt in zich heeft om een kampioenschap te winnen. Tuurlijk, met deze auto kan het, maar hij is nog erg wisselvallig.
quote:
Gaat niet lukkenquote:
Zin zal hij wel hebben?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Monolith het volgende:
En hier hopelijk gewoon een P1 voor Piastri, want Norris vs Piastri zou voor het kampioenschap de enige strijd zijn die ik zie gebeuren eigenlijk.
Wat dat betreft vraag ik me nu nog steeds af of Norris het echt in zich heeft om een kampioenschap te winnen. Tuurlijk, met deze auto kan het, maar hij is nog erg wisselvallig.
Nee.quote:
Na de finish in de uitloopronde.quote:
Op +14 secs?quote:
Niet reageren. Ook al deed ik het zelf ookquote:
Ze zijn dan ook wat betreft tactiek en het lezen van een wedstrijd één van de zwakste teams.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:20 schreef Szura het volgende:
Racing Bull houdt dan toch weinig over van de toptien kwali
Daar snel gekochtquote:
Spannend!quote:
Denk het ook, je zag overduidelijk een beweging naar buiten van de racelijn afquote:Op zondag 23 maart 2025 09:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doohan gaat een penantie krijgen? Ik gok van wel.
Max P5 denk ik.quote:
Zal wel net niet gaan lukken.quote:
Ze zijn er nu toch, geen verzendkosten.quote:
wel, niet, wat is het nuquote:
Mwah.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Leclerc kom je ook niet zomaar voorbij.
Echt welquote:Op zondag 23 maart 2025 09:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Kan goed verdedigen tov Maxquote:Op zondag 23 maart 2025 09:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zeker niet, maar als de pace er echt uitgaat op 40 ronden oude banden en je hebt nog DRS dan is er wellicht iets mogelijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
En maak je vooral geen zorgen!quote:Op zondag 23 maart 2025 09:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je rempedaal zal elke ronde minder worden. Wel vol gas blijven geven hè, fijne wedstrijd.
Omdat ze het niet doen komt ie dichterbijquote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
Norris aan het klagen over de remmen maar wel opeens richting Piastri inlopen
Rem is wel vrij essensieel natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
NOR is wel echt een beetje bange poepert
Ken jij andere middelen om te vertragingen behalve het rempedaal?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
NOR is wel echt een beetje bange poepert
Hij remt minder nu, dan gaat ie harder. Duh.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
Norris aan het klagen over de remmen maar wel opeens richting Piastri inlopen
Remmen op de motorquote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ken jij andere middelen om te vertragingen behalve het rempedaal?
De bandenstapel?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
tijd zat nog dusquote:
Bandenstapelquote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
achterquote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef Monolith het volgende:
Ach remmen, die heb je toch niet nodig in een auto die met 330 km/u over een circuit knalt toch?
Iedereen aan de Aliexpress/Temu onderdelenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
wat wiebelt die achtervleugel van alpine
Hij is wel een stuk sneller jaquote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als de pace er echt uitgaat op 40 ronden oude banden en je hebt nog DRS dan is er wellicht iets mogelijk.
dat dusquote:
K1quote:Op zondag 23 maart 2025 09:27 schreef Mano_ het volgende:
Hamilton vindt vast iets van hoe Leclerc met z'n engineer praat.
Die gaat nog eens campagne voeren om Bozzi en Adami om te ruilen, of anders Bonno bestoken met smeekbedes over te stappenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:27 schreef Mano_ het volgende:
Hamilton vindt vast iets van hoe Leclerc met z'n engineer praat.
Loop je 2 ronden achter?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:27 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk Max geen banden heeft om in te halen
Alsof ie er nu al geen zin meer in heeft.quote:
53quote:
kws denkt dat Max nog moet pitten voor bandjes, na een stint van nu 39 ronden op de harde band. En HAM die al 2x heeft gepit.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet reageren. Ook al deed ik het zelf ook
Kennert dit hoor.quote:
Lolquote:
Heel mooi voor de managerquote:Op zondag 23 maart 2025 09:31 schreef Szura het volgende:
Ocon gaat gewoon 7e worden in zn knakenHaas
Ja terecht dat hij met nr 1 rijdtquote:Op zondag 23 maart 2025 09:31 schreef TweedeKlum het volgende:
P4 met dat hok, VER is zo ontzettend goed, briljant.
Bearman ook puntjequote:Op zondag 23 maart 2025 09:31 schreef Szura het volgende:
Punten met beide auto's, heel belangrijk weekend voor Haas.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:31 schreef Szura het volgende:
Moet Hamilton wel heel hard inlopenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:32 schreef LTVDK het volgende:
Leclerc geeft het wel gelijk helemaal op, zakt helemaal weg en gaat zo Hamilton nog voorbij laten gaan
Ocon, dat is die coureur die ik vorige week had en er nu uitgegooid heb tochquote:Op zondag 23 maart 2025 09:31 schreef Szura het volgende:
Mwoah, die houdt gewoon z'n banden heel nu. 6 seconden in 2 ronden verliest ie niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:32 schreef LTVDK het volgende:
Leclerc geeft het wel gelijk helemaal op, zakt helemaal weg en gaat zo Hamilton nog voorbij laten gaan
quote:
Rijdt op diesel.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:32 schreef Haags het volgende:
Max had dit tempo vanaf het begin moeten hebben.
Gewoon slecht verdedigd van Leclercquote:
Max heeft alle settings uitgetest en wat gevondenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:32 schreef Haags het volgende:
Max had dit tempo vanaf het begin moeten hebben.
NOR mag alles.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
Mag NOR eigenlijk door blijven rijden als zijn remmen niet meer werken?
Dan is het helemaal een lulletje rozenwater.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:32 schreef LTVDK het volgende:
Een Brit mag dat.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
Mag NOR eigenlijk door blijven rijden als zijn remmen niet meer werken?
Dat zou wel balen zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
Straks Norris in de laatste ronde nog de grindbak in omdat zijn remmen falen
Rode hond.quote:
Mss om zn gezicht te redden, dat hij niet mocht inhalen?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
wel serieus goed werk van Lando om op dit tempo door te kunnen blijven gaan.
als je team zegt dat je het rempedaal fluweel moet aanraken, en dan daar evengoed nog 300 mee rijden.
2,8 nuquote:Op zondag 23 maart 2025 09:34 schreef Mano_ het volgende:
"Can Russell put on the pressure on the last lap of the race?"
Russell +4s
Sure.
Nou, inderdaad! Amper beweging in die vlag..quote:Op zondag 23 maart 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
De persoon die de vlag zwaait moeten ze nu echt meteen in beeld brengen, wat een slappe hap
Mentaal zwakquote:Op zondag 23 maart 2025 09:32 schreef Scorpie het volgende:
Leclerc volledig ingestort na die actie van Max
ja das gekluns van Rus, heeft ie slecht gedaanquote:
zeg maar gerust 1 rondjequote:Op zondag 23 maart 2025 09:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Norris komt hier mogelijk heel goed weg dat het niet nog 5 rondes langer duurt.
wait. Nee, ik dacht dat Max Lewis ging pakken.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie riep er ook weer dat Lewis Max ging pakken?
Heeft gewoon een nette race gereden anders.quote:
Klaas natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Of een rondje te vroeg, ook lachen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kan erger. iemand had ooit die vlag laten vallen.
Als het echt top was geweest was hij tweede gewordenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jaaaaaaaaa
George weer topgeniaal gedaan man.
Haha ja namen en rugnummers !quote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja precies. Verstappen 10 punten ofzo achter Norris. Had echt wel meer verwachtquote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef Faraday01 het volgende:
Al met al blijft het in de wk stand nog redelijk close voorlopig
Kleurloos 3e worden..... ok dan. Hij heeft volgens mij gewoon prima gereden. Denk dat de rest van het veld graag kleurloos 3e was geworden.quote:
Waarom besteed je aandacht aan die act?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Daarom heeft Marco 1 oog niet?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kan erger. iemand had ooit die vlag laten vallen.
Sterker nog, 1 rondje en zowel Russell als Verstappen was er voorbij gegaan denk.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Norris komt hier mogelijk heel goed weg dat het niet nog 5 rondes langer duurt.
Hij is ingehaald in de 1e bocht en de rest van de race hebben we hem niet meer gezienquote:Op zondag 23 maart 2025 09:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Kleurloos 3e worden..... ok dan. Hij heeft volgens mij gewoon prima gereden. Denk dat de rest van het veld graag kleurloos 3e was geworden.
Dit was echt een saaie race man.quote:
LAchwekkendquote:Op zondag 23 maart 2025 09:38 schreef Nizno het volgende:
Waarom is Antonelli DotD?
Wat heeft die voor speciaals gedaan?
finishenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:38 schreef Nizno het volgende:
Apart ja, die vond ik juist wat tegenvallen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:38 schreef Nizno het volgende:
Nou eig niet want volgens mij is McLaren toch echt iets sneller.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het echt top was geweest was hij tweede geworden
Toto gaf voor de race duidelijk aan dat z'n doel P6 was.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Apart ja, die vond ik juist wat tegenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |