Nou, inderdaad! Amper beweging in die vlag..quote:Op zondag 23 maart 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
De persoon die de vlag zwaait moeten ze nu echt meteen in beeld brengen, wat een slappe hap
Mentaal zwakquote:Op zondag 23 maart 2025 09:32 schreef Scorpie het volgende:
Leclerc volledig ingestort na die actie van Max
ja das gekluns van Rus, heeft ie slecht gedaanquote:
zeg maar gerust 1 rondjequote:Op zondag 23 maart 2025 09:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Norris komt hier mogelijk heel goed weg dat het niet nog 5 rondes langer duurt.
wait. Nee, ik dacht dat Max Lewis ging pakken.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie riep er ook weer dat Lewis Max ging pakken?
Heeft gewoon een nette race gereden anders.quote:
Klaas natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Of een rondje te vroeg, ook lachen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kan erger. iemand had ooit die vlag laten vallen.
Als het echt top was geweest was hij tweede gewordenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jaaaaaaaaa
George weer topgeniaal gedaan man.
Haha ja namen en rugnummers !quote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja precies. Verstappen 10 punten ofzo achter Norris. Had echt wel meer verwachtquote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef Faraday01 het volgende:
Al met al blijft het in de wk stand nog redelijk close voorlopig
Kleurloos 3e worden..... ok dan. Hij heeft volgens mij gewoon prima gereden. Denk dat de rest van het veld graag kleurloos 3e was geworden.quote:
Waarom besteed je aandacht aan die act?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Daarom heeft Marco 1 oog niet?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kan erger. iemand had ooit die vlag laten vallen.
Sterker nog, 1 rondje en zowel Russell als Verstappen was er voorbij gegaan denk.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Norris komt hier mogelijk heel goed weg dat het niet nog 5 rondes langer duurt.
Hij is ingehaald in de 1e bocht en de rest van de race hebben we hem niet meer gezienquote:Op zondag 23 maart 2025 09:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Kleurloos 3e worden..... ok dan. Hij heeft volgens mij gewoon prima gereden. Denk dat de rest van het veld graag kleurloos 3e was geworden.
Dit was echt een saaie race man.quote:
LAchwekkendquote:Op zondag 23 maart 2025 09:38 schreef Nizno het volgende:
Waarom is Antonelli DotD?
Wat heeft die voor speciaals gedaan?
finishenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:38 schreef Nizno het volgende:
Apart ja, die vond ik juist wat tegenvallen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:38 schreef Nizno het volgende:
Nou eig niet want volgens mij is McLaren toch echt iets sneller.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het echt top was geweest was hij tweede geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |