het is uberhaupt een prestatie dat hij dit hok op deze positie weet te krijgenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het zou idd een prestatie van formaat zijn als Max Leclerc pakt.
bestaat niet meerquote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Szura het volgende:
Hamilton wel puntje voor de snelste ronde!!!
Bestaat niet meerquote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Szura het volgende:
Hamilton wel puntje voor de snelste ronde!!!
Temu heeft een goede week gehad.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat publiek draagt allemaal splinternieuwe merch.
Goudmijntje daar in China.
Of een Temu sweatshop
Ik denk het ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Questular het volgende:
Piastri kampioenskandidaat dit jaar? Ik denk van wel
leg de nadruk op de "quote:
Hopelijk!quote:Op zondag 23 maart 2025 09:14 schreef Monolith het volgende:
Mocht VER hier de 4e plek nog pakken dan is dat wel een prestatie van formaat hoor. En HAM lijkt alweer een beetje klaar met de aanval.
Hopelijk, idd!quote:
quote:
quote:
dat zie ik nog wel gebeuren jaquote:
Officiële Fellali merchandisequote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat publiek draagt allemaal splinternieuwe merch.
Goudmijntje daar in China.
Of een Temu sweatshop.
In de ring?quote:
zolang McLaren hem als kandidaat blijft zien ten koste van PIAquote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Monolith het volgende:
En hier hopelijk gewoon een P1 voor Piastri, want Norris vs Piastri zou voor het kampioenschap de enige strijd zijn die ik zie gebeuren eigenlijk.
Wat dat betreft vraag ik me nu nog steeds af of Norris het echt in zich heeft om een kampioenschap te winnen. Tuurlijk, met deze auto kan het, maar hij is nog erg wisselvallig.
quote:
Gaat niet lukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |