SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
kan er niet bijquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
elleboog fetisj...
is dat een ding?
Wat tegenwoordig niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
elleboog fetisj...
is dat een ding?
vast welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
elleboog fetisj...
is dat een ding?
Zelfs dat denk ik.quote:
Niks aan. Gaat om een stoffige oude man die atoombom ontwikkeldquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, Oppenheimer staat op Netflix. Moet ik hem wel nu aanzetten want die duurt 3 uur
Ieder zijn meug denk ik dan.quote:
3u aan film samengevat in 1 zin. Met Los heb je Netflix in een halve dag helemaal uitgekeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks aan. Gaat om een stoffige oude man die atoombom ontwikkeld
oh, das wel handig, scheelt weer abo nemenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3u aan film samengevat in 1 zin. Met Los heb je Netflix in een halve dag helemaal uitgekeken.
Top, abonnement gelijk opgezegdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3u aan film samengevat in 1 zin. Met Los heb je Netflix in een halve dag helemaal uitgekeken.
Geef me een titel en ik bespaar je zo 2 uur doelloos kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, das wel handig, scheelt weer abo nemen
dit dusquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar heb eigenlijk meer zin in een wat vermakelijke film waarbij ik niet teveel hoef na te denken
Heb je Yellowstone en alle sequals al gezien?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar heb eigenlijk meer zin in een wat vermakelijke film waarbij ik niet teveel hoef na te denken
is er iets?quote:
dat magquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mogen we concluderen dat jij geen auto hebt?
Barry Lyndonquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geef me een titel en ik bespaar je zo 2 uur doelloos kijken.
Eerste 4 seizoenen staan nu ook op Netflix, staat nog wel in del lijst, maar niet voor nuquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je Yellowstone en alle sequals al gezien?
Moet je wel Sky showtime nemen. Met bv kpn kun je ook 1 maand aanzetten.
Verontrustend weinig kennis van auto'squote:
Ik heb even door m'n recent gekeken lijst gescrolld, maar kan je niet helpen helaas.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
ik weet dat ze wielen hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verontrustend weinig kennis van auto's
Coming to Amerika part 1?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerste 4 seizoenen staan nu ook op Netflix, staat nog wel in del lijst, maar niet voor nu
Verrassend ditquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb even door m'n recent gekeken lijst gescrolld, maar kan je niet helpen helaas.
Verkeerde account Budaquote:
meteen geen zin meer in enkelsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog speciale wensen? Knokig, gezwollen, flinke vetlaag?
Is wel een geweldige filmquote:
Deel 2 was een tikje flauw.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel een geweldige filmMaar heb ik al vaak gezien
Trek eens niet zo aan mijn vlagquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij zou eigenlijk gewoon in een Amish dorp naar een date moeten zoeken
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trek eens niet zo aan mijn vlag
En ze hebben kleurenquote:
Je kan niet overal expert in zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verontrustend weinig kennis van auto's
En een stuur!quote:
Moet wel zeggen dat de vragenlijst waar die op gebaseerd is vrij beperkt is.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hebben we vrij letterlijk in de OP van de KPD
Ik heb dikke huissokken aan?quote:
En deuren!quote:
en tijgerpunten zijn seksistisch maar je kunt niet alles hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat de vragenlijst waar die op gebaseerd is vrij beperkt is.
Die was vrij meh inderdaadquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel tochquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan niet overal expert in zijn
Daar is de locale tinder scene een letterlijke tondeldoos.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs ik heb mijn grenzenquote:
Weird Alquote:
En ik maar denken dat jij zo EU wasquote:
Blquote:
Ja blijkbaar ligt de grens bij autokennisquote:
Autovrije EUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Autovrije EU
* loveislikeakiss verstopt haar miataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Blablablabla maar dan afgekortquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Autovrije EU
Wat zeg jij nou weer voor nare dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss verstopt haar miata
Als we nou gewoon een teleportatiesysteem ontwikkelen..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer voor nare dingen
Dat is een auto, een Japanse, die hier in Nederland een andere naam heeft met letters en een cijfertjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer
En welke kleur
Ja teleportatie is leuk, maar autorijden is ook leukquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als we nou gewoon een teleportatiesysteem ontwikkelen..
Hebben we meteen een stuk meer ruimte op straat voor meer groen enzo
neequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teleportatie is leuk, maar autorijden is ook leukDe reis is belangrijker dan de bestemming
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer
En welke kleur
Lekker in se trein zitten uit het raam kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teleportatie is leuk, maar autorijden is ook leukDe reis is belangrijker dan de bestemming
Is het zijn auto ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zilver
vorig jaar laten spuiten maar mocht niet barbie roze van mijn papa
Lekkere classic 90's velgen welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zilver
gewoon nog een blik opwielen, dit keer nog minder blikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zilver
was zijn autoquote:
ja die zijn niet te herstellen, dus wil eigenlijk anderequote:
De omhoogklappende koplampen was wel de piek voor auto's. Hadden we nooit vanaf moeten stappen.quote:
Roze spuiten had de auto in een klap waardeloos gemaakt ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was zijn auto
ik heb m 4 jaar geleden gekocht maar blijft zijn kindje enzo
en roze maken was wel een boel meer werk dan herspuiten in orginele kleur
[..]
ja die zijn niet te herstellen, dus wil eigenlijk andere
maar tussen spuiten en restaurantie is het even duur genoeg geweest
opa hond vond het een heerlijke auto
kijk m blij zijn
https://streamable.com/a0n8kn
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
opa hond vond het een heerlijke auto
kijk m blij zijn
https://streamable.com/a0n8kn
Er zijn meer dingen in het leven dan de verkoopwaarde van je bezittingen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Roze spuiten had de auto in een klap waardeloos gemaakt ook.
volgens mij moesten ze ermee stoppen, kon te veel aan stuk gaan enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De omhoogklappende koplampen was wel de piek voor auto's. Hadden we nooit vanaf moeten stappen.
Wel lastig om voor zo'n auto nieuwe velgen te willen, want je wilt of originele die waarschijnlijk nog heel veel duurder zijn en moderne velgen passen er niet echt onder visueel gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja die zijn niet te herstellen, dus wil eigenlijk andere
maar tussen spuiten en restaurantie is het even duur genoeg geweest
wat ik aan die auto heb uitgegeven ga ik nimmer nooit niet eruit krijgen als ik m verkoopquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Roze spuiten had de auto in een klap waardeloos gemaakt ook.
ergens neig ik naar van die wielen met heel veel spaken maar het is lastig jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel lastig om voor zo'n auto nieuwe velgen te willen, want je wilt of originele die waarschijnlijk nog heel veel duurder zijn en moderne velgen passen er niet echt onder visueel gezien
Ja zoiets hoorde ik ook. Plus niet heel goed voor aero als ze open staan. Maar toch. Blijft tof.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij moesten ze ermee stoppen, kon te veel aan stuk gaan enzo
Spaakwielen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ergens neig ik naar van die wielen met heel veel spaken maar het is lastig ja
ja daar begon mijn vader ook over en ik keek m echt aan van....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja zoiets hoorde ik ook. Plus niet heel goed voor aero als ze open staan. Maar toch. Blijft tof.
Ja fair.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja daar begon mijn vader ook over en ik keek m echt aan van....
ja we rijden deze auto omdat hij zo snel is
Dat die waardeloos is geworden is omdat het er niet uitziet. En wie wil daar nou mee rijden?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn meer dingen in het leven dan de verkoopwaarde van je bezittingen.
zet ik meteen wimpers op de koplampenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat die waardeloos is geworden is omdat het er niet uitziet. En wie wil daar nou mee rijden?
Die met spaken zijn nog een paar fracties duurder waarschijnlijk, die dingen zijn handwerk, dat ga je voelen in de portemonneequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ergens neig ik naar van die wielen met heel veel spaken maar het is lastig ja
ja dit jaar is het sparen voor een huis dus zal m nu niet wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die met spaken zijn nog een paar fracties duurder waarschijnlijk, die dingen zijn handwerk, dat ga je voelen in de portemonnee
Die portemonnee is erger gewend dan wat handwerk voelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die met spaken zijn nog een paar fracties duurder waarschijnlijk, die dingen zijn handwerk, dat ga je voelen in de portemonnee
Caravan erachter ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zet ik meteen wimpers op de koplampen
Je auto niet in de kleur spuiten die je zelf wilt omdat andere mensen er wat van vinden is wel zwak beta cuck gedrag.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat die waardeloos is geworden is omdat het er niet uitziet. En wie wil daar nou mee rijden?
Jouw auto is NS geel toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je auto niet in de kleur spuiten die je zelf wilt omdat andere mensen er wat van vinden is wel zwak beta cuck gedrag.
Daarom heb ik ook gewoon een paarsequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je auto niet in de kleur spuiten die je zelf wilt omdat andere mensen er wat van vinden is wel zwak beta cuck gedrag.
Jawel, als je zo stoer bent als een orang-oetan dan spuit je die trein ook gewoon in alle kleuren van de regenboog voordat je jezelf er trots in laat vervoeren.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zwakke, ongerelateerde counter. Mild grappig. 3/10
Wel een beetje tokkiegedrag om anderen tot vandalisme aan te zetten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, als je zo stoer bent als een orang-oetan dan spuit je die trein ook gewoon in alle kleuren van de regenboog voordat je jezelf er trots in laat vervoeren.
ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh
hiJeeeezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ik ben geneigd em uit te printen en op allerlei auto's te gaan plakkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Als ik een mini o.i.d. zou hebben, zou ik deze sticker erop hebben geplakt
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh
hiUitslovertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben geneigd em uit te printen en op allerlei auto's te gaan plakken
Voornamelijk op van die veel te grote Amerikaanse compensatie trucks?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben geneigd em uit te printen en op allerlei auto's te gaan plakken
ik zou wel zo aardig zijn een verwijderbare sticker te gebruiken.. hoe graag ik ook onverwijderbare zou willen gebruikenquote:
mwha, ook alle foutparkeerders.. dat zijn er nogal wat hier..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voornamelijk op van die veel te grote Amerikaanse compensatie trucks?
Gewoon BOA (zwaar bewapend) worden om andere mensen te pesten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, ook alle foutparkeerders.. dat zijn er nogal wat hier..
heb je niet zoveel aan, gemeente zal wel orders hebben gegeven hier niet te controleren.. is al jaren zo namelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon BOA (zwaar bewapend) worden om andere mensen te pesten.
Een collega van me heeft een stapel van deze "je hebt als een idioot geparkeerd" "parkeer de volgende keer normaal jij idioot" kaartjes in de auto liggen en deelt ze graag uitquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, ook alle foutparkeerders.. dat zijn er nogal wat hier..
Even dimmen met je mocro maffiamobiel jijquote:
Oh ja die is wel lachen ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
Nobody is een toffe film, Dr. Emmet Brown en Saul Goodman met vuurwapens
Hij moest nog even opwarmen en afgestoft wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja die is wel lachen ja.
Dat gevecht in die bus tho. Wat een struggle.
I've gotta be meeeeeeee. 🎵quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij moest nog even opwarmen en afgestoft worden
Prima soundtrack in die film ook jaquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Gewonnen vandaag. Morgen gruwelijke spierpijn denk ik.
Hij is raar, anders zou hij hier niet postenquote:
true, true.quote:Op zondag 23 maart 2025 00:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is raar, anders zou hij hier niet posten
zie wel leuke dingetjesquote:Op zondag 23 maart 2025 00:49 schreef UitStraling het volgende:
Een @:bitterbal winkel![]()
Bekijk deze YouTube-video
feestje ergens?quote:Op zondag 23 maart 2025 02:30 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nu. Word ineens wakker van gedreun alsof er ergens veel te hard housemuziek opstaat
quote:Op zondag 23 maart 2025 04:06 schreef bitterbal het volgende:
Het is gelukt. Heb de rits van mijn badpak dicht gekregen.
het was mooi weerquote:
Had je teveel gegeten?quote:Op zondag 23 maart 2025 04:06 schreef bitterbal het volgende:
Het is gelukt. Heb de rits van mijn badpak dicht gekregen.
Toch weer die sushiquote:
Hier was het natuurlijk ook meteen raak.quote:Op zondag 23 maart 2025 07:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was mooi weer
had met de bewolking niet verwacht dat het nodig was, maar had in moeten smeren
mijn tere blanke huidje is een beetje verbrand
Eerder in haar buikjequote:Op zondag 23 maart 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neemt ze die mee in haar badpak voor onderweg?
Kasten inruimen en de zolder opruimen.quote:
hier staat de eerste was aan, straks even naar buiten en keuken ruimen, middag weet ik nog niet..quote:Op zondag 23 maart 2025 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kasten inruimen en de zolder opruimen.
Ontbijtquote:
RIPquote:Op zondag 23 maart 2025 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier schijnt het zonnetje lekker![]()
Ouders straks even op bezoek; en vanmiddag even in de tuin werken.
Had gister ineens een beginnende man-flu
Ik kom er net uitquote:Op zondag 23 maart 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat ga je nu weer naar bed toe?
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ontbijt
koffie
wachten tot het droog is
bietje wandelen
rest van de hotels voor Schotland boeken
Ja hier schijnt de zon gewoonquote:
Dat iedereen op dezelfde dag op onze mooie planeet het weer van McMurdo Station heeft.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja en ergens anders dan dus niet he![]()
MIND BLOWN
Hoe werkt dit andersom dan?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Wanhopige dames in de dating app herkennen: woonachtig in Arnhem en toch Leiden in de range hebben.
Gewoon je allerbeste Julio Iglesias shirtje aantrekken, bovenste knoopje los, hip klokje om de pols, zonnebril die wat over je financiële status zegt en een beetje quasinonchalant op een terrasje een speciaal biertje drinken, dan komen ze toch op je afvliegen?quote:
Als je wat hogere eisen hebt moet je je range natuurlijk wat groter maken om meer keuze te hebbenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Wanhopige dames in de dating app herkennen: woonachtig in Arnhem en toch Leiden in de range hebben.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je wat hogere eisen hebt moet je je range natuurlijk wat groter maken om meer keuze te hebben
Inb4 klachten over Nattekat's russische date.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Gewoon op wereldwijde dekking zetten en de allerbeste en allerleukste ter wereld opduikelen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 klachten over Nattekat's russische date.
Ik ben slim genoeg om m'n handen daar niet aan te brandenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft hij die nu nog of van vroeger?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:35 schreef kwiwi het volgende:
Moet zelf nog steeds klachten horen over gergi's oost-europese dates
Ja, beter om een beetje links van het ijzeren gordijn te blijven.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben slim genoeg om m'n handen daar niet aan te branden
Dat waren de dates vlak voordat hij mij leerde kennen. Misschien leek ik daarom wel éxtra makkelijk en zelfstandigquote:Op zondag 23 maart 2025 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft hij die nu nog of van vroeger?
En rechts van de oceaan.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, beter om een beetje links van het ijzeren gordijn te blijven.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Jullie moeten mij maar weer vermaken in de weekenden.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat waren de dates vlak voordat hij mij leerde kennen. Misschien leek ik daarom wel éxtra makkelijk en zelfstandig![]()
Ben ook altijd benieuwd naar de wensenlijstjes,quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een vriend met een vriendin die oostelijke roots heeft, en dit klinkt echt precies als de verhalen die ik gehoord hebquote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat waren de dates vlak voordat hij mij leerde kennen. Misschien leek ik daarom wel éxtra makkelijk en zelfstandig![]()
als ik de subtiele posts lees is ze vrijgezel gewordenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:39 schreef bitterbal het volgende:
je weet de spanning wel op te bouwen ama
Hier gaan de plantjes de voortuin inquote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen maar eens nieuw gras aanplanten, m'n enige taak nog voor dit weekend.
Dat kan ook gewoon in 1 post gezegd worden tochquote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik de subtiele posts lees is ze vrijgezel geworden
Das waar. En die zijn natuurlijk dolblij met de kans om naar Europa te kunnen emigreren.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach een Canadese kan ook leuk zijn, zijn aardige mensen.
Ja volgens mij moet je zelf ook uit die omgeving komen om daar mee om te kunnen gaan, dan weet je nou eenmaal niet beter.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een vriend met een vriendin die oostelijke roots heeft, en dit klinkt echt precies als de verhalen die ik gehoord heb
Hoe ie het met haar volhoudt is me een raadsel.
ja leek mij ook. maar blijkbaar is het beginnen met een post of tranen op kunnen raken en daarna dat wij haar moeten vermaken in het weekend cryptisch beterquote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon in 1 post gezegd worden toch
Ze had een lijst van 20 posts klaar staan om daar naartoe te bouwen en jij verpest dat.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik de subtiele posts lees is ze vrijgezel geworden
gewoon een houten nemen, dan krijgen die anderen gewoon de splintersquote:Op zondag 23 maart 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
daarom ben ik single. niemand kan mijn hart breken
is dit geheimtaal?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaan de plantjes de voortuin in
jij hebt buitenhondjesquote:
Nee is gewoon de standaard. Eerst kijken of mensen reageren.. Nee? Dan post 2. Nog niet genoeg reacties? Dan post 3. Etc. Etc. Je moet gewoon een half uurtje geduld hebben voor het hele verhaal.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja leek mij ook. maar blijkbaar is het beginnen met een post of tranen op kunnen raken en daarna dat wij haar moeten vermaken in het weekend cryptisch beter
Jij breekt dan weer talloze harten in je blote bips aan een vliegertje.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
daarom ben ik single. niemand kan mijn hart breken
ow.... dan ga ik dat voortaan ook doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is gewoon de standaard. Eerst kijken of mensen reageren.. Nee? Dan post 2. Nog niet genoeg reacties? Dan post 3. Etc. Etc. Je moet gewoon een half uurtje geduld hebben voor het hele verhaal.
nah dat betwijfel ikquote:Op zondag 23 maart 2025 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij breekt dan weer talloze harten in je blote bips aan een vliegertje.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaan de plantjes de voortuin in
Nee. Dit is mijn leven tegenwoordig. Op vrijdagavond gardeners world kijken. Zaterdag naar de markt en op zondag in de tuin werken.quote:
verstandigquote:Op zondag 23 maart 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Heb nog geen plantjes gekocht, moest van mezelf eerst het gras doen, anders komt dat er nooit van.
Monty Don is al vaak uitgeroepen tot meest sexy man in GB.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Dit is mijn leven tegenwoordig. Op vrijdagavond gardeners world kijken. Zaterdag naar de markt en op zondag in de tuin werken.
wil de achtertuin ook nog eens opnieuw gaan doen. Maar gaat niet dit jaar gebeuren.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Heb nog geen plantjes gekocht, moest van mezelf eerst het gras doen, anders komt dat er nooit van.
Dit is toch ook gewoon de ultieme droom, zo'n levenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Dit is mijn leven tegenwoordig. Op vrijdagavond gardeners world kijken. Zaterdag naar de markt en op zondag in de tuin werken.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Monty Don is al vaak uitgeroepen tot meest sexy man in GB.
Ik denk dat ik binnenkort stop met werken en alleen nog maar dit ga doen, plus beestjes om me heen verzamelen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is toch ook gewoon de ultieme droom, zo'n levenHeerlijk relaxt.
Vind het wel altijd meer werk dan het in eerste instantie lijktquote:Op zondag 23 maart 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wil de achtertuin ook nog eens opnieuw gaan doen. Maar gaat niet dit jaar gebeuren.
Huh, dat is toch een oude man? En niet een George Clooney zeg maar?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Monty Don is al vaak uitgeroepen tot meest sexy man in GB.
rode panda;s en neusbeertjesquote:Op zondag 23 maart 2025 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort stop met werken en alleen nog maar dit ga doen, plus beestjes om me heen verzamelen.
Je hebt nog meer dan 8 maanden.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wil de achtertuin ook nog eens opnieuw gaan doen. Maar gaat niet dit jaar gebeuren.
69quote:Op zondag 23 maart 2025 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dat is toch een oude man? En niet een George Clooney zeg maar?
Heb liever Monty Don.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof jij op bejaarde mannen valt. Ik ga er maar even vanuit dat ik de smileys verkeerd interpreteerquote:
Kent ieder plantje, vriendelijke doch sterke reus, puur karakter, natuurvorser, no nonsens, grote handen, woeste haardos, goudeerlijk, kent geen mannengriep, straalt sereniteit uit.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En heeft een lieve hond.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kent ieder plantje, vriendelijke doch sterke reus, puur karakter, natuurvorser, no nonsens, grote handen, woeste haardos, goudeerlijk, kent geen mannengriep, straalt sereniteit uit.
Ja, dat laatste.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof jij op bejaarde mannen valt. Ik ga er maar even vanuit dat ik de smileys verkeerd interpreteer
Er is niks aan spanning. Ik heb geen relatie meer. Wat moet ik verder zeggen? Het is kut.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:39 schreef bitterbal het volgende:
je weet de spanning wel op te bouwen ama
Klinkt als iemand die ik uit een ver verleden van FOK! ken.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt, die vind mij plagen heerlijk en haar karaktertje is eigenlijk te sterk voor mij
Namen en rugnummers.. Met wie woont US samen?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die ik uit een ver verleden van FOK! ken.
Zijn ze allemaal zo?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die ik uit een ver verleden van FOK! ken.
Is een gezonde denkwijze sowieso.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel een goede conclusie.
neequote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is niks aan spanning. Ik heb geen relatie meer. Wat moet ik verder zeggen? Het is kut.
Ja ik had het liever niet gezegd maar het was toch wel snel gaan opvallen.quote:
ja ik heb maar even een groot plaatje van eten gezochtquote:
ow... saaiquote:
Bij mij lag het van de week aan de docking station. Had al bijna het scherm weggegooid toen ik er per ongeluk achter kwam wat het probleem was.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heb ik nou weer geen beeld op mijn tweede scherm.
2de? amateurquote:Op zondag 23 maart 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heb ik nou weer geen beeld op mijn tweede scherm.
Oh ik zat een halve minuut m'n hoofd te breken over wat dit gebak met luctor of de KSC van doen hadquote:Op zondag 23 maart 2025 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb maar even een groot plaatje van eten gezocht
helemaal niets.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik zat een halve minuut m'n hoofd te breken over wat dit gebak met luctor of de KSC van doen had
Sterkte ama. Denk je dat het niet meer goed komt?quote:Op zondag 23 maart 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik had het liever niet gezegd maar het was toch wel snel gaan opvallen.
nou iddquote:Op zondag 23 maart 2025 11:17 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ts-treinverkeer.htmldat zal een gepeperde rekening worden
quote:De boom stond op spoorwegterrein. De hobbytuinders hadden de boom dus niet mogen kappen. Ze kunnen met flinke kosten te maken krijgen. De politie is een onderzoek gestart.
Hier kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sterkte ama. Denk je dat het niet meer goed komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jezus wat dom.. als je niet weet wat je doet zomaar een boom omzagenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:17 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ts-treinverkeer.htmldat zal een gepeperde rekening worden
sterktequote:Op zondag 23 maart 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik had het liever niet gezegd maar het was toch wel snel gaan opvallen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier kan ik geen uitspraken over doen.Neem even paar dagen afstand en rust en misschien is de situatie dan anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is normaal hoor. Als m’n hond geen zin heeft om te eten dan doe ik dat ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook zo lopen stressen om de kat enz. Had ik niet moeten doen.
Ja naja had er anders mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor. Als m’n hond geen zin heeft om te eten dan doe ik dat ook.
Als die beesten van mij niet eten ben ik half in paniekquote:Op zondag 23 maart 2025 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor. Als m’n hond geen zin heeft om te eten dan doe ik dat ook.
Ik kan beter leren omgaan met zulke dingen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als die beesten van mij niet eten ben ik half in paniek
Hé!! Goed bezig!!!quote:Op zondag 23 maart 2025 11:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog steeds aan het nagenieten van gisteren. 4e plek van de 17 is gewoon prima
Het mooiste blijft bij dat Iron Maiden nummerquote:Op zondag 23 maart 2025 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hé!! Goed bezig!!!
en das niet alleen gewoon prima.
Das hardstikke goed!
heerlijk toevalquote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het mooiste blijft bij dat Iron Maiden nummerIk was daar echt in mijn element..
En we hadden het met team er nog over, vlak voordat de ronde (meezingers) begon dat ik een keer bij een karoake gedoe bij personeelsfeest Du van Peter Maffay had gezongen en die kwam ook nog voorbij om de tekst af te maken...![]()
Doen wij je niet na, lijkt me.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog steeds aan het nagenieten van gisteren. 4e plek van de 17 is gewoon prima
Is ook leuk, een quiz over een onderwerp waar je een beetje kennis van hebtquote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het mooiste blijft bij dat Iron Maiden nummerIk was daar echt in mijn element..
En we hadden het met team er nog over, vlak voordat de ronde (meezingers) begon dat ik een keer bij een karoake gedoe bij personeelsfeest Du van Peter Maffay had gezongen en die kwam ook nog voorbij om de tekst af te maken...![]()
Eerste verkenningstocht.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
kwam er net eentje een rondje maken in de huiskamer, maar vloog weer naar buiten
Over een jaar is de volgende editie van deze weer. Daar willen we sowieso weer aan mee doen,quote:Op zondag 23 maart 2025 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook leuk, een quiz over een onderwerp waar je een beetje kennis van hebtWanneer is de volgende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |