Eerste 4 seizoenen staan nu ook op Netflix, staat nog wel in del lijst, maar niet voor nuquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je Yellowstone en alle sequals al gezien?
Moet je wel Sky showtime nemen. Met bv kpn kun je ook 1 maand aanzetten.
Verontrustend weinig kennis van auto'squote:
Ik heb even door m'n recent gekeken lijst gescrolld, maar kan je niet helpen helaas.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar heb eigenlijk meer zin in een wat vermakelijke film waarbij ik niet teveel hoef na te denken
ik weet dat ze wielen hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verontrustend weinig kennis van auto's
Coming to Amerika part 1?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerste 4 seizoenen staan nu ook op Netflix, staat nog wel in del lijst, maar niet voor nu
Verrassend ditquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb even door m'n recent gekeken lijst gescrolld, maar kan je niet helpen helaas.
Verkeerde account Budaquote:
meteen geen zin meer in enkelsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog speciale wensen? Knokig, gezwollen, flinke vetlaag?
Is wel een geweldige filmquote:
Deel 2 was een tikje flauw.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel een geweldige filmMaar heb ik al vaak gezien
Trek eens niet zo aan mijn vlagquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij zou eigenlijk gewoon in een Amish dorp naar een date moeten zoeken
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trek eens niet zo aan mijn vlag
En ze hebben kleurenquote:
Je kan niet overal expert in zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verontrustend weinig kennis van auto's
En een stuur!quote:
Moet wel zeggen dat de vragenlijst waar die op gebaseerd is vrij beperkt is.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hebben we vrij letterlijk in de OP van de KPD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |