SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
kan er niet bijquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
elleboog fetisj...
is dat een ding?
Wat tegenwoordig niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
elleboog fetisj...
is dat een ding?
vast welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
elleboog fetisj...
is dat een ding?
Zelfs dat denk ik.quote:
Niks aan. Gaat om een stoffige oude man die atoombom ontwikkeldquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, Oppenheimer staat op Netflix. Moet ik hem wel nu aanzetten want die duurt 3 uur
Ieder zijn meug denk ik dan.quote:
3u aan film samengevat in 1 zin. Met Los heb je Netflix in een halve dag helemaal uitgekeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks aan. Gaat om een stoffige oude man die atoombom ontwikkeld
oh, das wel handig, scheelt weer abo nemenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3u aan film samengevat in 1 zin. Met Los heb je Netflix in een halve dag helemaal uitgekeken.
Top, abonnement gelijk opgezegdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3u aan film samengevat in 1 zin. Met Los heb je Netflix in een halve dag helemaal uitgekeken.
Geef me een titel en ik bespaar je zo 2 uur doelloos kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, das wel handig, scheelt weer abo nemen
dit dusquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar heb eigenlijk meer zin in een wat vermakelijke film waarbij ik niet teveel hoef na te denken
Heb je Yellowstone en alle sequals al gezien?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar heb eigenlijk meer zin in een wat vermakelijke film waarbij ik niet teveel hoef na te denken
is er iets?quote:
dat magquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mogen we concluderen dat jij geen auto hebt?
Barry Lyndonquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geef me een titel en ik bespaar je zo 2 uur doelloos kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |