SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
kan er niet bijquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
elleboog fetisj...
is dat een ding?
Wat tegenwoordig niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
elleboog fetisj...
is dat een ding?
vast welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
elleboog fetisj...
is dat een ding?
Zelfs dat denk ik.quote:
Niks aan. Gaat om een stoffige oude man die atoombom ontwikkeldquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, Oppenheimer staat op Netflix. Moet ik hem wel nu aanzetten want die duurt 3 uur
Ieder zijn meug denk ik dan.quote:
3u aan film samengevat in 1 zin. Met Los heb je Netflix in een halve dag helemaal uitgekeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks aan. Gaat om een stoffige oude man die atoombom ontwikkeld
oh, das wel handig, scheelt weer abo nemenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3u aan film samengevat in 1 zin. Met Los heb je Netflix in een halve dag helemaal uitgekeken.
Top, abonnement gelijk opgezegdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3u aan film samengevat in 1 zin. Met Los heb je Netflix in een halve dag helemaal uitgekeken.
Geef me een titel en ik bespaar je zo 2 uur doelloos kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, das wel handig, scheelt weer abo nemen
dit dusquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar heb eigenlijk meer zin in een wat vermakelijke film waarbij ik niet teveel hoef na te denken
Heb je Yellowstone en alle sequals al gezien?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar heb eigenlijk meer zin in een wat vermakelijke film waarbij ik niet teveel hoef na te denken
is er iets?quote:
dat magquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mogen we concluderen dat jij geen auto hebt?
Barry Lyndonquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geef me een titel en ik bespaar je zo 2 uur doelloos kijken.
Eerste 4 seizoenen staan nu ook op Netflix, staat nog wel in del lijst, maar niet voor nuquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je Yellowstone en alle sequals al gezien?
Moet je wel Sky showtime nemen. Met bv kpn kun je ook 1 maand aanzetten.
Verontrustend weinig kennis van auto'squote:
Ik heb even door m'n recent gekeken lijst gescrolld, maar kan je niet helpen helaas.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
ik weet dat ze wielen hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verontrustend weinig kennis van auto's
Coming to Amerika part 1?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerste 4 seizoenen staan nu ook op Netflix, staat nog wel in del lijst, maar niet voor nu
Verrassend ditquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb even door m'n recent gekeken lijst gescrolld, maar kan je niet helpen helaas.
Verkeerde account Budaquote:
meteen geen zin meer in enkelsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog speciale wensen? Knokig, gezwollen, flinke vetlaag?
Is wel een geweldige filmquote:
Deel 2 was een tikje flauw.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel een geweldige filmMaar heb ik al vaak gezien
Trek eens niet zo aan mijn vlagquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij zou eigenlijk gewoon in een Amish dorp naar een date moeten zoeken
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trek eens niet zo aan mijn vlag
En ze hebben kleurenquote:
Je kan niet overal expert in zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verontrustend weinig kennis van auto's
En een stuur!quote:
Moet wel zeggen dat de vragenlijst waar die op gebaseerd is vrij beperkt is.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hebben we vrij letterlijk in de OP van de KPD
Ik heb dikke huissokken aan?quote:
En deuren!quote:
en tijgerpunten zijn seksistisch maar je kunt niet alles hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat de vragenlijst waar die op gebaseerd is vrij beperkt is.
Die was vrij meh inderdaadquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel tochquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan niet overal expert in zijn
Daar is de locale tinder scene een letterlijke tondeldoos.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs ik heb mijn grenzenquote:
Weird Alquote:
En ik maar denken dat jij zo EU wasquote:
Blquote:
Ja blijkbaar ligt de grens bij autokennisquote:
Autovrije EUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Autovrije EU
* loveislikeakiss verstopt haar miataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Blablablabla maar dan afgekortquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Autovrije EU
Wat zeg jij nou weer voor nare dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss verstopt haar miata
Als we nou gewoon een teleportatiesysteem ontwikkelen..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer voor nare dingen
Dat is een auto, een Japanse, die hier in Nederland een andere naam heeft met letters en een cijfertjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer
En welke kleur
Ja teleportatie is leuk, maar autorijden is ook leukquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als we nou gewoon een teleportatiesysteem ontwikkelen..
Hebben we meteen een stuk meer ruimte op straat voor meer groen enzo
neequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teleportatie is leuk, maar autorijden is ook leukDe reis is belangrijker dan de bestemming
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer
En welke kleur
Lekker in se trein zitten uit het raam kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teleportatie is leuk, maar autorijden is ook leukDe reis is belangrijker dan de bestemming
Is het zijn auto ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zilver
vorig jaar laten spuiten maar mocht niet barbie roze van mijn papa
Lekkere classic 90's velgen welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zilver
gewoon nog een blik opwielen, dit keer nog minder blikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zilver
was zijn autoquote:
ja die zijn niet te herstellen, dus wil eigenlijk anderequote:
De omhoogklappende koplampen was wel de piek voor auto's. Hadden we nooit vanaf moeten stappen.quote:
Roze spuiten had de auto in een klap waardeloos gemaakt ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was zijn auto
ik heb m 4 jaar geleden gekocht maar blijft zijn kindje enzo
en roze maken was wel een boel meer werk dan herspuiten in orginele kleur
[..]
ja die zijn niet te herstellen, dus wil eigenlijk andere
maar tussen spuiten en restaurantie is het even duur genoeg geweest
opa hond vond het een heerlijke auto
kijk m blij zijn
https://streamable.com/a0n8kn
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
opa hond vond het een heerlijke auto
kijk m blij zijn
https://streamable.com/a0n8kn
Er zijn meer dingen in het leven dan de verkoopwaarde van je bezittingen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Roze spuiten had de auto in een klap waardeloos gemaakt ook.
volgens mij moesten ze ermee stoppen, kon te veel aan stuk gaan enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De omhoogklappende koplampen was wel de piek voor auto's. Hadden we nooit vanaf moeten stappen.
Wel lastig om voor zo'n auto nieuwe velgen te willen, want je wilt of originele die waarschijnlijk nog heel veel duurder zijn en moderne velgen passen er niet echt onder visueel gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja die zijn niet te herstellen, dus wil eigenlijk andere
maar tussen spuiten en restaurantie is het even duur genoeg geweest
wat ik aan die auto heb uitgegeven ga ik nimmer nooit niet eruit krijgen als ik m verkoopquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Roze spuiten had de auto in een klap waardeloos gemaakt ook.
ergens neig ik naar van die wielen met heel veel spaken maar het is lastig jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel lastig om voor zo'n auto nieuwe velgen te willen, want je wilt of originele die waarschijnlijk nog heel veel duurder zijn en moderne velgen passen er niet echt onder visueel gezien
Ja zoiets hoorde ik ook. Plus niet heel goed voor aero als ze open staan. Maar toch. Blijft tof.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij moesten ze ermee stoppen, kon te veel aan stuk gaan enzo
Spaakwielen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ergens neig ik naar van die wielen met heel veel spaken maar het is lastig ja
ja daar begon mijn vader ook over en ik keek m echt aan van....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja zoiets hoorde ik ook. Plus niet heel goed voor aero als ze open staan. Maar toch. Blijft tof.
Ja fair.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja daar begon mijn vader ook over en ik keek m echt aan van....
ja we rijden deze auto omdat hij zo snel is
Dat die waardeloos is geworden is omdat het er niet uitziet. En wie wil daar nou mee rijden?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn meer dingen in het leven dan de verkoopwaarde van je bezittingen.
zet ik meteen wimpers op de koplampenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat die waardeloos is geworden is omdat het er niet uitziet. En wie wil daar nou mee rijden?
Die met spaken zijn nog een paar fracties duurder waarschijnlijk, die dingen zijn handwerk, dat ga je voelen in de portemonneequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ergens neig ik naar van die wielen met heel veel spaken maar het is lastig ja
ja dit jaar is het sparen voor een huis dus zal m nu niet wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die met spaken zijn nog een paar fracties duurder waarschijnlijk, die dingen zijn handwerk, dat ga je voelen in de portemonnee
Die portemonnee is erger gewend dan wat handwerk voelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die met spaken zijn nog een paar fracties duurder waarschijnlijk, die dingen zijn handwerk, dat ga je voelen in de portemonnee
Caravan erachter ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zet ik meteen wimpers op de koplampen
Je auto niet in de kleur spuiten die je zelf wilt omdat andere mensen er wat van vinden is wel zwak beta cuck gedrag.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat die waardeloos is geworden is omdat het er niet uitziet. En wie wil daar nou mee rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |