Dat kan ook gewoon in 1 post gezegd worden tochquote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik de subtiele posts lees is ze vrijgezel geworden
Das waar. En die zijn natuurlijk dolblij met de kans om naar Europa te kunnen emigreren.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach een Canadese kan ook leuk zijn, zijn aardige mensen.
Ja volgens mij moet je zelf ook uit die omgeving komen om daar mee om te kunnen gaan, dan weet je nou eenmaal niet beter.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een vriend met een vriendin die oostelijke roots heeft, en dit klinkt echt precies als de verhalen die ik gehoord heb
Hoe ie het met haar volhoudt is me een raadsel.
ja leek mij ook. maar blijkbaar is het beginnen met een post of tranen op kunnen raken en daarna dat wij haar moeten vermaken in het weekend cryptisch beterquote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon in 1 post gezegd worden toch
Ze had een lijst van 20 posts klaar staan om daar naartoe te bouwen en jij verpest dat.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik de subtiele posts lees is ze vrijgezel geworden
gewoon een houten nemen, dan krijgen die anderen gewoon de splintersquote:Op zondag 23 maart 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
daarom ben ik single. niemand kan mijn hart breken
is dit geheimtaal?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaan de plantjes de voortuin in
jij hebt buitenhondjesquote:
Nee is gewoon de standaard. Eerst kijken of mensen reageren.. Nee? Dan post 2. Nog niet genoeg reacties? Dan post 3. Etc. Etc. Je moet gewoon een half uurtje geduld hebben voor het hele verhaal.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja leek mij ook. maar blijkbaar is het beginnen met een post of tranen op kunnen raken en daarna dat wij haar moeten vermaken in het weekend cryptisch beter
Jij breekt dan weer talloze harten in je blote bips aan een vliegertje.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
daarom ben ik single. niemand kan mijn hart breken
ow.... dan ga ik dat voortaan ook doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is gewoon de standaard. Eerst kijken of mensen reageren.. Nee? Dan post 2. Nog niet genoeg reacties? Dan post 3. Etc. Etc. Je moet gewoon een half uurtje geduld hebben voor het hele verhaal.
nah dat betwijfel ikquote:Op zondag 23 maart 2025 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij breekt dan weer talloze harten in je blote bips aan een vliegertje.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaan de plantjes de voortuin in
Nee. Dit is mijn leven tegenwoordig. Op vrijdagavond gardeners world kijken. Zaterdag naar de markt en op zondag in de tuin werken.quote:
verstandigquote:Op zondag 23 maart 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Heb nog geen plantjes gekocht, moest van mezelf eerst het gras doen, anders komt dat er nooit van.
Monty Don is al vaak uitgeroepen tot meest sexy man in GB.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Dit is mijn leven tegenwoordig. Op vrijdagavond gardeners world kijken. Zaterdag naar de markt en op zondag in de tuin werken.
wil de achtertuin ook nog eens opnieuw gaan doen. Maar gaat niet dit jaar gebeuren.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Heb nog geen plantjes gekocht, moest van mezelf eerst het gras doen, anders komt dat er nooit van.
Dit is toch ook gewoon de ultieme droom, zo'n levenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Dit is mijn leven tegenwoordig. Op vrijdagavond gardeners world kijken. Zaterdag naar de markt en op zondag in de tuin werken.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Monty Don is al vaak uitgeroepen tot meest sexy man in GB.
Ik denk dat ik binnenkort stop met werken en alleen nog maar dit ga doen, plus beestjes om me heen verzamelen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is toch ook gewoon de ultieme droom, zo'n levenHeerlijk relaxt.
Vind het wel altijd meer werk dan het in eerste instantie lijktquote:Op zondag 23 maart 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wil de achtertuin ook nog eens opnieuw gaan doen. Maar gaat niet dit jaar gebeuren.
Huh, dat is toch een oude man? En niet een George Clooney zeg maar?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Monty Don is al vaak uitgeroepen tot meest sexy man in GB.
rode panda;s en neusbeertjesquote:Op zondag 23 maart 2025 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort stop met werken en alleen nog maar dit ga doen, plus beestjes om me heen verzamelen.
Je hebt nog meer dan 8 maanden.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wil de achtertuin ook nog eens opnieuw gaan doen. Maar gaat niet dit jaar gebeuren.
69quote:Op zondag 23 maart 2025 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dat is toch een oude man? En niet een George Clooney zeg maar?
Heb liever Monty Don.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof jij op bejaarde mannen valt. Ik ga er maar even vanuit dat ik de smileys verkeerd interpreteerquote:
Kent ieder plantje, vriendelijke doch sterke reus, puur karakter, natuurvorser, no nonsens, grote handen, woeste haardos, goudeerlijk, kent geen mannengriep, straalt sereniteit uit.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En heeft een lieve hond.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kent ieder plantje, vriendelijke doch sterke reus, puur karakter, natuurvorser, no nonsens, grote handen, woeste haardos, goudeerlijk, kent geen mannengriep, straalt sereniteit uit.
Ja, dat laatste.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof jij op bejaarde mannen valt. Ik ga er maar even vanuit dat ik de smileys verkeerd interpreteer
Er is niks aan spanning. Ik heb geen relatie meer. Wat moet ik verder zeggen? Het is kut.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:39 schreef bitterbal het volgende:
je weet de spanning wel op te bouwen ama
Klinkt als iemand die ik uit een ver verleden van FOK! ken.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt, die vind mij plagen heerlijk en haar karaktertje is eigenlijk te sterk voor mij
Namen en rugnummers.. Met wie woont US samen?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die ik uit een ver verleden van FOK! ken.
Zijn ze allemaal zo?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die ik uit een ver verleden van FOK! ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |