Had je teveel gegeten?quote:Op zondag 23 maart 2025 04:06 schreef bitterbal het volgende:
Het is gelukt. Heb de rits van mijn badpak dicht gekregen.
Toch weer die sushiquote:
Hier was het natuurlijk ook meteen raak.quote:Op zondag 23 maart 2025 07:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het was mooi weer
had met de bewolking niet verwacht dat het nodig was, maar had in moeten smeren
mijn tere blanke huidje is een beetje verbrand
Eerder in haar buikjequote:Op zondag 23 maart 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neemt ze die mee in haar badpak voor onderweg?
Kasten inruimen en de zolder opruimen.quote:
hier staat de eerste was aan, straks even naar buiten en keuken ruimen, middag weet ik nog niet..quote:Op zondag 23 maart 2025 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kasten inruimen en de zolder opruimen.
Ontbijtquote:
RIPquote:Op zondag 23 maart 2025 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier schijnt het zonnetje lekker![]()
Ouders straks even op bezoek; en vanmiddag even in de tuin werken.
Had gister ineens een beginnende man-flu
Ik kom er net uitquote:Op zondag 23 maart 2025 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat ga je nu weer naar bed toe?
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ontbijt
koffie
wachten tot het droog is
bietje wandelen
rest van de hotels voor Schotland boeken
Ja hier schijnt de zon gewoonquote:
Dat iedereen op dezelfde dag op onze mooie planeet het weer van McMurdo Station heeft.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja en ergens anders dan dus niet he![]()
MIND BLOWN
Hoe werkt dit andersom dan?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Wanhopige dames in de dating app herkennen: woonachtig in Arnhem en toch Leiden in de range hebben.
Gewoon je allerbeste Julio Iglesias shirtje aantrekken, bovenste knoopje los, hip klokje om de pols, zonnebril die wat over je financiële status zegt en een beetje quasinonchalant op een terrasje een speciaal biertje drinken, dan komen ze toch op je afvliegen?quote:
Als je wat hogere eisen hebt moet je je range natuurlijk wat groter maken om meer keuze te hebbenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Wanhopige dames in de dating app herkennen: woonachtig in Arnhem en toch Leiden in de range hebben.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je wat hogere eisen hebt moet je je range natuurlijk wat groter maken om meer keuze te hebben
Inb4 klachten over Nattekat's russische date.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Gewoon op wereldwijde dekking zetten en de allerbeste en allerleukste ter wereld opduikelen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 klachten over Nattekat's russische date.
Ik ben slim genoeg om m'n handen daar niet aan te brandenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft hij die nu nog of van vroeger?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:35 schreef kwiwi het volgende:
Moet zelf nog steeds klachten horen over gergi's oost-europese dates
Ja, beter om een beetje links van het ijzeren gordijn te blijven.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben slim genoeg om m'n handen daar niet aan te branden
Dat waren de dates vlak voordat hij mij leerde kennen. Misschien leek ik daarom wel éxtra makkelijk en zelfstandigquote:Op zondag 23 maart 2025 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft hij die nu nog of van vroeger?
En rechts van de oceaan.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, beter om een beetje links van het ijzeren gordijn te blijven.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Jullie moeten mij maar weer vermaken in de weekenden.
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat waren de dates vlak voordat hij mij leerde kennen. Misschien leek ik daarom wel éxtra makkelijk en zelfstandig![]()
Ben ook altijd benieuwd naar de wensenlijstjes,quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een vriend met een vriendin die oostelijke roots heeft, en dit klinkt echt precies als de verhalen die ik gehoord hebquote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat waren de dates vlak voordat hij mij leerde kennen. Misschien leek ik daarom wel éxtra makkelijk en zelfstandig![]()
als ik de subtiele posts lees is ze vrijgezel gewordenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:39 schreef bitterbal het volgende:
je weet de spanning wel op te bouwen ama
Hier gaan de plantjes de voortuin inquote:Op zondag 23 maart 2025 10:40 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen maar eens nieuw gras aanplanten, m'n enige taak nog voor dit weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |