Er is niks aan spanning. Ik heb geen relatie meer. Wat moet ik verder zeggen? Het is kut.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:39 schreef bitterbal het volgende:
je weet de spanning wel op te bouwen ama
Klinkt als iemand die ik uit een ver verleden van FOK! ken.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt, die vind mij plagen heerlijk en haar karaktertje is eigenlijk te sterk voor mij
Namen en rugnummers.. Met wie woont US samen?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die ik uit een ver verleden van FOK! ken.
Zijn ze allemaal zo?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die ik uit een ver verleden van FOK! ken.
Is een gezonde denkwijze sowieso.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel een goede conclusie.
neequote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is niks aan spanning. Ik heb geen relatie meer. Wat moet ik verder zeggen? Het is kut.
Ja ik had het liever niet gezegd maar het was toch wel snel gaan opvallen.quote:
ja ik heb maar even een groot plaatje van eten gezochtquote:
ow... saaiquote:
Bij mij lag het van de week aan de docking station. Had al bijna het scherm weggegooid toen ik er per ongeluk achter kwam wat het probleem was.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heb ik nou weer geen beeld op mijn tweede scherm.
2de? amateurquote:Op zondag 23 maart 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heb ik nou weer geen beeld op mijn tweede scherm.
Oh ik zat een halve minuut m'n hoofd te breken over wat dit gebak met luctor of de KSC van doen hadquote:Op zondag 23 maart 2025 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb maar even een groot plaatje van eten gezocht
helemaal niets.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik zat een halve minuut m'n hoofd te breken over wat dit gebak met luctor of de KSC van doen had
Sterkte ama. Denk je dat het niet meer goed komt?quote:Op zondag 23 maart 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik had het liever niet gezegd maar het was toch wel snel gaan opvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |