nou iddquote:Op zondag 23 maart 2025 11:17 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ts-treinverkeer.htmldat zal een gepeperde rekening worden
quote:De boom stond op spoorwegterrein. De hobbytuinders hadden de boom dus niet mogen kappen. Ze kunnen met flinke kosten te maken krijgen. De politie is een onderzoek gestart.
Hier kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sterkte ama. Denk je dat het niet meer goed komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jezus wat dom.. als je niet weet wat je doet zomaar een boom omzagenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:17 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ts-treinverkeer.htmldat zal een gepeperde rekening worden
sterktequote:Op zondag 23 maart 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik had het liever niet gezegd maar het was toch wel snel gaan opvallen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier kan ik geen uitspraken over doen.Neem even paar dagen afstand en rust en misschien is de situatie dan anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is normaal hoor. Als m’n hond geen zin heeft om te eten dan doe ik dat ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook zo lopen stressen om de kat enz. Had ik niet moeten doen.
Ja naja had er anders mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor. Als m’n hond geen zin heeft om te eten dan doe ik dat ook.
Als die beesten van mij niet eten ben ik half in paniekquote:Op zondag 23 maart 2025 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor. Als m’n hond geen zin heeft om te eten dan doe ik dat ook.
Ik kan beter leren omgaan met zulke dingen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als die beesten van mij niet eten ben ik half in paniek
Hé!! Goed bezig!!!quote:Op zondag 23 maart 2025 11:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog steeds aan het nagenieten van gisteren. 4e plek van de 17 is gewoon prima
Het mooiste blijft bij dat Iron Maiden nummerquote:Op zondag 23 maart 2025 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hé!! Goed bezig!!!
en das niet alleen gewoon prima.
Das hardstikke goed!
heerlijk toevalquote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het mooiste blijft bij dat Iron Maiden nummerIk was daar echt in mijn element..
En we hadden het met team er nog over, vlak voordat de ronde (meezingers) begon dat ik een keer bij een karoake gedoe bij personeelsfeest Du van Peter Maffay had gezongen en die kwam ook nog voorbij om de tekst af te maken...![]()
Doen wij je niet na, lijkt me.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog steeds aan het nagenieten van gisteren. 4e plek van de 17 is gewoon prima
Is ook leuk, een quiz over een onderwerp waar je een beetje kennis van hebtquote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het mooiste blijft bij dat Iron Maiden nummerIk was daar echt in mijn element..
En we hadden het met team er nog over, vlak voordat de ronde (meezingers) begon dat ik een keer bij een karoake gedoe bij personeelsfeest Du van Peter Maffay had gezongen en die kwam ook nog voorbij om de tekst af te maken...![]()
Eerste verkenningstocht.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
kwam er net eentje een rondje maken in de huiskamer, maar vloog weer naar buiten
Over een jaar is de volgende editie van deze weer. Daar willen we sowieso weer aan mee doen,quote:Op zondag 23 maart 2025 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook leuk, een quiz over een onderwerp waar je een beetje kennis van hebtWanneer is de volgende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |