ja daar begon mijn vader ook over en ik keek m echt aan van....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja zoiets hoorde ik ook. Plus niet heel goed voor aero als ze open staan. Maar toch. Blijft tof.
Ja fair.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja daar begon mijn vader ook over en ik keek m echt aan van....
ja we rijden deze auto omdat hij zo snel is
Dat die waardeloos is geworden is omdat het er niet uitziet. En wie wil daar nou mee rijden?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn meer dingen in het leven dan de verkoopwaarde van je bezittingen.
zet ik meteen wimpers op de koplampenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat die waardeloos is geworden is omdat het er niet uitziet. En wie wil daar nou mee rijden?
Die met spaken zijn nog een paar fracties duurder waarschijnlijk, die dingen zijn handwerk, dat ga je voelen in de portemonneequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ergens neig ik naar van die wielen met heel veel spaken maar het is lastig ja
ja dit jaar is het sparen voor een huis dus zal m nu niet wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die met spaken zijn nog een paar fracties duurder waarschijnlijk, die dingen zijn handwerk, dat ga je voelen in de portemonnee
Die portemonnee is erger gewend dan wat handwerk voelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die met spaken zijn nog een paar fracties duurder waarschijnlijk, die dingen zijn handwerk, dat ga je voelen in de portemonnee
Caravan erachter ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zet ik meteen wimpers op de koplampen
Je auto niet in de kleur spuiten die je zelf wilt omdat andere mensen er wat van vinden is wel zwak beta cuck gedrag.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat die waardeloos is geworden is omdat het er niet uitziet. En wie wil daar nou mee rijden?
Jouw auto is NS geel toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je auto niet in de kleur spuiten die je zelf wilt omdat andere mensen er wat van vinden is wel zwak beta cuck gedrag.
Daarom heb ik ook gewoon een paarsequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je auto niet in de kleur spuiten die je zelf wilt omdat andere mensen er wat van vinden is wel zwak beta cuck gedrag.
Jawel, als je zo stoer bent als een orang-oetan dan spuit je die trein ook gewoon in alle kleuren van de regenboog voordat je jezelf er trots in laat vervoeren.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zwakke, ongerelateerde counter. Mild grappig. 3/10
Wel een beetje tokkiegedrag om anderen tot vandalisme aan te zetten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, als je zo stoer bent als een orang-oetan dan spuit je die trein ook gewoon in alle kleuren van de regenboog voordat je jezelf er trots in laat vervoeren.
ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh
hiJeeeezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ik ben geneigd em uit te printen en op allerlei auto's te gaan plakkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Als ik een mini o.i.d. zou hebben, zou ik deze sticker erop hebben geplakt
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh
hiUitslovertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben geneigd em uit te printen en op allerlei auto's te gaan plakken
Voornamelijk op van die veel te grote Amerikaanse compensatie trucks?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben geneigd em uit te printen en op allerlei auto's te gaan plakken
ik zou wel zo aardig zijn een verwijderbare sticker te gebruiken.. hoe graag ik ook onverwijderbare zou willen gebruikenquote:
mwha, ook alle foutparkeerders.. dat zijn er nogal wat hier..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voornamelijk op van die veel te grote Amerikaanse compensatie trucks?
Gewoon BOA (zwaar bewapend) worden om andere mensen te pesten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, ook alle foutparkeerders.. dat zijn er nogal wat hier..
heb je niet zoveel aan, gemeente zal wel orders hebben gegeven hier niet te controleren.. is al jaren zo namelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon BOA (zwaar bewapend) worden om andere mensen te pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |