quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Halve km verder dan een 10kquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
trots zijn op een kwart van een marathon.
kvind het maar droevig
Ik wilde het niet zeggen maar dacht het wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
trots zijn op een kwart van een marathon.
kvind het maar droevig
alles mag je delen hieroquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen maar dacht het wel.
Is 70 of zo maar wil geen kalende manquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha mooi dat die oudjes nog zoveel uiterlijke eisen hebben
meteen de diepte in.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Dutch_view het volgende:
Bij de oudjes is de rubriek "de doden" altijd wel een vast onderdeel
merk het zelf ook, hou ouder je word, er zijn altijd mensen die ouder zijn dan jij en ja die gaan dood, voor vele een uitlaatklep als ze het met iemand erover kunnen hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Dutch_view het volgende:
Bij de oudjes is de rubriek "de doden" altijd wel een vast onderdeel
wel gevat, hou ik wel vanquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ok die was wel leuk.
Want weet je die nog? Jammer Arno.
Misschien hoopte ze op een 20 jaar jongere manquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Is 70 of zo maar wil geen kalende man
Klopt, snap het ook wel. Neem het ze ook niet kwalijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
merk het zelf ook, hou ouder je word, er zijn altijd mensen die ouder zijn dan jij en ja die gaan dood, voor vele een uitlaatklep als ze het met iemand erover kunnen hebben.
Zijn ook kaal!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien hoopte ze op een 20 jaar jongere man
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
beste vriendin in mannelijke vorm![]()
Chick with a dickquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
beste vriendin in mannelijke vorm![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn type is mijn beste vriend, maar dan in vrouwelijke vorm. Helaas krijg ik hem nog niet zo ver om femboy te worden.
there are no chick with dicks, only guys with tits!quote:
Kakkerrrrrquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:45 schreef Evangelion het volgende:
12u golf, 4u tennis
ik wil ook met pensioen
Ik zag voor 100 meteen een meisje, dacht een transgenderquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht 100% dat dit een tienerjongetje was.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ja nu ik beter kijk idd zie je dat het gewoon vrouw is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag voor 100 meteen een meisje, dacht een transgender
Ze mag de vibo bedienen!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nog even en ze zegt dat ze een indo is![]()
Hoe oud is ze?quote:
Ik wist dat hij op iemand leek, maar kon er niet opkomen.quote:
Dus KJH?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dus KJH als hij niet kon voetballen?
Ja, toch wel een downgrade.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dus KJH als hij niet kon voetballen?
Nerd, stukje Fok!ker leek mequote:
in de gaten houden iddquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:56 schreef Dutch_view het volgende:
Zorgt voor gehandicapten
Is graag bij kleine kinderen
red flags
lhbt koppel was net geweestquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh een vrouw, dat had ik niet verwacht
Graag review boots van die big.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Het aanbod knappe blonde vrouwen is vanavond wel enorm @:dkup
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:57 schreef Coco het volgende:
Dikke mensen zijn per definitie niet goed verzorgd.
3/10quote:
Ze is verder wel leukquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:58 schreef Evangelion het volgende:
Wel aardige mensen. Dus niet meer pesten.
Eens, een keer geen proleten , dus hup sympathieke mensen!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:58 schreef Evangelion het volgende:
Vooruit dan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:58 schreef Evangelion het volgende:
Ook een aardige hoeveelheid daadwerkelijk Nederlands, valt niet tegen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wel de leukste nuchtere voetballers in tijden
If you fail to prepare you prepare to failquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:01 schreef Benny het volgende:
"Ik wou dat ik een lijstje met gespreksonderwerpen had gemaakt"
kaartjes zijn dan nog wel een goeie optiequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:01 schreef Benny het volgende:
Vreemd dat de kaartjes ineens ontbrekenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:01 schreef Benny het volgende:
wat begint?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, er gaat niets boven VBL humor.
Begint om 20:45
Jaquote:
Jij bent echt net Tjacka. Elke dag weerquote:
zonnenbankquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Victor erg geschminkt of is hij heel bruin?. Ik ben bang het eerste.
Nee, de enige die mij teleurstelt ben ik zelfquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
"Heeft het leven je wel eens teleurgesteld?"
Leuke vragen voor de eerste date
Zomerquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Victor erg geschminkt of is hij heel bruin?. Ik ben bang het eerste.
omstandigheden kunnen dat ook doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nee, de enige die mij teleurstelt ben ik zelf
???quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent echt net Tjacka. Elke dag weer
Dat neem je terug.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent echt net Tjacka. Elke dag weer
Ja beetje enge manquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
"kinderen vind ik gewoon mooi"
Vreemde woordkeuze
Exact zelfde onnozele stijl van schrijvenquote:
@Tjacka wat is ditquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Exact zelfde onnozele stijl van schrijven
En de liefde natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nee, de enige die mij teleurstelt ben ik zelf
Tweede date productetijd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:07 schreef Dutch_view het volgende:
kinderen
kinderen
kinderen
kinderen
kinderen
kinderen
KLB humor waarschijnlijkquote:
Doet mij denken aan die Boer van Boer zoekt Vrouw die er ook erg op gefocust was.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:07 schreef Dutch_view het volgende:
kinderen
kinderen
kinderen
kinderen
kinderen
kinderen
Die limbo?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die Boer van Boer zoekt Vrouw die er ook erg op gefocust was.
Volgens mij wel ja, heette hij niet Marcel?quote:
Ik ken Roblox maar dat eerste dan weer nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Haten op dress to impress in roblox
jouw guilty plessure?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Haten op dress to impress in roblox
Wow! Goed geheugen! Het accent zette het wel een beetje aan bij Marcel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, heette hij niet Marcel?
[ afbeelding ]
Met chocolade!quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Dutch_view het volgende:
Douchen in het donker? Bijzonder wel
vrouwen willen ook steeds in het donker seks.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Douchen in het donker en chocola eten
Ehhhh oke
Krijg je een thema, moet je een outfit maken die erbij past en dan kunnen mensen stemmen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken Roblox maar dat eerste dan weer niet
klinkt als een depressiequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Douchen in het donker en chocola eten
Ehhhh oke
man of culturequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Laatste tijd meer Infinity Nikki
En die onderbroek.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wow! Goed geheugen! Het accent zette het wel een beetje aan bij Marcel.
Ik ben heel goed in red flags verzamelen, maar heb deze nog niet gehad. En inderdaad, zou beetje bang worden. Zoals die overly attached girlfriend memes.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei verlatingsangst dat lijkt me wel een beetje een red flag
Ik blijf googlen vanavondquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Laatste tijd meer Infinity Nikki
In Aflevering van gisteren niet benoemd?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:13 schreef Joop_W het volgende:
Hondendrol, kattenpis, is het zo'n aflevering?
Niet dat ik het herinner, maar na die aflevering moest ik mijn ogen met chloor wassen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In Aflevering van gisteren niet benoemd?
Ja maar als iemand er eerlijk over is, is wel weer pluspuntenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in red flags verzamelen, maar heb deze nog niet gehad. En inderdaad, zou beetje bang worden. Zoals die overly attached girlfriend memes.
ik kijk de aflevering van gister wel terugquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Het is echt een gortdroge aflevering zoals Susan en Freek vergeleken de eerdere dagen
die maken wel leuke liedjesquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Het is echt een gortdroge aflevering zoals Susan en Freek vergeleken de eerdere dagen
Mwah. Kan ook luchtiger zijn dan de uitspraak zelf. Als je vaak gedumpt wordt blijft zoiets wel in je hoofd hangen. Is ook niet erger (meteen) dan dat, denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei verlatingsangst dat lijkt me wel een beetje een red flag
Ja ik zat gisteren te bashen op die poly types, maar het was wel goede entertainment.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:16 schreef Dutch_view het volgende:
vergeleken met gister geef ik deze aflevering een 4
met haxball?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:16 schreef Coco het volgende:
Tot dadelijk
Coco in VBL / [20/3 UEFA Nations League] Nederland - Spanje #1 In De Kuip
2-1!quote:
heb gekeken maar zonder te kunnen reageren niets aanquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik zat gisteren te bashen op die poly types, maar het was wel goede entertainment.
Zoek je problemen, meisje?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Exact zelfde onnozele stijl van schrijven
Mee eens, kijk eigenlijk nooit herhalingen want wil gewoon live mee posten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
heb gekeken maar zonder te kunnen reageren niets aan
Als dat zo eenvoudig was…quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:39 schreef RipCity het volgende:
Ze hadden hem beter cursus sociale vaardigheden & small talk kunnen geven
3 maanden verplicht naar Amerika. Als je het dan nog niet kan ben je verloren.quote:
doe miij ook zo een curses ik ga wel drie maanden naar amerikaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
3 maanden verplicht naar Amerika. Als je het dan nog niet kan ben je verloren.
Ik ben wel een vrouw, ik vind dat ook niet zo mooi bij een man. Lang haar sowieso niet zoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:42 schreef Dutch_view het volgende:
Ik ben geen vrouw, maar dat lange haar in een knot vind ik zo niet mooi bij een man
Het zag er ook nog eens doods en futloos uit dat haarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben wel een vrouw, ik vind dat ook niet zo mooi bij een man. Lang haar sowieso niet zo
De cameras en al die lampen maakt het niet beter, ik kan het weten want ik had het zelfde probleem, als er echt stiltes vallen krijg je zo een mooie vragen kaart.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:43 schreef Evangelion het volgende:
Ik ben ook niet goed in spontane small talk. Maar als je weet dat je op date gaat dan bereid je toch desnoods wat vragen en gespreksonderwerpen voor.
Ze slikt iets wat haar een hele hoge eigendunk geeftquote:
Wow en ik ben altijd vol lof over GRUNquote:
Ze komt zeker niet over als een Groningse. Het is gewoon importquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow en ik ben altijd vol lof over GRUN![]()
Ik denk dat je haar humor moet leren kennen. Daarna valt het wel mee.
Waarom moest jij niet even spontaan naar de wc?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
De cameras en al die lampen maakt het niet beter, ik kan het weten want ik had het zelfde probleem, als er echt stiltes vallen krijg je zo een mooie vragen kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |