Wow! Goed geheugen! Het accent zette het wel een beetje aan bij Marcel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, heette hij niet Marcel?
[ afbeelding ]
Met chocolade!quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Dutch_view het volgende:
Douchen in het donker? Bijzonder wel
vrouwen willen ook steeds in het donker seks.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Douchen in het donker en chocola eten
Ehhhh oke
Krijg je een thema, moet je een outfit maken die erbij past en dan kunnen mensen stemmen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken Roblox maar dat eerste dan weer niet
klinkt als een depressiequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Douchen in het donker en chocola eten
Ehhhh oke
man of culturequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Laatste tijd meer Infinity Nikki
En die onderbroek.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:10 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wow! Goed geheugen! Het accent zette het wel een beetje aan bij Marcel.
Ik ben heel goed in red flags verzamelen, maar heb deze nog niet gehad. En inderdaad, zou beetje bang worden. Zoals die overly attached girlfriend memes.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei verlatingsangst dat lijkt me wel een beetje een red flag
Ik blijf googlen vanavondquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Laatste tijd meer Infinity Nikki
In Aflevering van gisteren niet benoemd?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:13 schreef Joop_W het volgende:
Hondendrol, kattenpis, is het zo'n aflevering?
Niet dat ik het herinner, maar na die aflevering moest ik mijn ogen met chloor wassen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In Aflevering van gisteren niet benoemd?
Ja maar als iemand er eerlijk over is, is wel weer pluspuntenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in red flags verzamelen, maar heb deze nog niet gehad. En inderdaad, zou beetje bang worden. Zoals die overly attached girlfriend memes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |