Als dat zo eenvoudig was…quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:39 schreef RipCity het volgende:
Ze hadden hem beter cursus sociale vaardigheden & small talk kunnen geven
3 maanden verplicht naar Amerika. Als je het dan nog niet kan ben je verloren.quote:
doe miij ook zo een curses ik ga wel drie maanden naar amerikaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
3 maanden verplicht naar Amerika. Als je het dan nog niet kan ben je verloren.
Ik ben wel een vrouw, ik vind dat ook niet zo mooi bij een man. Lang haar sowieso niet zoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:42 schreef Dutch_view het volgende:
Ik ben geen vrouw, maar dat lange haar in een knot vind ik zo niet mooi bij een man
Het zag er ook nog eens doods en futloos uit dat haarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben wel een vrouw, ik vind dat ook niet zo mooi bij een man. Lang haar sowieso niet zo
De cameras en al die lampen maakt het niet beter, ik kan het weten want ik had het zelfde probleem, als er echt stiltes vallen krijg je zo een mooie vragen kaart.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:43 schreef Evangelion het volgende:
Ik ben ook niet goed in spontane small talk. Maar als je weet dat je op date gaat dan bereid je toch desnoods wat vragen en gespreksonderwerpen voor.
Ze slikt iets wat haar een hele hoge eigendunk geeftquote:
Wow en ik ben altijd vol lof over GRUNquote:
Ze komt zeker niet over als een Groningse. Het is gewoon importquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow en ik ben altijd vol lof over GRUN![]()
Ik denk dat je haar humor moet leren kennen. Daarna valt het wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |