Zou het wat uitmaken? Gesloopt worden we toch wel.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Dus als een rechtsback afhaakt kies je er liever voor om een centrale verdediger erbij te nemen dan een talentvolle andere rechtsback
Juist ja
Goeie redenering wel ja. Voortaan in kwart of halve finale van een eindtoernooi het jong elftal maar laten overvliegenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Gesloopt worden we toch wel.
Wouter Goesquote:Op maandag 17 maart 2025 13:00 schreef ISVV het volgende:
Als je dan toch een CV oproept zijn er toch wel betere alternatieven voorhanden? Denk aan een Beukema of zo.
Of Gouweleeuw
huijsen-alsnog-opgeroepen-voor-spanje-mogelijk-debuut-tegen-geboorteland-nederlandquote:
Hou eerst eens rekening met DEI voordat je er met gestrekt been in vliegt.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
huijsen-alsnog-opgeroepen-voor-spanje-mogelijk-debuut-tegen-geboorteland-nederland
en dan staat er in de tekst, einde 2de alinea: 'Dit seizoen is hij basisspeler bij AFC Bournemouth, dat tiende staat in de Premier League.'
het moet toch: die tiende staat i.p.v. dat tiende staat?
heeft niets met DEI te maken, als het deze seizoen i.p.v. dit seizoen had gestaan bijvoorbeeld, had ik je gelijk gegeven.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hou eerst eens rekening met DEI voordat je er met gestrekt been in vliegt.
Dan maak je maar zin.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb hier echt helemaal geen zin in.
Ok Farioli.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Gesloopt worden we toch wel.
PSV-ers nu wel, dan kan Tillman genoeg herstellen om er tegen ajax bij te zijn,quote:Op maandag 17 maart 2025 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat Feyenoorders de interlands wel leuk zouden vinden, omdat hun speler dan lekker rust krijgen.
Ik roep er even een paar experts bij @Lienekien @GGMMquote:Op maandag 17 maart 2025 15:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
huijsen-alsnog-opgeroepen-voor-spanje-mogelijk-debuut-tegen-geboorteland-nederland
en dan staat er in de tekst, einde 2de alinea: 'Dit seizoen is hij basisspeler bij AFC Bournemouth, dat tiende staat in de Premier League.'
het moet toch: die tiende staat i.p.v. dat tiende staat?
Jammer dat het een tweeluik moest zijn en dan ook nog in vier dagen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Geen idee waarom mensen hier zeuren, @:dombohetolifantje1 ik vind het wel leuk al die interlandsland tegen land, mooi om te zien.
Ik snap echt helemaal niks van deze logica. Worden deze spelers gehaat en zo ja waarom zouden ze dan niet alsnog blij zijn met een 4-0 winst?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een droomuitslag zou 4-0 zijn met goals van Memphis, Hato, Baas en Simons.
Dan wint Nederland gewoon, en is geobsedeerd Nederland maximaal getriggerd. Ik zie het helemaal zitten.
Nederlands elftal zit niet in een likeable periode voor de meeste mensen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van deze logica. Worden deze spelers gehaat en zo ja waarom zouden ze dan niet alsnog blij zijn met een 4-0 winst?
Zijn toch hele onschuldige spelers? Hooguit mensen die Memphis zijn record niet gunnen.
Koeman vindt vast wel weer een manier om de potentie te verneuken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:42 schreef AmaninFull het volgende:
In de voorste linie heeft Spanje veel meer kwaliteit, maar verdediging en middenveld zijn in mijn optiek best gelijkwaardig. Hato, Timber, Van Hecke, Van Dijk, die kunnen momenteel mee met de wereldtop, en datzelfde geldt voor Reijnders, De Jong, en Gravenberch. Als Lang dan nog zijn topvorm haalt, denk aan de goal tegen absolute topploeg PSG, heb je maar twee posities die veel zwakker zijn ingevuld.
Je kunt kennelijk ook beter verliezen voor een makkelijker WK-kwalificatie.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:01 schreef RamboDirk het volgende:
Echt helemaal niemand kijkt hier naar uit.
Helpt ook tegen blessures, doe je lekker rustig aan. Ik zou het wel weten hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kunt kennelijk ook beter verliezen voor een makkelijker WK-kwalificatie.
Topshow UEFA.
Oke Roland Ravioliquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Helpt ook tegen blessures, doe je lekker rustig aan. Ik zou het wel weten hoor.
Dat idee heb ik ook. Terwijl het helemaal niet zo'n onsympathiek team lijkt te zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:01 schreef RamboDirk het volgende:
Echt helemaal niemand kijkt hier naar uit.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
1:25
In de water.@:rambodirk
Oh dan moet je wel heel zuur zijn. Nooit de grootste juicher voor Nederland geweest maar als je land als Spanje zou kunnen afstraffen maak ik wel een tevreden knikje naar de tv.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nederlands elftal zit niet in een likeable periode voor de meeste mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik knik dan met je mee.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oh dan moet je wel heel zuur zijn. Nooit de grootste juicher voor Nederland geweest maar als je land als Spanje zou kunnen afstraffen maak ik wel een tevreden knikje naar de tv.
Jij hebt er vertrouwen in zo te horen. 3-0?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik knik dan met je mee.
En wacht ondertussen op de CocoToto @:coco
Ik heb weinig vertrouwen, maar ben ook niet op de hoogte wat Spanje de laatste tijd heeft gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij hebt er vertrouwen in zo te horen. 3-0?
Ze zijn Europees kampioen geworden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen, maar ben ook niet op de hoogte wat Spanje de laatste tijd heeft gedaan.
Gewoon oververmoeid denk ik.quote:
quote:‘Iraola ziet voetbal zoals ik het ook altijd heb gezien, gewoon dúrven. Manchester City-uit? Wij gaan gewoon druk zetten, want we zijn voor niemand bang. Zo sta ik er ook in. Iraola heeft mij op 10 gezet, waardoor ik ben gaan groeien als voetballer.
‘De trainer (Iraola) kent de kwaliteiten van zijn spelers’, zegt Kluivert. ‘Hij weet dat hij mij, of de andere aanvallers, niet hoeft uit te leggen hoe ik een man kan passeren. Hij laat ons daarin vrij. En dan ontstaan er mooie dingen. Dan speel je vrij. Dan ga je opeens loopacties maken naar posities waar je voorheen niet kwam, omdat je dan met opdrachten speelde en steeds bezig was in je hoofd met waar je wel of niet mocht gaan. Ik denk ook dat je een aanvallende middenvelder die vrijheid móet geven, hij is toch de speler die het spel maakt.’
Het middenveld van Spanje is mits fit echt 10x beter joh.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:42 schreef AmaninFull het volgende:
In de voorste linie heeft Spanje veel meer kwaliteit, maar verdediging en middenveld zijn in mijn optiek best gelijkwaardig. Hato, Timber, Van Hecke, Van Dijk, die kunnen momenteel mee met de wereldtop, en datzelfde geldt voor Reijnders, De Jong, en Gravenberch. Als Lang dan nog zijn topvorm haalt, denk aan de goal tegen absolute topploeg PSG, heb je maar twee posities die veel zwakker zijn ingevuld.
Veel plezierquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig ben ik vanavond in het stadion, zodat ik niet de commentator hoor jammeren dat Dean Huijsen een Nederlander is.
1-5quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Nederland - Spanje | NPO3
@:maxi-mus 1-3
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 1-2
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
Dit boeit mij echt helemaal niets.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie
@:Immerdebestebob 1-5
1-3quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 6-0
2-0quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-2quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-3quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:13 schreef KingRoland het volgende:
Familie van dean huijsen zaten in de nsb
Snap wel dat hij zich Spaans voelt danquote:Huijsen werd geboren in Amsterdam en verhuisde op 5-jarige leeftijd naar Spanje
https://www.soccernews.nl(...)en-van-spanje-dreef/quote:Dure auto’s en sieraden
Al op 24-jarige leeftijd besloot hij om te stoppen met voetballen op profniveau. Hij koost voor de ‘andere kant’ van het leven. De geneugten, zoals dure en pijlsnelle auto’s, protserige sieraden en liet zich graag zien in kroegen. Als man van de gezelligheid, zoiets. Mensen viel het toentertijd wel op dat de ex-prof veel contant geld op zak had. En daar zo hier en daar nog weleens mee wilde pronken of strooien.
Wat hij toentertijd echter niet wist was dat justitie en politie hem nadrukkelijk op de korrel hadden. In 2006 werd hij gearresteerd op verdenking van cocaïnesmokkel. De opsporingsdiensten stelden dat Huijsen in de onderwereld terecht was gekomen dus. En hij moest zelfs voor de rechter verschijnen hier. Daar hoorde hij Er vijf jaar gevangenisstraf tegen zich eisen.
Marbella
Er volgde ook daadwerkelijk een straf, maar het voormalige Ajax-talent ging in hoger beroep. Geluk voor een ongeluk voor hem kwam hier een vrijspraak uit. Hij was hierdoor vrij man. En koos hierna als het ware ook voor het ‘vrij leven’. Huijsen toog naar warmere oorden en ging in Spanje wonen, in Marbella om precies te zijn. De plek waar meer Nederlanders in de voorbije decennia hun emplooi hebben gevonden.
In 2005 werd Donny Huijsen vader van een zoon: Dean.
0-4quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-1quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-3quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Nederlandser dan Braziliaan Douglas, Ivooriaan Kalou, Ethiopiër Hassan, Somaliër Nageeye, Ghanees Frimpong, Belgiër Verstappen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Snap wel dat hij zich Spaans voelt dan
Dit gaat over z'n pa:
Hoe cokesmokkel Dean Huijsen in de armen van Spanje dreef
[..]
https://www.soccernews.nl(...)en-van-spanje-dreef/
Onbetrouwbare criminele kut familie. Gelukkig weg uit Nederland.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:13 schreef KingRoland het volgende:
Familie van dean huijsen zaten in de nsb
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef RipCity het volgende:
Stond net in de lift met Reijnders en wieffers.
Reijnders vroeg wieffer wat z’n volgende match was en hij zei iets over de fa cup.
Tot zover mijn live verslag van 5 etages lift.
Goed verhaal.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef RipCity het volgende:
Stond net in de lift met Reijnders en wieffers.
Reijnders vroeg wieffer wat z’n volgende match was en hij zei iets over de fa cup.
Tot zover mijn live verslag van 5 etages lift.
Nederland, land van criminelen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederlandser dan Braziliaan Douglas, Ivooriaan Kalou, Ethiopiër Hassan, Somaliër Nageeye, Ghanees Frimpong, Belgiër Verstappen.
meestal tegen sterke tegenstanders zo min mogelijk wittenquote:
Racistje gespotquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
meestal tegen sterke tegenstanders zo min mogelijk witten
feitenquote:
gewoon met statistieken en cijfers te onderbouwenquote:
@KingRoland pakt Yogho! Yogho!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier heb ik wel bier bij nodig.
Lijkt meer op die ene uit The Last Samuraiquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:30 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Johan Derksen lookalike gespot
Is goed kameraadquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
gewoon met statistieken en cijfers te onderbouwen
Heel goed dat we dat hier even bespreken. Ging inderdaad over die straatpoeper dat hij er niet bij was.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:51 schreef 3rr0r het volgende:
[ Bericht 48% gewijzigd door Nattekat op 20-03-2025 17:25 ]
@:Zipportal Niet gelezen dus waarover de mention ging, neem aan Barretto
2-3quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Lijkt op een molukker, hou de treinen maar goed in de gaten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:30 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Johan Derksen lookalike gespot
R. Koemanquote:We hebben twee goede spelers op iedere positie.
Tijd voor de wave.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
R. Koeman
Waarom dan met deze elf beginnen?
Heeft hij die in Brazilië laten liggen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
MEMPHIS sinds maanden zonder haarband
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rolf Sanchez kan beter gewoon niet in het Spaans zingen.
Die is gelukkig nog niet gesignaleerd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is er ook een megafoonman aanwezig??
Frankfurt thuis, altijd lastigquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze zijn gewoon enthousiast, eindelijk goed voetbal in de kuip
Tja ze konden geen Spaanse zanger vinden voor Spanje. Dan zo maarquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Doe dat maar niet meer, dat Wilhelmus op die manier.
Ik had Rolf Sanchez dus liever het Spaanse volkslied horen zingen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja ze konden geen Spaanse zanger vinden voor Spanje. Dan zo maar
Iedereen denk ik welquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Rolf Sanchez dus liever het Spaanse volkslied horen zingen.
Wij juichen voor Paises Bajos. Kutkoreaan stik in je thee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik juich vandaag voor spanje of zoals ze in Spanje zeggen espana
ik wil niet tegen Turkije en Georgie.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij juichen voor Paises Bajos. Kutkoreaan stik in je thee.
Ik weet niet hoe hard jouw TV staat.quote:
Jaquote:
Spanje ook niet dus beide teams gaan straks driftig in eigen doel schieten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil niet tegen Turkije en Georgie.
barbarellaquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
La cucurella, la cucurella, ya no puede caminar
In Nederland zeggen we Hispanje, heb je niet naar Rolf geluisterd?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik juich vandaag voor spanje of zoals ze in Spanje zeggen espana
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En we weten hoe zoiets afloopt tegen Spanjequote:
Twee keer de helft.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hard jouw TV staat.
Blinde vink.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was inderdaad een doeltrap, goed gegokt door de arbiter.
Je bent toch geen mietje?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Depay raakt hem ook nog een tweede keer.quote:
Cheer you in the pinup club?quote:
Dit kan echt niet meer.quote:
Dan zal Hispanje zo wel scoren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Nederland oogt beter
ik denk dat nederland ook beter is
Geïnspireerd door Tobias Sanaquote:
Rugnummers graagquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Geertruida en Hato, dat gaat weer mokerhard lachen worden
Kenner gespotquote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:56 schreef Nober het volgende:
Er word er een verkracht aan 't geschreeuw te horen.
Wij kunnen er niets aan doen dat Koeman hem selecteertquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
HATO VUILE VIESE KLOOTZAK
020 FOUT WEER
Een? Wel elf!quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:56 schreef Nober het volgende:
Teenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Verbruggen een topkeeper was had ie die bal met zijn voetje weggetikt.
Meer iets voor tegen Malta of Luxemburg ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:57 schreef Binge-watch het volgende:
Niveautje of drie te hoog qua niveau voor Hato.
Hoe weet je hoe dat klinkt?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:56 schreef Nober het volgende:
Ondeugende oom, denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe weet je hoe dat klinkt?
De Ligt wordt een hele grote. Mark my words.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
hato is net mathijs de ligt
zwaar overschat
kunnen er geen klote van
Ik vind dit zelfs een belediging voor de Ligt. Ook al kan die er inderdaad niks van.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
hato is net mathijs de ligt
zwaar overschat
kunnen er geen klote van
Dat moet zoals altijd de rechter maar bepalen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe weet je hoe dat klinkt?
Grote flop?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:59 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De Ligt wordt een hele grote. Mark my words.
Eredivisie spelers horen er wel in natuurlijk. Feyenoord en PSV doen het prima op CL-niveau en ook Ajax heeft enkele prima spelers.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt lachwekkend dat kansloze troep als Hato constant opgeroepen wordt terwijl een Maatsen er niet eens bij zit. Onbegrijpelijk dat zo'n Koeman nu nog altijd niet snapt dat Eredivisie spelers er simpelweg niet in horen.
Zo ik ben weer klaar voor vandaagquote:Like Alert
20-03-2025 @ 20:59:36
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [20/3 UEFA Nations League] Nederland - Spanje #1 In De Kuip"
Op naar Zeist. Hooivorken meequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:59 schreef Zipportal het volgende:
Voor deze onzin is de Eredivisie nu stilgelegd.
quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [20/3 UEFA Nations League] Nederland - Spanje #1 In De Kuip"
Hato speelt ook vanwege al die blessures toch. Niet zo gek, maar die komt wel tekort nog. Prima talent verder.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eredivisie spelers horen er wel in natuurlijk. Feyenoord en PSV doen het prima op CL-niveau en ook Ajax heeft enkele prima spelers.
Hato is ook een prima speler maar er wellicht nog niet klaar voor. Dan had Koeman beter zijn eigen logica kunnen volgen die hij gebruikte om Read niet te selecteren.
Paixão schijnt beter te zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:00 schreef bbuddybb het volgende:
Gakpo doet tot nu toe alles fout. Ook bijzonder.
Ja, nee. Eredivisie spelers vallen constant door de mand in Oranje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eredivisie spelers horen er wel in natuurlijk. Feyenoord en PSV doen het prima op CL-niveau en ook Ajax heeft enkele prima spelers.
Hato is ook een prima speler maar er wellicht nog niet klaar voor. Dan had Koeman beter zijn eigen logica kunnen volgen die hij gebruikte om Read niet te selecteren.
Waarom roept Koeman hem dan niet op?quote:
Onzinquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, nee. Eredivisie spelers vallen constant door de mand in Oranje.
Komt liever voor Spanje uit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom roept Koeman hem dan niet op?
Natuurlijk, was vooral een steek naar hoe willekeurig Koeman zijn logica toepast (en hoe ongeloofwaardig het hem maakt)quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Hato speelt ook vanwege al die blessures toch. Niet zo gek, maar die komt wel tekort nog. Prima talent verder.
what the hecke?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
who the fuck van eck????????????????????????????
nog nooit van gehoord
2008 EKquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:02 schreef TLC het volgende:
Nederland wint nooit van een topland maar we zitten blijkbaar aanman vast tot en met 2026, en wellicht nog langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |