Nederlands elftal zit niet in een likeable periode voor de meeste mensen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van deze logica. Worden deze spelers gehaat en zo ja waarom zouden ze dan niet alsnog blij zijn met een 4-0 winst?
Zijn toch hele onschuldige spelers? Hooguit mensen die Memphis zijn record niet gunnen.
Koeman vindt vast wel weer een manier om de potentie te verneuken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:42 schreef AmaninFull het volgende:
In de voorste linie heeft Spanje veel meer kwaliteit, maar verdediging en middenveld zijn in mijn optiek best gelijkwaardig. Hato, Timber, Van Hecke, Van Dijk, die kunnen momenteel mee met de wereldtop, en datzelfde geldt voor Reijnders, De Jong, en Gravenberch. Als Lang dan nog zijn topvorm haalt, denk aan de goal tegen absolute topploeg PSG, heb je maar twee posities die veel zwakker zijn ingevuld.
Je kunt kennelijk ook beter verliezen voor een makkelijker WK-kwalificatie.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:01 schreef RamboDirk het volgende:
Echt helemaal niemand kijkt hier naar uit.
Helpt ook tegen blessures, doe je lekker rustig aan. Ik zou het wel weten hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kunt kennelijk ook beter verliezen voor een makkelijker WK-kwalificatie.
Topshow UEFA.
Oke Roland Ravioliquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Helpt ook tegen blessures, doe je lekker rustig aan. Ik zou het wel weten hoor.
Dat idee heb ik ook. Terwijl het helemaal niet zo'n onsympathiek team lijkt te zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:01 schreef RamboDirk het volgende:
Echt helemaal niemand kijkt hier naar uit.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
1:25
In de water.@:rambodirk
Oh dan moet je wel heel zuur zijn. Nooit de grootste juicher voor Nederland geweest maar als je land als Spanje zou kunnen afstraffen maak ik wel een tevreden knikje naar de tv.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nederlands elftal zit niet in een likeable periode voor de meeste mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik knik dan met je mee.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oh dan moet je wel heel zuur zijn. Nooit de grootste juicher voor Nederland geweest maar als je land als Spanje zou kunnen afstraffen maak ik wel een tevreden knikje naar de tv.
Jij hebt er vertrouwen in zo te horen. 3-0?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik knik dan met je mee.
En wacht ondertussen op de CocoToto @:coco
Ik heb weinig vertrouwen, maar ben ook niet op de hoogte wat Spanje de laatste tijd heeft gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij hebt er vertrouwen in zo te horen. 3-0?
Ze zijn Europees kampioen geworden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen, maar ben ook niet op de hoogte wat Spanje de laatste tijd heeft gedaan.
Gewoon oververmoeid denk ik.quote:
quote:‘Iraola ziet voetbal zoals ik het ook altijd heb gezien, gewoon dúrven. Manchester City-uit? Wij gaan gewoon druk zetten, want we zijn voor niemand bang. Zo sta ik er ook in. Iraola heeft mij op 10 gezet, waardoor ik ben gaan groeien als voetballer.
‘De trainer (Iraola) kent de kwaliteiten van zijn spelers’, zegt Kluivert. ‘Hij weet dat hij mij, of de andere aanvallers, niet hoeft uit te leggen hoe ik een man kan passeren. Hij laat ons daarin vrij. En dan ontstaan er mooie dingen. Dan speel je vrij. Dan ga je opeens loopacties maken naar posities waar je voorheen niet kwam, omdat je dan met opdrachten speelde en steeds bezig was in je hoofd met waar je wel of niet mocht gaan. Ik denk ook dat je een aanvallende middenvelder die vrijheid móet geven, hij is toch de speler die het spel maakt.’
Het middenveld van Spanje is mits fit echt 10x beter joh.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:42 schreef AmaninFull het volgende:
In de voorste linie heeft Spanje veel meer kwaliteit, maar verdediging en middenveld zijn in mijn optiek best gelijkwaardig. Hato, Timber, Van Hecke, Van Dijk, die kunnen momenteel mee met de wereldtop, en datzelfde geldt voor Reijnders, De Jong, en Gravenberch. Als Lang dan nog zijn topvorm haalt, denk aan de goal tegen absolute topploeg PSG, heb je maar twee posities die veel zwakker zijn ingevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |