Zou het wat uitmaken? Gesloopt worden we toch wel.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Dus als een rechtsback afhaakt kies je er liever voor om een centrale verdediger erbij te nemen dan een talentvolle andere rechtsback
Juist ja
Goeie redenering wel ja. Voortaan in kwart of halve finale van een eindtoernooi het jong elftal maar laten overvliegenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Gesloopt worden we toch wel.
Wouter Goesquote:Op maandag 17 maart 2025 13:00 schreef ISVV het volgende:
Als je dan toch een CV oproept zijn er toch wel betere alternatieven voorhanden? Denk aan een Beukema of zo.
Of Gouweleeuw
huijsen-alsnog-opgeroepen-voor-spanje-mogelijk-debuut-tegen-geboorteland-nederlandquote:
Hou eerst eens rekening met DEI voordat je er met gestrekt been in vliegt.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
huijsen-alsnog-opgeroepen-voor-spanje-mogelijk-debuut-tegen-geboorteland-nederland
en dan staat er in de tekst, einde 2de alinea: 'Dit seizoen is hij basisspeler bij AFC Bournemouth, dat tiende staat in de Premier League.'
het moet toch: die tiende staat i.p.v. dat tiende staat?
heeft niets met DEI te maken, als het deze seizoen i.p.v. dit seizoen had gestaan bijvoorbeeld, had ik je gelijk gegeven.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hou eerst eens rekening met DEI voordat je er met gestrekt been in vliegt.
Dan maak je maar zin.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb hier echt helemaal geen zin in.
Ok Farioli.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Gesloopt worden we toch wel.
PSV-ers nu wel, dan kan Tillman genoeg herstellen om er tegen ajax bij te zijn,quote:Op maandag 17 maart 2025 21:18 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat Feyenoorders de interlands wel leuk zouden vinden, omdat hun speler dan lekker rust krijgen.
Ik roep er even een paar experts bij @Lienekien @GGMMquote:Op maandag 17 maart 2025 15:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
huijsen-alsnog-opgeroepen-voor-spanje-mogelijk-debuut-tegen-geboorteland-nederland
en dan staat er in de tekst, einde 2de alinea: 'Dit seizoen is hij basisspeler bij AFC Bournemouth, dat tiende staat in de Premier League.'
het moet toch: die tiende staat i.p.v. dat tiende staat?
Jammer dat het een tweeluik moest zijn en dan ook nog in vier dagen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Geen idee waarom mensen hier zeuren, @:dombohetolifantje1 ik vind het wel leuk al die interlandsland tegen land, mooi om te zien.
Ik snap echt helemaal niks van deze logica. Worden deze spelers gehaat en zo ja waarom zouden ze dan niet alsnog blij zijn met een 4-0 winst?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een droomuitslag zou 4-0 zijn met goals van Memphis, Hato, Baas en Simons.
Dan wint Nederland gewoon, en is geobsedeerd Nederland maximaal getriggerd. Ik zie het helemaal zitten.
Nederlands elftal zit niet in een likeable periode voor de meeste mensen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van deze logica. Worden deze spelers gehaat en zo ja waarom zouden ze dan niet alsnog blij zijn met een 4-0 winst?
Zijn toch hele onschuldige spelers? Hooguit mensen die Memphis zijn record niet gunnen.
Koeman vindt vast wel weer een manier om de potentie te verneuken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:42 schreef AmaninFull het volgende:
In de voorste linie heeft Spanje veel meer kwaliteit, maar verdediging en middenveld zijn in mijn optiek best gelijkwaardig. Hato, Timber, Van Hecke, Van Dijk, die kunnen momenteel mee met de wereldtop, en datzelfde geldt voor Reijnders, De Jong, en Gravenberch. Als Lang dan nog zijn topvorm haalt, denk aan de goal tegen absolute topploeg PSG, heb je maar twee posities die veel zwakker zijn ingevuld.
Je kunt kennelijk ook beter verliezen voor een makkelijker WK-kwalificatie.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:01 schreef RamboDirk het volgende:
Echt helemaal niemand kijkt hier naar uit.
Helpt ook tegen blessures, doe je lekker rustig aan. Ik zou het wel weten hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kunt kennelijk ook beter verliezen voor een makkelijker WK-kwalificatie.
Topshow UEFA.
Oke Roland Ravioliquote:Op woensdag 19 maart 2025 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Helpt ook tegen blessures, doe je lekker rustig aan. Ik zou het wel weten hoor.
Dat idee heb ik ook. Terwijl het helemaal niet zo'n onsympathiek team lijkt te zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:01 schreef RamboDirk het volgende:
Echt helemaal niemand kijkt hier naar uit.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
1:25
In de water.@:rambodirk
Oh dan moet je wel heel zuur zijn. Nooit de grootste juicher voor Nederland geweest maar als je land als Spanje zou kunnen afstraffen maak ik wel een tevreden knikje naar de tv.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nederlands elftal zit niet in een likeable periode voor de meeste mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik knik dan met je mee.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oh dan moet je wel heel zuur zijn. Nooit de grootste juicher voor Nederland geweest maar als je land als Spanje zou kunnen afstraffen maak ik wel een tevreden knikje naar de tv.
Jij hebt er vertrouwen in zo te horen. 3-0?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik knik dan met je mee.
En wacht ondertussen op de CocoToto @:coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |