Dus dan zitten we elke SL alsnog tegen Axel aan te kijken de komende wekenquote:
Dat ga ik mezelf niet meer aan doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus dan zitten we elke SL alsnog tegen Axel aan te kijken de komende weken
Podcast is toch altijd op vrijdag?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus dan zitten we elke SL alsnog tegen Axel aan te kijken de komende weken
Nope donderdagquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Podcast is toch altijd op vrijdag?
Ja met het meel maak je eigenlijk een rouxquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:23 schreef zodeju het volgende:
Denk dat het een soort roux je moest worden.....maar dan hadden ze de kruiden en groentje wel ff wat kleinder moeten snijden.....
En gaan naar de suitequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:24 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze laten het koken ipv sudderen. Dat gaat niet goed zonder te roeren.
Echt dom ditquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is binnen 5 min verbrandt. Hoop dat sharice het gaat ruiken buiten.
Heel eerlijk vind ik het nu nog niet leuk.....hoop voor ze dat het in het echie beter gaat.....quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
En ze zingen het nog steeds verkeerd. Gaan ze het echt pas doorhebben als de muziek speelt? Ze hebben de tekst!
Jane zingt coming back home en jordy zingt call back home.
Ja ik vind het een leuk nummer, maar de act vind ik nu ook niet echt een top show.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk vind ik het nu nog niet leuk.....hoop voor ze dat het in het echie beter gaat.....
Ze hebben er in elk geval plezier inquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Voordeel is wel dat zij (Jordy en Jane) zorgen dat we nog ergens naar kunnen kijken, oefenen, koken, vliegtuigje
De rest ligt al de hele dag op de rug.
Oh en Sharice die wafels heeft gemaakt en zien stofzuigen
alle ballen op mattie nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Jolien lijkt Jeff echt helemaal vergeten.
Ze heeft het ook bijna nooit meer over hem en haar gedrag richting Mattie, doet me denken aan hoe ze in het begin tegen Jeff deed. Lichtelijk flirterigquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Jolien lijkt Jeff echt helemaal vergeten.
Van de week was het anders omquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Voordeel is wel dat zij (Jordy en Jane) zorgen dat we nog ergens naar kunnen kijken, oefenen, koken, vliegtuigje
De rest ligt al de hele dag op de rug.
Oh en Sharice die wafels heeft gemaakt en zien stofzuigen
En in de sauna.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje zie je helemaal niets meer doen, alleen nog in de zon liggen.
Dat is al een paar dagen. Ik ben benieuwd hoe lang Mattheus nog stand houdt. Ik denk niet lang meerquote:
Ik heb die nooit wat zien doen op de bbq na. En dat was ook nog in opdracht dacht ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje zie je helemaal niets meer doen, alleen nog in de zon liggen.
Volgens mij had hij voor de buitenliggers grote glazen met warme koffie of melk gemaakt. Vanmorgen dan....dat was al heel wat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:12 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik heb die nooit wat zien doen op de bbq na. En dat was ook nog in opdracht dacht ik.
Dodelijk vermoeiend, daar moet je ook zeker weer een paar uur van uitrustenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij had hij voor de buitenliggers grote glazen met warme koffie of melk gemaakt. Vanmorgen dan....dat was al heel wat.
Zo zeg. Wel knap van hem.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij had hij voor de buitenliggers grote glazen met warme koffie of melk gemaakt.
hij gaat er wel in mee..quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is al een paar dagen. Ik ben benieuwd hoe lang Mattheus nog stand houdt. Ik denk niet lang meer
Vanavond na het eten naar bed dan maar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dodelijk vermoeiend, daar moet je ook zeker weer een paar uur van uitrusten
Maar je ziet duidelijk dat zij meer wil ze heeft ook al sex met Jeffrey gehad in het BB huis.quote:
nee ze hebben nog de voorstelling van Jane en Jordy, maar daarna kunnen ze meteen het bed inquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Vanavond na het eten naar bed dan maar.
Jeetje wat vermoeiend voor de bewoners.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee ze hebben nog de voorstelling van Jane en Jordy, maar daarna kunnen ze meteen het bed in![]()
Mssn is hij er zich er niet eens van bewust. Sommige mannen zien het niet eens als er met ze geflirt wordt en als Mattie nog met zijn hoofd bij Deb zit, zou het zomaar kunnen dat hij niet doorheeft waar Jolien mee bezig is, als ze het bedoeld, zoals het bij ons overkomtquote:
ze had het vanmiddag over Jeffquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft het ook bijna nooit meer over hem en haar gedrag richting Mattie, doet me denken aan hoe ze in het begin tegen Jeff deed. Lichtelijk flirterig
ze zal wel niet weten dat die jarig isquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
En niks over zijn verjaardag of gezongen......
Uit het oog, uit het hart.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:32 schreef mazaru het volgende:
Tot zover in ieder geval haar statement dat het 'echte liefde' was
Leek wel heel veel inderdaad. Sowieso komen ze daar niets tekort de afgelopen weken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:32 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ach er schijnt echt heel veel te zijn.
Oppervlakkige mensen. Alles draait om het uiterlijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:38 schreef Folies het volgende:
Ik weet niet hoe beperkt de broer van Mattheus is, maar hij wil wel even beslissen dat die ook haarimplantatie moet nemen. En dan niet in Belgie, maar ook in Turkije.
Zijn moeder moest wachten tot attheus terug was uit BB. Die gaat dat wel even regelen.
Ja jammer dat ze daar dan zelfs hun famillie mee besmetten of er in meenemen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oppervlakkige mensen. Alles draait om het uiterlijk
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:50 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een sukkels, kunnen niet eens kippenpoten
heb net terug gespoeld ze heeft net alleen dat grote bot eraf gehaald en er zo doorheen gehaald verders![]()
![]()
Dat hoort zo in dit receptquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:50 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een sukkels, kunnen niet eens kippenpoten
heb net terug gespoeld ze heeft net alleen dat grote bot eraf gehaald en er zo doorheen gehaald verders![]()
![]()
ze hadden dat hele bot eraan moeten latenquote:
Klopt. Ik heb eens een uurtje bij een poelier gewerkt waar ik kippen moest plukken. Ik stond te kokhalzen en heb zeker 10 jaar geen kip meer gegeten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:52 schreef Folies het volgende:
Begreep dat ze zelf de kip moesten plukken. Ze zou er bijna vega van worden. Dus wel een goed idee als ze mensen van het vlees af willen hebben. Met huid en haar verkopen. Fiks het thuis zelf maar.
hadden ze wel de andere kant ook moeten doen daar zit ook nog bot in ze hebben echt alleen de poot eruit gehaald, ik had liever mijn kippenpoot gehad hoor als ditquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:52 schreef Folies het volgende:
Begreep dat ze zelf de kip moesten plukken. Ze zou er bijna vega van worden. Dus wel een goed idee als ze mensen van het vlees af willen hebben. Met huid en haar verkopen. Fiks het thuis zelf maar.
Dat kan ik begrijpen!quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:54 schreef Snensie het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb eens een uurtje bij een poelier gewerkt waar ik kippen moest plukken. Ik stond te kokhalzen en heb zeker 10 jaar geen kip meer gegeten.
Jawel, tuurlijk kennen ze wel kippenpoten, maar dit recept nog nooit klaargemaakt, ze kenden het niet, maar hebben het volgens het recept klaar gemaaktquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:53 schreef Joyce-43 het volgende:
echt Jane en Jordy hebben nooit poot gegeten
heerlijk vind ik het
nou Jane wist niet eens hoe de poten te bakken dus denk niet echt dat ze er bekend mee isquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, tuurlijk kennen ze wel kippenpoten, maar dit recept nog nooit klaargemaakt, ze kenden het niet, maar hebben het volgens het recept klaar gemaakt
Volgens mij worden ze erop uitgekozenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:56 schreef Folies het volgende:
Ze komen er dom in, ze worden er misschien nog wat dommer. Maar de slimheid was al snel ver te zoeken bij de meesten. Een simpel rekensommetje was al te moeilijk.
Mogen ze voetbal kijken ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Kan best zijn dat het optreden eerder is vandaag. Ze hebben best vroeg het eten gekregen en eten nu ook veel vroeger dan normaal.
omg hoe gaaf je ziet de stemmen per seconde oplopenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:17 schreef rinardo het volgende:
Salars exit poll https://strawpoll.com/kjn1DW5BxyQ/results
Haha ja dit is wel leuk om ff te volgen komende urenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
omg hoe gaaf je ziet de stemmen per seconde oplopen
Dank je 🔝quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:17 schreef rinardo het volgende:
Salars exit poll https://strawpoll.com/kjn1DW5BxyQ/results
[ link | afbeelding ]
Repetitie? Of hebben ze die al gehad? Of zouden we zo de show al kunnen verwachten. Moet eigenlijk nog even wegquote:
Deze poll is super makkelijk te hacken en mensen doen dat dan ook massaalquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
omg hoe gaaf je ziet de stemmen per seconde oplopen
Dit is de maak-je-klaar, kleed-je-om, nog-een-laatste-keer-snel repetitiequote:Op donderdag 20 maart 2025 18:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Repetitie? Of hebben ze die al gehad? Of zouden we zo de show al kunnen verwachten. Moet eigenlijk nog even weg![]()
Je bent Vlaamsquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dit is de maak-je-klaar, kleed-je-om, nog-een-laatste-keer-snel repetitie
En zo dadelijk aansluitend de echte TOP show
Allez, denk ik, want zit hier naar de SL te staren
Pff soms zo irritant, had gehoopt op later vanavond. Nou ja even schuiven maar weerquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dit is de maak-je-klaar, kleed-je-om, nog-een-laatste-keer-snel repetitie
En zo dadelijk aansluitend de echte TOP show
Allez, denk ik, want zit hier naar de SL te staren
En toch is het beeld vrijwel hetzelfde... alleen stemmen iets meer mensen op Jane want meer NL publiek.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze poll is super makkelijk te hacken en mensen doen dat dan ook massaal
Misschien heeft BB gedoe met de copy right?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Repetitie? Of hebben ze die al gehad? Of zouden we zo de show al kunnen verwachten. Moet eigenlijk nog even weg![]()
Neequote:Op donderdag 20 maart 2025 18:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
ooh, wat hebben jullie op de stream dan?
Ah joh, Jane weet ook wel dat ze niks anders kan toch. Wat had je verwacht, dat ze ging mokken en lelijk doen zodat ze er vrijdag uitvliegt? Het is echt niet zo zwart-wit als je het hier schetst denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:39 schreef Flow3r het volgende:
Grappig die streamlocks,Axel over mensen die het persoonlijk nemen, Kneus, Mongool, anyone ?
Over dat Jane wel eenzaam zal zijn zonder hem, mooi niet dus, Dat ze Jordy niks gunnen, Jane nu close zij aan zij met Jordy spelen, ze noemt hem zelfs maatje , ze heeft het niet meer over Axel
![]()
Ok SLquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
ooh, wat hebben jullie op de stream dan?
Nouuuquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En toch is het beeld vrijwel hetzelfde... alleen stemmen iets meer mensen op Jane want meer NL publiek.
Wat doet je dat denken? ;pquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:41 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Misschien heeft BB gedoe met de copy right?
Er was dan ook een duidelijke reden waarom hij eruit vloog vorige week.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:39 schreef Flow3r het volgende:
Grappig die streamlocks,Axel over mensen die het persoonlijk nemen, Kneus, Mongool, anyone ?
Over dat Jane wel eenzaam zal zijn zonder hem, mooi niet dus, Dat ze Jordy niks gunnen, Jane nu close zij aan zij met Jordy spelen, ze noemt hem zelfs maatje , ze heeft het niet meer over Axel
![]()
Ik zag het meteen met J gekkiequote:Op donderdag 20 maart 2025 18:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
ah ja, die is er al vaak tussen geglipt, hoor.![]()
Gek dat je er nu pas voor het eerst op valt
Je moet verrast wordenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:46 schreef Lrod01 het volgende:
Mogen we het optreden dit keer niet zien ofzo?
Misschien doen ze morgen een nieuwe podcast?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Moeten we nou nog een volle week naar die podcast kijken
Snap ook niet zo goed waarom ze niet een carrousel maken van alle auto-filmpjes van alle verlaters en alle podcasts. Eventueel nog afgewisseld met instagramcontent (de video’s) ofzo. Zet een medewerker/stagiair een middagje aan die opdracht en het is gefixt ;pquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Moeten we nou nog een volle week naar die podcast kijken
Die Vlamingen zijn niet zo van Jane .. maar we gaan het zien morgen. Ik denk Pootje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuu
Bij den Belg zitten Jane en pootje beide op 9%
Gewoon werkoverleg daar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:46 schreef Lrod01 het volgende:
Mogen we het optreden dit keer niet zien ofzo?
The King and Queen hadden extra tijd nodigquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Misschien doen ze morgen een nieuwe podcast?
Vandaag hadden ze de PR nog als kleedkamer/repetitie-ruimte nodig. Als ze nou gewoon gister die act van Jane & Jordy hadden gedaan...
Ik ga zooooooooo verrast zijn, nadat ik het vandaag al bijna 100x gezien heb. Zonder de muziek, da's waar.quote:
Erg jammerquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die Vlamingen zijn niet zo van Jane .. maar we gaan het zien morgen. Ik denk Pootje.
Nou, denk dat het een beetje kort door de bocht is om te zeggen dat Vlamingen Jane niet leuk zouden vinden. Maar op deze bank zit ze natuurlijk tegen 4 Vlamingen en het is realistisch om te redeneren dat Vlamingen eerder voor 1 van die 4 zullen stemmen ipv voor Jane.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die Vlamingen zijn niet zo van Jane .. maar we gaan het zien morgen. Ik denk Pootje.
Dat ook, en als Jane weg is, is er echt niemand meer in dat huis die Jordy nog een beetje tegengas geeft.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erg jammer
Zie liever Jane gaan
Maar dat gaat sowieso niet gebeuren
Dan is jordy al zeker van de finale
Doet Jane ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ook, en als Jane weg is, is er echt niemand meer in dat huis die Jordy nog een beetje tegengas geeft.
Wie weet ... versta 'm nooitquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet Jane ook niet
Denk dat pootje er vaker tegen in gaat
Hoe dan? Via telefoon, tablet en laptop = 3 stemmen ofzo? Weet niet of het via IP-adres gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze poll is super makkelijk te hacken en mensen doen dat dan ook massaal
Ik kijk daar al heel lang niet meer naarquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou, denk dat het een beetje kort door de bocht is om te zeggen dat Vlamingen Jane niet leuk zouden vinden. Maar op deze bank zit ze natuurlijk tegen 4 Vlamingen en het is realistisch om te redeneren dat Vlamingen eerder voor 1 van die 4 zullen stemmen ipv voor Jane.
Nou duurde heel lang voor ze de tekst kregen. En nu mogen we niet meekijken als ze met muziek gaan oefen.quote:
Via den Belgquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoe dan? Via telefoon, tablet en laptop = 3 stemmen ofzo? Weet niet of het via IP-adres gaat.
We zullen het zien met de polluitslag denk ik of dat flink boven de normale ~36.000 eindigt.
Geldt overigens ook voor het echte stemmen natuurlijk, waar mensen meerdere accounts op RTL en GoPlay hebben.
Ah zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nou duurde heel lang voor ze de tekst kregen. En nu mogen we niet meekijken als ze met muziek gaan oefen.
Ik las hiernaast ze naar pr gingen. Zelf niet gezien want toen was ik net ff met de hond uit.
De anderen kregen toch ook pas hun muziek props etc op de repetitie dagquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nou duurde heel lang voor ze de tekst kregen. En nu mogen we niet meekijken als ze met muziek gaan oefen.
Ik las hiernaast ze naar pr gingen. Zelf niet gezien want toen was ik net ff met de hond uit.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dan moeten ze stemmen via VPN, want deze onthoud wel je WIFI & Netwerkquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Via den Belg
Of rtl is 2 stemmen
Maar hier werd deze poll eerder ook wel eens gebruikt
Tot mensen er mee aan de haal gingen
Dit is de generalequote:Op donderdag 20 maart 2025 18:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah zodat kan idd.
Maar ik vroeg me alleen af of we het nu konden verwachten of dat dit pas repetitie was
Maar op RTL kan je allerlei accounts aanmaken en op GoPlay ook, toch? Stel je hebt 4 emailadressen en maakt op allebei 4 accounts aan, heb je 8 stemmen in je eentje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Via den Belg
Of rtl is 2 stemmen
Ja, maar hij was toen meer bedoeld om de fok stemming te peiling, en dat lukte niet omdat ie op FB terecht kwam.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Via den Belg
Of rtl is 2 stemmen
Je weetquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar hij was toen meer bedoeld om de fok stemming te peiling, en dat lukte niet omdat ie op FB terecht kwam.
Hij heeft op zich goede bescherming tegen dubbele stemmen en zo, tenzij je echt VPNs gaat gebruiken. Maar als je dat voor zo'n poll gaat doen![]()
Dus hij geeft een goed beeld, behalve als je slechts een beperkte groep wil bevragen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:55 schreef spapaars het volgende:
[..]AaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt ook geen drol uit eigenlijk want we weten toch al dat David gaat..wordt echt geen verrassing morgenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet
Het gebeurt![]()
De meeste mensen hebben toch tegenwoordig wel een vpn
Ik gok van nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:58 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk echt dat er 2 gaan dit keer
godsamme, zal blij zijn als dit voorbij is, die optredens
Ik niet en niemand die ik ken eigenlijk, zover ik weetquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet
Het gebeurt![]()
De meeste mensen hebben toch tegenwoordig wel een vpn
Serieus?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik niet en niemand die ik ken eigenlijkVraag me af of dat voor de meeste mensen geldt.
oja halve finalequote:Op donderdag 20 maart 2025 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok van niet
5 in de halve finale
En dan 4 in de finale
En het is al best saai, BB wil het niet nog saaier maken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok van niet
5 in de halve finale
En dan 4 in de finale
Nou.. BB doet er erg weinig aan ( mijn mening ) om het wat levendiger te makenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En het is al best saai, BB wil het niet nog saaier maken.
Ja klopt. Maar eigenlijk hadden jane en jordy gisteren gemoeten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
De anderen kregen toch ook pas hun muziek props etc op de repetitie dag
Ik mag toch hopen dat BB niet de planning gaat aanpassen voor een vliegtuigquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar eigenlijk hadden jane en jordy gisteren gemoeten.
Maar misschien is de planning van de dagen veranderd vanwegen het vliegtuigje? Anders hadden ze vandaag 3 keer verstopertje gespeelt.
Hmm ja weet ik niet. Ik gebruik zelf eigenlijk zelden nog een computer, voornamelijk alles via telefoon. Wel een antivirus maar geen vpn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Serieus?
Bij de wat betere anti virus zit tegenwoordig een bon
Lijkt mij makkelijker dan het vliegtuigje verplaatsen. Die was al een week verplaatst.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat BB niet de planning gaat aanpassen voor een vliegtuig
Probleem is dat er geen inzicht isquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm ja weet ik niet. Ik gebruik zelf eigenlijk zelden nog een computer, voornamelijk alles via telefoon. Wel een antivirus maar geen vpn.
Maar het stemmen op vrijdag wordt denk ik dus ook altijd gemanipuleerd door veel accounts, dus weet niet of het zoveel uitmaakt
Ik weet van vorig jaar dat een vliegtuigje meerdere malen is verplaatstquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:03 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Lijkt mij makkelijker dan het vliegtuigje verplaatsen. Die was al een week verplaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik moet nog weg zo dus mis misschien het optreden![]()
Hoop dat er een filmpje gemaakt wordt![]()
Have fun!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat zou geniaal zijn ja, al die moeite die sommigen erin steken dan helemaal voor sausquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Probleem is dat er geen inzicht is
Dus mensen die 20 stemmen uitbrengen met eenzelfde IP .. tellen die
Niemand weet het
Misschien ( en dat zou ik echt grappig vinden ) tellen die dan helemaal niet
Okequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet van vorig jaar dat een vliegtuigje meerdere malen is verplaatst
Ik denk echt niet dat BB de planning gaat aanpassen hiervoor
Heb begrepen dat het op IP gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand weet het
uiteraard tellen die stemmen mee. Voor stemmen via RTL en GoPlay telt alleen dat het via een apart account gebeurt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand weet het
Dat dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn ja, al die moeite die sommigen erin steken dan helemaal voor saus![]()
Vind 1x stemmen al moeite genoeg
Ah zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand weet het
Gefeliciteerd 🤰 🥳SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
top-echo !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd
![]()
Denk dat hier vaak het probleem zou kunnen liggen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn ja, al die moeite die sommigen erin steken dan helemaal voor saus![]()
Vind 1x stemmen al moeite genoeg
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:12 schreef jooba het volgende:
Ik verwonder mij dat Pootje zo laag staat in de poll van Salar. Ik dacht dat hij toch populairder zou zijn.
5mischien zijn hgjfà!ekjbqn dh7GGkadpçèjqd
dat was wel de bedoeling.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:16 schreef Hznootje het volgende:
Haha muziek met zang.. dit is toch niet de bedoeling?
Denk.dat BB geen instrumentale versie kon vinden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:16 schreef Hznootje het volgende:
Haha muziek met zang.. dit is toch niet de bedoeling?
ze hadden ook minder tijd om te oefenen dus dit is wel zo makkelijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:16 schreef Willewa het volgende:
BB kon geen instrumentale versie vinden dus Jordy brabbelt over het origineel heen
Dat roep ik al de hele dag.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Als ze dit maar redden in 10 minuten. Dit is zoveel langzamer dan ze oefende
Ja ziet er leuk uitquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:16 schreef kater1 het volgende:
Ze zien er prachtig uit. De setting ook.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze hadden ook minder tijd om te oefenen dus dit is wel zo makkelijk
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze hadden ook minder tijd om te oefenen dus dit is wel zo makkelijk
Ik waardeer je enthousiasmequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het nog steeds slechtquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:18 schreef Willewa het volgende:
Dit was veel slechter als ze gewoon een instrumental hadden ipv een goede zanger die alles leidt zoals nuWel beetje valsspelen dus.
Haha ja tis zeker niet top. Bedoel alleen te zeggen dat het heel raar is dat ze gewoon een song incl zang kunnen gebruiken. Beeld in dat ze zelf over de instrumental moesten zingen zoals je verwacht, dan was het echt slechtquote:
Huh raar, ik kijk ook op 1 (wel in NL)quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:20 schreef RelDaThief het volgende:
Goplay geeft ons dus weer enkel SL...
Dan was Jordy op de helft van het bandje al klaarquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja tis zeker niet top. Bedoel alleen te zeggen dat het heel raar is dat ze gewoon een song incl zang kunnen gebruiken. Beeld in dat ze zelf over de instrumental moesten zingen zoals je verwacht, dan was het echt slecht
Ze dansen meer in de maat dan er in de maat gezongen wordenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja vond het wel de beste van de drie. Maar alledrie deden ze het op hun manier leuk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo jammer dat die stem er nog onder zat. Vind het wel leuk gedaan en ze zien er prachtig uit, evenals de setting
Proestquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zit wel echt een begin en een einde aan ..
Ja vind dit ook het beste.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:22 schreef Folies het volgende:
Moeilijk, denk toch dat ik deze beter vind dan BB2.
Matti en pootjequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zoals ik verwachtte, het beste ingestudeerd. Weet niet of ik het de beste act vind, wel leuk om te zien.
Ah right...'k liep dus een stuk achter wegens even in stand-by een tijdje geleden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Huh raar, ik kijk ook op 1 (wel in NL)
Hoezo, loop je achter misschien?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:20 schreef RelDaThief het volgende:
Goplay geeft ons dus weer enkel SL...
volgens mijn hadden ze meer tekst toch rijmpjes?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
Toch weten hun de tekst en hebben ze geen haperingen in het optreden zoals de anderen. Had alleen instrumentaal moeten zijn.
Ze hadden beter de instrumentale versie kunnen gebruiken. Dat is een stuk makkelijker. Maar ik vond het wel de beste.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze dansen meer in de maat dan er in de maat gezongen worden![]()
Die vond ik dus echt helemaal niets aan. Maar goed ik ga toch niet stemmen mochten wij dat al doen.quote:
Nee vond pootje geniaalquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
jajajaja... mattie mattie mattie
moet zeggen ze glom wel erg in het lichtquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:24 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Ah right...'k liep dus een stuk achter wegens even in stand-by een tijdje geleden.![]()
![]()
![]()
Ah!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de cos geloofd was het geweldig
Ja maar zenraakte in de war door het originele geluid denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn hadden ze meer tekst toch rijmpjes?
Wanneer kan je stemmen op acts?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nu nog ff snel stemmen op die minkukkels
Die wisten hun tekst niet meerquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vond ik dus echt helemaal niets aan. Maar goed ik ga toch niet stemmen mochten wij dat al doen.
ze had om een bar gevraagd hahah dacht eerst tuurlijk maar bedacht me vorig jaar de bruine kroeg, jammer dat BB er dan neit even in mee gingquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo jammer dat die stem er nog onder zat. Vind het wel leuk gedaan en ze zien er prachtig uit, evenals de setting
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou niet geweldig maar van de 3 de betere. Ze wisten de tekst en het dansjequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |