Hond kijkt me ook aan nuquote:
Ik waardeer je enthousiasmequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het nog steeds slechtquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:18 schreef Willewa het volgende:
Dit was veel slechter als ze gewoon een instrumental hadden ipv een goede zanger die alles leidt zoals nuWel beetje valsspelen dus.
Haha ja tis zeker niet top. Bedoel alleen te zeggen dat het heel raar is dat ze gewoon een song incl zang kunnen gebruiken. Beeld in dat ze zelf over de instrumental moesten zingen zoals je verwacht, dan was het echt slechtquote:
Huh raar, ik kijk ook op 1 (wel in NL)quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:20 schreef RelDaThief het volgende:
Goplay geeft ons dus weer enkel SL...
Dan was Jordy op de helft van het bandje al klaarquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja tis zeker niet top. Bedoel alleen te zeggen dat het heel raar is dat ze gewoon een song incl zang kunnen gebruiken. Beeld in dat ze zelf over de instrumental moesten zingen zoals je verwacht, dan was het echt slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |