De anderen kregen toch ook pas hun muziek props etc op de repetitie dagquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nou duurde heel lang voor ze de tekst kregen. En nu mogen we niet meekijken als ze met muziek gaan oefen.
Ik las hiernaast ze naar pr gingen. Zelf niet gezien want toen was ik net ff met de hond uit.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nou duurde heel lang voor ze de tekst kregen. En nu mogen we niet meekijken als ze met muziek gaan oefen.
Ik las hiernaast ze naar pr gingen. Zelf niet gezien want toen was ik net ff met de hond uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dan moeten ze stemmen via VPN, want deze onthoud wel je WIFI & Netwerkquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Via den Belg
Of rtl is 2 stemmen
Maar hier werd deze poll eerder ook wel eens gebruikt
Tot mensen er mee aan de haal gingen
Dit is de generalequote:Op donderdag 20 maart 2025 18:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah zodat kan idd.
Maar ik vroeg me alleen af of we het nu konden verwachten of dat dit pas repetitie was
Maar op RTL kan je allerlei accounts aanmaken en op GoPlay ook, toch? Stel je hebt 4 emailadressen en maakt op allebei 4 accounts aan, heb je 8 stemmen in je eentje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Via den Belg
Of rtl is 2 stemmen
Ja, maar hij was toen meer bedoeld om de fok stemming te peiling, en dat lukte niet omdat ie op FB terecht kwam.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Via den Belg
Of rtl is 2 stemmen
Je weetquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar hij was toen meer bedoeld om de fok stemming te peiling, en dat lukte niet omdat ie op FB terecht kwam.
Hij heeft op zich goede bescherming tegen dubbele stemmen en zo, tenzij je echt VPNs gaat gebruiken. Maar als je dat voor zo'n poll gaat doen![]()
Dus hij geeft een goed beeld, behalve als je slechts een beperkte groep wil bevragen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:55 schreef spapaars het volgende:
[..]AaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt ook geen drol uit eigenlijk want we weten toch al dat David gaat..wordt echt geen verrassing morgenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet
Het gebeurt![]()
De meeste mensen hebben toch tegenwoordig wel een vpn
Ik gok van nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:58 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk echt dat er 2 gaan dit keer
godsamme, zal blij zijn als dit voorbij is, die optredens
Ik niet en niemand die ik ken eigenlijk, zover ik weetquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet
Het gebeurt![]()
De meeste mensen hebben toch tegenwoordig wel een vpn
Serieus?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik niet en niemand die ik ken eigenlijkVraag me af of dat voor de meeste mensen geldt.
oja halve finalequote:Op donderdag 20 maart 2025 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok van niet
5 in de halve finale
En dan 4 in de finale
En het is al best saai, BB wil het niet nog saaier maken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok van niet
5 in de halve finale
En dan 4 in de finale
Nou.. BB doet er erg weinig aan ( mijn mening ) om het wat levendiger te makenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En het is al best saai, BB wil het niet nog saaier maken.
Ja klopt. Maar eigenlijk hadden jane en jordy gisteren gemoeten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
De anderen kregen toch ook pas hun muziek props etc op de repetitie dag
Ik mag toch hopen dat BB niet de planning gaat aanpassen voor een vliegtuigquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar eigenlijk hadden jane en jordy gisteren gemoeten.
Maar misschien is de planning van de dagen veranderd vanwegen het vliegtuigje? Anders hadden ze vandaag 3 keer verstopertje gespeelt.
Hmm ja weet ik niet. Ik gebruik zelf eigenlijk zelden nog een computer, voornamelijk alles via telefoon. Wel een antivirus maar geen vpn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Serieus?
Bij de wat betere anti virus zit tegenwoordig een bon
Lijkt mij makkelijker dan het vliegtuigje verplaatsen. Die was al een week verplaatst.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat BB niet de planning gaat aanpassen voor een vliegtuig
Probleem is dat er geen inzicht isquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm ja weet ik niet. Ik gebruik zelf eigenlijk zelden nog een computer, voornamelijk alles via telefoon. Wel een antivirus maar geen vpn.
Maar het stemmen op vrijdag wordt denk ik dus ook altijd gemanipuleerd door veel accounts, dus weet niet of het zoveel uitmaakt
Ik weet van vorig jaar dat een vliegtuigje meerdere malen is verplaatstquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:03 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Lijkt mij makkelijker dan het vliegtuigje verplaatsen. Die was al een week verplaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |