Dus dan zitten we elke SL alsnog tegen Axel aan te kijken de komende wekenquote:
Dat ga ik mezelf niet meer aan doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus dan zitten we elke SL alsnog tegen Axel aan te kijken de komende weken
Podcast is toch altijd op vrijdag?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus dan zitten we elke SL alsnog tegen Axel aan te kijken de komende weken
Nope donderdagquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Podcast is toch altijd op vrijdag?
Ja met het meel maak je eigenlijk een rouxquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:23 schreef zodeju het volgende:
Denk dat het een soort roux je moest worden.....maar dan hadden ze de kruiden en groentje wel ff wat kleinder moeten snijden.....
En gaan naar de suitequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:24 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze laten het koken ipv sudderen. Dat gaat niet goed zonder te roeren.
Echt dom ditquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is binnen 5 min verbrandt. Hoop dat sharice het gaat ruiken buiten.
Heel eerlijk vind ik het nu nog niet leuk.....hoop voor ze dat het in het echie beter gaat.....quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
En ze zingen het nog steeds verkeerd. Gaan ze het echt pas doorhebben als de muziek speelt? Ze hebben de tekst!
Jane zingt coming back home en jordy zingt call back home.
Ja ik vind het een leuk nummer, maar de act vind ik nu ook niet echt een top show.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk vind ik het nu nog niet leuk.....hoop voor ze dat het in het echie beter gaat.....
Ze hebben er in elk geval plezier inquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Voordeel is wel dat zij (Jordy en Jane) zorgen dat we nog ergens naar kunnen kijken, oefenen, koken, vliegtuigje
De rest ligt al de hele dag op de rug.
Oh en Sharice die wafels heeft gemaakt en zien stofzuigen
alle ballen op mattie nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Jolien lijkt Jeff echt helemaal vergeten.
Ze heeft het ook bijna nooit meer over hem en haar gedrag richting Mattie, doet me denken aan hoe ze in het begin tegen Jeff deed. Lichtelijk flirterigquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Jolien lijkt Jeff echt helemaal vergeten.
Van de week was het anders omquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Voordeel is wel dat zij (Jordy en Jane) zorgen dat we nog ergens naar kunnen kijken, oefenen, koken, vliegtuigje
De rest ligt al de hele dag op de rug.
Oh en Sharice die wafels heeft gemaakt en zien stofzuigen
En in de sauna.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje zie je helemaal niets meer doen, alleen nog in de zon liggen.
Dat is al een paar dagen. Ik ben benieuwd hoe lang Mattheus nog stand houdt. Ik denk niet lang meerquote:
Ik heb die nooit wat zien doen op de bbq na. En dat was ook nog in opdracht dacht ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pootje zie je helemaal niets meer doen, alleen nog in de zon liggen.
Volgens mij had hij voor de buitenliggers grote glazen met warme koffie of melk gemaakt. Vanmorgen dan....dat was al heel wat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:12 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik heb die nooit wat zien doen op de bbq na. En dat was ook nog in opdracht dacht ik.
Dodelijk vermoeiend, daar moet je ook zeker weer een paar uur van uitrustenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij had hij voor de buitenliggers grote glazen met warme koffie of melk gemaakt. Vanmorgen dan....dat was al heel wat.
Zo zeg. Wel knap van hem.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij had hij voor de buitenliggers grote glazen met warme koffie of melk gemaakt.
hij gaat er wel in mee..quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is al een paar dagen. Ik ben benieuwd hoe lang Mattheus nog stand houdt. Ik denk niet lang meer
Vanavond na het eten naar bed dan maar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dodelijk vermoeiend, daar moet je ook zeker weer een paar uur van uitrusten
Maar je ziet duidelijk dat zij meer wil ze heeft ook al sex met Jeffrey gehad in het BB huis.quote:
nee ze hebben nog de voorstelling van Jane en Jordy, maar daarna kunnen ze meteen het bed inquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Vanavond na het eten naar bed dan maar.
Jeetje wat vermoeiend voor de bewoners.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee ze hebben nog de voorstelling van Jane en Jordy, maar daarna kunnen ze meteen het bed in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |