Hoezo, loop je achter misschien?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:20 schreef RelDaThief het volgende:
Goplay geeft ons dus weer enkel SL...
volgens mijn hadden ze meer tekst toch rijmpjes?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
Toch weten hun de tekst en hebben ze geen haperingen in het optreden zoals de anderen. Had alleen instrumentaal moeten zijn.
Ze hadden beter de instrumentale versie kunnen gebruiken. Dat is een stuk makkelijker. Maar ik vond het wel de beste.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze dansen meer in de maat dan er in de maat gezongen worden![]()
Die vond ik dus echt helemaal niets aan. Maar goed ik ga toch niet stemmen mochten wij dat al doen.quote:
Nee vond pootje geniaalquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
jajajaja... mattie mattie mattie
moet zeggen ze glom wel erg in het lichtquote:
Als je de cos geloofd was het geweldigquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:24 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Ah right...'k liep dus een stuk achter wegens even in stand-by een tijdje geleden.![]()
![]()
![]()
Ah!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de cos geloofd was het geweldig
Ja maar zenraakte in de war door het originele geluid denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn hadden ze meer tekst toch rijmpjes?
Wanneer kan je stemmen op acts?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nu nog ff snel stemmen op die minkukkels
Die wisten hun tekst niet meerquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vond ik dus echt helemaal niets aan. Maar goed ik ga toch niet stemmen mochten wij dat al doen.
ze had om een bar gevraagd hahah dacht eerst tuurlijk maar bedacht me vorig jaar de bruine kroeg, jammer dat BB er dan neit even in mee gingquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo jammer dat die stem er nog onder zat. Vind het wel leuk gedaan en ze zien er prachtig uit, evenals de setting
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou niet geweldig maar van de 3 de betere. Ze wisten de tekst en het dansjequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |