SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik zit al de hele dag buitenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Super lekker in het zonnetje (niet letterlijk, is een beetje heet)
Heb jij meerdere ligbedden tegelijkertijd nodig ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog even lekker buiten zitten. De ligbedden zijn al gereedgemaakt zie ik
Collectief chocolade inhalerenquote:
Ik denk dat als trans vrouwen een paar keer de rode klats zelf hebben meegemaakt, alweer afhaken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
met liefde geef ik mijn menstuerend menszijn op
*doet toverspreukquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
met liefde geef ik mijn menstuerend menszijn op
Ik mis dat echt heel erg aan het werken bij de ikea, contact mensen van verschillende afkomsten die niet super-vernederlandiest zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat er wel een lokale gemeenschap is oid. Maar heb ze er niet over gehoord.
Ahhh, goede balans tussen even peilen of het een gewenst cadeautje is maar ook nog een beetje een verrassingquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Had een aantal opties aan ze laten zien. Schoonzusje heeft deze gekozen.
En vervolgens "uhm ja liever geen neon kleuren. Kun je het een beetje matchen met dit behang?”
En aan de hand daarvan gekeken welke kleuren garen ik nog allemaal overhad van de bloemen en een verdeling gemaakt van welke diertjes in welke kleuren
Ze hebben een paar foto's gezien, maar lang niet alles. En ik ga nu ook geen foto's meer sturen
Ik ga ook vanzelf kapot door UV-straling. Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Balkondoek maar even opnieuw vast gezet met een stuk of 20 zip ties. Die van X jaar geleden begonnen vanzelf kapot te gaan door de UV-straling.
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, goede balans tussen even peilen of het een gewenst cadeautje is maar ook nog een beetje een verrassing
Ja heerlijkquote:
Kan wel een tijdje duren dacht ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gestopt met de pil. Nu word ik niet meer ongesteld. Geen idee wanneer dat wel weer komt en of het komt, laatste keer dat ik was gestopt met de pil is jaren terug en toen werd ik nooit meer ongesteld. En toen begon ik weer met de pil en had ik wel weer bloedverlies
Jij zou het dan wel voor even iemand anders zijn menstruatie kunnen overnemen omdat jij het iig weet hoe het isquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gestopt met de pil. Nu word ik niet meer ongesteld. Geen idee wanneer dat wel weer komt en of het komt, laatste keer dat ik was gestopt met de pil is jaren terug en toen werd ik ook niet ongesteld. En toen begon ik weer met de pil en had ik wel weer bloedverlies
Volgens mij ook, het mag wegblijven. Al lijkt het idee dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen ook wel weer raarquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wel een tijdje duren dacht ik.
Ik durf niet te stoppen.
Poeh maar sommige klanten lijken me ook zwaar vermoeiend en je geduld op de proef stellen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik mis dat echt heel erg aan het werken bij de ikea, contact mensen van verschillende afkomsten die niet super-vernederlandiest zijn
Lijkt mij vooral een reden om het niet over te nemen, geef maar aan mannen. Ik wens iedereen deze fantastische ervaringquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij zou het dan wel voor even iemand anders zijn menstruatie kunnen overnemen omdat jij het iig weet hoe het is
Oh bij mij ging dat toen heel snel. En meteen regelmatig ook.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gestopt met de pil. Nu word ik niet meer ongesteld. Geen idee wanneer dat wel weer komt en of het komt, laatste keer dat ik was gestopt met de pil is jaren terug en toen werd ik ook niet meer ongesteld. En toen begon ik weer met de pil en had ik wel weer bloedverlies
Ik ben niet aan de pil gegaan omdat ik zoveel seks hadquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij ook, het mag wegblijven. Al lijkt het idee dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen ook wel weer raar
Waarom niet?
Oh ja zeker, had het over collega'squote:Op donderdag 20 maart 2025 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh maar sommige klanten lijken me ook zwaar vermoeiend en je geduld op de proef stellen.
Oh, omgekeerde wereldquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh bij mij ging dat toen heel snel. En meteen regelmatig ook.
Toen ik begon was ik dat juist totaal niet
Ik was 11 toen ik met de pil begon, dat was ook niet omdat ik seksueel actief wasquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet aan de pil gegaan omdat ik zoveel seks hadLag elke maand een of twee dagen te creperen.
ik kan wel zo'n ding kopen die hetzelfde effect geeft, genoeg ytube filmpjes hierover te zienquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt mij vooral een reden om het niet over te nemen, geef maar aan mannen. Ik wens iedereen deze fantastische ervaring
Heb je sinds je 11de nog nooit een natuurlijke cyclus gehad?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, omgekeerde wereld
[..]
Ik was 11 toen ik met de pil begon, dat was ook niet omdat ik seksueel actief was![]()
neem het dan over van iemand hierquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik kan wel zo'n ding kopen die hetzelfde effect geeft, genoeg ytube filmpjes hierover te zien
Is niet helemaal hetzelfde, want je mist dan de moodswing, de murdersprees, de hoeveelheid poep, het idee dat er 10 liter bloed uit je vagina komt, het gehele ongemak.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik kan wel zo'n ding kopen die hetzelfde effect geeft, genoeg ytube filmpjes hierover te zien
Zo vroegquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, omgekeerde wereld
[..]
Ik was 11 toen ik met de pil begon, dat was ook niet omdat ik seksueel actief was![]()
Ik ging op mijn 16e aan de pil, ook omdat ik zoveel last hadquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet aan de pil gegaan omdat ik zoveel seks hadLag elke maand een of twee dagen te creperen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je sinds je 11de nog nooit een natuurlijke cyclus gehad?
2 stralen zon en de terrassen zijn vol en de bbq aanquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
Echt nederlanders weer heur.....
11quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, omgekeerde wereld
[..]
Klopt, ik wist dit ook echt zo lang nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar volgens mij forceert de stopweek alleen de aanmaak van bonkjes en sliertjes, dus als je geen pil meer slikt, dan worden die ook niet meer aangemaakt. Er is geen eitje ofzo. Maar ik kan er ook enorm naast zitten.
Zover mijn kennis van het vrouwelijk lichaam.
De pil houd alles hormonaal gezien gelijkwaardig aan de laatste week van je cyclus dus voor je menstruatie en zou een eisprong ook tegenhouden. Ik heb wel begrepen dat de stopweek niet hoeft, maar dat het vrouwen een idee van een cyclus gaf ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar volgens mij forceert de stopweek alleen de aanmaak van bonkjes en sliertjes, dus als je geen pil meer slikt, dan worden die ook niet meer aangemaakt. Er is geen eitje ofzo. Maar ik kan er ook enorm naast zitten.
Zover mijn kennis van het vrouwelijk lichaam.
Mmm nja nja, laat toch maar zittenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is niet helemaal hetzelfde, want je mist dan de moodswing, de murdersprees, de hoeveelheid poep, het idee dat er 10 liter bloed uit je vagina komt, het gehele ongemak.
Ja lekker belangrijk, doorslikken die hap.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De pil houd alles hormonaal gezien gelijkwaardig aan de laatste week van je cyclus dus voor je menstruatie en zou een eisprong ook tegenhouden. Ik heb wel begrepen dat de stopweek niet hoeft, maar dat het vrouwen een idee van een cyclus gaf ofzo
Meid, het gaat over menstruerenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
Wel zonde want die 3 kg wat ik nu heb gekocht gaat niet op. Althans is niet de bedoeling zei de assistente want ze moet wel gewoon binnen een paar weken leren volledig die andere brokken te eten.
Ik heb dus alleen maar natuurlijke cyclussen gehad en zou het raar vinden om niet de weken voor de eisprong te ervaren. Dat zijn echt heerlijke wekenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]Oh, dit klinkt raar? Maar inderdaad. Nooit meer ongesteld geweest sindsdien
Ik ging dood, beetje zoals cherry had denk ik. Lag alleen maar te creperenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo vroeg
[..]
Ik ging op mijn 16e aan de pil, ook omdat ik zoveel last had
Huisarts wilde er niet aan toen. Mijn moeder was mee en zei "ze heeft sinds een aantal weken wel een vriendje” (dat klopte ook)
En hup werd meteen zonder problemen voorgeschreven
Ik heb bij mijn mini pil geen eens een stopweek.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk, doorslikken die hap.
Boeiend alsof het niet vaker over andere dingen gaat. Wou gewoon even zeggen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meid, het gaat over menstrueren![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk, doorslikken die hap.
22?!!?!? dat klinkt echt heel laat als je zoveel last hadquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
11
Ik was 22 ofzo. Was het zo zat. Ik was ook altijd ongesteld op reis. En dan vraagt die huisarts of je echt niet seksueel actief bent, want voor zo'n vakantie kon ik ook wel iets anders slikken. Nee, dat spul heb ik al eens gehad, dat is echt kut.
En m'n moeder zei altijd dat het normaal was dat ik kotsend boven de wc hing of huilend thuiskwam van school
Wat dan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen maar natuurlijke cyclussen gehad en zou het raar vinden om niet de weken voor de eisprong te ervaren. Dat zijn echt heerlijke weken
Pffquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging dood, beetje zoals cherry had denk ik. Lag alleen maar te creperen. We hebben nog andere medicijnen gebruikt maar dat waren zetpillen, werkte opzich wel maar duurde even en dat werkte uit en gedoe.
De blijheid, de vrolijkheid, de zin om dingen te doen.quote:
in General chat mag idd alles lekker door elkaarquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Boeiend alsof het niet vaker over andere dingen gaat. Wou gewoon even zeggen.
Na nee laat maar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in General chat mag idd alles lekker door elkaar
Ik had voor op vakantie eens pilletjes gekregen, die kon je max tien dagen slikken geloof ik en je moest twee dagen voor je menstruatie beginnen. Drie keer op een dag, met water, een half uur voor het eten. Loop je daar door de Ierse natuurquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging dood, beetje zoals cherry had denk ik. Lag alleen maar te creperen. We hebben nog andere medicijnen gebruikt maar dat waren zetpillen, werkte opzich wel maar duurde even en dat werkte uit en gedoe.
als je je maar niet stoort dat men niet reageert, maar dat zie ik je niet doen dus priem. Fokdagboek beste boekquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De blijheid, de vrolijkheid, de zin om dingen te doen.
Mannen eens zien als mensen en een begeerlijk object.
Het stoort andere mensen schijnbaar wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je je maar niet stoort dat men niet reageert, maar dat zie ik je niet doen dus priem. Fokdagboek beste boek
Ik vond het gewoon even grappigquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe kan datquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pff
Ik was sowieso vrij laat en erg onregelmatig
Maar het werd alleen maar pijnlijker en pijnlijker.
Dat klinkt wel fijn jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De blijheid, de vrolijkheid, de zin om dingen te doen.
Mannen eens zien als mensen en een begeerlijk object.
Ik heb een oudere zus en m'n vriendinnen waren het ook al, dat scheelde. En het begon heel licht, dus ik dacht 'oooh is dat alles?' Had ik nog trots een inlegkruisje gepakt. Oh honey.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat![]()
Laat ongesteld lijkt me echt fijn. Ik moet nu trouwens ook lachen aan die eerste keer ongesteld, ik wist niet wat me overkwam
flauwvallende familieleden?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat![]()
Laat ongesteld lijkt me echt fijn. Ik moet nu trouwens ook lachen aan die eerste keer ongesteld, ik wist niet wat me overkwam
Was die arts een een man?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had voor op vakantie eens pilletjes gekregen, die kon je max tien dagen slikken geloof ik en je moest twee dagen voor je menstruatie beginnen. Drie keer op een dag, met water, een half uur voor het eten. Loop je daar door de Ierse natuurEn ik sliep in een hostel, dus het was bidden dat die pilletjes werkten. En dan paste het precies, want ik werd ongesteld toen ik nét thuis was. En toen gingen ook de sluizen open, alsof ik dubbel ongesteld werd.
En dan vraagt die arts nog 'waarom is het niet fijn om ongesteld te zijn op reis?'
Lolquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had voor op vakantie eens pilletjes gekregen, die kon je max tien dagen slikken geloof ik en je moest twee dagen voor je menstruatie beginnen. Drie keer op een dag, met water, een half uur voor het eten. Loop je daar door de Ierse natuurEn ik sliep in een hostel, dus het was bidden dat die pilletjes werkten. En dan paste het precies, want ik werd ongesteld toen ik nét thuis was. En toen gingen ook de sluizen open, alsof ik dubbel ongesteld werd.
En dan vraagt die arts nog 'waarom is het niet fijn om ongesteld te zijn op reis?'
Weet ik niet, vond Cherry haar opmerking niet hatelijk overkomen. Meer gewoon constateringquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Het stoort andere mensen schijnbaar wel.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon even grappigBonkjes, brokjes.
Ik nog een beetje netjes vertellen dat ik in een hostel sliep met gedeelde douches en dat ik de hele dag door een natuurgebied zou lopen of in een bus zou zitten en niet wilde doorlekken op zulke momenten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol![]()
ik zou volgende keer wat foto's maken, beeldmateriaal doet wonderen
Zou echt mega stoer zijn als iemand dit zou durven
Ongesteld zijn an sich vind ik nog niet het ergste. Ik heb echt jaren gehad dat ik zwaar depri werd de 3-5 dagen voordat ik ongesteld moest worden, inclusief zelfmoordgedachtes. Welke dan weer verdwenen zodra ik begon te vloeien.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fijn ja. Maar als ik dit moet betalen met die ongesteldheid-pijn dan no thanks
. Weet niet of ik die pijn nog steeds zou hebben trouwens, we gaan het meemaken als ik weer ongesteld ga worden. Dan zal ik het met jullie delen
hahahaahahquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een oudere zus en m'n vriendinnen waren het ook al, dat scheelde. En het begon heel licht, dus ik dacht 'oooh is dat alles?' Had ik nog trots een inlegkruisje gepakt. Oh honey.
ja, ze hebben me rondgedragen op zo'n soort kussen met mn benen wijd om goed te kunnen kijken naar de bloedende vagijnquote:
Zoals ik al zei ik heb sowieso mijn dag niet dus ik kan even niet zoveel hebben. Ligt niet aan jullie ofzo.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, vond Cherry haar opmerking niet hatelijk overkomen. Meer gewoon constatering
[..]!!!!
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik heb sowieso mijn dag niet dus ik kan even niet zoveel hebben. Ligt niet aan jullie ofzo.
Ja iedereen om me heen was het al jaren en toen kwam ik nog een keer hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat![]()
je weet dat de derrie die bij die effecten hoort ook een onderdeel van de experience zijn?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Opetenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Bedenk goed wat je met je laatste stukje chocolade doet
O ja, jij had toch net zo'n succesgebit als ik, dat niet alles op de juiste plek doorkwam?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja iedereen om me heen was het al jaren en toen kwam ik nog een keer hoor
Maar ik liep gewoon wat achter ofzo? Was ook kleiner, zag er jonger uit.. met tanden wisselen was ik ook heel laat. Zestiende had ik nog 6 melktanden/kiezen
Uiteindelijk zijn die vlak voor ik 17 werd getrokken in de hoop dat ze dan door zouden komen.
Ik zou die arts nu echt uitlachenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik nog een beetje netjes vertellen dat ik in een hostel sliep met gedeelde douches en dat ik de hele dag door een natuurgebied zou lopen of in een bus zou zitten en niet wilde doorlekken op zulke momenten.
Oh wat naarquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ongesteld zijn an sich vind ik nog niet het ergste. Ik heb echt jaren gehad dat ik zwaar depri werd de 3-5 dagen voordat ik ongesteld moest worden, inclusief zelfmoordgedachtes. Welke dan weer verdwenen zodra ik begon te vloeien.
Dus de pil was geen optie omdat de kans groot zou zijn dat ik daar dan in zou blijven hangen.
Alles zat wel op de juiste plek. Maar niet alles kwam doorquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, jij had toch net zo'n succesgebit als ik, dat niet alles op de juiste plek doorkwam?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:25 schreef Nizno het volgende:
heb even de gekookte kippepoot in stukkies terug in de pan gemikt... ruikt al lekker naar kippetjessoep hier
"Kibbensoepppppp."quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:25 schreef Nizno het volgende:
heb even de gekookte kippepoot in stukkies terug in de pan gemikt... ruikt al lekker naar kippetjessoep hier
Waren te verlegen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles zat wel op de juiste plek. Maar niet alles kwam door
4 van de getrokken tanden/kiezen kwamen door. 2 niet. Die bleven vrolijk diep in mijn kaak zitten en die hadden wat hulp nodig om naar buiten te komen
Dat had ik als lunchquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik heb sowieso mijn dag niet dus ik kan even niet zoveel hebben. Ligt niet aan jullie ofzo.
jij was altijd al zo'n ukkie?!!? haahahahahhaaaaaaa!111!!quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja iedereen om me heen was het al jaren en toen kwam ik nog een keer hoor
Maar ik liep gewoon wat achter ofzo? Was ook kleiner, zag er jonger uit.. met tanden wisselen was ik ook heel laat. Zestiende had ik nog 6 melktanden/kiezen
Uiteindelijk zijn die vlak voor ik 17 werd getrokken in de hoop dat ze dan door zouden komen.
buiten is eng, dat hadden die al vroeg doorquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles zat wel op de juiste plek. Maar niet alles kwam door
4 van de getrokken tanden/kiezen kwamen door. 2 niet. Die bleven vrolijk diep in mijn kaak zitten en die hadden wat hulp nodig om naar buiten te komen
ik heb nooit echt pijn. een beetje een irritant gevoel als het lijkt of er weer een bonk of sliert van de glijbaar gaat...quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb trouwens sinds dat ik quercetine slik veeeel minder pijn met menstrueren
ja euh week niequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, ze hebben me rondgedragen op zo'n soort kussen met mn benen wijd om goed te kunnen kijken naar de bloedende vagijn
of hoe zag je dit voor je precies, familieleden?![]()
Uitwerking zou precies hetzelfde zijn omdat je hormonaal die week na boots. Gelukkig ben ik er wel voor het grootste gedeelte van af en voor de rest gewoon mee leven.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou die arts nu echt uitlachenof met een bek vol tanden zitten met 'is dit een grap'. Maargoed, dat is anders als je wat jonger bent en daar wel echt mee zit
[..]
Oh wat naargebruik je een andere vorm van hormonale anticonceptie? of is uitwerking overal hetzelfde?
Ik weet niet of ik nou echt iets merk doordat ik ben gestopt met de pil. Heb het idee dat mn libido meer aanwezig is maar kan ook door de zon komen, of combinatie.
oh, nou dan merkte ik neit zoveel denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uitwerking zou precies hetzelfde zijn omdat je hormonaal die week na boots. Gelukkig ben ik er wel voor het grootste gedeelte van af en voor de rest gewoon mee leven.
het bloedquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me werd het pas op haar zestiende. Was er ook al voor naar de dokter geweest geloof ik.
Zat ze daar in de klas die eerste keer: 'Als ik zo ga zitten floept het er zo uit. Floep floep floep.'
Ik was normale grootte tot ergens groep 6 ofzo. En toen schoot iedereen om mij heen de lucht in, behalve ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
jij was altijd al zo'n ukkie?!!? haahahahahhaaaaaaa!111!!
Nee maar even serieus, dat is toch heerlijk. Bij mij begon de hel van puberteit ook echt heel vroeg, en daarmee ook alle mentale shit want ik kon dat niet aan. Vraag me af of dat iets te maken had met de leeftijd![]()
Vond je het toen trouwens vervelend dat het bij jou wat langer duurde? Ik weet dat er hier wel wat meiden waren die het jammer vonden maar dat ging dan meer over borstontwikkeling etc
allemaal gemorste tomatensoepquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me werd het pas op haar zestiende. Was er ook al voor naar de dokter geweest geloof ik.
Zat ze daar in de klas die eerste keer: 'Als ik zo ga zitten floept het er zo uit. Floep floep floep.'
jij hebt echt geen flauw idee wat ongesteldheid is, of welquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
allemaal gemorste tomatensoep
Ahja dat is wel mazzelquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nooit echt pijn. een beetje een irritant gevoel als het lijkt of er weer een bonk of sliert van de glijbaar gaat...
maar ik geloof dat ik 32 jaar maar twee dagen pijnstillers heb gebruikt voor een licht buikpijngevoel
Nee en dat houd ik ook lekker zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij hebt echt geen flauw idee wat ongesteldheid is, of wel
ik tel mn zegeningen ook maandelijks hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dat is wel mazzel
Het is bij mij lang niet zo erg meer als toen ik tiener was. Maar alsnog maakt het wel echt verschil?
Hoe klein was je dan? Als je daarna nog een groeispurt had?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was normale grootte tot ergens groep 6 ofzo. En toen schoot iedereen om mij heen de lucht in, behalve ik
Als we met gym dingen op hoogte gingen doen (met de ringen ofzo) moesten we sorteren op lengte en ik stond altijd vooraan
Neuh niet echt eigenlijk? Ik was toen ook niet echt met jongens enzo bezig?
Vervelender was dat ik op mijn 15e oid alsnog een groeispurt kreeg. Jezus wat een groeipijn in mijn benen
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee en dat houd ik ook lekker zo
blokjes tomaat... ow en van die binnenkantjes met pitjes... een hele rijquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
je weet niet of het een rijkgevulde tomatensoep is
Dat zou pas echt puni chappen zijnquote:
ander soepje voor essiehilliequote:
Ik weet niet hoor, maar als mijn tomatensoep dezelfde substantie heeft als wat er maandelijks uit komt dan hoef ik geen tomatensoepquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Kleinquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe klein was je dan? Als je daarna nog een groeispurt had?
En ok die pijn is niet fijn, maar fijn dat je niet op een mini-mini lengte bent blijven hangen
Ehw.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als mijn tomatensoep dezelfde substantie heeft als wat er maandelijks uit komt dan hoef ik geen tomatensoep
Zo'n romige met halve stukken tomatenvel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Miniquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klein
Ze hebben toch van die schema's met hoe groot je bent etc? Volgens dat schema zou ik 154 worden. Het is 164 geworden
ik had ooit bietensoep, leek er enigszins opquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
blokjes tomaat... ow en van die binnenkantjes met pitjes... een hele rij
Van die slijmerige bonkies en sliertjes als soepquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als mijn tomatensoep dezelfde substantie heeft als wat er maandelijks uit komt dan hoef ik geen tomatensoep
slurpppppppppppppppquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had ooit bietensoep, leek er enigszins op
[ afbeelding ]
was lekker trouwens joh
Komt iets dichter in de buurtquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had ooit bietensoep, leek er enigszins op
[ afbeelding ]
was lekker trouwens joh
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klein
Ze hebben toch van die schema's met hoe groot je bent etc? Volgens dat schema zou ik 154 worden. Het is 164 geworden
Geef mijn portie maar aan Nizno.quote:
Goulash soepquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt iets dichter in de buurt
quote:
Ik ben gewoon haske groot gewordenquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
zo blij dat ik een heldere kippensoep besloten heb te maken
*AIVD leest meequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou het beste kunnen omschrijven als slijm dat zodra het in contact komt met iets een soort van ploffende vloeibare bom wordt ofzo
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n romige met halve stukken tomatenvel.
Niet zo groot als ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon haske groot geworden
Ik ben al een bekende bij de AIVD dus boeiendquote:
Ah, even bellen dan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben al een bekende bij de AIVD dus boeiend
ik vind die stukkken soms wel echt zo bijzonder, hebben jullie dat ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
Dat ze botjes hebben meegekookt en dat de gelatine eruit is gelopen. Maar dan dat de soep koud is en je van die dikkige glibberige stukken hebt
We hebben een tweewekelijkse meeting om alles door te bespreken. Dus ik neem beeldmateriaal voor ze mee van de vloeibare bomquote:
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind die stukkken soms wel echt zo bijzonder, hebben jullie dat ook
ik bekijk de structuur nooit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon GLOP zeker?quote:
quote:
oh, dat doe ik welquote:
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bekijk alles, want ik vind het te fascinerendquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh, dat doe ik wel![]()
![]()
iniminimo zeg me aub dat jij dit ook doet
We hebben hier vanalles. Is leuk. Ook leuk met eten soms.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik mis dat echt heel erg aan het werken bij de ikea, contact mensen van verschillende afkomsten die niet super-vernederlandiest zijn
Aan de binnenkant van je baarmoeder? Is dat dan ook als je de pil slikt, aangezien het nep is? Ja schijnbaar maar snap niet hoe of waaromquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dat zijn stukken van dat spul dat aan je baarmoederwand groeit. Waar babytje in zou moeten nestelen. Maar dat wordt dan allemaal weer afgestoten en dat komt er in stukjes uit
samequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bekijk alles, want ik vind het te fascinerend
Maar heb je het dan over tomatensoep met koude gloppen gelatine?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben hier vanalles. Is leuk. Ook leuk met eten soms.
Haalt het niet bij ikeaquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben hier vanalles. Is leuk. Ook leuk met eten soms.
Wil je echt iets ranzig zien/weten google dan ff op ‘decidual cast’. Je kan dus in 1x je hele baarmoederslijmvlies naar buiten ‘werpen/bevallen’ inclusief je spiraal als je die hebt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oef ik kan mij voorstellen dat het geen feest is en best pijnlijk moet zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wil je echt iets ranzig zien/weten google dan ff op ‘decidual cast’. Je kan dus in 1x je hele baarmoederslijmvlies naar buiten ‘werpen/bevallen’ inclusief je spiraal als je die hebt.![]()
Oh dat weet ik niet meer eigenlijk. Heb het wel geweten ooitquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aan de binnenkant van je baarmoeder? Is dat dan ook als je de pil slikt, aangezien het nep is? Ja schijnbaar maar snap niet hoe of waarom. Eigenlijk stom dat we hier geen les over krijgen op school. Zou dat tegenwoordig wel zo zijn?
[..]
same![]()
wtf, what the fuck!?!?! hoe? zomaar?! als een cadeautje?!!?!?! maakt dit verder wat uit voor het lichaam?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wil je echt iets ranzig zien/weten google dan ff op ‘decidual cast’. Je kan dus in 1x je hele baarmoederslijmvlies naar buiten ‘werpen/bevallen’ inclusief je spiraal als je die hebt.![]()
Dat is baarmoederslijmvlies. Dan begint op dag 1 op te bouwen totdat het een mooi nestje heeft gemaakt aan de binnnenkant van je baarmoeder voor het geval dat er een bevrucht ei in wil nestelen. Geen ei ingenesteld, dan werpen we al die bonkjes en sliertjes er gewoon lekker uit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aan de binnenkant van je baarmoeder? Is dat dan ook als je de pil slikt, aangezien het nep is? Ja schijnbaar maar snap niet hoe of waarom. Eigenlijk stom dat we hier geen les over krijgen op school. Zou dat tegenwoordig wel zo zijn?
[..]
same![]()
hoezo wil ons lichaam dit ook iedere maand doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet meer eigenlijk. Heb het wel geweten ooit
Maar ja, aan de binnenkant van je baarmoeder.
Je lichaam maakt een laagje aan de binnenkant wat een goede omgeving is voor babytje, waar een eijte zich kan vastnestelen.
Alleen als er dan geen bevrucht eijte komt dan denkt je lichaam "FUCK YOU IS DIT NIET GOED GENOEG DAN? IK BEN HET HELEMAAL ZAT, ERUIT MET DE HELE ZOOI"
en als alles dan is opgeruimd dan begint het weer opnieuw
Ik heb het gelukkig nog nooit gehadquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oef ik kan mij voorstellen dat het geen feest is en best pijnlijk moet zijn.
Ja echt he, lijkt me vaak zatquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo wil ons lichaam dit ook iedere maand doen
hoezo niet 1x per half jaar ofzo
leg mij dit uit aub
En eijtje
maar waarom gebeurt dit wel als ik de pil slik, en als ik dat ding neit meer slik dan gebeurt er helemaal niksquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is baarmoederslijmvlies. Dan begint op dag 1 op te bouwen totdat het een mooi nestje heeft gemaakt aan de binnnenkant van je baarmoeder voor het geval dat er een bevrucht ei in wil nestelen. Geen ei ingenesteld, dan werpen we al die bonkjes en sliertjes er gewoon lekker uit.
oh excuses, excusesquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt he, lijkt me vaak zat
En het is eijte, niet eijtje
Omdat je zonder de pil een eisprong moet hebben om het proces op gang te brengen enzoquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar waarom gebeurt dit wel als ik de pil slik, en als ik dat ding neit meer slik dan gebeurt er helemaal niks![]()
Ja, lees net de rest van het topic even nadat ik op posten gedrukt had. Uitstekende combinatie wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar heb je het dan over tomatensoep met koude gloppen gelatine?
Goorlie de poorlie. Doe mij maar een potje barbecuen in de mestwalmquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw baarmoederinrichter in staking isquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar waarom gebeurt dit wel als ik de pil slik, en als ik dat ding neit meer slik dan gebeurt er helemaal niks![]()
Ja, dat kan met ‘biefstukken’ inderdaad. Krijg je ook gewoon lekker weeën en zo om dat eruit te krijgen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wtf, what the fuck!?!?! hoe? zomaar?! als een cadeautje?!!?!?! maakt dit verder wat uit voor het lichaam?
Wat interessant![]()
ik heb een kennis die ooit een miskraam had maar haar lichaam ruimde dat inwendig niet op. Zij kreeg medicijnen zodat haar lichaam dat ging opruimen. Die verhalen zijn ook zo intens, ze moest in bad gaan liggen want 'kwamen zulke stukken uit *maakt handgebaar*'
Het is ranzig maar ook interessant, dat laatste wint het bij mij
maar die heb ik met de pil ook niet, toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je zonder de pil een eisprong moet hebben om het proces op gang te brengen enzo
biefstukkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, dat kan met ‘biefstukken’ inderdaad. Krijg je ook gewoon lekker weeën en zo om dat eruit te krijgen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedere maand nieuw behang op de muur.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dat zijn stukken van dat spul dat aan je baarmoederwand groeit. Waar babytje in zou moeten nestelen. Maar dat wordt dan allemaal weer afgestoten en dat komt er in stukjes uit
Ja maar dan heb je een kunstmatige hormoonspiegel die het opbouwen van slijmvlies wel opstart en het uitstoten wordt natuurlijk veroorzaakt door de drop in hormonen door je stopweek.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar die heb ik met de pil ook niet, toch?![]()
ik weet hier eigenlijk echt maar weinig van
Wat lees ik nu weer allemaal.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, dat kan met ‘biefstukken’ inderdaad. Krijg je ook gewoon lekker weeën en zo om dat eruit te krijgen.
Moest hardop lachen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wtf, what the fuck!?!?! hoe? zomaar?! als een cadeautje?!!?!?!
Beetje jammer dat het nooit een blauw of paars behangetje is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere maand nieuw behang op de muur.
Klein schuurtjequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor 'lokaal nieuws met Nattekat'
Persoon die dit bouwwerk van 155000¤ heeft laten bouwen in de achtertuin vindt het raar dat ie dat niet zonder vergunning mag doen
En nu is het hoger beroep tegen de afgewezen vergunningsaanvraag afgewezen en moet dat ding gesloopt worden. Jammer joh.
nouja, ik ben nu gestopt met de pil en er gebeurt al zes maanden niks. De keer dat ik eerder was gestopt gebeurde er een jaar niks, en toen weer begonnen en toen deed mn lichaam weer gezellie mee met het bloedslijmproppen verliezen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]Dit gebeurt ook als je de pil niet slikt….
oh, en nu heb ik geen eisprong (denk ik dan) en dus ook niet de hormonen die daarbij horen en die hormonen kreeg ik eerst wel met de pil?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je een kunstmatige hormoonspiegel die het opbouwen van slijmvlies wel opstart en het uitstoten wordt natuurlijk veroorzaakt door de drop in hormonen door je stopweek.
Ik heb vaak geleerd dat geen eisprong vaak ook geen menstruatie is, heel kort door de bocht gezegd.
Moet kunnen.quote:
Hetgeen wat artsen over het algemeen ‘gewoon een beetje een heftige menstruatie’ noemen.quote:
Hier is nu ook zoiets in het nieuws, maar nog een tandje kutter. Mensen die een huis hebben laten bouwen, mét goedgekeurdd vergunning. En nadat twee gemeentes gefuseerd zijn zegt nu die nieuwe gemeente "ho ho, daar had je helemaal niet mogen bouwen, ook al had je een vergunning". En die mensen moeten nu hun huizen afbrekenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor 'lokaal nieuws met Nattekat'
Persoon die dit bouwwerk van 155000¤ heeft laten bouwen in de achtertuin vindt het raar dat ie dat niet zonder vergunning mag doen
En nu is het hoger beroep tegen de afgewezen vergunningsaanvraag afgewezen en moet dat ding gesloopt worden. Jammer joh.
Oeh vullen met bonkjes en sliertjes! Of tomatensoepquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij zie ik ook een zwembad achter het schuurtje
Dat weet ik niet. Het is gecompliceerd allemaal. Ik denk dat een bloedtest voor hormonen misschien wel een goed idee is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, en nu heb ik geen eisprong (denk ik dan) en dus ook niet de hormonen die daarbij horen en die hormonen kreeg ik eerst wel met de pil?
Daar zou een rechter wel wat mee kunnen. Iig schadeloosstelling.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is nu ook zoiets in het nieuws, maar nog een tandje kutter. Mensen die een huis hebben laten bouwen, mét goedgekeurdd vergunning. En nadat twee gemeentes gefuseerd zijn zegt nu die nieuwe gemeente "ho ho, daar had je helemaal niet mogen bouwen, ook al had je een vergunning". En die mensen moeten nu hun huizen afbreken
het is grappig omdat mannen echt de grootste pussyboys zijn met pijntjes (jajaajaj, uitzonderingen daargelaten)quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hetgeen wat artsen over het algemeen ‘gewoon een beetje een heftige menstruatie’ noemen.
Yeah right![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is nu ook zoiets in het nieuws, maar nog een tandje kutter. Mensen die een huis hebben laten bouwen, mét goedgekeurdd vergunning. En nadat twee gemeentes gefuseerd zijn zegt nu die nieuwe gemeente "ho ho, daar had je helemaal niet mogen bouwen, ook al had je een vergunning". En die mensen moeten nu hun huizen afbreken
Daar kunnen 1000 en 1 redenen voor zijn. En soms duurt het gewoon heeeel lang voordat je lichaam zelf denk ‘oh ja, zo moest het’.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja, ik ben nu gestopt met de pil en er gebeurt al zes maanden niks. De keer dat ik eerder was gestopt gebeurde er een jaar niks, en toen weer begonnen en toen deed mn lichaam weer gezellie mee met het bloedslijmproppen verliezen.
Waarom werkt mn baarmoeder nu nietlui ding
Ja alleen is die blijkbaar niet op de juiste basis verleend. Maar ja, hoe weet je dat als leek.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo kan dat dan
Ze hebben toch een vergunning
@Haags en ik zijn nooit ziek 💪quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is grappig omdat mannen echt de grootste pussyboys zijn met pijntjes (jajaajaj, uitzonderingen daargelaten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags en ik zijn nooit ziek 💪Mannengriep heb je maar één keer, dan lig je met je neus omhoog en een tuintje op je buik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Eens. Ik heb ook jaren gehad dat de vooraankondiging altijd een 2 dagen durende migraine was. Ook zo’n feest…quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen zouden allemaal direct dood gaan als ze het een keer mee zouden mogen maken
Misschien wat overdrevenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen zouden allemaal direct dood gaan als ze het een keer mee zouden mogen maken
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja alleen is die blijkbaar niet op de juiste basis verleend. Maar ja, hoe weet je dat als leek.
Of zware bovenbenen, ook zo kut.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eens. Ik heb ook jaren gehad dat de vooraankondiging altijd een 2 dagen durende migraine was. Ook zo’n feest…
die rollen zo 90 minuten over een grasmat al zonder menstruatiequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ja, of in je onderrug.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of zware bovenbenen, ook zo kut.
Nou pik je ook wel de grootste aanstellers eruit hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
die rollen zo 90 minuten over een grasmat al zonder menstruatie
moet je voorstellen hoe het is met
Hebben ze wel een schadevergoeding gekregen? Dit is even wat anders dan een enorme schuur bouwen op een plek waar iedere idioot wel kan bedenken dat dat niet zomaar kan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja alleen is die blijkbaar niet op de juiste basis verleend. Maar ja, hoe weet je dat als leek.
Las ik niks over verder, dat ze een schadevergoeding hebben gekregen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze wel een schadevergoeding gekregen? Dit is even wat anders dan een enorme schuur bouwen op een plek waar iedere idioot wel kan bedenken dat dat niet zomaar kan.
Hmm, het is denk ik vooral interesse. Denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar kunnen 1000 en 1 redenen voor zijn. En soms duurt het gewoon heeeel lang voordat je lichaam zelf denk ‘oh ja, zo moest het’.
Indien je je zorgen maakt, gewoon naar de dokter gaan.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:04 schreef Ygritte het volgende:
En als je dacht dat je het dan gehad hebt komt daarna de (peri)menopause om de hoek kijken. Ook zo’n feest!
Ik heb vriendinnen die op bepaalde dagen niet eens de deur uit kunnen wegens onherroepelijke lekkage en nog meer doodgaan dan ze voorheen gingen.
Snap trouwens sowieso niet waarom je zo'n duur bouwwerk neerzet zonder vergunning. Wij hebben ook wel dingen zonder vergunning gedaan in de tuin (muurtje hier, trapje daar), maar dat gaat om max 7500 euro. De kosten van de vergunningen zijn dan een paar duizend euro en het duurt een aantal maanden. Nou ja dan nemen we het risico wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze wel een schadevergoeding gekregen? Dit is even wat anders dan een enorme schuur bouwen op een plek waar iedere idioot wel kan bedenken dat dat niet zomaar kan.
oooooh johhhhhhhquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap trouwens sowieso niet waarom je zo'n duur bouwwerk neerzet zonder vergunning. Wij hebben ook wel dingen zonder vergunning gedaan in de tuin (muurtje hier, trapje daar), maar dat gaat om max 7500 euro. De kosten van de vergunningen zijn dan een paar duizend euro en het duurt een aantal maanden. Nou ja dan nemen we het risico wel.
Om iedereen nog even wat hoop te geven voor de toekomstquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:04 schreef Ygritte het volgende:
En als je dacht dat je het dan gehad hebt komt daarna de (peri)menopause om de hoek kijken. Ook zo’n feest!
Ik heb vriendinnen die op bepaalde dagen niet eens de deur uit kunnen wegens onherroepelijke lekkage en nog meer doodgaan dan ze voorheen gingen.
Ja dat lijkt me sowieso wel logisch, met koophuis vs huurhuisquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oooooh johhhhhhh
jouw uitgaven zijn zo anders dan de mijnegeen kritiek, gewoon constatering
Ja klopt. Mannen hebben simpelweg geen ideequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien wat overdrevenMaar denk wel dat mannen over het algemeen niks gewend zijn qua pijn of ongemak (wat ergens ook logisch is), en daarom alles al snel als erger ervaren dan vrouwen.
En met deze wijze woorden sluiten we de middag af.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Mannen hebben simpelweg geen idee
Ik hou het graag realistischquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om iedereen nog even wat hoop te geven voor de toekomst
Huh, ik bedoelde meer dat ik 7500 een (veels) te hoog bedrag zou vinden om risico mee te nemenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me sowieso wel logisch, met koophuis vs huurhuis
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En met deze wijze woorden sluiten we de middag af.
Ik zit nu reviews te lezen van het bedrijf dat op dit adres gevestigd is, dit is echt 100% zeker iemand die door dom geluk een flinke zak geld heeft gekregen en nu in z'n vrije tijd maar een bedrijfje begonnen is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap trouwens sowieso niet waarom je zo'n duur bouwwerk neerzet zonder vergunning. Wij hebben ook wel dingen zonder vergunning gedaan in de tuin (muurtje hier, trapje daar), maar dat gaat om max 7500 euro. De kosten van de vergunningen zijn dan een paar duizend euro en het duurt een aantal maanden. Nou ja dan nemen we het risico wel.
Nou ja dat gaat sowieso niet, maar herinner me wel haar moodswings nog. Hoop dat ik die niet geërfd hebquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou het graag realistisch![]()
Je moeder hoef je dit sowieso niet te vragen want die hele generatie heeft er geen actieve herinnering aan en hadden ‘nergens last van’.
Oh op die manier.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, ik bedoelde meer dat ik 7500 een (veels) te hoog bedrag zou vinden om risico mee te nemen![]()
Nou daar ben je helemaal mooi klaar mee dan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dat huis is verkocht na de bouw van die schuur, mooie soap![]()
Die van mij zat aan de hormonen, dat wist ik nog wel, maar dat was ze zelf ook soort van vergetenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja dat gaat sowieso niet, maar herinner me wel haar moodswings nog. Hoop dat ik die niet geërfd heb
Bij ons komen ze zelfs zeiken over of je aanvullende bouwwerken wel aan de stijlvereisten voldoen en of je heg niet te hoog is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dat huis is verkocht na de bouw van die schuur, mooie soap![]()
Echt hè. Nou liep de zaak toen wel al, dus ik ga er van uit dat de huidige bewoner niet verrast wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou daar ben je helemaal mooi klaar mee dan.
Hier ook, je moet in je vergunningsaanvraag zelfs de RAL kleur van stenen doorgevenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons komen ze zelfs zeiken over of je aanvullende bouwwerken wel aan de stijlvereisten voldoen en of je heg niet te hoog is.
Als je een vervelende buur zou hebben die dit zou melden bij de gemeente (of wie hier dan ook overgaat) doen ze er dan alsnog moeilijk over of vinden ze het dan ok want het valt toch niet opquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, je moet in je vergunningsaanvraag zelfs de RAL kleur van stenen doorgevenMaar aangezien we aan het einde van het dorp wonen vallen onze trapjes en muurtjes achter het huis niet zo op
De vervelende buur inmetselen onder het trapje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je een vervelende buur zou hebben die dit zou melden bij de gemeente (of wie hier dan ook overgaat) doen ze er dan alsnog moeilijk over of vinden ze het dan ok want het valt toch niet op
Wel eerst een vergunning aanvragen hequote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vervelende buur inmetselen onder het trapje.
En even kijken of de RAL kleur van de buurman wel past binnen het dorp.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel eerst een vergunning aanvragen he
en de juiste RALkleur vermeldenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel eerst een vergunning aanvragen he
Doen ze alleen in Oostenrijk toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En even kijken of de RAL kleur van de buurman wel past binnen het dorp.
quote:
Waarschijnlijk is het geen probleem omdat we ons wel aan alle regels gehouden hebben (hoogte, breedte, etc.). En is het dat wel, dan halen we gewoon het stenen muurtje weg bijvoorbeeld, want dat is toch niet vastgemetseld. Met de rest van de verbouwingen hebben we wel alles aangevraagd, maar dit zijn van die kleine dingen in je achtertuin..quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je een vervelende buur zou hebben die dit zou melden bij de gemeente (of wie hier dan ook overgaat) doen ze er dan alsnog moeilijk over of vinden ze het dan ok want het valt toch niet op
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Steeeeein um Stein, mauer ich dich ein.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doen ze alleen in Oostenrijk toch?
Is dat de nieuwe slogan van Oostenrijk? Catchyquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Steeeeein um Stein, mauer ich dich ein.
Lekker met mijn kleine prinsesje wezen wandelen en naar de speeltuin geweest. Daarna nog in de zandbak gespeeld.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heerlie de weerlie vandaag. En morgen ook nog eens
Morgen ook vrij?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor een heerlie de wheelie!quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hee, jij hier?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:50 schreef drakin het volgende:
Waar komt deze TT vandaan?
Komen hier alleen maar mannen soms?
Ik ben hier altijd al hoorquote:
Ik ben hier altijd al hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd al hoor
Hee jij ook hier?
Zelfs nu de TT je buitensluit?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd al hoor
Ik voel me niet buitengeslotenquote:
Je menstueert?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voel me niet buitengesloten
Het ging over menstruatie en toen ging het door de TT nog veel meer over menstruatiequote:Op donderdag 20 maart 2025 17:50 schreef drakin het volgende:
Waar komt deze TT vandaan?
Komen hier alleen maar mannen soms?
En de kinderen en vrouwen boven de 50 ook niet?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
we menstrueren niet allemaal tegelijk dus de mannen zijn nog niet vermoord
en toen kon die natte krant er niet meer tegen en ging over een rechtszaak over een schuurtje bezigquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het ging over menstruatie en toen ging het door de TT nog veel meer over menstruatie
Dat maak jij ervanquote:
Interessant onderwerp voor ons koffieliefhebbersquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het ging over menstruatie en toen ging het door de TT nog veel meer over menstruatie
Ja dat maak ik ervan omdat ik niet verder denk vandaag.quote:
Dat is te merkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat maak ik ervan omdat ik niet verder denk vandaag.
Rammstein nummer van weleer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe slogan van Oostenrijk? Catchy
Ja hequote:
Misschien op tijd naar bed?quote:
Ik ben heul geen koffieliefhebberquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Interessant onderwerp voor ons koffieliefhebbers
Ga je me nu helpen met nadenken?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien op tijd naar bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
omgquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul geen koffieliefhebber
Ff T ZZ
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je me nu helpen met nadenken?Ik help je een beetje op wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Boks.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul geen koffieliefhebber
Ff T ZZ
Ik zou naar de film vanavond, maar het is een nadenkfilm dus ik ga afzeggen denk ik(au nu denk ik toch)quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik help je een beetje op weg
Wat?quote:
genoeg stappen gezet?quote:
Ahw. Soms moet je gewoon hersenloos vermaak opzettenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou naar de film vanavond, maar het is een nadenkfilm dus ik ga afzeggen denk ik(au nu denk ik toch)
Aardappeltjes uit de airfryerquote:
Vind ik van welquote:
Moonfallquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw. Soms moet je gewoon hersenloos vermaak opzetten
eet smakelijk!quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aardappeltjes uit de airfryer
Vlees uit de Airfryer
PINDASAUS
[..]
Vind ik van wel
Die ken ik nietquote:
Net moest ik nog naar bed, wat is het nou?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw. Soms moet je gewoon hersenloos vermaak opzetten
Ik zei vroeg, niet nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Net moest ik nog naar bed, wat is het nou?
In mij?quote:
Maar het is nu vroegquote:
Hard ditquote:
Om half 8 ookquote:
Wie?quote:
zie je een heel slijmspoor?quote:
Dat is echt zo'n typische film die het genre 'hersenloos vermaak' perfect heeft omarmd.quote:
Dat heb ik met Expendablesquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n typische film die het genre 'hersenloos vermaak' perfect heeft omarmd.
KIEEEEEEEEEEEEEPquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
oeh oeh oeh mn kippejtessoejpe is geslaagd!
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hard dit
[..]
Om half 8 ook
[..]
Wie?
quote:
quote:
Niznomnomnom!quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
oeh oeh oeh mn kippejtessoejpe is geslaagd!
Dan is het wel heel erg.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:17 schreef drakin het volgende:
Ik moet vanavond echt nog wat hersenlozer vermaak hebben dan moonfall
ga buiten hardlopen ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Echt hoor, waarom voel ik me nu zo fit en energiek. Wat heb ik anders gedaan dan afgelopen week toen ik niet vooruit te branden was? Waar is de gebruiksaanwijzing?
Ik weet nu ook niet wat ik moet doen met al deze energie. Dit is een heel zeldzaam fenomeen na werk.
Nog erger? Dan ga je richting de kinderfilms.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:17 schreef drakin het volgende:
Ik moet vanavond echt nog wat hersenlozer vermaak hebben dan moonfall
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |