SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik zit al de hele dag buitenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Super lekker in het zonnetje (niet letterlijk, is een beetje heet)
Heb jij meerdere ligbedden tegelijkertijd nodig ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog even lekker buiten zitten. De ligbedden zijn al gereedgemaakt zie ik
Collectief chocolade inhalerenquote:
Ik denk dat als trans vrouwen een paar keer de rode klats zelf hebben meegemaakt, alweer afhaken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
met liefde geef ik mijn menstuerend menszijn op
*doet toverspreukquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
met liefde geef ik mijn menstuerend menszijn op
Ik mis dat echt heel erg aan het werken bij de ikea, contact mensen van verschillende afkomsten die niet super-vernederlandiest zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat er wel een lokale gemeenschap is oid. Maar heb ze er niet over gehoord.
Ahhh, goede balans tussen even peilen of het een gewenst cadeautje is maar ook nog een beetje een verrassingquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Had een aantal opties aan ze laten zien. Schoonzusje heeft deze gekozen.
En vervolgens "uhm ja liever geen neon kleuren. Kun je het een beetje matchen met dit behang?”
En aan de hand daarvan gekeken welke kleuren garen ik nog allemaal overhad van de bloemen en een verdeling gemaakt van welke diertjes in welke kleuren
Ze hebben een paar foto's gezien, maar lang niet alles. En ik ga nu ook geen foto's meer sturen
Ik ga ook vanzelf kapot door UV-straling. Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Balkondoek maar even opnieuw vast gezet met een stuk of 20 zip ties. Die van X jaar geleden begonnen vanzelf kapot te gaan door de UV-straling.
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, goede balans tussen even peilen of het een gewenst cadeautje is maar ook nog een beetje een verrassing
Ja heerlijkquote:
Kan wel een tijdje duren dacht ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gestopt met de pil. Nu word ik niet meer ongesteld. Geen idee wanneer dat wel weer komt en of het komt, laatste keer dat ik was gestopt met de pil is jaren terug en toen werd ik nooit meer ongesteld. En toen begon ik weer met de pil en had ik wel weer bloedverlies
Jij zou het dan wel voor even iemand anders zijn menstruatie kunnen overnemen omdat jij het iig weet hoe het isquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gestopt met de pil. Nu word ik niet meer ongesteld. Geen idee wanneer dat wel weer komt en of het komt, laatste keer dat ik was gestopt met de pil is jaren terug en toen werd ik ook niet ongesteld. En toen begon ik weer met de pil en had ik wel weer bloedverlies
Volgens mij ook, het mag wegblijven. Al lijkt het idee dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen ook wel weer raarquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wel een tijdje duren dacht ik.
Ik durf niet te stoppen.
Poeh maar sommige klanten lijken me ook zwaar vermoeiend en je geduld op de proef stellen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik mis dat echt heel erg aan het werken bij de ikea, contact mensen van verschillende afkomsten die niet super-vernederlandiest zijn
Lijkt mij vooral een reden om het niet over te nemen, geef maar aan mannen. Ik wens iedereen deze fantastische ervaringquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij zou het dan wel voor even iemand anders zijn menstruatie kunnen overnemen omdat jij het iig weet hoe het is
Oh bij mij ging dat toen heel snel. En meteen regelmatig ook.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben gestopt met de pil. Nu word ik niet meer ongesteld. Geen idee wanneer dat wel weer komt en of het komt, laatste keer dat ik was gestopt met de pil is jaren terug en toen werd ik ook niet meer ongesteld. En toen begon ik weer met de pil en had ik wel weer bloedverlies
Ik ben niet aan de pil gegaan omdat ik zoveel seks hadquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij ook, het mag wegblijven. Al lijkt het idee dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen ook wel weer raar
Waarom niet?
Oh ja zeker, had het over collega'squote:Op donderdag 20 maart 2025 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh maar sommige klanten lijken me ook zwaar vermoeiend en je geduld op de proef stellen.
Oh, omgekeerde wereldquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh bij mij ging dat toen heel snel. En meteen regelmatig ook.
Toen ik begon was ik dat juist totaal niet
Ik was 11 toen ik met de pil begon, dat was ook niet omdat ik seksueel actief wasquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet aan de pil gegaan omdat ik zoveel seks hadLag elke maand een of twee dagen te creperen.
ik kan wel zo'n ding kopen die hetzelfde effect geeft, genoeg ytube filmpjes hierover te zienquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt mij vooral een reden om het niet over te nemen, geef maar aan mannen. Ik wens iedereen deze fantastische ervaring
Heb je sinds je 11de nog nooit een natuurlijke cyclus gehad?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, omgekeerde wereld
[..]
Ik was 11 toen ik met de pil begon, dat was ook niet omdat ik seksueel actief was![]()
neem het dan over van iemand hierquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik kan wel zo'n ding kopen die hetzelfde effect geeft, genoeg ytube filmpjes hierover te zien
Is niet helemaal hetzelfde, want je mist dan de moodswing, de murdersprees, de hoeveelheid poep, het idee dat er 10 liter bloed uit je vagina komt, het gehele ongemak.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik kan wel zo'n ding kopen die hetzelfde effect geeft, genoeg ytube filmpjes hierover te zien
Zo vroegquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, omgekeerde wereld
[..]
Ik was 11 toen ik met de pil begon, dat was ook niet omdat ik seksueel actief was![]()
Ik ging op mijn 16e aan de pil, ook omdat ik zoveel last hadquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet aan de pil gegaan omdat ik zoveel seks hadLag elke maand een of twee dagen te creperen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je sinds je 11de nog nooit een natuurlijke cyclus gehad?
2 stralen zon en de terrassen zijn vol en de bbq aanquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
Echt nederlanders weer heur.....
11quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, omgekeerde wereld
[..]
Klopt, ik wist dit ook echt zo lang nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar volgens mij forceert de stopweek alleen de aanmaak van bonkjes en sliertjes, dus als je geen pil meer slikt, dan worden die ook niet meer aangemaakt. Er is geen eitje ofzo. Maar ik kan er ook enorm naast zitten.
Zover mijn kennis van het vrouwelijk lichaam.
De pil houd alles hormonaal gezien gelijkwaardig aan de laatste week van je cyclus dus voor je menstruatie en zou een eisprong ook tegenhouden. Ik heb wel begrepen dat de stopweek niet hoeft, maar dat het vrouwen een idee van een cyclus gaf ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar volgens mij forceert de stopweek alleen de aanmaak van bonkjes en sliertjes, dus als je geen pil meer slikt, dan worden die ook niet meer aangemaakt. Er is geen eitje ofzo. Maar ik kan er ook enorm naast zitten.
Zover mijn kennis van het vrouwelijk lichaam.
Mmm nja nja, laat toch maar zittenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is niet helemaal hetzelfde, want je mist dan de moodswing, de murdersprees, de hoeveelheid poep, het idee dat er 10 liter bloed uit je vagina komt, het gehele ongemak.
Ja lekker belangrijk, doorslikken die hap.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De pil houd alles hormonaal gezien gelijkwaardig aan de laatste week van je cyclus dus voor je menstruatie en zou een eisprong ook tegenhouden. Ik heb wel begrepen dat de stopweek niet hoeft, maar dat het vrouwen een idee van een cyclus gaf ofzo
Meid, het gaat over menstruerenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
Wel zonde want die 3 kg wat ik nu heb gekocht gaat niet op. Althans is niet de bedoeling zei de assistente want ze moet wel gewoon binnen een paar weken leren volledig die andere brokken te eten.
Ik heb dus alleen maar natuurlijke cyclussen gehad en zou het raar vinden om niet de weken voor de eisprong te ervaren. Dat zijn echt heerlijke wekenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]Oh, dit klinkt raar? Maar inderdaad. Nooit meer ongesteld geweest sindsdien
Ik ging dood, beetje zoals cherry had denk ik. Lag alleen maar te creperenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo vroeg
[..]
Ik ging op mijn 16e aan de pil, ook omdat ik zoveel last had
Huisarts wilde er niet aan toen. Mijn moeder was mee en zei "ze heeft sinds een aantal weken wel een vriendje” (dat klopte ook)
En hup werd meteen zonder problemen voorgeschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |