quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, als ik even doorlas dan stond het er ook dus
Ik mag de eerst genoemde kat welquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
1 van mijn katten laat vis ook altijd liggen, die andere is daar maar wat blij mee.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag de eerst genoemde kat wel
Geef die vis maar aan mij danquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag de eerst genoemde kat wel
Heel oud Iraans. Uit de tijd van Zarathustra geloof ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
wat voor soort nieuwjaar? iig niet de kalender die wij gebruiken
Een soort nieuwjaar voor bepaalde mensenquote:
Ahhhwwwquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van wat ik zo meekreeg vooral gezellie doen met familie en eten maken en eten. Alhoewel sommigen zonder hun familie zitten hier. Dus misschien zitten die thuis wel alleen thuis aan tafel.
Bepaalde mensen klinkt zo vaag.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een soort nieuwjaar voor bepaalde mensen
[..]
Ahhhwww
Of zouden er dan van die samen-eetplekken zijn zoals bij de RamadanBepaalde wijken zijn nu echt zoooo gezellig in verband met de ramadan, super levendig
*schrijft ook opquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rabarber vind ik ook erg lekker trouwens.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wasmachine is klaar
Ze zijn nog allemaal mooi en heel
Alleen een beetje vervormd
Maar heb alles weer netjes getrokken en gepositioneerd. Ze hangen nu te drogen en dan zijn ze ook gelijk gefixeerd
Ik vermoed zomaar dat er wel een lokale gemeenschap is oid. Maar heb ze er niet over gehoord.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een soort nieuwjaar voor bepaalde mensen
[..]
Ahhhwww
Of zouden er dan van die samen-eetplekken zijn zoals bij de RamadanBepaalde wijken zijn nu echt zoooo gezellig in verband met de ramadan, super levendig
en medenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
en medenFijn dat je het nog even uitlegt in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank daarvoor
Heb je al T gezet?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
allang T geZquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat je het nog even uitlegt in de spoiler
Dank daarvoor
Heb je al T gezet?
Ja, verstandig en proactiefquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
allang T geZ
en ja ik leg tegenwoordig mn humor maar meteen uit want anders krijg je hier 20 vraagtekens
chique benaming vanquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
de Aldi had vanmorgen heel bijzondere chocolade
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*schrijft ook op
Ik ga de website van de appie nog even checkengok dat het moeilijk gaat zijn, te veel lekkere dingen
[..]Weet je broer dat je dit aan het maken bent?
Wel handig als je ziek bentquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:43 schreef Nizno het volgende:
google leert mij dat de Meden Medisch spraken
ja dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |