*moet denken aan jouw vraag waarom je spul niet thuis laat bezorgenquote:
jah waar anders. Ik ben gewoon hierquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*moet denken aan jouw vraag waarom je spul niet thuis laat bezorgen![]()
![]()
![]()
Graag gedaan namens de sociaal werknemer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedankt gemeente. Voor het bemesten van die boom bij mij voor de deur, vlak onder het open slaapkamerraam. Met klare koeiestront. Echt, waardeer ik.
Ergens waar je het nog vier dagen kan ophalen, OFFF niet en gewoon lekker blijven zeikiezeikiequote:Op donderdag 20 maart 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah waar anders. Ik ben gewoon hier
Kut Tesela'squote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DG-Jo2hs_lC/
Normaal haat ik dashcammers maar dit is wel@:4EverBlackEyed
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Zag vandaag een uitspraak die helemaal in jouw rijtje past @:4EverBlackEyed ; Toppie de poppie
Zal zo wel komen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ergens waar je het nog vier dagen kan ophalen, OFFF niet en gewoon lekker blijven zeikiezeikie
Ik heb een milde verslaving aan de Fritz citroen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:23 schreef Crack_ het volgende:
Die Fritz kola zit in een glazen flesje. Dat voelt echt zo luxedrinkt toch net ietsjes lekkerder he
Ja? Oh wat interessant. Had er echt nog nooit van gehoord en geen idee hoe mensen dit vieren. Jij enig idee?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Een aantal collega's hier ontbreken vandaag ook. Lekker nieuwjaar vieren.
je liegt!quote:
Ja, lijkt als twee druppels water op de schoen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhhhh, ik moest aan jou denken want dit ding kwam voorbij
[ afbeelding ]
En alles viel op zn plek. Dit moet wel de schoen zijn waar jij het altijd over hebt
Die heb ik nog nooit op *schrijft op lijstjequote:Op donderdag 20 maart 2025 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een milde verslaving aan de Fritz citroen.
Van wat ik zo meekreeg vooral gezellie doen met familie en eten maken en eten. Alhoewel sommigen zonder hun familie zitten hier. Dus misschien zitten die thuis wel alleen thuis aan tafel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Oh wat interessant. Had er echt nog nooit van gehoord en geen idee hoe mensen dit vieren. Jij enig idee?
De rabarber vind ik ook erg lekker trouwens.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op *schrijft op lijstje
Alle craft frisdrank bij de appie is 0,99 ct. Inslaaaaaaan
Moeilijk voor te stellen dit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rabarber vind ik ook erg lekker trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |