Jumbo huismerk zero of Pepsi Max als het in de aanbieding is.quote:
KRIJG DE PESTquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je ruikt een beetje poep omdat ze de boom voor je huis goed willen verzorgen. Dramaqueen
KRIJG DE PESTquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan ga jij daar weer overheen door NOG HARDER TE ZEUREN.
Dan neem ik mijn woorden terug. Dan zal je er weinig te klagen over hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Jumbo huismerk zero of Pepsi Max als het in de aanbieding is.
Oh dat is een goed idee voor de vulling, gebruikte altijd van polyestervulling. Soort suikerspin achtig idee zeg maar. Maar dan kun je het eigenlijk niet wassen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Exact dat
En het zou er tegen moeten kunnen
Het garen is katoen en als vulling heb ik reepjes van een oud katoenen laken gebruikt.
Ohquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug. Dan zal je er weinig te klagen over hebben.
Alle vis of alleen makreel?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
1 van mijn katten laat vis ook altijd liggen, die andere is daar maar wat blij mee.
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is een goed idee voor de vulling, gebruikte altijd van polyestervulling. Soort suikerspin achtig idee zeg maar. Maar dan kun je het eigenlijk niet wassen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als ik het catnipbakje in m'n hand heb, moet ik uitkijken. Ze slaat dat met getrokken nagels uit m'n hand.Volgens mij is dat spul eens soort heroine.
Deze diertjes zijn voor het mobieltje toch? Echt zoooo liefquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Exact dat
En het zou er tegen moeten kunnen
Het garen is katoen en als vulling heb ik reepjes van een oud katoenen laken gebruikt.
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze diertjes zijn voor het mobieltje toch? Echt zoooo lief
inb4 je mag wel komen zuigenquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan ga jij daar weer overheen door NOG HARDER TE ZEUREN.
Ohja, als ik even doorlas dan stond het er ook dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En dit is ook gelijk babysafe
Het is natuurlijk voor een mobiel. Maar grijpgrage babyhandjes en babymondjes zijn snel. En op deze manier is dat niet zo'n probleem
Daarom de oogjes ook zorgvuldig vastgeborduurd ipv van die standaard veiligheidsoogjes. Dan kunnen die ook niet losraken
En het is gratislaken was toch al stuk en had ik bewaard voor zulke dingen
Pardon?quote:De lijst van meesterwerken van het orale en immateriële erfgoed van de mensheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |