Jumbo huismerk zero of Pepsi Max als het in de aanbieding is.quote:
KRIJG DE PESTquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je ruikt een beetje poep omdat ze de boom voor je huis goed willen verzorgen. Dramaqueen
KRIJG DE PESTquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan ga jij daar weer overheen door NOG HARDER TE ZEUREN.
Dan neem ik mijn woorden terug. Dan zal je er weinig te klagen over hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Jumbo huismerk zero of Pepsi Max als het in de aanbieding is.
Oh dat is een goed idee voor de vulling, gebruikte altijd van polyestervulling. Soort suikerspin achtig idee zeg maar. Maar dan kun je het eigenlijk niet wassen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Exact dat
En het zou er tegen moeten kunnen
Het garen is katoen en als vulling heb ik reepjes van een oud katoenen laken gebruikt.
Ohquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug. Dan zal je er weinig te klagen over hebben.
Alle vis of alleen makreel?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
1 van mijn katten laat vis ook altijd liggen, die andere is daar maar wat blij mee.
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is een goed idee voor de vulling, gebruikte altijd van polyestervulling. Soort suikerspin achtig idee zeg maar. Maar dan kun je het eigenlijk niet wassen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als ik het catnipbakje in m'n hand heb, moet ik uitkijken. Ze slaat dat met getrokken nagels uit m'n hand.Volgens mij is dat spul eens soort heroine.
Deze diertjes zijn voor het mobieltje toch? Echt zoooo liefquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Exact dat
En het zou er tegen moeten kunnen
Het garen is katoen en als vulling heb ik reepjes van een oud katoenen laken gebruikt.
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze diertjes zijn voor het mobieltje toch? Echt zoooo lief
inb4 je mag wel komen zuigenquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan ga jij daar weer overheen door NOG HARDER TE ZEUREN.
Ohja, als ik even doorlas dan stond het er ook dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En dit is ook gelijk babysafe
Het is natuurlijk voor een mobiel. Maar grijpgrage babyhandjes en babymondjes zijn snel. En op deze manier is dat niet zo'n probleem
Daarom de oogjes ook zorgvuldig vastgeborduurd ipv van die standaard veiligheidsoogjes. Dan kunnen die ook niet losraken
En het is gratislaken was toch al stuk en had ik bewaard voor zulke dingen
Pardon?quote:De lijst van meesterwerken van het orale en immateriële erfgoed van de mensheid.
Duurt het heel lang?quote:
*moet denken aan jouw vraag waarom je spul niet thuis laat bezorgenquote:
jah waar anders. Ik ben gewoon hierquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*moet denken aan jouw vraag waarom je spul niet thuis laat bezorgen![]()
![]()
![]()
Graag gedaan namens de sociaal werknemer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedankt gemeente. Voor het bemesten van die boom bij mij voor de deur, vlak onder het open slaapkamerraam. Met klare koeiestront. Echt, waardeer ik.
Ergens waar je het nog vier dagen kan ophalen, OFFF niet en gewoon lekker blijven zeikiezeikiequote:Op donderdag 20 maart 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah waar anders. Ik ben gewoon hier
Kut Tesela'squote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DG-Jo2hs_lC/
Normaal haat ik dashcammers maar dit is wel@:4EverBlackEyed
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Zag vandaag een uitspraak die helemaal in jouw rijtje past @:4EverBlackEyed ; Toppie de poppie
Zal zo wel komen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ergens waar je het nog vier dagen kan ophalen, OFFF niet en gewoon lekker blijven zeikiezeikie
Ik heb een milde verslaving aan de Fritz citroen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:23 schreef Crack_ het volgende:
Die Fritz kola zit in een glazen flesje. Dat voelt echt zo luxedrinkt toch net ietsjes lekkerder he
Ja? Oh wat interessant. Had er echt nog nooit van gehoord en geen idee hoe mensen dit vieren. Jij enig idee?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Een aantal collega's hier ontbreken vandaag ook. Lekker nieuwjaar vieren.
je liegt!quote:
Ja, lijkt als twee druppels water op de schoen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhhhh, ik moest aan jou denken want dit ding kwam voorbij
[ afbeelding ]
En alles viel op zn plek. Dit moet wel de schoen zijn waar jij het altijd over hebt
Die heb ik nog nooit op *schrijft op lijstjequote:Op donderdag 20 maart 2025 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een milde verslaving aan de Fritz citroen.
Van wat ik zo meekreeg vooral gezellie doen met familie en eten maken en eten. Alhoewel sommigen zonder hun familie zitten hier. Dus misschien zitten die thuis wel alleen thuis aan tafel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Oh wat interessant. Had er echt nog nooit van gehoord en geen idee hoe mensen dit vieren. Jij enig idee?
De rabarber vind ik ook erg lekker trouwens.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op *schrijft op lijstje
Alle craft frisdrank bij de appie is 0,99 ct. Inslaaaaaaan
Moeilijk voor te stellen dit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rabarber vind ik ook erg lekker trouwens.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, als ik even doorlas dan stond het er ook dus
Ik mag de eerst genoemde kat welquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
1 van mijn katten laat vis ook altijd liggen, die andere is daar maar wat blij mee.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag de eerst genoemde kat wel
Geef die vis maar aan mij danquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag de eerst genoemde kat wel
Heel oud Iraans. Uit de tijd van Zarathustra geloof ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
wat voor soort nieuwjaar? iig niet de kalender die wij gebruiken
Een soort nieuwjaar voor bepaalde mensenquote:
Ahhhwwwquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van wat ik zo meekreeg vooral gezellie doen met familie en eten maken en eten. Alhoewel sommigen zonder hun familie zitten hier. Dus misschien zitten die thuis wel alleen thuis aan tafel.
Bepaalde mensen klinkt zo vaag.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een soort nieuwjaar voor bepaalde mensen
[..]
Ahhhwww
Of zouden er dan van die samen-eetplekken zijn zoals bij de RamadanBepaalde wijken zijn nu echt zoooo gezellig in verband met de ramadan, super levendig
*schrijft ook opquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rabarber vind ik ook erg lekker trouwens.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wasmachine is klaar
Ze zijn nog allemaal mooi en heel
Alleen een beetje vervormd
Maar heb alles weer netjes getrokken en gepositioneerd. Ze hangen nu te drogen en dan zijn ze ook gelijk gefixeerd
Ik vermoed zomaar dat er wel een lokale gemeenschap is oid. Maar heb ze er niet over gehoord.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een soort nieuwjaar voor bepaalde mensen
[..]
Ahhhwww
Of zouden er dan van die samen-eetplekken zijn zoals bij de RamadanBepaalde wijken zijn nu echt zoooo gezellig in verband met de ramadan, super levendig
en medenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
en medenFijn dat je het nog even uitlegt in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank daarvoor
Heb je al T gezet?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
allang T geZquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat je het nog even uitlegt in de spoiler
Dank daarvoor
Heb je al T gezet?
Ja, verstandig en proactiefquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
allang T geZ
en ja ik leg tegenwoordig mn humor maar meteen uit want anders krijg je hier 20 vraagtekens
chique benaming vanquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
de Aldi had vanmorgen heel bijzondere chocolade
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*schrijft ook op
Ik ga de website van de appie nog even checkengok dat het moeilijk gaat zijn, te veel lekkere dingen
[..]Weet je broer dat je dit aan het maken bent?
Wel handig als je ziek bentquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:43 schreef Nizno het volgende:
google leert mij dat de Meden Medisch spraken
ja dat dusquote:
Die stagiair ook altijd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja uhh shit hoe spel je dat? Met een lange ij of korte ei?”quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
en na de T mag je geen J meer plaatsenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja uhh shit hoe spel je dat? Met een lange ij of korte ei?”
"Ja"
ik laat het toch maar aan een dokter over..quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat dus
gewoon een Meed mee nemen naar het ziekenhuis om het gesprek te voeren
ja die Meed kan vertalen voor jou, want die kan Medisch praten met de artsquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik laat het toch maar aan een dokter over..
Dat zijn ook van die Medische typesquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik laat het toch maar aan een dokter over..
Ik heb al T geZquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en na de T mag je geen J meer plaatsen
Dus dan maar T ZZ
Ik had net wel een hard gekookt eijte?quote:
verstandigquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al T geZ
Ff w88 tot ie drinkbaar is
Gewoon loden pijp.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al T geZ
Ff w88 tot ie drinkbaar is
verstaan/begrijpen doe je ze niet en handschrift ontcijferen ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zijn ook van die Medische types
Verrassend wel, met een onderzoekje over de menstruatiecyclusquote:Findings: 948 users were included; 100% of users were female
Nee daaromquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
verstaan/begrijpen doe je ze niet en handschrift ontcijferen ook niet
die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
Lol
Maanden terug eens meegedaan aan een (digitaal) onderzoekje over de impact van de menstruatiecyclus op Long Covid klachten
Ik krijg net het artikel opgestuurd
[..]
Verrassend wel, met een onderzoekje over de menstruatiecyclus
ik had 98 proc vrouw en 2 proc non-binair verwacht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
Lol
Maanden terug eens meegedaan aan een (digitaal) onderzoekje over de impact van de menstruatiecyclus op Long Covid klachten
[..]
Tegenwoordig zou je ook mannen erbij kunnen hebben. Het is immers "menstruerende mensen".quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
Lol
[..]
vanaf zaterdag roert maart zijn staartquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En morgen schijnt ook al zo lekker te worden
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik had 98 proc vrouw en 2 proc non-binair verwacht.
quote:and 92.6% identified as women
Ja, dit lekkere weer mag niet te lang duren, natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanaf zaterdag roert maart zijn staart
Ho ho, gevoelig onderwerp.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
Lol
[..]
Maart moet lekker ophouden met z'n staart te roeren, het is heerlie de weerliequote:Op donderdag 20 maart 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanaf zaterdag roert maart zijn staart
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je ook mannen erbij kunnen hebben. Het is immers "menstruerende mensen".
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |