chique benaming vanquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
de Aldi had vanmorgen heel bijzondere chocolade
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*schrijft ook op
Ik ga de website van de appie nog even checkengok dat het moeilijk gaat zijn, te veel lekkere dingen
[..]Weet je broer dat je dit aan het maken bent?
Wel handig als je ziek bentquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:43 schreef Nizno het volgende:
google leert mij dat de Meden Medisch spraken
ja dat dusquote:
Die stagiair ook altijd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja uhh shit hoe spel je dat? Met een lange ij of korte ei?”quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
en na de T mag je geen J meer plaatsenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja uhh shit hoe spel je dat? Met een lange ij of korte ei?”
"Ja"
ik laat het toch maar aan een dokter over..quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat dus
gewoon een Meed mee nemen naar het ziekenhuis om het gesprek te voeren
ja die Meed kan vertalen voor jou, want die kan Medisch praten met de artsquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik laat het toch maar aan een dokter over..
Dat zijn ook van die Medische typesquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik laat het toch maar aan een dokter over..
Ik heb al T geZquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en na de T mag je geen J meer plaatsen
Dus dan maar T ZZ
Ik had net wel een hard gekookt eijte?quote:
verstandigquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al T geZ
Ff w88 tot ie drinkbaar is
Gewoon loden pijp.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al T geZ
Ff w88 tot ie drinkbaar is
verstaan/begrijpen doe je ze niet en handschrift ontcijferen ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zijn ook van die Medische types
Verrassend wel, met een onderzoekje over de menstruatiecyclusquote:Findings: 948 users were included; 100% of users were female
Nee daaromquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
verstaan/begrijpen doe je ze niet en handschrift ontcijferen ook niet
die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
Lol
Maanden terug eens meegedaan aan een (digitaal) onderzoekje over de impact van de menstruatiecyclus op Long Covid klachten
Ik krijg net het artikel opgestuurd
[..]
Verrassend wel, met een onderzoekje over de menstruatiecyclus
ik had 98 proc vrouw en 2 proc non-binair verwacht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
Lol
Maanden terug eens meegedaan aan een (digitaal) onderzoekje over de impact van de menstruatiecyclus op Long Covid klachten
[..]
Tegenwoordig zou je ook mannen erbij kunnen hebben. Het is immers "menstruerende mensen".quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
Lol
[..]
vanaf zaterdag roert maart zijn staartquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En morgen schijnt ook al zo lekker te worden
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik had 98 proc vrouw en 2 proc non-binair verwacht.
quote:and 92.6% identified as women
Ja, dit lekkere weer mag niet te lang duren, natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanaf zaterdag roert maart zijn staart
Ho ho, gevoelig onderwerp.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
Lol
[..]
Maart moet lekker ophouden met z'n staart te roeren, het is heerlie de weerliequote:Op donderdag 20 maart 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanaf zaterdag roert maart zijn staart
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je ook mannen erbij kunnen hebben. Het is immers "menstruerende mensen".
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |