Komt iets dichter in de buurtquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had ooit bietensoep, leek er enigszins op
[ afbeelding ]
was lekker trouwens joh
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klein
Ze hebben toch van die schema's met hoe groot je bent etc? Volgens dat schema zou ik 154 worden. Het is 164 geworden
Geef mijn portie maar aan Nizno.quote:
Goulash soepquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt iets dichter in de buurt
quote:
Ik ben gewoon haske groot gewordenquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
zo blij dat ik een heldere kippensoep besloten heb te maken
*AIVD leest meequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou het beste kunnen omschrijven als slijm dat zodra het in contact komt met iets een soort van ploffende vloeibare bom wordt ofzo
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n romige met halve stukken tomatenvel.
Niet zo groot als ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon haske groot geworden
Ik ben al een bekende bij de AIVD dus boeiendquote:
Ah, even bellen dan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben al een bekende bij de AIVD dus boeiend
ik vind die stukkken soms wel echt zo bijzonder, hebben jullie dat ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
Dat ze botjes hebben meegekookt en dat de gelatine eruit is gelopen. Maar dan dat de soep koud is en je van die dikkige glibberige stukken hebt
We hebben een tweewekelijkse meeting om alles door te bespreken. Dus ik neem beeldmateriaal voor ze mee van de vloeibare bomquote:
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind die stukkken soms wel echt zo bijzonder, hebben jullie dat ook
ik bekijk de structuur nooit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon GLOP zeker?quote:
quote:
oh, dat doe ik welquote:
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bekijk alles, want ik vind het te fascinerendquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh, dat doe ik wel![]()
![]()
iniminimo zeg me aub dat jij dit ook doet
We hebben hier vanalles. Is leuk. Ook leuk met eten soms.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik mis dat echt heel erg aan het werken bij de ikea, contact mensen van verschillende afkomsten die niet super-vernederlandiest zijn
Aan de binnenkant van je baarmoeder? Is dat dan ook als je de pil slikt, aangezien het nep is? Ja schijnbaar maar snap niet hoe of waaromquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dat zijn stukken van dat spul dat aan je baarmoederwand groeit. Waar babytje in zou moeten nestelen. Maar dat wordt dan allemaal weer afgestoten en dat komt er in stukjes uit
samequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bekijk alles, want ik vind het te fascinerend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |