Ongesteld zijn an sich vind ik nog niet het ergste. Ik heb echt jaren gehad dat ik zwaar depri werd de 3-5 dagen voordat ik ongesteld moest worden, inclusief zelfmoordgedachtes. Welke dan weer verdwenen zodra ik begon te vloeien.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fijn ja. Maar als ik dit moet betalen met die ongesteldheid-pijn dan no thanks
. Weet niet of ik die pijn nog steeds zou hebben trouwens, we gaan het meemaken als ik weer ongesteld ga worden. Dan zal ik het met jullie delen
hahahaahahquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een oudere zus en m'n vriendinnen waren het ook al, dat scheelde. En het begon heel licht, dus ik dacht 'oooh is dat alles?' Had ik nog trots een inlegkruisje gepakt. Oh honey.
ja, ze hebben me rondgedragen op zo'n soort kussen met mn benen wijd om goed te kunnen kijken naar de bloedende vagijnquote:
Zoals ik al zei ik heb sowieso mijn dag niet dus ik kan even niet zoveel hebben. Ligt niet aan jullie ofzo.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, vond Cherry haar opmerking niet hatelijk overkomen. Meer gewoon constatering
[..]!!!!
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik heb sowieso mijn dag niet dus ik kan even niet zoveel hebben. Ligt niet aan jullie ofzo.
Ja iedereen om me heen was het al jaren en toen kwam ik nog een keer hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat![]()
Laat ongesteld lijkt me echt fijn. Ik moet nu trouwens ook lachen aan die eerste keer ongesteld, ik wist niet wat me overkwam
je weet dat de derrie die bij die effecten hoort ook een onderdeel van de experience zijn?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik kan wel zo'n ding kopen die hetzelfde effect geeft, genoeg ytube filmpjes hierover te zien
Opetenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Bedenk goed wat je met je laatste stukje chocolade doet
O ja, jij had toch net zo'n succesgebit als ik, dat niet alles op de juiste plek doorkwam?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja iedereen om me heen was het al jaren en toen kwam ik nog een keer hoor
Maar ik liep gewoon wat achter ofzo? Was ook kleiner, zag er jonger uit.. met tanden wisselen was ik ook heel laat. Zestiende had ik nog 6 melktanden/kiezen
Uiteindelijk zijn die vlak voor ik 17 werd getrokken in de hoop dat ze dan door zouden komen.
Ik zou die arts nu echt uitlachenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik nog een beetje netjes vertellen dat ik in een hostel sliep met gedeelde douches en dat ik de hele dag door een natuurgebied zou lopen of in een bus zou zitten en niet wilde doorlekken op zulke momenten.
Oh wat naarquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ongesteld zijn an sich vind ik nog niet het ergste. Ik heb echt jaren gehad dat ik zwaar depri werd de 3-5 dagen voordat ik ongesteld moest worden, inclusief zelfmoordgedachtes. Welke dan weer verdwenen zodra ik begon te vloeien.
Dus de pil was geen optie omdat de kans groot zou zijn dat ik daar dan in zou blijven hangen.
Alles zat wel op de juiste plek. Maar niet alles kwam doorquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, jij had toch net zo'n succesgebit als ik, dat niet alles op de juiste plek doorkwam?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:25 schreef Nizno het volgende:
heb even de gekookte kippepoot in stukkies terug in de pan gemikt... ruikt al lekker naar kippetjessoep hier
"Kibbensoepppppp."quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:25 schreef Nizno het volgende:
heb even de gekookte kippepoot in stukkies terug in de pan gemikt... ruikt al lekker naar kippetjessoep hier
Waren te verlegen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles zat wel op de juiste plek. Maar niet alles kwam door
4 van de getrokken tanden/kiezen kwamen door. 2 niet. Die bleven vrolijk diep in mijn kaak zitten en die hadden wat hulp nodig om naar buiten te komen
Dat had ik als lunchquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik heb sowieso mijn dag niet dus ik kan even niet zoveel hebben. Ligt niet aan jullie ofzo.
jij was altijd al zo'n ukkie?!!? haahahahahhaaaaaaa!111!!quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja iedereen om me heen was het al jaren en toen kwam ik nog een keer hoor
Maar ik liep gewoon wat achter ofzo? Was ook kleiner, zag er jonger uit.. met tanden wisselen was ik ook heel laat. Zestiende had ik nog 6 melktanden/kiezen
Uiteindelijk zijn die vlak voor ik 17 werd getrokken in de hoop dat ze dan door zouden komen.
buiten is eng, dat hadden die al vroeg doorquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles zat wel op de juiste plek. Maar niet alles kwam door
4 van de getrokken tanden/kiezen kwamen door. 2 niet. Die bleven vrolijk diep in mijn kaak zitten en die hadden wat hulp nodig om naar buiten te komen
ik heb nooit echt pijn. een beetje een irritant gevoel als het lijkt of er weer een bonk of sliert van de glijbaar gaat...quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb trouwens sinds dat ik quercetine slik veeeel minder pijn met menstrueren
ja euh week niequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, ze hebben me rondgedragen op zo'n soort kussen met mn benen wijd om goed te kunnen kijken naar de bloedende vagijn
of hoe zag je dit voor je precies, familieleden?![]()
Uitwerking zou precies hetzelfde zijn omdat je hormonaal die week na boots. Gelukkig ben ik er wel voor het grootste gedeelte van af en voor de rest gewoon mee leven.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou die arts nu echt uitlachenof met een bek vol tanden zitten met 'is dit een grap'. Maargoed, dat is anders als je wat jonger bent en daar wel echt mee zit
[..]
Oh wat naargebruik je een andere vorm van hormonale anticonceptie? of is uitwerking overal hetzelfde?
Ik weet niet of ik nou echt iets merk doordat ik ben gestopt met de pil. Heb het idee dat mn libido meer aanwezig is maar kan ook door de zon komen, of combinatie.
oh, nou dan merkte ik neit zoveel denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uitwerking zou precies hetzelfde zijn omdat je hormonaal die week na boots. Gelukkig ben ik er wel voor het grootste gedeelte van af en voor de rest gewoon mee leven.
het bloedquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me werd het pas op haar zestiende. Was er ook al voor naar de dokter geweest geloof ik.
Zat ze daar in de klas die eerste keer: 'Als ik zo ga zitten floept het er zo uit. Floep floep floep.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |